Pre-show/Meetup Helsinki 14-15.11
Moderator: The Killer Krew
Sieltä lastenhoitaja juuri soitteli. On töissä vanhainkodissa, jossa on koko saatanan osasto pyrstöyskässä ja oksennustaudissa. Päivä kuulemma mennyt siivotessa sitä itseään ja kaikkea siltä väliltä. Saamme tähän siis pienen jännitysmomentin vielä loppuun, että tarviiko Östermalmin lähteä ollenkaan. Jos lapsenvahti sairastuu, minulta jää keikka väliin.
Voi vitun saatanan helvetti. Ei muuten, mutta jää hyvät pihvit syömäti.
Voi vitun saatanan helvetti. Ei muuten, mutta jää hyvät pihvit syömäti.
Monenlaista tarinaa tuli taas kuultua; pari tyyppiä taisi olla vieläkin taivaassa tavattuaan joitain julkkuja, yhdellä jos toisella oli vähän kiertueväsymystä, kolmannella taas kova ikävä koiraa. Ja muijaakin vähän, ensimmäisen kerran kuulemma lentää, kun saa housut jalasta. Ei ole reissaaminen täyspunttisten touhua.
Sissipäällikkö Östermalm kiittää kaikkia hyvästä seurasta. Milanoon yritän kehittää vähän parempaa keikkakuntoa, keskiviikkoinen keikka kun meni melkein vituiksi hirveän päänsäryn ja väsymyksen vuoksi. Te jätkät imette musta viimeisetkin mehut
Palataan pian astialle.
P.S. UTIlle ektraterkut!! Voimia!
p.s.s. but were the fuck is Voimis? Arestissa vai Liekeissä vieläkin?? Sulle ei poika kyllä seuraavaksi enää tarjoilla jumalauta.
Sissipäällikkö Östermalm kiittää kaikkia hyvästä seurasta. Milanoon yritän kehittää vähän parempaa keikkakuntoa, keskiviikkoinen keikka kun meni melkein vituiksi hirveän päänsäryn ja väsymyksen vuoksi. Te jätkät imette musta viimeisetkin mehut

Palataan pian astialle.
P.S. UTIlle ektraterkut!! Voimia!
p.s.s. but were the fuck is Voimis? Arestissa vai Liekeissä vieläkin?? Sulle ei poika kyllä seuraavaksi enää tarjoilla jumalauta.
Kuka hänelle muka tarjoili? Poekalla on oikeus juoda, jos:Sakari Östermalm wrote:p.s.s. but were the fuck is Voimis? Arestissa vai Liekeissä vieläkin?? Sulle ei poika kyllä seuraavaksi enää tarjoilla jumalauta.
a) tilaa itse ravintolassa omat juomat,
b) pääsee baariin sisälle, vaikkei papereita löydy kysyttäessä. "Mä oon 19-vuotta, paperit vaan pöllittiin" -teoriaa pitää itsekkin käyttää.

Oimariini käytti sekä "a" sekä "b" -vaihtoehdot, kova oli suoritus. Tosin lopputulos oli odotettu.

^
Ei jumalauta. Onko Hesan baarin poket jotain basistin ja roudarin risteytyksiä, kun moiset selitykset menee läpi
. Eihän Voimiksella kasva edes amisviikset vielä. Tosin ne ei kasva kyllä Pertilläkään, mutta sille nyt kukaan muutenkaan tarjoa.
Mutta siinä vaiheessa, kun meikäläinen taluttaa kyynelsilmäisen ja oksennukselta haisevan Voima-Yrjön ulos hallista, käy mielessä vaihtoehto c) seura on joku muu.
edit: me nähtiin muuten Quatsin kanssa keikan jälkeen ihan saatanan hyvä perse. Ei tule uni vieläkään, oli niin hyvä vako.

Mutta siinä vaiheessa, kun meikäläinen taluttaa kyynelsilmäisen ja oksennukselta haisevan Voima-Yrjön ulos hallista, käy mielessä vaihtoehto c) seura on joku muu.
edit: me nähtiin muuten Quatsin kanssa keikan jälkeen ihan saatanan hyvä perse. Ei tule uni vieläkään, oli niin hyvä vako.
-
- Kisälli
Kyllä tässä jää valitettavasti Iivis toiseksi. Kyseinen hanuri oli iskeytynyt baaritiskille, housujen samalla laskeutuessa antavasti niin, että karvainen pärsvako kiilui silmiä sokaisevasti. Näköni on mennyt iäksi.Ipe wrote:^ Ne on lähinnä Daven roudarin ja Iiviksen takapuolen sekotuksia. Oliko jälkimmäinen se "saatanan hyvä perse"?
Ipe wrote:Oli Yrjö-Voima parempi vaihtoehto kun Tag, jolla keikan ensimmäiset kappaleet hukkui kokonaan omien housujensa täyttäviin Norjan sanoihin.

Sinäkö se todistit baaristiskillä vieressäni tapahtumaa, jossa joku fucked up -tyyppi yritti kuristaa ja ns. iskeä meikäläistä tyyliin "älä ala vittuilla mulle, älä nyt tee mitään tyhmää, pitäisikö mun napata sua ostaan?!". Mun flirtissä on vissiin vähän hienosäädön varaa, kun lainit alkaa olla tuota luokkaa.Wrathchild. wrote:seura ihan sitä parasta
Ja todellakin. Kamman laskenta kertoo, että matkaan on aikaa alle 2 viikkoa. Justhan me kärvisteltiin, kun kuukausia pitää odottaa.
Last edited by Sakari Östermalm on Fri Nov 17, 2006 14:59, edited 1 time in total.
Tämä poikanen oli juuri se kyseinen henkilö, josta edellisessä viestissä mainitsin.DevilLook wrote:Hehe! Poijjaat on poikia! En onnekseni moisia toilailuja huomannut ollenkaan. Paitti sen Lapparibaarissa unta ottaneen poikasen.

EDIT: ^ Ei helvetti.

-
- Kisälli
Jos se tapahtu lapparissa niin silloin taisin todistaa. Kattelin siinä et pitäsköhän sitä heppua kehottaa "ystävällisesti" poistumaan. En tosin kuullu yhtään mitä se höpisi siinä sulle...Sakari Östermalm wrote:Sinäkö se todistit baaristiskillä vieressäni tapahtumaa, jossa joku fucked up -tyyppi yritti kuristaa ja ns. iskeä meikäläistä tyyliin "älä ala vittuilla mulle, älä nyt tee mitään tyhmää, pitäisikö mun napata sua ostaan?!". Mun flirtissä on vissiin vähän hienosäädön varaa, kun lainit alkaa olla tuota luokkaa.Wrathchild. wrote:seura ihan sitä parasta
Joo. Vitty, sata badikaardia koko ajan ympärillä, mutta sen pienen hetken, kun yksin johonkin livahtaa, kaikenmaailman kusimulkut tarraa kiinni. Mitä lie tripannut, mutta käsi täristen kyllä liukenin siitä hätäisesti hevon helvettiin. Loppuillan killuinkin sitten Pertin puntissa. Pertti syö muuten murojen joukossa rautahippuja ja sillä on aina lahkeessa kompassi. Me ei ikuna eksytä.
-
- Kisälli
-
- Rautaneito IRC Crew
Kaverini kanssa ihmeteltiin tota Hartwarllin kaljanmyyntiä muutenkin. Siis oikeesti, talossa kaksi baaria jonne pitää olla yli 18 v. Mutta sitten käytävällä myydään kaljaa "aluettomasti" ja sitä juontia "ei valvota". Ihan mahdoton meininki.Sakari Östermalm wrote:^Ei jumalauta. Onko Hesan baarin poket jotain basistin ja roudarin risteytyksiä, kun moiset selitykset menee läpi
. Eihän Voimiksella kasva edes amisviikset vielä. Tosin ne ei kasva kyllä Pertilläkään, mutta sille nyt kukaan muutenkaan tarjoa.
Ja se pokejen toiminta tuolla areenalla muutenkin sai kyllä meikäläisen pää kääntyilee vertikaalisesti aika usein nenästä samalla päästäen ilma tuhahduksia. Noh, siellä poket saa 8,5 e tunnilta, joka ilta urakka (eli tunnit etukäteen) niin tuskin niin hirveästi edes kiinnostaa.
Ainakin keskiviikkona järkkäreitä kiinnosti enemmän bändi kuin asiakkaat.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Noh noh, saatana. Meikäläinen kampesi itsensä kuitenkin kentälle rokkaamaan pienten toilettisessioiden jälkeen. Vain Different World meni ohi.Ipe wrote: Oli Yrjö-Voima parempi vaihtoehto kun Tag, jolla keikan ensimmäiset kappaleet hukkui kokonaan omien housujensa täyttäviin Norjan sanoihin.
Meikäläistä tarvii sentään kantaa...

Harmitta kun meni tuo yhteiskuva täysin ohi. Olin just salin perällä kamuja moikkaa.
Jep kyllä Voimis jäi nyt hyvin mieleen keskiviikon keikalta kun siinä Saken ja Pertin kanssa tultiin ulko-oville niin Voimis oli Poken turvallisessa otteessa
No Voimis kun kotiarestiltaan kerkee niin kertoo mitä "MUISTAA"
Jep kyllä Voimis jäi nyt hyvin mieleen keskiviikon keikalta kun siinä Saken ja Pertin kanssa tultiin ulko-oville niin Voimis oli Poken turvallisessa otteessa

No Voimis kun kotiarestiltaan kerkee niin kertoo mitä "MUISTAA"

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Roudari
-
- Manowarrior
Perkele ja Iron Maiden!
Syömingit oli mukavat kaikin puolin hyvässä Rautaneito-porukassa, ei valittamista. Kyllähän siinä muutama tuoppi meni, mutta ei se mitään, kyllä hallille mentäessä onnistui Taqin, Wrathchild.in ja Chicago Maiden Fanin kanssa Truupperin laulaminen. Hallilla sitten juu suunnistimme Lappariin ja......otimme kuvia
Tällä hetkellä olen Rica Hotel Stockholmissa nettipäätteellä silmät väärinpäin väsymyksestä; kuvat eivät ole netissä, koska Elisa katkaisi huushollimme nettiyhteyden to-pe yönä klo 01:30. Ilman tätä rakas Kidenimme olisikin jo ne esille hoitanut. Pahoittelen, maanantaina sitten.
Niin ja Sakke, kerran neljästä keikasta "tumut", ok saldo

Syömingit oli mukavat kaikin puolin hyvässä Rautaneito-porukassa, ei valittamista. Kyllähän siinä muutama tuoppi meni, mutta ei se mitään, kyllä hallille mentäessä onnistui Taqin, Wrathchild.in ja Chicago Maiden Fanin kanssa Truupperin laulaminen. Hallilla sitten juu suunnistimme Lappariin ja......otimme kuvia

Tällä hetkellä olen Rica Hotel Stockholmissa nettipäätteellä silmät väärinpäin väsymyksestä; kuvat eivät ole netissä, koska Elisa katkaisi huushollimme nettiyhteyden to-pe yönä klo 01:30. Ilman tätä rakas Kidenimme olisikin jo ne esille hoitanut. Pahoittelen, maanantaina sitten.
Niin ja Sakke, kerran neljästä keikasta "tumut", ok saldo