En ainakaan huomannut että tälle olisi jo oma keskustelu. Jos on, niin sakottakaa ja sulkekaa.
Kukas menossa? Itsellä on kova kutina, että voisin vaikkapa mennä katsastamaan, koska Maidenin cover-bändejä en ole ennen päässyt todistamaan.
Tiedä sitten jaksanko jäädä noita muita katsomaan jos menen, ja kannattaako maksaa 8€ pelkästään Coverslavien näkemisestä, mutta näin olen ajatellut!
Siinä vielä linkki, jos joku ei ole etusivulta bongannut: http://www.piipporock.net/index.html
Piipporock Lempäälässä 12.4.
Moderator: The Killer Krew
Piipporock Lempäälässä 12.4.
Last edited by Maaster on Sun Apr 13, 2008 16:44, edited 2 times in total.
-
- Kundalini
Mukana menossa näyttäisi olevan Purplestone, Nail Street, Ambercrape ja Coverslaves
Purplestonesta ja Coverslavesta olen kuullut nimen, nuo kaksi aivan outoja nimiä. Paikka sijaitsee aivan juna-aseman vieressä. Kaikenikäiset pääsevät mukaan, mutta anniskelualue on vain täysi-ikäisille, ofc
Kätevää kun tuo Lempäälä on ihan naapurikunnassa, niin voisi vaikka mopolla päräyttää paikalle

Purplestonesta ja Coverslavesta olen kuullut nimen, nuo kaksi aivan outoja nimiä. Paikka sijaitsee aivan juna-aseman vieressä. Kaikenikäiset pääsevät mukaan, mutta anniskelualue on vain täysi-ikäisille, ofc

Kätevää kun tuo Lempäälä on ihan naapurikunnassa, niin voisi vaikka mopolla päräyttää paikalle

-
- Azazel
-
- Kundalini