Rautaneito.com konserttimatka - Prague or Bust!!!
Moderator: The Killer Krew
Alkaa tosiaan taas tuttu Maiden täpinä olee päällä. Persekele sentään! Tarkistelin duuni aikataulujani ja sen mitä niistä nyt voi päätellä ni antais mahdollisuuden tolle päivämäärälle. Koskaan en oo Tsekeissä käyny ni tää olis kyl vidun jees! Kunhan budjetti alkaa hahomottumaan ja muut järjestelyt + matkanaikataulut ni pitää vielä tarkistaa pääseekö lähtee vai ei. Mulla kun noi aikataulut on ensvuodelle aikast pirun tiukat duunien osalta.
Seuraan tilannatte ja ilmottelen osaltani tai sitten jään rannalle ja kuuntelen Terrorizeria ja möksään.
Seuraan tilannatte ja ilmottelen osaltani tai sitten jään rannalle ja kuuntelen Terrorizeria ja möksään.
Last edited by DevilLook on Wed Dec 22, 2004 14:58, edited 1 time in total.
No, voi helevata! Oujee! Huh, täälläkin ollaan ihan täpinöissä! Praha sopisi kyllä enemmän kuin loistavasti, Puolassa on tullut aikasemminkin käytyä, eikä se erityisemmin miellyttänyt.
Työkuviot pitäisi vain selvittää, ennenkuin voin lopullisesti vahvistaa lähtöni. Onko mietitty reissun kestoa? Viikonloppu vai pidennetty sellainen? Eiköhän Prahassa riitä nähtävää muutamaksikin päiväksi. Itse viihtyisin mielelläni esim. pidennetyn viikonlopun verran.
Työkuviot pitäisi vain selvittää, ennenkuin voin lopullisesti vahvistaa lähtöni. Onko mietitty reissun kestoa? Viikonloppu vai pidennetty sellainen? Eiköhän Prahassa riitä nähtävää muutamaksikin päiväksi. Itse viihtyisin mielelläni esim. pidennetyn viikonlopun verran.
"Life goes on....until it doesn't"
Ymmärtääkseni Pertti haluaa sitovan osallistumisen ennenkuin aletaan tilaamaan mitään, ettei tule ylimääräisiä lippuja ja lentokonepaikkoja ym. muuta hässäkkää. Eli varmuus matkaanpääsystä pitäisi olla hyvissä ajoin.DevilLook wrote:Alkaa tosiaan taas tuttu Maiden täpinä olee päällä. Persekele sentään! Tarkistelin duuni aikataulujani ja sen mitä niistä nyt voi päätellä ni antais mahdollisuuden tolle päivämäärälle. Koskaan en oo Tsekeissä käyny ni tää olis kyl vidun jees! Kunhan budjetti alkaa hahomottumaan ja muut järjestelyt + matkanaikataulut ni pitää vielä tarkistaa pääseekö lähtee vai ei. Mulla kun noi aikataulut on ensvuodelle aikast pirun tiukat duunien osalta.
^Alustavasti on ajateltu kaksi yötä perillä eli Prahan tapauksessa pe lähtö, la keikka ja su himaan.
-
- Rautakansleri
Aika sekavalta vaikuttaa noiden lippujen kanssa, kun olen tänään soittanut ja mailannut Tsekkeihin ja aina vaan sanotaan, että ei meillä ole mitään käryä koko keikasta. Hirveä kuume täälläkin. Kainalot hikoo, kännykkä laulaa ja mukulat ja muija kiroo netin käyttöä joka on ollut viime aikoina aika lailla liiallista.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Joo, aika outoa ettei ne tiedä, kun virallisilla sivuilla on ilmoitus. Yleensä ollut päinvastoin...
Vielä siis 99% varmuus mun lähtemisestä, mutta kyllä tuo sellaiselta tuntuu etten missään nimessä haluaisi jättää väliin.
Ainoa huono puoli on vain se, että se on jo toukokuussa (duuni ja nyt vielä opiskelukin siihen päälle). Muuten olisin ollut vaikka viikon Prahassa siinä samalla. Viikonloppu matkaksi tulee kuitenkin suhteessa enemmän hintaa...
Mutta eiköhän varmuus mun osallistumisesta tule, kun Tsekitkin tietävät ko. keikasta.

Vielä siis 99% varmuus mun lähtemisestä, mutta kyllä tuo sellaiselta tuntuu etten missään nimessä haluaisi jättää väliin.
Ainoa huono puoli on vain se, että se on jo toukokuussa (duuni ja nyt vielä opiskelukin siihen päälle). Muuten olisin ollut vaikka viikon Prahassa siinä samalla. Viikonloppu matkaksi tulee kuitenkin suhteessa enemmän hintaa...
Mutta eiköhän varmuus mun osallistumisesta tule, kun Tsekitkin tietävät ko. keikasta.

Tosin maanantaina ei välttämättä ole työkunnossa.asa wrote: Päivämäärätkin käy hyvin, ei tarvitse ottaa kesälomia välttämättä ollenkaan, jos ei satu PE tai SU vuoroja siihen.

"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
-
- Rautakansleri
^ Mitä maksavat liput Tsekinmaalla?
Tuossa vielä joiotain linkkejä ko. areenasta. Suurinpiirtein ymmärtääkseni siis Hartwallin kokoluokkaa (vaikka ei kyllä siltä näyttäisi):
http://www.hockeyarenas.com/stadien/spa ... nglish.htm
http://www.prag-cityguide.de/hotel/prag ... -arena.htm
Tuossa vielä joiotain linkkejä ko. areenasta. Suurinpiirtein ymmärtääkseni siis Hartwallin kokoluokkaa (vaikka ei kyllä siltä näyttäisi):
http://www.prag-cityguide.de/hotel/prag ... -arena.htm
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
-
- Rautakansleri
Siitä ei ole vielä tietoa, koska he eivät tiedä keikastakaan kovin paljoa: "Ticketpro is a booking advance agency not a promoter of concerts. We are depend on the promoter". Lainaus siis saamastani mailista.Shogun wrote:^ Mitä maksavat liput Tsekinmaalla?
Samaisesta paikastahan saisi Mark Knopflerin keikalle lippuja ja ne maksavat 30 eurosta ylös päin.
Vietetään joulut pois, ja katsellaan sitten noita rahahommia. Rahat olisi hyvä olla valmiina sitten, kun niitä tarvitsen lippujen maksuun. Kaikkia 20 matkalle lähtijää ei todennäköisesti heti ilmoittaudu, joten minulla on tässä vähän omia rahoja kiinni.
-
- Rautakansleri
Sain Tsekeistä laskun, jossa sanottiin, että T-Mobile Arenan istumapaikkoja ei ole tässä konsertissa jaettu sektoreihin. Yritän nyt vaihtaa kaikki liput noihin punaisen laatikon paikkoihin, jotka maksavat 990 paikallista rahaa. Päälle tulee vielä posti ja kirjoituskulut. Ajattelin, että ollaan kaikki siellä pitissä, niin päästään porukalla fiilikseen. Jos ajatellaan, että istumapaikat ovat numeroimattomia, niin kiirehän sinnekkin tulee juosta hyville paikoille. Nyt kun sais paikat lavan edestä, niin vois ottaa ihan rauhassa, ja jäis sellainen häslinki pois. Katellaan. Kyllä toimii hienosti Tsekkien lippupalvelu. Nopeaa ja ystävällistä. Toivottavasti muistavat lähettää liputkin vielä
. Lähetän mukaan lähtijöille jonkinlaista laskua lipuista heti joulun jälkeen ja se täytyy maksaa nopeasti, koska rahojen täytyy näkyä Tsekkien tilillä viimeistään 6.1. ja kansainväliset rahansiirrot ottavat oman aikansa.

-
- Rautakansleri
YES!!! MOTHERFUCKERS! YES!! 20 lippua lavan eteen varmistui juuri. Ja samaan aikaan liput tulivat yleiseen myyntiin: Ticketpro.
No nyt on hjuva viilish! Siellä on Prahassa 20 suomalaista parhailla paikoilla näyttämässä miten huudetaan! Oijoi kun tekee gutaa. Taidan kohta seota....
No nyt on hjuva viilish! Siellä on Prahassa 20 suomalaista parhailla paikoilla näyttämässä miten huudetaan! Oijoi kun tekee gutaa. Taidan kohta seota....
-
- Maiden Venturer
-
- Rautakansleri
Rautaneito.comin "Maksoi mitä maksoi" Euroopan kiertueelle on saatu uusia kasvoja. Kaiken kokenut Kotkan hurja jarmila katsoi kalenteria toisenkin kerran ja päätti lähteä reissuun. Samoin herrasmies nimeltä A.Kivi lähtee jälleen ihastuttamaan Maiden faneja maailmalle. Jotkut ehkä saivat miehestä väärän kuvan The Night of The Beastissa olleen lievän ylikunnon takia. Senpä takia on pakko sanoa, että johtaja on mies vailla vertaa normaalisti ja ehdottomasti tutustumisen arvoinen seppä.
Reissuun lähteville on tänään laitettu maililla 50 euron etumaksu, jotta minun ei tarvitse maksaa kaikkia 20 lippua omistani ja sitoa rahaa kiinni lippuihin niin hirveästi. Hotelli- ja lentopakettia menen järjestämään maanantaina. Vapaita paikkoja reissuun on vielä about 7 kpl. Halukkaat laittakoot yv:llä nimensä, syntymäaikansa, e-mail osoitteensa ja puhelinnumeronsa. Reissusta tulee takuulla ikimuistoinen eikä tätä kannata järkisyillä edes yrittää itselleen perustella. Liput ovat todellakin parasta A luokkaa ja Maidenin näemme todella läheltä. Keikka on aivan kiertueen alkupäästä, mikä tuo oman kivan lisänsä myös. Toivottavasti olisi ihan ensimmäinen, niin kaikki biisit tulisivat yllätyksinä. On myös siistiä, että Prahan konsertin ja Helsingin keikkojen väliin jää yli kuukausi. Todennäköisesti tulossa on siis melkoinen Maiden kesä. Kaikki osallistujat (tähän mennessä) olen tavannut henkilökohtaisesti (paitsi vaimot...) ja voin sanoa, että hienoa porukkaa on koossa taas. Hotellipuolelta en hae luxusta koska silloin maksaisimme turhasta. Loppujen lopuksi, eihän siellä tehdä muuta kuin säilytetään kamat, nukutaan, otetaan kaksi olutta ja ehkä vähän köhöm.
Hese on jo lupautunut ottamaan mankan mukaan, kuten viime kerrallakin. Viimeksihän laivan henkilökunta takavarikoi sen suht vikkelään. Sanottakoon tämä itsestään selvyys taas, että jokainen pitää matkalla huolen itsestään. Kaveria autetaan aina varmasti, mutta jos joku vetää itsensä aivan koomaan, ei kannata odottaa koko porukan myöhästyvän tämän tyypin takia esim. lennolta. Kenenkään isäksi ja äidiksi en siis lähde, vaikka eräänlaisena matkanjärjestäjänä toimisinkin. Noh, tämä nyt oli tällaista virallisempaa lätinää. Oli vaan pakko saada se ilmoille, ettei joku vedä vääriä johtopäätöksiä.
Kuten monesti olen eri paikoissa todennut, tällaisten reissujen parhaita puolia hienon keikan ohella on ehdottomasti uusien samanhenkisten kaverien saaminen.
Reissuun lähteville on tänään laitettu maililla 50 euron etumaksu, jotta minun ei tarvitse maksaa kaikkia 20 lippua omistani ja sitoa rahaa kiinni lippuihin niin hirveästi. Hotelli- ja lentopakettia menen järjestämään maanantaina. Vapaita paikkoja reissuun on vielä about 7 kpl. Halukkaat laittakoot yv:llä nimensä, syntymäaikansa, e-mail osoitteensa ja puhelinnumeronsa. Reissusta tulee takuulla ikimuistoinen eikä tätä kannata järkisyillä edes yrittää itselleen perustella. Liput ovat todellakin parasta A luokkaa ja Maidenin näemme todella läheltä. Keikka on aivan kiertueen alkupäästä, mikä tuo oman kivan lisänsä myös. Toivottavasti olisi ihan ensimmäinen, niin kaikki biisit tulisivat yllätyksinä. On myös siistiä, että Prahan konsertin ja Helsingin keikkojen väliin jää yli kuukausi. Todennäköisesti tulossa on siis melkoinen Maiden kesä. Kaikki osallistujat (tähän mennessä) olen tavannut henkilökohtaisesti (paitsi vaimot...) ja voin sanoa, että hienoa porukkaa on koossa taas. Hotellipuolelta en hae luxusta koska silloin maksaisimme turhasta. Loppujen lopuksi, eihän siellä tehdä muuta kuin säilytetään kamat, nukutaan, otetaan kaksi olutta ja ehkä vähän köhöm.
Hese on jo lupautunut ottamaan mankan mukaan, kuten viime kerrallakin. Viimeksihän laivan henkilökunta takavarikoi sen suht vikkelään. Sanottakoon tämä itsestään selvyys taas, että jokainen pitää matkalla huolen itsestään. Kaveria autetaan aina varmasti, mutta jos joku vetää itsensä aivan koomaan, ei kannata odottaa koko porukan myöhästyvän tämän tyypin takia esim. lennolta. Kenenkään isäksi ja äidiksi en siis lähde, vaikka eräänlaisena matkanjärjestäjänä toimisinkin. Noh, tämä nyt oli tällaista virallisempaa lätinää. Oli vaan pakko saada se ilmoille, ettei joku vedä vääriä johtopäätöksiä.
Kuten monesti olen eri paikoissa todennut, tällaisten reissujen parhaita puolia hienon keikan ohella on ehdottomasti uusien samanhenkisten kaverien saaminen.