Witheria

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Lappis
Azazel
Azazel

Witheria

Post by Lappis »

Uusin levy, Devastating Return, ilmestynyt. Tilaa alapuolelta omasi.

http://www.recordshopx.com/artist/withe ... ng_return/
Last edited by Lappis on Wed Feb 25, 2015 22:22, edited 79 times in total.
"To be alive is more than just breathing"
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Re: Witheria

Post by Ipe »

Lappis wrote:Ennen tätä sontaläjäjulkaisua, bändi on julkaissut noin 666 demoa.
Saako keikalta demojakin?
Lappis wrote:Tyyli on heavymetal sen kaikissa muodoissaan. Rässikomppi kuitenkin aika pitkälle hallitsee teknisten kitarajuttujen ohella. Jos Testament tahi Death uppoaa, voisi tämäkin perserevittäjä upota. Pääasiassa materiaali kuitenkin kuulostaa ihan Witherialta.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Viime keikan muistikuvat on aika hämärän peitossa. Tälläkertaa voisi siis keskittyä bändin ihan omaan materiaaliin, ei Deathin-covereihin ja alkoholiin. Siis omalta osaltani. Possessed by Alcohol.
Lappis wrote:Maiden Hellistä erottuani päätin, että en enää koskaan soita julkisesti bassoa. Mieli muuttui. Huomasin kaipaavani bassonhakkaamista ja pään totaalista heiluttamista.
Poser!

Toi Predator on kyllä irvien irvi. 8) Matrix-nimen voisit ottaa seuraavaan bändiin. :D
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Ipe wrote:Saako keikalta demojakin?
Mä vähän veikkaan että jos täyspitkää on jo tarjolla niin siinä ei enään mitään demoja kauppailla.

Niin ja toi levy pitää hommailla. Pari noita demoja on mullakin, Pureditself & Promo '04, mut ei noi nyt mitään ihmeempiä fiiliksiä nostanut. Kuitenkin ne uudet biisit siellä Hevimestan keikalla ja noi samplet uudesta levystä on kuulostanu ainakin 666 kertaa paremmalta ku noi demot. Ja Tupen vokaalitkin on vitun kovat, paremmat kuin noilla demoilla. Myös SD:ssä ne oli kovaa kamaa.
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Lappis wrote:Topic on ajankohtainen, koska bändi julkaisee 8.8 ensimmäisen täyspitkänsä, " Infernal Maze "-nimisen kurakaaren.
:shock: Jumaleissön, tää kesä on ihan loistava - siitäkin huolimatta, että kesähän tunnetusti on persiistä. :D
Vihatkoon vain - kunhan pelkäävät
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

TuberCulosis ( Vokalisti ) kirjoitteli seuraavaa:

Heipä hei.

Nyt näitä levyjä sitten saa.

Spirit Disease - Annihilation 10e
Witheria - Infernal Maze 10e

8.8. avautuu postimyynti osoitteessa www.twistedface.org
Hintaan lisätään postikulut. Voihan niitä nytkin tilailla s-postilla jo valmiiksi: orders(ät)twistedface.org
Lähettäkää osoite ja haluamanne levyt. Takaisin tulee maksuinfo.

Käteen levyä saa Leppävaarasta tuohon kynpin hintaan.
Minut saa kiinni selluliittipuhelimesta 044 559 8089.

Molemmissa on 12-sivuinen booklet, 2-puoleinen inlay, väri-label, sanat, solvaukset, yms. hienoudet.
Ostakaa perkeleet! Miehille miesten musiikkia, wimpit jatkakoot Heavyrockin kuuntelua.

Ja muistakaa kusimulkut Witherian levynjulkkarikeikka 7.8 On the rocksissa. Free Entrance.
Tulee sen luokan settiä että oksat pois!
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

^Widdu ku tuo päivä on maanantai. Monelta alkaa Tupe mesoomaan, vai onko aikatauluista vielä tietoa ?
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Tupe mesoaa aina! Witherian mesoamisesta en tiedä. En mäkään sinne paikalle pääse ihan aikaisessa plus se Supreme Court soittaa meitä ennen.

Aina voi keikalle tulla, oli päivä mikä hyvänsä. On sitä höyryissä ennenkin duuniin paineltu

:lol:
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

Kah. Sähkökusti polkemaan.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^ Sanottakoot, että en ota mitään seksuaalisia vihjailuja edes vastaan. Alan jo kyllästymään tähän naisfanien piiritykseen hiljalleen....

8)
Raitus
Bändäri
Bändäri

Post by Raitus »

^ :lol: "Sääli".
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Huomenna tärähtää! Koko levy soitetaan alusta loppuun ja jotain cover-vetoakin on luvassa.

Eli siis On the rocksiin
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sad wings of destiny »

Kas, ei tämä biisi nyt niin huono ollutkaan mitä pelkäsin. Ihan kivaa riffittelyäkin ihan. Vokalisti vetää hyvänkuuloisesti. Soundit nyt on ihan liian kliinit mun makuuni ja se häiritsee eniten tässä biisissä valitettavasti.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

Mitään alustavia aikatauluja soiton suhteen? Taitaa tulla huti mulle taas...
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

23 taitaa alkaa eka bändi, mitä nyt Rocksin sivuilta voi ymmärtää. Menee kyllä vitun myöhäiseksi. Hyvä hommahan tossa on nyt vain se että se on ilmainen. Mutta muutenhan toi on ihan silkka itsemurha-tapahtuma tollasilla aikatauluilla. Klo 23 maanantai-iltana vasta aloittaa... Vain Tavastia vetää vertoja tässä tapuksessa. No mikäs siinä, baarihan ne pelisäännöt latelee ja muut vikisee. Näin.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Joo, aika perseestä et menee myöhäseen, mutta minkäpä teet. Rässätään mahdollisimman nopeasti
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Kohtuullisen hyvä arvio. Olen hyvin pitkälle samaa mieltä Klemin kanssa tuosta levystä, kiekko jotenkin vähän väsähtää siinä loppuvaiheissa - mutta johtuuko se sitten biisien heikkoudesta vaiko kenties biisijärjestyksestä? Eri mieltä olen sitten tuosta W:n ja SD:n vertaamisesta keskenään - eihän me (mun mielestä ainakaan) kuullosteta lainkaan toisiltamme. No, makuasiat on makuasioita.
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Menevästihän pojat kostuttivat neitseellisen-Lappiksen eilen Rocksissa. Hyvältä kuulosti. Tänään voisi "pienehkön" darran kanssa yrittää ajaa hiukan levyä sisälle.

Eilisestä vielä sen verran, että ei kannata liikkua kaisaniemen puistossa. Mohhammed "ymmärrätsä" Yön-Timo vie muuten kaljat, mutta tarjoaa sentää helvetilliset naurut.

Ei helvetti niitä intti-tribuutteja Rocksissa. :lol: Ovi meinasi lähteä saranoilta moneen kertaan, kun PÄIVYSTÄJÄ astui sisälle. :lol: Tuben Death-tribuutit kanssa helvetin asialliset.

Ps. Doro on wimp-kamaa. Vanha, läski, ruma.. ÄMMÄ!
Pentelesh
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by Pentelesh »

TUllu kuunneltua tuota levyä nyt vähän enemmän viime päivien aikana ja hyvä plättä kyllä on. Aika paljon tuli joistain kitarajutuista Susperia (norski) mieleen, mutta sehän on vain hyvä :)

Maanantain settilistaa siitos?
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Infernal Maze levy kokonaan, alkaen: The Disillusionista ja päättyen Fire and Painin. Keikan päätti coveri: D.N.R.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Sir wrote:
Kohtuullisen hyvä arvio. Olen hyvin pitkälle samaa mieltä Klemin kanssa tuosta levystä, kiekko jotenkin vähän väsähtää siinä loppuvaiheissa - mutta johtuuko se sitten biisien heikkoudesta vaiko kenties biisijärjestyksestä? Eri mieltä olen sitten tuosta W:n ja SD:n vertaamisesta keskenään - eihän me (mun mielestä ainakaan) kuullosteta lainkaan toisiltamme. No, makuasiat on makuasioita.
Sä olet perseestä. Jos Spiral of madness on tylsä biisi, Sallanen on hoikka poika :lol:

Mun mielestä ton levyn biisijärjestys on just loistava; Alussa Ns. Heikompaa kamaa ja lopussa kunnon klimaxit

Jos olet eri mieltä, olet totalposer. Mutta toki, Siiri-tätihän on tunnettu metallimaailman poser :lol:
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

^Onks sulla jotenkin vaikeaa kenties, kun koko ajan auot päätäs mulle? Ahistaako? Kiristääkö vanne päätäsi? Oletko koskaan halunnut ryhtyä kukkakauppiaaksi? :D

Kitisemiset voi muuten hoitaa privaviesteilläkin, jos jotain kitisemistä on.

Mä oon mitä oon ja teen mitä mua huvittaa ja tulokset puhukoon puolestaan. Ei vois nimittäin vähempää kiinnostaa lukea koko ajan jotain vitun henkilökohtaisia avautumisia jollain Internetin julkisella foorumilla - varsinkaan henkilöltä, jonka olen tavannut noin kerran vuonna emätin, ja joka sikäli ei edes tunne minua. Kahden pennin vammaiset "poser" ja "tr00"-läpät voit myös pitää omana tietonasi. Huomattavasti enemmän "true" on nimittäin olla reilusti juuri sitä mitä on, kuin yrittää kohottaa omaa pientä egoaan kitisemällä muiden tekemisistä.

Eli suomeksi: nimimerkkien väliset kitinät vielä sulatan, koska ne tavallaan jopa kuuluu asiaan pienen herjanheiton muodossa, vaan siinä vaiheessa, kun aletaan oikealla nimellä julkisella foorumilla suoraan päin naamaa vittuilemaan ja menemään henkilökohtaisuuksiin, ei meininki enää kovin hyvä ole.

Ja mitä Pizzerian levyyn tulee, olen edelleenkin sitä mieltä, mitä aiemmassa viestissäni. Sen taas ei luulisi sinua isommin hetkauttavan, koska et edes soita sillä levyllä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Joo, ei kyllä mun mielestä ainakaan ole oikein verrata SD:tä ja Witheriaa keskenään ollenkaan niin kuin tossa arvostelussa. SD kuitenkin on tohon DM/Grind-osastoon menevämpää kamaa kun Witheria on sitten jo perinteisempään thrashiin enemmän kallellaan olevaa kamaa. Tolle Testament-viittaukselle kyllä antaisin nyökkäystä.

Ja levyä ei oo keretty vielä kuuntelemaan, enkä jaksanu ripata sitä soittimeenkaan vielä. Ehkä sitten illalla vois katella.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

^^

Pikku olutpäissäni yritn läppää heittää, mutta selvästikkin epäonnistuin.

Rauha vaan
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Lappis wrote:^^

Pikku olutpäissäni yritn läppää heittää, mutta selvästikkin epäonnistuin.

Rauha vaan
No problem. Vittu noita kitinöitä vain aina jaksa. :lol: Mites ois SD/Nowen-yhteiskeikka/nyrkkeilyt Stadissa vielä tänä syksynä jossain persreiän kokoisessa pikkuklubissa? Vois olla meinaan oikeasti vitun hyvä yhdistelmä. :twisted:

(ja tämänkin olis toki voinut hoitaa privana - I'm a retard)

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Post Reply