Anthrax
Moderator: The Killer Krew
Missä muuten se uuden laulajan ilmoitus kuppaa, eikö se jo heinäkuussa pitänyt ilmoittaa..?
Itse veikkaan, että uusi laulaja on Whitfield Crane, olisi ainakin vapaa mies kun ei vaikuta missään bändissä tällä hetkellä. Toisaalta, onhan John Bushinkin paluu mahdollinen, mulle ois ainakin paras ratkaisu. Mut katsotaan nyt...
Itse veikkaan, että uusi laulaja on Whitfield Crane, olisi ainakin vapaa mies kun ei vaikuta missään bändissä tällä hetkellä. Toisaalta, onhan John Bushinkin paluu mahdollinen, mulle ois ainakin paras ratkaisu. Mut katsotaan nyt...
“We cannot change the cards we are dealt, just how we play the hand.”
RateYourMusic
RateYourMusic
-
- Azazel
-
- Roudari
OT:
Mä en ymmärrä miksi pitäis ruveta dissaamaan jotain bändiä sen takia kun joku mr.x menee laulamaan bändiin x.
En todellakaan ole mikään Slipknot fani ja halua ruveta puolustelemaan mitään f**kin Crey Tayloria,vaan pointtini on se että miksi pitää olla niin ennakkoluulonen kaikkea uutta ja ihmeellistä kohtaan vaikka ei olisi edes kuullut mitään materiaalia jota tuomita?
Tuntuu että tässäkin topikissa on haukuttu Corey Tayloria ihan vaan siksi koska "Se on siinä Slipknotissa ja ne on ihan paskoja kun ne soittaa jotain vitun nu-metallia".
Katsos että säilyis se "katu-uskottavuus".
Mulle anthrax on vitun kova bändi jos ne jatkaa vielä uudenkin laulajan kanssa hyvän musiikin tekemistä olipahan sitten laulajana rääkymässä sitten se Corey Taylor tai vaikkapa Katri Helena...
ja vielä 
Mä en ymmärrä miksi pitäis ruveta dissaamaan jotain bändiä sen takia kun joku mr.x menee laulamaan bändiin x.
En todellakaan ole mikään Slipknot fani ja halua ruveta puolustelemaan mitään f**kin Crey Tayloria,vaan pointtini on se että miksi pitää olla niin ennakkoluulonen kaikkea uutta ja ihmeellistä kohtaan vaikka ei olisi edes kuullut mitään materiaalia jota tuomita?
Tuntuu että tässäkin topikissa on haukuttu Corey Tayloria ihan vaan siksi koska "Se on siinä Slipknotissa ja ne on ihan paskoja kun ne soittaa jotain vitun nu-metallia".
Katsos että säilyis se "katu-uskottavuus".
Mulle anthrax on vitun kova bändi jos ne jatkaa vielä uudenkin laulajan kanssa hyvän musiikin tekemistä olipahan sitten laulajana rääkymässä sitten se Corey Taylor tai vaikkapa Katri Helena...

Last edited by Hanged man on Mon Aug 06, 2007 20:11, edited 1 time in total.
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Not just one power runs the show
-
- Taka-ampuja
"AIKAMME SARJAKUVA-SANKARIT: ANTHRAX"
"He nauravat itselleen. He nauravat ympäröivälle maailmalle. he haluavat saada ihmiset ihmiset tajuamaan, että oikeastaan elämä on aika hauskaa. me nauramme toisillemme koko ajan ja toivomme, että ihmiset arvostavat huumoriamme."
Tuossa siis suora lainaus eräästä 80-luvun lehtihaastiksesta.
Kyllä, Anthrax on iloinen huumoribändi jossa ei ollut 80-luvulla mitään vikaa. Tätäköhän lappis tarkoitti puhuessaan Imperiumilla, että metallista saa huumoria revittyä irti. mene ja tiedä
"He nauravat itselleen. He nauravat ympäröivälle maailmalle. he haluavat saada ihmiset ihmiset tajuamaan, että oikeastaan elämä on aika hauskaa. me nauramme toisillemme koko ajan ja toivomme, että ihmiset arvostavat huumoriamme."
Tuossa siis suora lainaus eräästä 80-luvun lehtihaastiksesta.
Kyllä, Anthrax on iloinen huumoribändi jossa ei ollut 80-luvulla mitään vikaa. Tätäköhän lappis tarkoitti puhuessaan Imperiumilla, että metallista saa huumoria revittyä irti. mene ja tiedä

-
- Azazel
^ Anthrax ei edelleenkään ole mikään huumoribändi. En tiedä sitten sinusta mutta minulle huumoribändistä tulee mieleen joku vitun Turo´s Hevi Gee. Pointti ymmärretty? Anthraxista EI tee huumoribändiä se että äijillä on pilke silmäkulmassa pukeutumisen yms suhteen.
Pointti kiteytettynä jokaiselle mongoloidille ymmärettävään muotoon:
Jos huumorintajuisilla jätkillä on bändi, se ei tarkoita että bändi olisi huumoribändi.
Ja loppuun aivan helvetin monta LOL-hymiötä. Hah.
Pointti kiteytettynä jokaiselle mongoloidille ymmärettävään muotoon:
Jos huumorintajuisilla jätkillä on bändi, se ei tarkoita että bändi olisi huumoribändi.
Ja loppuun aivan helvetin monta LOL-hymiötä. Hah.
-
- Taka-ampuja
-
- Azazel
^ Printtaan kohdan "sovitaan tänään että olet oikeassa"!
Ensimmäinen kerta kun tämä myönnetään, haha! (no, mitäs puhun paskaa aina, hohhoh.)
No, itse vastustin Coreyn palkkaamista Anthraxiin lähinnä siksi että äijä ei laulutyyliltään vaan tunnu IMO missään mielessä luontevalta valinnalta Anthraxiin. Tosin itse en kyllä uudemmasta Anthraxista osaa paljon mitään sanoa kun itselleni Belladonna/Ian/Bello/Spitz/Benante on SE kokoonpano.

No, itse vastustin Coreyn palkkaamista Anthraxiin lähinnä siksi että äijä ei laulutyyliltään vaan tunnu IMO missään mielessä luontevalta valinnalta Anthraxiin. Tosin itse en kyllä uudemmasta Anthraxista osaa paljon mitään sanoa kun itselleni Belladonna/Ian/Bello/Spitz/Benante on SE kokoonpano.
-
- Taka-ampuja
Kyllä se belladonna olis pitänyt aina olla ANthraxissa vaikka tuskin siltikään olis musiikillisesti linja pysynyt laadukkaana. Sound of a white noiseen asti moli erittäin laadukasta lukuunottamatta melko laimeaa klassikkolevy Spreading the disease. Mutta olisi se Anthrax mukava livenä nähdä, mutta vain jos se soittais pelkkiä kasaribiisejä. Kyllä se soittaa uudempaakin matskua keikoillaan.
Paskaksi mennyt Anthrax kyllä.
Paskaksi mennyt Anthrax kyllä.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
-
- Azazel
-
- Taka-ampuja
Miten helvetissä jotkut voivat sanoa, että tuo greater olisi edes hyvä saatika muka paras Anthrax-äänite. Pakko sanoa, että huono maku Hammerilla tämän asian suhteen ja pahasti.Hammer wrote:Eikä vain meinaa, vaan selättää Among The Livingin. Vahvempi levykokonaisuus minun kirjoissani. John Bushin vokalisoima The Greater Of Two Evils tosin on se paras Anthrax-äänite.Stratocaster wrote:Se levyhän on ihan timantti, meinaa voittaa jopa Among The Livingin.
Mä en ainakaan keksi ihan heti vastaavaa pettymystä kun kuulin Madhousen juuri tolta Greater-kokoelmalta. Ehkä vähiten John Bushin takia mitä en siedä muutenkaan, vaan jo sen takia kuinka kämäiset vedot olivat saaneet narulle. Mutta onhan siinä ero vuosilla 1985 ja 2004. Ei vaan onnistu. Mutta siis että sounditkin olivat vielä saaneet kustua kunnolla. Pettymys oli kuitenkin sitä luokkaa etten todellakaan halunnu kuulla enempää.
Anthrax 1984-1991 Rest in Pain
Anthrax 1984-1991 Rest in Pain
^Muutamat biisit ovat Bushin vetäminä (ei laulajan takia vaan kokonaisuudessaan) heikompia kuin alkuperäiset, mutta muuten Greater iskee aika perkeleellisen kovaa. Ja vaikka uudet versiot eivät ihan alkuperäisten tasolle yltäisikään, niin so not - kunhan musa itselleni maistuu! 

"I don't trust anyone who doesn't like Slayer."
-Mike Patton
-Mike Patton
Sun makushan on tunnetusti totaalisen täydellinen.Sad wings of destiny wrote:Miten helvetissä jotkut voivat sanoa, että tuo greater olisi edes hyvä saatika muka paras Anthrax-äänite. Pakko sanoa, että huono maku Hammerilla tämän asian suhteen ja pahasti.Hammer wrote:Eikä vain meinaa, vaan selättää Among The Livingin. Vahvempi levykokonaisuus minun kirjoissani. John Bushin vokalisoima The Greater Of Two Evils tosin on se paras Anthrax-äänite.Stratocaster wrote:Se levyhän on ihan timantti, meinaa voittaa jopa Among The Livingin.
Kyllä mulle myös uppoaa Greaterin vedot huomattavasti lujempaa ku originellit; Bushin äänen ja todella loistavien kitarasaundien takia. Myös se fakta, että Greaterin kaikki biisit on äänitetty kahdessa päivässä täysin livenä, lisää propseja
"To be alive is more than just breathing"
-
- Taka-ampuja
Bush sopinee paremmin Persistencen jälkeisen matskun tulkitsijaksi, Onhan ne sen jälkeen julkaistut lätyt aika kurakaarta. Jaksaako tässä vanha enää nuorten janttereiden kanssa väitellä makuasioista, heh.
-
- Taka-ampuja
Niin joo, toki livenä Bushkin varmaan menettelis. Kännissä kun pikkuisenkin on keikalla, niin kyllä se Anthrax varmaan maistuisi ihan hyvin Bushinkin kera. Tarkoitin levyillä se Bush ei oikein kummoiselta korviini kuulosta. jaa-a, kauankohan olen diggaillut Anthraxia. sanotaan nyt että melko kauan. Reippasti yli 11 vuotta varmaankin. Vitusti on tullut kuunneltua kaikkia kasari Anthraxlevyjä kyllä. lähes kyllästymiseen asti.
Itsellekin kasarilevyt tutumpia, tietenkin. Taisi olla Persistence Of Time joka tuli ilmestyessään ostettua vinyylinä. Sitten tuon Sound Of White Noisen jälkeen ei ole kummemmin tullut kuunneltua, joitain kappaleita eri levyiltä joskus kuullut mutta aika hiljaista.Sad wings of destiny wrote:jaa-a, kauankohan olen diggaillut Anthraxia. sanotaan nyt että melko kauan. Reippasti yli 11 vuotta varmaankin. Vitusti on tullut kuunneltua kaikkia kasari Anthraxlevyjä kyllä. lähes kyllästymiseen asti.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Yksinkertaisesti jo senkin takia, että pidän John Bushin lauluäänestä huomattavasti enemmän kuin Belladonnan vastaavasta. Vaikka kaikki versiot eivät hakkaakaan alkuperäisiä, niin suurin osa kuulostaa meikäläisen korvaan originaaleja paremmilta. Myös tuo livemäinen äänitystapa on tehnyt levystä jotenkin perhanan energisen paketin. Tietenkin Best Of -tyyppinen kattaus vaikuttaa osaltaan asiaan, sillä mukana ovat melkein kaikki Anthrax-suosikkini. Levykokonaisuuksien tasolla kun yksikään Anthrax-lätty ei ole mielestäni täydellinen.Sad wings of destiny wrote:Miten helvetissä jotkut voivat sanoa, että tuo greater olisi edes hyvä saatika muka paras Anthrax-äänite. Pakko sanoa, että huono maku Hammerilla tämän asian suhteen ja pahasti.Hammer wrote:Eikä vain meinaa, vaan selättää Among The Livingin. Vahvempi levykokonaisuus minun kirjoissani. John Bushin vokalisoima The Greater Of Two Evils tosin on se paras Anthrax-äänite.Stratocaster wrote:Se levyhän on ihan timantti, meinaa voittaa jopa Among The Livingin.
Omistan pernarutolta vain 2 klassikkolevyä, spreading the diseasen ja amongin. Se on hienoa jos jotkut saavat näistä levyistä ja tästä bändistä enemmän irti kuin minä, koska minä en todelakaan löydä mitään keskivertoa thrashiä parempaa kummastakaan levystä. Kummallakin on hetkensä, mutta suurin osa kappaleista vaipuu harmaaseen tasapaksuisuuteen ja yllättömättömyyteen. Monissa kappaleissa riittää kyllä hyviä riffejä ja muutama koukku, mutta biisi muuten lopahtaa lyhyeen tai mielenkiinto loppuu muuten vain. Tästä hyvänä esimerkkinä mm. Medusa. Hyvän ja lupaavan alun jälkeen biisi tyssää junnaavuuteen. Minun korviini myös Belladonnan ääni tökkii hieman, ollen sopimaton kappaleisiin. Täytynee hommata tuo kehuttu greater of two evils, jos ei muusta niin mielenkiinnosta.
En väitä sitä että yhtye olisi mitenkään paska, mutta omaan korvaani ei ole vakuuttanut mitenkään erikoisesti. Hyviä biisejä on ja fiiliskin on kohdallaan, mutta muuten ei mene muuten kuin "ihan jees" -kastiin kohdallani.
En väitä sitä että yhtye olisi mitenkään paska, mutta omaan korvaani ei ole vakuuttanut mitenkään erikoisesti. Hyviä biisejä on ja fiiliskin on kohdallaan, mutta muuten ei mene muuten kuin "ihan jees" -kastiin kohdallani.
My prayers have now been heard,
By my lord, my god. Master Lucifer.
By my lord, my god. Master Lucifer.