Rautaneito.com konserttimatka - Prague or Bust!!!
Moderator: The Killer Krew
Eikä hemmetti vieköön kyllä ole. Mä lyön nyt satasen vetoa, että se on se mainitsemani Iron Maidenin seinälippu. Vertaas lipun kokoa esim. käsiin ja katsos tarkkaan; lipussa lukee yläreunassa Iron Maiden. Tuo etualalla heiluva lippukin kun oli paljon pienempi kuin meidän lippu niin JOS tuo vasemmassa reunassa oleva lippu olisi meidän lippumme, se olisi huomattavasti paljon suurempi 

Älä välitä *silittää päätä*
Hei jätkät, kysäisen nyt tämmöistä, että mikäs meininki tuon materiaalin levityksen kanssa tästä keikasta on? Kai se jaetaan koko porukalle vai onko jaossa jo? Siinä tapauksessa ei mitään, mutta jos tämän materiaalin kanssa pidetään tuota naurettaa kisuttelua muille matkalla olleille tyyliin "mulla onkin tikkari, sulla ei - lällällällläääääläää" niin en kyllä ymmärrä. Sehän on selvä, että matkan materiaali on inside hommaa, mutta sitä en ymmärrä, että moisella härnätään. Tämä reissun kuvaan kun ei kuulunut eikä tule ikinä kuulumaan mielestäni se, että hyvän mielen jakaminen olisi itseltä jotain pois??!! Valaiskaa minua, jos olette eri mieltä tai olen ymmärtänyt jotakin väärin.

Hei jätkät, kysäisen nyt tämmöistä, että mikäs meininki tuon materiaalin levityksen kanssa tästä keikasta on? Kai se jaetaan koko porukalle vai onko jaossa jo? Siinä tapauksessa ei mitään, mutta jos tämän materiaalin kanssa pidetään tuota naurettaa kisuttelua muille matkalla olleille tyyliin "mulla onkin tikkari, sulla ei - lällällällläääääläää" niin en kyllä ymmärrä. Sehän on selvä, että matkan materiaali on inside hommaa, mutta sitä en ymmärrä, että moisella härnätään. Tämä reissun kuvaan kun ei kuulunut eikä tule ikinä kuulumaan mielestäni se, että hyvän mielen jakaminen olisi itseltä jotain pois??!! Valaiskaa minua, jos olette eri mieltä tai olen ymmärtänyt jotakin väärin.
-
- Rautaneito IRC Crew
^Mää laitoin omani jo Jarmilalle, heselle ja condelle. itse en niitä saa nettiin, mutta ei niissä kuvissa kyllä mitään sellaista ollu, mitä ei voi muille näyttää. Kyllä niitä kuvia "vähän" sensuurin lävitte mun mielestä on katottava, ei ne Norjan-alkeet ole kaikkien nähtäväksi, ilman asianmukaisia lupia oppilailta.
Mutta se DV-matsku ei mun mielestä ole julkista, siellä on sen verran pahaa tekstiä nauhalla, että hohhoijaa...
Asan avataristahan voi nähdä jo Hells Bellzin menon
Mutta se DV-matsku ei mun mielestä ole julkista, siellä on sen verran pahaa tekstiä nauhalla, että hohhoijaa...
Asan avataristahan voi nähdä jo Hells Bellzin menon

Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Mä voin katella jos laitan tota muutamille matkailijoille, tosin parilla omalla ehdolla (ne eivät ole niin vakavia etteikö niitä voisi käsittää/ymmärtää).
Yhtäkään valitusta en kyllä kato siitä että en muka "sharee/jaa", sillä se on kuitenkin minä loppupeleissä joka asiasta päättää... Kyseisestä aiheesta sain jo ihan tarpeeksi kurasontaa niskaan vuoden alussa virallisella laudalla joten ajattelin sitten että en puhukaan samasta aiheesta enään mistään (tämä lienee poikkeus). Muussa tapauksessa "utter bollocks".
Plussana vielä, niin ja tuo irkissä pistetty np-kama, ei todellakaan missään leijumismielessä... Jos mulla on tarvetta käyskennellä jollakin saatanan privaäänitteellä niin olisin aukonut naamaani jo virallisella laudalla. Mutta sitä en tee, koska mitään oman nettiminän tai egon boostausta en tarvitse.
Yhtäkään valitusta en kyllä kato siitä että en muka "sharee/jaa", sillä se on kuitenkin minä loppupeleissä joka asiasta päättää... Kyseisestä aiheesta sain jo ihan tarpeeksi kurasontaa niskaan vuoden alussa virallisella laudalla joten ajattelin sitten että en puhukaan samasta aiheesta enään mistään (tämä lienee poikkeus). Muussa tapauksessa "utter bollocks".
Plussana vielä, niin ja tuo irkissä pistetty np-kama, ei todellakaan missään leijumismielessä... Jos mulla on tarvetta käyskennellä jollakin saatanan privaäänitteellä niin olisin aukonut naamaani jo virallisella laudalla. Mutta sitä en tee, koska mitään oman nettiminän tai egon boostausta en tarvitse.
Ja minä en aio katsoa sitä, että parinkymmenen ihmisen joukossa muodostuu vielä omia kuppikuntia, mikä puolestaan aiheuttaa turhaa vittumaista fiilistä muissa. Noille reissuille, kuten jo sanoin, lähdetään hakemaan hyvää henkeä ja mahtavia kokemuksia niin, ettei kenenkään tarvitse olla naama norsunvitulla. Joku sanokoon sitä junttiudeksi, minä sanon sitä tämä foorumin periaatteeksi. Muussa tapauksessa "utter bollocks".
Vaikka et tuota leijumismielessä olisikaan laittanut, siltä se hieman vaikutti. Mutta kuten sanoin, en halua uskoa, että reissussa olisi ollut mukana yhtään puupäätä. Ja tämän kaiken sanon ihan hyvässä hengessä yleisesti, koska en voi sietää minkäänlaista ylimielisyyttä tai selän takana kyräilyä. Se kuulukoon Miss Suomi -kiertueelle.
Vaikka et tuota leijumismielessä olisikaan laittanut, siltä se hieman vaikutti. Mutta kuten sanoin, en halua uskoa, että reissussa olisi ollut mukana yhtään puupäätä. Ja tämän kaiken sanon ihan hyvässä hengessä yleisesti, koska en voi sietää minkäänlaista ylimielisyyttä tai selän takana kyräilyä. Se kuulukoon Miss Suomi -kiertueelle.
gui kiden wrote:http://www.ceskyrock.cz/clanky/foto/649_1465_im20.jpg
Tuolla ainaki näkyy oikea lippu.
No perkele... sehän olen minä \,,/
Alkaa tulla oikeata kommenttia Hells Bellsissä ja keikan jälkeen tavatuilta ihmisiltä.
. Hyvä me!
STEVEHUNTER wrote:It was great meeting you and the rest of the rautaneito group, you made the night , I think wee left at 4am , and there was a couple of Finns left
Jälkimmäisestä repesi huolellaPINHEAD wrote:The guys from finnland were fun! All pretty nice Lunatics!

Nyt alkaa olemaan palvelimella, Prague matkaajiemme digikuvia.
Sinä matkaaja, lähesty minua yv:llä niin saat linkin.
Torstaina alkaa raottumaan videomateriaali (mamma pois kotoa) ja siinä sitten onkin nauramista ja ihmettelemistä
vai häpeilemistä ?
Sinä matkaaja, lähesty minua yv:llä niin saat linkin.
Torstaina alkaa raottumaan videomateriaali (mamma pois kotoa) ja siinä sitten onkin nauramista ja ihmettelemistä

83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Ja onhan muuten sun suurella idolillas, Adrianilla, ihan saatanan rumat vetimet taas kerran päällä. Se mies ei kyllä osaa pukeutua heavymiehen tyylillä ollenkaan. Maiden England toinen vastaava esimerkkiasa wrote:gui kiden wrote:http://www.ceskyrock.cz/clanky/foto/649_1465_im20.jpg

"To be alive is more than just breathing"
-
- Rautakansleri
Alan tänään raapustella matkakertomusta, jos jotain se kiinnostaa. Maistiaisiksi tässä yksi parhaista ravintoloista, jossa olen koskaan ollut: www.peklo.com Kävimme syömässä tuolla päivällisen vaimon, Tipin & Niinan, A.Kiven ja Weekend Warriorin kanssa. Jos joskus menet Prahaan ja haluat syödä vähän paremmin, niin tässä on paikka. Palvelu ja ympäristö on aivan toista mitä keskustan turistien kyllästämissä rysissä. Keskustan ravintoloiden tasosta kertonee, että tilatessani kalaa, sain kanaa ja laskuun lisättiin lähes poikkeuksetta ihan mitä tahansa. Tarkkana sai olla. Peklossa sitä vastoin hovimestari otti vastaan rusetti kaulassa, sytytti kynttilät, esitteli viinit, heitteli huulta, liekitti pöydän vieressä chatobrianit (en osaa edes kirjoittaa koko sanaa) ja kaateli koko ajan viiniä kuppiin, kun vähän pääsi lasi tyhjenemään. Tuota paikkaa ei voi liikaa kehua ja syykin varmasti selviää, kun tsekkaa nettisivujen galleriaosastoa. Peklo muuten tarkoittaa suomeksi helvettiä, joten alan paikka hevimiehelle
!

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
No maiden England on oma lukunsa, mutta nahkahousut ja nahkaliivit ovat sitten kai hirveän rumat. Adrian on cool.Lappis wrote:Ja onhan muuten sun suurella idolillas, Adrianilla, ihan saatanan rumat vetimet taas kerran päällä. Se mies ei kyllä osaa pukeutua heavymiehen tyylillä ollenkaan. Maiden England toinen vastaava esimerkkiasa wrote:gui kiden wrote:http://www.ceskyrock.cz/clanky/foto/649_1465_im20.jpg
Täytyy kyllä vielä itsekin kehua tuota Pertin mainitsemaa ravintolaa. Vaikka pamahdimme paikalle resuisissa releissä ja yhtä seurueestamme on kuvailtu tyylillä "Finnish metal bro from the first Iron Maiden album cover", oli palvelu ensiluokkaista. Vaikka tarjoilija olisi ajatellut meistä mitä tahansa, se ei näkynyt missään kohtaa. Ja hintataso oli halpa suhteutettuna siihen, mitä ruokaa söimme.
.
Mites paljon matskua kaiken kaikkiaan kertyi? Ja miten paljon tarvitaan voiteluöljyä ja aikaa, että tuon homman saa kunnialla loppuunjarmila wrote:Torstaina alkaa raottumaan videomateriaali (mamma pois kotoa) ja siinä sitten onkin nauramista ja ihmettelemistävai häpeilemistä ?

No noi kyllä on rumatasa wrote:No maiden England on oma lukunsa, mutta nahkahousut ja nahkaliivit ovat sitten kai hirveän rumat. Adrian on cool.Lappis wrote:Ja onhan muuten sun suurella idolillas, Adrianilla, ihan saatanan rumat vetimet taas kerran päällä. Se mies ei kyllä osaa pukeutua heavymiehen tyylillä ollenkaan. Maiden England toinen vastaava esimerkkiasa wrote:gui kiden wrote:http://www.ceskyrock.cz/clanky/foto/649_1465_im20.jpg
"To be alive is more than just breathing"
Aivan eli 2h ja rapiat päälle !Ipe wrote:^ Muistaakseni Jarmilla mainitsi Prahassa, että kaksi täyttä kasettia tuli otettua eli noin 2h videoo
Ihan pikkuvinkkinä > kattelin eilen ekat 2h ja voihan perse mitä matskua...
highlightsina vois sanoa et "hesen kuvaamat aamutunnit 05.15-05.40 ja saunaterassin tapahtumat ennen miitti-iltaa sekä ehdotonta huippua > hells belssin mossaukset, usan, brassien ym fanien kanssa !
Koitan saada materiaalin leikattua mahd.nop, mutta siinä ei minun mielestäni ole paljoa leikkaamista. Muutama liian pitkä tauko, kahden otoksen välillä, muttei paljon muuta. Kyllähän ne kaikki vois laittaa niin ei tule valikoitua silloin mitään.
Toivon, että kaikki reissulla digikuvanneet lähettäisivät minulle kuvansa. Niin saadaan photogalleria dvd:lle mukaan. Osa on jo lähettänytkin, mutta muutama taitaa puuttua.
p.s vielä mieli palaa aika-ajoin viime la illan keikkaan. Oli se niin kova setti ja kokonaispaketti, ettei taida -84 enää yltää ykköseksi, minun top-listassa.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
^ Aivan loistohomma! Suuret kiitokset Mr. Jarmilalle, kun jaksat nähdä vaivaa DVD:n eteen. Odotan suurella innolla(kauhulla) mitä tuotos pitää sisällään.
Täällä aivan sama juttu. Keikka palaa vähän väliä mieleen ja jumankauta mitkä fiilikset lyö päälle. Kyllä tämä meni nyt ykköseksi meikäläiselle. Vuoden 92 ja 90 täpärästi tipahtavat sijan alaspäin. Se vaan on niin, että ei niitä samoja fiiliksiä oikeen taida saada niin tuoreena mieleen kun aikaa kuluu.
On muuten soinut Beast over Hammersmith duunissa joka päivä, ai samperi kun välillä tulee kylmät väreet. Aaaaaah, Prahaa muistellessa.
Täällä aivan sama juttu. Keikka palaa vähän väliä mieleen ja jumankauta mitkä fiilikset lyö päälle. Kyllä tämä meni nyt ykköseksi meikäläiselle. Vuoden 92 ja 90 täpärästi tipahtavat sijan alaspäin. Se vaan on niin, että ei niitä samoja fiiliksiä oikeen taida saada niin tuoreena mieleen kun aikaa kuluu.
On muuten soinut Beast over Hammersmith duunissa joka päivä, ai samperi kun välillä tulee kylmät väreet. Aaaaaah, Prahaa muistellessa.
"Life goes on....until it doesn't"
-
- Rautakansleri
Jees! Kiitokset vaivannäöstä jo etukäteen Jarmolle. Tipi kertoi laittaneensa omat kuvat cd:llä postiin eilen eli sulla pitäis tänään luukkuun kolahtaa uutta tavaraa. Miten tämä DVD maksetaan? Äläkä nyt sitten sano, että ei maksa mitään, koska tuleehan sulle kustannuksia posteista ja levyistä.
EDIT: Tipin kuvat on muuten helvetin hyviä. Siellä on muutama aivan loisto-otos keikalta! Laitan vaikka matkaraporttiin mukaan, jos saan sen joskus tehtyä.
EDIT: Tipin kuvat on muuten helvetin hyviä. Siellä on muutama aivan loisto-otos keikalta! Laitan vaikka matkaraporttiin mukaan, jos saan sen joskus tehtyä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Loistava reissuraportti tosiaan Jaakolta.
Ihan silmiä hiveli, kun sitä luki. Siinä olisi monelle vasta aloittelevalle fanille, kokemusta kerrakseen, kun vanhaakin alkoi puristaa rinnasta.
Kiitos Jaakolle tästä
Ihan silmiä hiveli, kun sitä luki. Siinä olisi monelle vasta aloittelevalle fanille, kokemusta kerrakseen, kun vanhaakin alkoi puristaa rinnasta.
Kiitos Jaakolle tästä