Hese wrote:Idiootit, no ei varmaan juu lasketa. Voimis, millä perusteella sinne laskettaisiin 16-17 vuotiaita? Nightlife on normaalisti k20 ja nyt on joustettu tuohon k18 ikärajaan.
No Vitustako minä tiedän paljonko siellä normaalisti on?
Ei tarvitse olla aina niin vihaisena ja tuomitsemassa.
Kun opettelet vielä siellä peruskoulussa sen lukutaidon, niin hyvä tulee. Ipen viestissä todettiin suht selvällä Suomenkielellä, että joustavat K-18. Jos jousto on K-18, silloin todennäköisesti ikäraja on normaalisti K-20 tai K-21. Vai tietääkö kukaan baaria jossa on K-19?
asa wrote:Kun opettelet vielä siellä peruskoulussa sen lukutaidon, niin hyvä tulee. Ipen viestissä todettiin suht selvällä Suomenkielellä, että joustavat K-18. Jos jousto on K-18, silloin todennäköisesti ikäraja on normaalisti K-20 tai K-21. Vai tietääkö kukaan baaria jossa on K-19?
Lukutaito on hyvä. Ongelma oli siinä, että ymmärsin, että normisti on K-18 ja siitä voivat joustaa.
Eli niinkuin Ipe olisi tarkoittanut 'voivat joustaa K-18:STA'
Tässä siis oli se erehdys.
Suokaa anteeksi jos Nightlife Rockin ravintolapäälikkö omaa huonon suomen kielen taidon eikä osaa kertoa faktojansa kaikille selvästi. Kerrataan siis vielä. Suomessa on ikäraja alkoholiin ja baareihin MINIMISSÄÄN 18-vuotta. Normaalisti Nightlife Rockiin on 20-vuotta ikäraja, mutta tiedusteltuani 18-vuoden ikä ei tuota ongelmia.
..Ja please ei enään niitä viestejä jos olet alle 18-vuotta, eli olet alaikäinen. Meitä ei kiinnosta miksi et tulisi baariin vaikka haluaisit tai et.
asa wrote:Kyllä mä olen nyt päättänyt ehdottomasti tulla. Kuolema kuittaa sitten univelat.
Niinpä niin. Iskipä sitten kuume ja flunssa sopivasti päälle, joten saa nähdä jaksaako sitä sinne lähteä pärskymään ja vuotamaan räkää. FUCK THE WORLD!
Hese wrote:Tulin, näin, voitin. Ei voi muuta sanoa. Allekirjoittaneen hallussa kuitenkin uusi dvd ja sitä rataa
Kiittäkää mun paidan selkämystä. Ilman sitä olisitte joutuneet käyttämään molempia aivosoluja keikkojen laskemiseen.
No voitin minäkin - paidan siis. Avaimenperä ja juliste tulivat siinä mukana.
Ei tullut DVD:tä, kiitos Ipen surkeiden valintojen. Onnetar my ass.
Äänihän siinä meni prkl. Meno oli tiukka baarissakin. Iivis siinä johdateli ajoittain kansaa lauluun ja kansahan lauloi.
Hese wrote:Tulin, näin, voitin. Ei voi muuta sanoa. Allekirjoittaneen hallussa kuitenkin uusi dvd ja sitä rataa
Kiittäkää mun paidan selkämystä. Ilman sitä olisitte joutuneet käyttämään molempia aivosoluja keikkojen laskemiseen.
No voitin minäkin - paidan siis. Avaimenperä ja juliste tulivat siinä mukana.
Ei tullut DVD:tä, kiitos Ipen surkeiden valintojen. Onnetar my ass.
Äänihän siinä meni prkl. Meno oli tiukka baarissakin. Iivis siinä johdateli ajoittain kansaa lauluun ja kansahan lauloi.
Totta! Kansa lauloi ajoittain kiitettävään malliin! Enpä olis laittanut pahitteeksi vaikka olis muutama karpaturpa ollut enemmänkin....Noh, Qazfkd, ei ihan samaa hurmosta, kuin ekan illan HELLs bellsissä(unohtumaton ilta), mutta sai teistä jotain irti sentäs... Terkuin, Vara Bruce
Jep, mukavaa oli. Valitettavasti en pystynyt jäämään loppuun asti, mutta se ei hirveästi haittaa. Nimittäin Ipe arpoi meikäläiselle oman DOTR DVD:n sieltä Suomisen pinosta Töistä päästyä lähtee devari pyörimään