Helloween / Kiske
Moderator: The Killer Krew
-
- Manowarrior
Kova on settilista ja sinne olen menossa! Ai ai..
Tuossa muutamaa ylempänä joku kyseli kuvaa Helloween kurpitsasta! Samaan aiheeseen liittyen olen ihmetellyt että ei noita Helloween -paitoja ole oikein missään myynnissä!?
Ja julisteenkin haluaisin tältä "Keeper of the Seven Keys the Legacy Tour":ilta!!!
Antakaa ihmeessä linkkiä jos tiedätte jotain paita - juliste myymälää!
Tuossa muutamaa ylempänä joku kyseli kuvaa Helloween kurpitsasta! Samaan aiheeseen liittyen olen ihmetellyt että ei noita Helloween -paitoja ole oikein missään myynnissä!?
Ja julisteenkin haluaisin tältä "Keeper of the Seven Keys the Legacy Tour":ilta!!!
Voimanorja wrote:Kova on settilista ja sinne olen menossa! Ai ai..
http://www.hellsinkishop.com/products.php?p=fa98c1
Tuolta saa pari Helloween paitaa.
^
Hellsinki shop:n on ainakin T-paitaa tulossa:
http://www.hellsinkishop.com/products.php?p=6b34ea
Edit: Ja myöhässä sen reilun minuutin.
Hellsinki shop:n on ainakin T-paitaa tulossa:
http://www.hellsinkishop.com/products.php?p=6b34ea
Edit: Ja myöhässä sen reilun minuutin.
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
-
- Manowarrior
-
- Hang-Around
tuolla on myynnissä uudet paidat, joita toivottavasti on myös keikoilla myynnissä
http://www.treasurechest.de/shop/
http://www.treasurechest.de/shop/
-
- Manowarrior
Hell Yeah!
Ainakin nimikkeellä "TourShirt Keeper" löytyi ihan hiano! tuollaisen mä haluaisin keikalta!
Pitkähihainenkin oli hiano!
Kiitokset Tollojen Kuninkaalle
Edit: Ja PayPalkin toimii maksamisessa!
Ainoa miikka tais olla se että ymmärrykseni mukaan sai posteja pulittaa n. 10 €
Mutta paidat oli tosi halpoja kun vertaa Suomen markkinoihin, eli ei siinä mitään häviä!
Ainakin nimikkeellä "TourShirt Keeper" löytyi ihan hiano! tuollaisen mä haluaisin keikalta!
Pitkähihainenkin oli hiano!
Kiitokset Tollojen Kuninkaalle

Edit: Ja PayPalkin toimii maksamisessa!
Ainoa miikka tais olla se että ymmärrykseni mukaan sai posteja pulittaa n. 10 €

Mutta paidat oli tosi halpoja kun vertaa Suomen markkinoihin, eli ei siinä mitään häviä!
-
- Kisälli
Jaa, varasinpas mäkin äsken Lippupalvelun kautta itelleni Helloweenin Kaapelitehtaan keikalle lipun. Ei tota Helloo oo tullu yhtä kokoelmaa (jonka harmikseni itse asiassa myin pois) enempää kuunneltua, kunhan vaan lähden pelleileen messiin ja laulaan vaikka Keeperin ja I Want Outin tahdissa baarin puolelta. 

"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
Äsh kuule menet eturiviin moshpittiin niin johan oot aito kurpitsapää keikan lopulla. Itsekin olin Tuskassa -04 Dark Tranquillityä katsomassa eturivissä enkä tuntenut yhtään ainoaa kappaletta. Nyt sitä fanitellaan ihan ässänä.CharlotteTheHarlot wrote:Ei tota Helloo oo tullu yhtä kokoelmaa (jonka harmikseni itse asiassa myin pois) enempää kuunneltua, kunhan vaan lähden pelleileen messiin ja laulaan vaikka Keeperin ja I Want Outin tahdissa baarin puolelta.

"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
-
- Roudari
Kerrankin onni potkii meikäläistä. Selailin tuossa imperiumia ja päätin tsekata Helloween kisan tulokset. Kirjaimellisesti putosin tuolilta kun näin listalla tutun nimen:
FUCK YEEAHHH!!!Imperiumi wrote:Bast Music esittää: HELLOWEEN-skaba!
Kilpailu on päättynyt. Voittajiksi selvisivät:
Ville Jämiä, Espoo
Olli Schroderus, Oulu
Niko Sillvan, Vanha-Ulvila
Onnea voittajille!
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Rautaneito IRC Crew
Annapa sulle pari pukeutumisvinkkiä sinne keikalle, ettei toi Hammer & kump. hypi liikaa silmille. Joko laitat lisävatusteiksi päällesi tälläiset tai tälläiset tälläiset vermeet. Ja nyt puhun siis pelkästään noista käsissä olevista asusteista, loput vaatteet saa valita oman maun mukaanDante wrote:Toivon viime tippaan asti, että pääsee eteen nauttimaan keikasta ilman niitä kirottuja pitteja. Mutta aina ei voi voittaa ja pakkohan se on vaan kestää, jos kohdalle sattuu

Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
No ei saatana, Rautaneidon mafia putsaa pöydän. Napsahti nimittäin arpa mullekin. Nyt pitäisi päästä vain äkkiä eroon tuosta jo ostetusta lipusta.ozz3 wrote:Kerrankin onni potkii meikäläistä. Selailin tuossa imperiumia ja päätin tsekata Helloween kisan tulokset. Kirjaimellisesti putosin tuolilta kun näin listalla tutun nimen:
Ville Jämiä, Espoo
Olli Schroderus, Oulu
Onnea voittajille!
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Oho, se on ollut yksi miljuunastsatsorl wrote:No ei saatana, Rautaneidon mafia putsaa pöydän. Napsahti nimittäin arpa mullekin. Nyt pitäisi päästä vain äkkiä eroon tuosta jo ostetusta lipusta.ozz3 wrote:Kerrankin onni potkii meikäläistä. Selailin tuossa imperiumia ja päätin tsekata Helloween kisan tulokset. Kirjaimellisesti putosin tuolilta kun näin listalla tutun nimen:
Ville Jämiä, Espoo
Olli Schroderus, Oulu
Onnea voittajille!

Nyt on ollut koko päivän aivan helvetin hyvä fiiwis, kerkesin jo pitkään harmittelemaan ettei rahat riitä kurpitsamiehiin....voin sanoa, että kyllä nyt hymyilyttää ja pitkään!

|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
Tuli sitten ostettua tuo Walls Of Jericho, vaikka piti odotella siihen asti kun uudet painokset ilmestyvät. Kannatti kyllä, ihan järjettömän tiukka levy, etenkin kun tuo power ei niin paljoa kiinnosta (Keeper 2 kyllä löytyy ja tykkään kyllä)
Päärynähhh!
Bootleglista
Bootleglista