EDIT: Taisin innostua liian aikaisin....levy sinällään ihan ok mutta toi Blood too Hot osoittautui ainoaksi loistavaksi biisiksi, muut ihan ok tai keskitasoa....

Moderator: The Killer Krew
Itse olen menossa yleisön joukkoon 'meuhkaamaan' juuri tuolle Tuurin keikalle. Toivottavasti Scorpions heittää perinteensä mukaisesti hard rock voittoisempaa settiä suomalaisyleisön edessä, ja balladeita kuultaisiin vain muutamia. Pääasia on kuitenkin, että kovat live-biisit Dynamite ja Rock You Like A Hurricane löytyvät setistä.Iron Constable wrote: Katsotaan miten papat jaksaa, varsinkin kun edellisenä iltana meuhkaavat siellä Tuurin Miljoonarockissa. Saas nähdä jääkö lipunmyynti vaisuksi tuon toisen keikan takia, vai käykö kuten kaikille muillekin vanhoille staroille tänä päivänä, keikka myydään loppuun.
ja miä jossaa santalahtirockissa, Kotkassa 87 tmsIron Constable wrote:Aina paranee. Zero Nine on buukattu lämppäriksi 5.9 Jäähallin keikalle. Kerrankin oikein mieluinen lämppäri. Edellisen kerran näin Zerot livenä about vuonna 1988 Kurikassa, Mietaan Nuorisoseurantalolla.
Asiaa. ->http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=1091
ja scorpionsin paras levy on love at first sting ´84Peke wrote:ja miä jossaa santalahtirockissa, Kotkassa 87 tmsIron Constable wrote:Aina paranee. Zero Nine on buukattu lämppäriksi 5.9 Jäähallin keikalle. Kerrankin oikein mieluinen lämppäri. Edellisen kerran näin Zerot livenä about vuonna 1988 Kurikassa, Mietaan Nuorisoseurantalolla.
Asiaa. ->http://www.imperiumi.net/news_2.php?id=1091
harmi, että 5.9. pitää olla menossa ruotsiin duunikeikalle
Hyvä keikka oli todellakin. Itse olin kaiken lisäksi ihan eturivin paikalla, joten fiilis oli katossa. Yllättävän energisessä kunnossa Scorpionsin "papat" olivat ja settilistakin oli melkoisen kova. Paria suosikkibiisiäni jäin kyllä kaipaamaan, mutta oli setissä muutama todella positiivinen yllätyskin. Settilistasta en kuitenkaan sen enempää rupea paljastamaan, jos joku tänään keikalle menevä haluaa pitää sen yllätyksenä.QazKFD wrote:On toi Skorpparit kyllä hyvä ja rento rockbändi. Tosi mielelläni kattelin eilen Tuurissa.