Rautaneito risteily. 5.11. La-Ma.

Maiden-tribuuttibändien keikkailmoitukset, fanien tapaamiset, kimppakyydit ja muut kokoontumiset.

Moderator: The Killer Krew

Millä mennää?

Silja.
42
54%
Viking.
36
46%
 
Total votes: 78

Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4374
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:28

Post by Ipe »

Nyt sekin varmistu et tulen risteilylle, 100% mukana risteilyllä ja taxfreessä. Päivämääriä vain kehiin!
Shogun
Roudari
Roudari
Posts: 462
Joined: Wed Jan 07, 2004 22:03
Location: Helsinki
Contact:

Post by Shogun »

Prkl, kun ovat kaikki hytit lokakuun loppuun asti varattuina perjantai-lähdöillä. Luxus-hyttejä löytyy jos sellaiset varataan. 8)
Vaikea siis vetää päivämäärää. Lauantai-lähdöillä on enemmän tilaa, joten mitä tehdään..? Perjantai on ollut porukalla toivomus.
Marraskuun 4. pv (perjantai) on ensimmäinen, josta löytyy vapaita hyttejä mielin määrin.
Tuolta voi itse todeta tilanteen.
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
KURRE

Post by KURRE »

^ Perkele. Marraskuun 4:jäs päivä sitten eikö??? :wink:
Sittenhän on päivä ja aikaa suunitella.


EDIT: Mitäs tässä kysellään, päivä on siinä ja sinne mennää kuten puhe olikin. :wink:
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli
Posts: 615
Joined: Mon Nov 01, 2004 16:37
Location: Helsinki

Post by CharlotteTheHarlot »

^Jes, marraskuun neljäs on hyvä ja piste! Kerkiää hankkiin jostain rahaakin. :lol:
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
UTI
Kirurgi
Kirurgi
Posts: 1942
Joined: Tue Jan 06, 2004 19:37
Location: Kouvola

Post by UTI »

Hyvä päivä, lyödään lukkoon.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Shogun
Roudari
Roudari
Posts: 462
Joined: Wed Jan 07, 2004 22:03
Location: Helsinki
Contact:

Post by Shogun »

Asia selvä. Päivämäärä on 4.11.

Toivoisin että mahdollisimman moni ilmoittaa osallistumisensa/henkilötietonsa maanantaihin mennessä suoraan vaikka mun sähköpostiin. Ok?
Kyselen sitten hintoja kun kyseessä on ryhmämatka, niin alennuksia pitäisi tulla verrattuna siihen että hytit tilattaisiin erikseen...
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
Zapper
Kisälli
Kisälli
Posts: 555
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:48
Location: Helsinki

Post by Zapper »

Joo 4.11. ollaan mukana, jos Make#34 tai joku rupee mun huoltajaks. Shogun, mitkä kaikki tiedot tarvitset risteilylle lähtijöiltä?
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector
Posts: 4884
Joined: Thu Aug 26, 2004 17:38
Location: 40100
Contact:

Post by Jukka »

Jaaha, käsiraudoitankin itseni välittömästi taxfreen alkoholihyllyihin kiinni :D.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra
Posts: 4785
Joined: Fri Jan 16, 2004 10:41
Location: Kotka/Karhulan Metallitehdas 48666

Post by Peke »

Morienttes,

Kyseessä siis kahden yön risteily?
Paljon maksaa hytti? Ottaisin ehkäpä koko hytin mulle ja vaimolle. Seksilomalle ruotsiin :lol:

Älkää nyt heitelkö kivillä jos se oli jossain mainittu. En löytänny ton kaiken läpän seasta.

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Make#34
Playerman
Playerman
Posts: 3362
Joined: Fri Feb 11, 2005 11:43
Location: Vantaa, Tikkurila City

Post by Make#34 »

Jep Mukana ollaan ja jos Charlotte ja Zapper tarvitsee huoltajan niin olen heille sen luvannut kun toi ikäkin pitäs riittä!En tiedä paljo pitää olla mut 33 löytyypi :D
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4374
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:28

Post by Ipe »

^ Don't forget me 8)
Make#34
Playerman
Playerman
Posts: 3362
Joined: Fri Feb 11, 2005 11:43
Location: Vantaa, Tikkurila City

Post by Make#34 »

No Viddu en tietenkään! Ipe kuuluu myöskin mun huollettaviin joten sittenhän meillä on hytti siinä! :D :twisted:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Lappis
Azazel
Azazel
Posts: 6218
Joined: Tue Jan 06, 2004 21:46
Location: Lahti

Post by Lappis »

Jätänpä väliin, duuniristeily 5.11.
"To be alive is more than just breathing"
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4374
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:28

Post by Ipe »

^ Paskat! Näitä poser-risteilyjä ei kauhean usein tule vastaan, joten ei tätä tilaisuutta voi olla käyttämättä.

ARISE !
Guest

Post by Guest »

Lappis wrote: Mä voin ottaa Graven mun hellien siipien ( mustien sellaisten ) suojaan. Saat viinaa tuttipullosta poika :lol:
Ah, aika ihanaa!! Viinaa tuttipullosta. Sitähän tuli tossa parikyt vuotta sitten jo harrastettua kun ei toi rintaruokinta sillon napannut. Viinaa vonguin jo niinä aikoina.

Risteily olis ihan jees, jos viikonloppuna pääsis lähtemään ja mieluiten lähtö helsingistä.
KURRE

Post by KURRE »

^ Johan se tuolla ylempänä on, päätös ja päivämäärä. :lol:
Guest

Post by Guest »

^No näinhän se kyllä on :lol: Ei sitä pienessä darrassa aina kaikkea huomaa :D
KURRE

Post by KURRE »

Shogun wrote:Asia selvä. Päivämäärä on 4.11.

Toivoisin että mahdollisimman moni ilmoittaa osallistumisensa/henkilötietonsa maanantaihin mennessä suoraan vaikka mun sähköpostiin. Ok?
Kyselen sitten hintoja kun kyseessä on ryhmämatka, niin alennuksia pitäisi tulla verrattuna siihen että hytit tilattaisiin erikseen...
Nostin tämän tähän näkyviin, jotta muistetaan laitella nuo tiedot Shogunille. :idea:
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew
Posts: 2509
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:37
Location: Susirajan tuolla puolen.

Post by Pentelesh »

^Suosittelisin sitä päivämäärää tuonne alkuperäiseenotsikkoon suoraan, nyt kun se on jo kerran päätetty.

Itse jätän tämän hauskuuden väliin, tosin kukapa mua olisi sinne edes kaivannut...
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
CharlotteTheHarlot
Kisälli
Kisälli
Posts: 615
Joined: Mon Nov 01, 2004 16:37
Location: Helsinki

Post by CharlotteTheHarlot »

Make#34 wrote:No Viddu en tietenkään! Ipe kuuluu myöskin mun huollettaviin joten sittenhän meillä on hytti siinä! :D :twisted:
Jep, se on siinä. :lol: Nyt tarvis vaan tietää, että mitä tietoja tuo Shogun tarvis, siis että ilmotetaanks me kaikki itsemme erikseen vai ilmottaako Make itsensä ja "perheensä" siinä samalla vai...? :D
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
KURRE

Post by KURRE »

^ Laitat vain omat tiedot (sotu) Shogunille ja siitä sitten aletaan purkamaan rypästä. :lol:
Make#34
Playerman
Playerman
Posts: 3362
Joined: Fri Feb 11, 2005 11:43
Location: Vantaa, Tikkurila City

Post by Make#34 »

Kai se riitti kun YV:tä laitoin vai onko sulla ^ joku suora sähköposti osoite!?!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
KURRE

Post by KURRE »

Make#34 wrote:Kai se riitti kun YV:tä laitoin vai onko sulla ^ joku suora sähköposti osoite!?!
Eiköhän tuokin riitä, mutta Shogunilla on ihan oma S-postikin. :lol:

shogun@rautaneito.com

:finger:
Make#34
Playerman
Playerman
Posts: 3362
Joined: Fri Feb 11, 2005 11:43
Location: Vantaa, Tikkurila City

Post by Make#34 »

^ OK, laitan vielä sinnekkin :D
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
KURRE

Post by KURRE »

Voiskohan Shogun samalla kun selvittelee noita hintoja/lähtiöiden valvonnallisia asioita, kysellä olisiko Laivalla mahdollista saada jokin sauna systeemi edullisessti ekalle illalle. ???
Olisihan se mukavaa saunoa ja jauhaa shaisee omalla porukalla, siinä Lökömentin lomassa ja joku lähtiä voisi ottaa hoidokseen roudata J-kiekko kassissa CD soittimella varustetun rousterin matkaan, jotta saadaan hytti häätöjä aikaiseksi sujuvammin. :lol:
Post Reply