Ketä rautaneitolaisia olet tavannut?

Maiden-tribuuttibändien keikkailmoitukset, fanien tapaamiset, kimppakyydit ja muut kokoontumiset.

Moderator: The Killer Krew

Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Ihan mukavasti on henkilöitä tullut tavattua foorumin kautta. Joidenkin kanssa pidetään vapaa-ajallakin paljon yhtä. Löytyy myöskin niitä joita olen joskus moikannut ja yhden sanan vaihtanut. Lyhennän tätä listaani siten, että listaan ne henkilöt jotka olen tavannut ainakin kaksi kertaa ja muutamaa sanaa enemmänkin on tullut puristua. Listastani varmasti puuttuu nimiä, mutta ei kaikkia voi muistaa.

Pertti Keinonen
Sakari Östermalm
Finnarry
Iron Constable
jarmila
condemned
Hese
Pentelesh
Zapper
flying Icarus
asa
escudo
Weekend Warrior
Lappis
QazKFD
Hammer
Iivis
sq
purgatoryfi
D-Iivil
A.Kivi
Peke
journeyman
KURRE
CharlotteTheHarlot
voimaorja
Make#34
UTI
Tipi
Terminator X
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Ei ole tullut kyllä ketään tavattua. Kun nyt kesän keikatkin missasin ja aika tuore kasvo täällä olen lukuisasta viestiterrorista huolimatta.

Ensi keikkaa odotetaan kyllä 100% innolla. Käyttäjien Aces High ja Yrms_ kanssa oon suunnitelmia molempien kanssa selitellyt. Odotan että pääsee tapaamaan näitä rautaneidon nuorempia kun nyt omaa ikäluokkaa nuo kaksi sankaria edustavat. :wink:

Jos rohkeutta kerään niin sitten aion haastella kaikkien mahdollisten neitolaisten kanssa keikoilla, Keinonen ja muut konkarit saavat varautua pelottavaan kohtaamiseen seuraavan keikan yhteydessä.

:lol:
-Iron-
Paholainen
Paholainen

Post by -Iron- »

Seuraavalla maiden keikalla olisikin sitten hyvä kun luultavasti silloin olen jo 18 v, niin tulee varmaan jatkoille jäätyä niin eiköhän siellä sitten tule uusia tuttavuuksia... Siinä kummasti rohkaistuu tulemaan puheille :D
13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...
Paddy
Kisälli
Kisälli

Post by Paddy »

Jaa tavannut? Noh, Hammerin, wratchildin ja CharlotteTheHarlotin ainaski. Maidenin keikoilla onkin sitten tullut bongattua hieman enemmänkin porukkaa. 8)
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli

Post by CharlotteTheHarlot »

Onhan sitä jengiä tullu tavattua ihan perkeleesti, joitain vain kerran ja joitain vähän useimminkin, hyviä kavereitakin saanu. On se Neito vaan ihmeellinen asia. :wink:

Ipe
Zapper
Wrathchild
Hammer
sq
escudo
Chicago Maiden Fan
Iivis
Hese
Make#34
UTI
A. Kivi
KURRE
Tag
Late
nero9000
Karpaasi
Paddy
Gui Kiden
Iron Constable
Keinonen
Sakke
rockangel
condemned
Peke
Asa
Qazkfddfbfgs
Miinus
Terminator X
Pentelesh
Weekend Warrior
Tipi
The Prisoner
Maso
MS
Finnarry
flying Icarus
purgatoryfi
journeyman
KingOfTwilight
Lob(Otus)
Mercenary
SugarDaddy
Kellari-Jeesus
Hulkster
Sentinel

... ainakin. Jos tulee joku vielä mieleen, niin edittiä. Eikä mullakaan ollu tylsää, ei.. :D
Last edited by CharlotteTheHarlot on Mon Dec 12, 2005 0:28, edited 3 times in total.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Vaikka avustajakaartiin kuulunkin, aika vähän on tullut porukkaa tavattua. Syy varmaan on, että oon vaikuttanu enimmäkseen umpimettäs, nyt sentään jo melkein ihmisten parissa.

Näiden kanssa on tullut enemmänkin juteltua, tai ainaki ilmakitaraa soiteltua:
Black Adder
Sentinel
Peke
Hammer
Wratchild
Miinus
Omega

Sitten ne, joiden kanssa ollaan vaan morjensteltu
Asa
Maso
Uti
Charlotte the Harlot
Koutola
Ja sitten ne 20 muuta, jotka tuli kesän ekalla keikalla pikkupäissään lahustanutta Palkkasoturia vastaan.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Graphics wrote: Ja sitten Urizen ihan muuta kautta.
Urizeniin taisin törmätä lippuja jonottaessa, ellen aivan väärin muista. Tosin selvis sekin jälkeenpäin.

Kyllähän näitä kekkuleita on nähty vaikkas ketä. Prahan reissulla tuli nähtyä aika monikin tyyppi ja samoja naamoja vähän lisää kesälläkin. Helsingissä tuli törmättyä uusiin kuten, The Prisoner, Hammer, Charlotte the Harlot ja ehkä joitain vielä? Niin joo Make ja Lateko se toinen siellä patsailla oli ainakin. Sittemmin tullut törmättyä vielä Zapperiin pariin kertaan, DejaWuhun pariin kertaan ja Helloweenin keikalla ainakin Graphics vielä. Ohan noita nyt, jaksa miettii enempää.

Niin joo ja my partner in crime, eli Tugi tietty.

EDIT:
Peke wrote: Eipä tietyst kaikkia voi muistaa, kun paljon on pyöritty all around the world and country, joten listasta puuttuvat, minut tavanneet muistuttakaa itsestänne!
Ollaankos me tavattu vai muistanko väärin? Helsingissä nimittäin, tai tajusin vasta vähän tapahtuman jälkeen, että kuka siinä edes poikkes :D
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
flying Icarus
Hell Rat
Hell Rat

Post by flying Icarus »

Sananen on vaihdettu ainakin seuraavien henkilöiden kanssa:

asa
wrathchild
Ipe
CharlotteTheHarlot

Seuraavan kerran törmätessä voisi vaihtaa vaikka kaksikin sanaa. :)

Ja persk. kyllähän myö Karpaasinkin kanssa venytettiin äänijänteitä Helloweenin keikalla. Et tosin tainnut tuntea.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

QazKFD wrote:
Peke wrote: Eipä tietyst kaikkia voi muistaa, kun paljon on pyöritty all around the world and country, joten listasta puuttuvat, minut tavanneet muistuttakaa itsestänne!
Ollaankos me tavattu vai muistanko väärin? Helsingissä nimittäin, tai tajusin vasta vähän tapahtuman jälkeen, että kuka siinä edes poikkes :D
Niin.... olitkos siinä "rautaneitopöydässä" 6.7.2005 Lapin Kulta baarissa?
Siinä oli paljon ukkoja ja mimmejäkin. Kävin siinä istumassa ja sitten heiluttiin Keinosen kanssa ja oteltii kuvia yksin , pareittain ja yhdessä....

Saatettiin siis hyvinkin tavata, mutta meni hieman ohi :wink:
Into Iron Maiden Since 1983
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Täytyy kyllä myöntää, että on tullut kyllä paljon kavereita laudan ansiosta. Joitakin on tavannut enemmän ja joitakin vähemmän. Kaikki joita on tullut nähtyä ja oltu yhteydessä enemmän, tietävät kyllä, mutta heitän oma setin:

KURRE
Ipe
Sentinel
Graphics
Pentelesh
Jarmila
Asa + Heli
Iivis
Weekend-Warrior
Zapper
Charlotte The Harlotte
Hese
Tipi
Pertti Keinonen
Sakari Östermalm
Gui Kiden
The Prisoner
A.Kivi
Condemned
Finnarry
Peke
Sq
Escudo
Tag
Höyste
Uti
Paul
IC
Dante
Stratocaster
Mercenary
Darealjyrä
DevilLook
HsU
Hapi
Jytte
Hanged Man
Hujos
Aces High

---eli tossahan noita olisi ja jos joitakin jäi pois niin ei ollut tarkoitus, sori
:D
Last edited by Make#34 on Sun Jun 17, 2007 12:55, edited 10 times in total.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Graphics
Kisälli
Kisälli

Post by Graphics »

QazKFD wrote: Urizeniin taisin törmätä lippuja jonottaessa, ellen aivan väärin muista. Tosin selvis sekin jälkeenpäin.
Ilmeisesti tarkoitat Maidenin keikalle? Koska tämä mies ei Helloweeniä katsomaan tulis, hölöömö kun on :lol: no ei vaan...Urizen on kaveri jo hyvin monen vuoden takaa.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Graphics wrote: Ilmeisesti tarkoitat Maidenin keikalle? Koska tämä mies ei Helloweeniä katsomaan tulis, hölöömö kun on :lol: no ei vaan...Urizen on kaveri jo hyvin monen vuoden takaa.
Jep jep, juurikin Maidenin keikalle lippuja oltiin vailla tuollon.
Peke wrote: Niin.... olitkos siinä "rautaneitopöydässä" 6.7.2005 Lapin Kulta baarissa?
Joo kyllä siä samassa rykelmässä koitettiin olla, vaikka oltiinkin vähän "omalla sakilla" liikkeellä. Siellä kyllä pyöri väkeä kohtuu hyvin boardiltakin.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Purkkiliha
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Purkkiliha »

Stratocaster wrote:Ei ole tullut kyllä ketään tavattua. Kun nyt kesän keikatkin missasin ja aika tuore kasvo täällä olen lukuisasta viestiterrorista huolimatta.

Ensi keikkaa odotetaan kyllä 100% innolla. Käyttäjien Aces High ja Yrms_ kanssa oon suunnitelmia molempien kanssa selitellyt. Odotan että pääsee tapaamaan näitä rautaneidon nuorempia kun nyt omaa ikäluokkaa nuo kaksi sankaria edustavat. :wink:

Jos rohkeutta kerään niin sitten aion haastella kaikkien mahdollisten neitolaisten kanssa keikoilla, Keinonen ja muut konkarit saavat varautua pelottavaan kohtaamiseen seuraavan keikan yhteydessä.

:lol:
Jep vähän sama juttu. Keikalla olin kyllä, mutta en rautaneitolaisia spotannut, enkä ehkä ihan olisi kehdannutkaan mennä tervehtimään.
Kuulun myös tähän nuorempaan ikäluokkaan.

Edit. Tänään "tapasin" Sugar Daddyn kun samassa koulussa sattuu olemaan. Unohdin oikeeta nimeä kysyä :D
Juri
Vempare
Vempare

Post by Juri »

Monasti ollu niin huonossa hapessa noilla keikoilla, etten ole saanut tavattua edes omaa nimeäni. Siinä on kuitenkin tuo kaksi tavua.

Eli en tunne teistä ketään, ja kukaan ei tunne minua. Ette oo kyllä mitään menettäneetkään.
Yleistykset on perseestä.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Tässä juuri saavuimme kaverini kanssa Anttilasta ja siellä ovella vastaan käveli Domination Black yhtyeen kitaristi Wiren sekä rumpali Beck. Vielä kerran kiitos nimmareista :D ! Olikin hyvä että mukana taskussa oli paperi ja kynä.
paul
600 €
600 €

Post by paul »

Hese
Jarmila
uti ja Vappu
asa ja Heli
A.Kivi
Sentinel
Kurre
Keinonen
plus muut joiden kanssa pijettiin hauskaa Maiden-hengessä heinäkuussa Hesassa ja Maidenhellin keikalla Suomen Lahdessa. UP THE IRONS Eli täytyy sanoa jotta Lappeenrannasta länsirannikolle (Sentinel ja keinosen perhe) mennään täysillä... On muuten Pekenkin kans nähty vissiin..
älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
-Moonchild-
Kisälli
Kisälli

Post by -Moonchild- »

UnBrain ja Death on mun tuttuja,melkein joka päivä tulee noiden kanssa pörrättyä ja riesana ollaan sitten kaikille!

Niin, ja lisäänpä nyt että 7.7 keikalla minä olin se nappula jolla oli Kärppien lippalakki päässä :lol: Paljon tuli paskaa niskaan, mutta olihan kuulkaas vahingoniloinen olo :wink:
Last edited by -Moonchild- on Sun Jun 04, 2006 19:43, edited 1 time in total.
Prince of the Dusk
Peräruiske
Peräruiske

Post by Prince of the Dusk »

Mercenary wrote:Ja sitten ne 20 muuta, jotka tuli kesän ekalla keikalla pikkupäissään lahustanutta Palkkasoturia vastaan.
Hep!

Tosin ei ollut kesällä vaan kusiputkassa DIOn keikalla Jyväskylässä.

-PotD
Prince of the Dusk
Peräruiske
Peräruiske

Post by Prince of the Dusk »

Juri wrote:Monasti ollu niin huonossa hapessa noilla keikoilla, etten ole saanut tavattua edes omaa nimeäni. Siinä on kuitenkin tuo kaksi tavua.
"Jur-ri"? 8)

-PotD
Qppa
Peräruiske
Peräruiske

Post by Qppa »

Hmm, rautaneidon hallitsijapariskunta+ ehkä pari-kolmekymmentä vähäpätöisempää jurpoa on tullut tavattua.
Kimpsu
Vempare
Vempare

Post by Kimpsu »

Iiviksen tapasin yksissä pikkujouluissa viime vuonna. Oltiin molemmat avecceina siellä ja päädyttiin keskustelemaan "henkevästi" Iron Maidenista. Hän sitten kehotti kirjautumaan tännekin ja vasta nyt sen sain tehtyä.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Jess, nyt mä olen tavannut Danten, eli en olekaan mikä pikkutekijä enää. :lol: :lol:
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Abiristeilyllä tuossa muutama viikko sitten tuli muutama sana vaihdettua Zapperin kanssa, ja oli siellä joku toinenkin lautalainen, mutta sattuneesta syystä en sitä kykene kyllin tarkasti muistamaan.

Oliskos Tampereella jossain "kuppilassa" mahdollista järjestää miittiä ennen keikkaa, vaiko vasta keikan jälkeen? Olis ihan hauska vaihtaa kuulumisia ja tutustua paremmin tämän laudan porukkaan.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

darealjyra wrote:Abiristeilyllä tuossa muutama viikko sitten tuli muutama sana vaihdettua Zapperin kanssa, ja oli siellä joku toinenkin lautalainen, mutta sattuneesta syystä en sitä kykene kyllin tarkasti muistamaan.

Oliskos Tampereella jossain "kuppilassa" mahdollista järjestää miittiä ennen keikkaa, vaiko vasta keikan jälkeen? Olis ihan hauska vaihtaa kuulumisia ja tutustua paremmin tämän laudan porukkaan.
Miittiä tuen, mutta ei mihkään baariin tai muuhun, koska mäkin haluaisin kovasti osallistua! Se on taas eri asia malttaako vanhempi väki pitää näppinsä erossa ohrapirtelöstä ennen keikkaa, mutta jos vaan on mahdollisuus niin siellä olen.
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Peken näin eilen tuossa Kotkan sävelaitassa. Et tainnut mua nähdäkkään ?
Siinä kassalla olit kun itse vietin aikaa tuossa kassan viereisellä dvd hyllyllä 8) . Olin siinä 3:men kaverini kanssa.
Post Reply