Tampere after-party
Moderator: The Killer Krew
Inferno-barin sijainti
Missä tuo Inferno-baari sijaitsee? Mukava olis tulla jatkamaan iltaa keikan jälkeen hyvässä seurassa. Ei Kajaanin poika tiedä suurkaupungin kuppiloita...
Alexander the Great
Jaa a, kai sitä vois keikan jälkeen jotain kippoloita katella. (Olotilasta riippuen jopa ennen.
) Ohan se ny otettava ilo irti kun omaan kylään moinen kabaree tuodaan. Unirytmi o niin sekasi, että unta ei kuitenkaan saa ennen aamua kun joutuu ainakin perjantainkin juopotteleen.
Tampere... Tämä suurkaupunki.

Tampere... Tämä suurkaupunki.

Missä
Missä on Antti Kaitainen
Missä on Antti Kaitainen
Kiitokset Haballe Infernon osoitteesta!!
Suurkiitos Haballe Infernon osoitetiedoista. Kaveri, jonka luona ollaan yötä, asuu tuosta noin parin kolmensadan metrin päässä. Tullaan jo lauantaina, joten täytyy jo silloin käydä tsekkaamassa paikka. Alkaa hiukan jo odotukset nousta. Kuudes kerta Maidenin keikalla, mutta aina yhtä hienoa. Perkele!! 

Alexander the Great
-
- Sateentekijä
-
- Sateentekijä
Täältä tulossa kolmeksi Treelle , mutta itse en rynni eturiviin joten jää aikaa muutamalle huurteiselle. Mutta minne????Taival wrote:Mitenkäs se ny on... Onko ennen geikkaa mitään meininkejä, kellään, missään? Tässä tänään sai ihan tasaisen lähdön rokkaamiseen, niin samoilla asetuksilla maanantai-aamuun asti.
älä juo kaikkee pois, mie juon loput.
Töihin
Ei ainakaan ensiviikolla. Nyt just ollaan ylitöissä ja nämä roposet tulevat Italian reissulle joten alkaa matkavaluutat olla tienattu vapaapäivineen. Ja ensiviikko duunattiin sisään jo ennen kesää!

Ei ainakaan ensiviikolla. Nyt just ollaan ylitöissä ja nämä roposet tulevat Italian reissulle joten alkaa matkavaluutat olla tienattu vapaapäivineen. Ja ensiviikko duunattiin sisään jo ennen kesää!

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Henry´s Pub on poikkeuksellisesti sunnuntaina K-21, en kyllä tajua mitä ideaa siinä yhden vuoden laskussa on, mutta tällaisen tiedon sain.darealjyra wrote:H E T K O N E N ! ! !
Onkos tuonne Henry's Pubiin tuolloin sunnuntainakin ikäraja K-22...?
Ei hemmetti, eihän tämä näin voi mennä...vielä kun Rusty olisi kaiken lisäksi tuota luokkaa ikärajoissaan...
Saas nyt nähdä kuinka ajoissa tulee mentyä hallille ja ovien eteen, ja kuinka sitä ennen tulee hörpittyä nestemäistä, jos tulee ollenkaan.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
^No ainakin itse menin viimeksi hallille vasta paria minuuttia ennen ovien avaamista. Enkä senkään jälkeen ryntäillyt tuonne kenttäjonoille, vaan kävin rauhassa ostamassa paidan ja juomassa kavereiden kanssa pari tuoppia. Tämän jälkeen vasta tallustelin kentälle ja pääsin ~viidenteen riviin. Keikan alettua sain työnnettyä itseäni vielä reilusti eteenpäin ja loppujen lopuksi pyörin siinä 2-3 rivin paikkeilla. Eli ei sinne kentälle mikään kiire ole. 

-
- Rautakansleri
Teltta & makuupussi kassiin ja Hakametsään vaan jo tänään. Siellä jo varmasti innokkaimmat ovat palloilemassa. Varo, etteivät ota sinua vahingossa Tapparan liigajoukkueseen pelaamaan...Asamael wrote:Mihinkähän aikoihin tuonne hallille ylipäätään kannattaa tulla, jos haluaa kentältä hyvät paikat saada?
Joo-o. Kuten näkyy, alkaa oleen pientä kuumetta. Muurahaisia on housuissa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
No niin. Pitihän minun sinne tulla, mutta oli kaikkea muuta ensin ja sitten kun aloin kymmenen paikkeilla sinne lähtemään, ei enää tullut sopivia busseja.
Minulla oli kuitenkin luento heti yhdeksältä aamulla, joten en oikein voinut jäädä kaupungille kukkumaan koko yöksi. Noh, ajattelin nyt viikonloppuna käväistä Infernossa, vaikka ei siellä enää mitään jatkoja olekaan. Paikan pitäisi kuitenkin käydä katsastamassa.

Minulla oli kuitenkin luento heti yhdeksältä aamulla, joten en oikein voinut jäädä kaupungille kukkumaan koko yöksi. Noh, ajattelin nyt viikonloppuna käväistä Infernossa, vaikka ei siellä enää mitään jatkoja olekaan. Paikan pitäisi kuitenkin käydä katsastamassa.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
Jymmäläytä ku tuli vedettyä hyvät jatkot! Kiitoksia kaikille paikalla olleille neitolaisille todella hyvästä seurasta.
Maidenin kipaleet luonnollisesti sai porukan hoilaamaan aivan kuin keikalla olis ollu. Meitsillä ku on sen verran paska toi lauluääni, että kaikki haluaa laulaa kovempaa, että mun ääni peittyis. Siitähän se meteli sitte tuli. Right...
Perkele, ei muuta ku Milanossa uusiksi vähä eri kokoonpanolla!
Maidenin kipaleet luonnollisesti sai porukan hoilaamaan aivan kuin keikalla olis ollu. Meitsillä ku on sen verran paska toi lauluääni, että kaikki haluaa laulaa kovempaa, että mun ääni peittyis. Siitähän se meteli sitte tuli. Right...
Perkele, ei muuta ku Milanossa uusiksi vähä eri kokoonpanolla!
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"