Halpa maa ja homma kuulemma toimi

Moderator: The Killer Krew
asa wrote:Pertti!
On muuten Harri unohtunut listasta, olen jutellut sen kanssa useaan otteeseen uudesta matkasta, ja kovasti hän tuntuu haluavan taas mukaan. Sähköposti osoitteen tai puhelinnumeron saat YV:llä jos tarvii.
Entäs JUKKA, huhuu? Etkös sinäkin halunnut mukaan matkalle? Ilmoittaudu hyvissä ajoin jos haluat messiin iloiseen porukkaan.
MATKALLE MARS!!!!
Ei sovi unohtaa Lappista listoistaLappis wrote:Junttius kunniaan. Mä olen sen klubin kiistaton voimahahmo.
Seuraavalle reissulle mukaan sit, ei niinkään Maidenin vuoksi vaan elämysten. Ja pitäähän teille wimpeille näyttää, miten sitä viinaa otetaan Deathmetal-malliin![]()
Asa muuten näyttää tuolla kuvassa ihan James HetfieldiltäMahtaa vituttaa, kun ei edes vanha Metallica uppoa
Ja Ipe on ihan selvinpäin taasIpe wrote:vanhoja vessoja tulee taas tavattu
Novittunäio! Yksi pitsa ja koko yön kärsimys. Seuraavalle reissulle otan omat vessapaperit ja purkin rektaalivoidetta mukaan. En tiedä mistä prahalainen paskapaperi tehdään, mutta persaposket huuti yhden yön jälkeen kypärää ja lotionia. Mutta oli ainakin hyvä yskänlääke se pitsa. Ei paljoa uskaltanut yskästä vielä seuraavanakaan päivänä.Pentelesh wrote:Mitä mitä, eihän siellä mennyt kuin yhdellä pakki sekaisin paikan pitsoista? Einsteinissa kuintenkin syötiin melkein aamiaiset, päivälliset ja illalliset.
Näin on. Jos sopii, niin meikäläisen statuksen saa kohottaa totaaliunholasta epävarmojen lähtijöiden listalle. Kyllä kova pyrkimys on mukaan ja heti lähdetään, kun sen pystyn 110% varmuudella sanomaan.asa wrote:Entäs JUKKA, huhuu? Etkös sinäkin halunnut mukaan matkalle? Ilmoittaudu hyvissä ajoin jos haluat messiin iloiseen porukkaan.
MATKALLE MARS!!!!
Lisää listaan mut ja avomiesPertti Keinonen wrote:Jos joku jäi pois tai olen käsittänyt osallistumisen tai jotain muuta väärin, niin toivoisin pikaista korjausta minulle päin.
Ovatko reissulle ilmoittautuneet halukkaita lähtemään Tanskaan? Minusta se ei ole paras vaihtoehto, koska Tampereen keikkahan on jo kolmas eli ihan alkupäässä kiertuetta. Ihan aikasyistäkin olisi mielestäni todella kiva käydä Keski-Euroopassa joulukuun puolivälissä. Keskustelua ja mielipiteitä kehiin.UTI wrote:Nyt kun kiertueen alku on julkistettu, niin emme varmaan menekkään ensimmäiselle keikalle? Ja nythän siis näyttäisi siltä, että reissu sijoittuisi jonnekin joulu/tammikuulle?
Ja siellähän ne ählämit eivät ole yhtään lähempänäIpe wrote:Lämpimämmät välimeren maat kiitos.
No niin. Jos Tanskassa on äärioikeistolainen hallitus ja koko Euroopan tiukimmat maahanmuuttolait, niin kukahan siellä saa todennäköisemmin turpaansa tuossa tilanteessa?Ipe wrote:^ Ei tietenkään. Tanskassa vaan ei tiedä miten Mohammedin kaverit tykkää siitä, kun huudellaan "Maidenia" keskellä katua. Ne luulee et huudellaan "Mohammedia", kattoo ettei ole rättejä päässä niin me ollaan jotain heidän profeettansa pilailijoita.
Välimerissä voidaan rauhassa huudella Meideniä, jos ei kaverit tykkää niin heitetään banaani.
Off - offtopic
Liikaa ihmisiä, ei kiitosIpe wrote:asa wrote:Pertti!
On muuten Harri unohtunut listasta, olen jutellut sen kanssa useaan otteeseen uudesta matkasta, ja kovasti hän tuntuu haluavan taas mukaan. Sähköposti osoitteen tai puhelinnumeron saat YV:llä jos tarvii.
Entäs JUKKA, huhuu? Etkös sinäkin halunnut mukaan matkalle? Ilmoittaudu hyvissä ajoin jos haluat messiin iloiseen porukkaan.
MATKALLE MARS!!!!Ei sovi unohtaa Lappista listoistaLappis wrote:Junttius kunniaan. Mä olen sen klubin kiistaton voimahahmo.
Seuraavalle reissulle mukaan sit, ei niinkään Maidenin vuoksi vaan elämysten. Ja pitäähän teille wimpeille näyttää, miten sitä viinaa otetaan Deathmetal-malliin![]()
Asa muuten näyttää tuolla kuvassa ihan James HetfieldiltäMahtaa vituttaa, kun ei edes vanha Metallica uppoa