np: Andy McCoy - Strung Out
Andy täyttää tänään 50 vuotta joten otetaanpa sen kunniaksi vähän Building On Traditionia soittoon. Rock on Andy!

Moderator: The Killer Krew
Myöhäisherännäinen!Make#34 wrote:Duunissa yksi Jamppa suositteli mulle levyjä:
Lost Horizon: Awakening The World, A Flame To The Ground Beneath
Kuuntelin ja ai vide DANIEL HEIMAN......huh huh!
Taas mukava uusi tuttavuus ja kun etsin tietoa täältä niin Konstaapelin innoittamana etsin erään levyn.
Crystal Eyes: Confessions Of The Maker.....No vittu heti lähti tilaukseen!
Toi Daniel Heiman vei kyllä jalat alta ja Horizontin ajoista Highlander, Denial Of Fate ja Welcome Back olivat jotakin suurta itselleni![]()
..... kuten noi koko levyt!
Fecesbookissa laittelin viestiä, ei ollut tarjolla kuin tuota Hornan Koje 7". Metsästeltävä riisto.netistä.Jussi K wrote: Meilaapa Palmille, ainakin jälkimmäistä saattaisi säkällä olla. matiaspalm@yahoo.com
http://www.levyliiga.fi/ > hakuun Heed & löydät The Callin 7,95€ -on varastossa.Make#34 wrote:Haluaisin ostaa tuon Heed The Callingin mutta kun ei löydy mistään
Kiitä itseäsi hyvästä mausta vain.Make#34 wrote:Ai Perskeles.
Koitin etsiä jokapaikasta.
KIITOKSET....OSTETTU
Komppia tälle. Yksi W.A.S.P.:n tuotannon parhaista. Vain The Crimson Idol ja debyytti ovat kovempia. Dominator ehkä samaa tasoa. The Headless Children jää vähän sirkuksen jalkoihin. Restless Gypsy on yksi W.A.S.P.:in tuotannon unohdetuista helmistä ja parhaista biiseistä.Iron Constable wrote:^Totta turiset, Inside The Electric Circus on mestariteos.
KFD:n jälkeen Holmes & Lawless lähti selkeesti hakemaan yksinkertaisempaa tyyliä ja se kyllä kostautui. Helldoradoa vaivaa sellanen juttu että suurin osa sen biiseistä on nimikkobiisin klooneja, pikkasen eri tempolla ne on ehkä vedetty mutta täysin samoja geneerisiä kitarasahauksia noissa muissakin biiseissä on. Toki tuo Damnation Angels kuuluu sitten poikkeuksiin ja hyvä että edes se tuo vaihtelua levylle (liekkö High on the Flames on sitten tämän biisin kopio). Mutta sitten kun laittaa biisit Helldorado, Don't Cry, Dirty Balls, Cocaine Cowboys, Can't Die Tonight, Saturday Night Cockfight ja Hot Roads To Hell vierekkäin niin eipä noista paljoa eroja löydy. Helldoradolta ei siis löydy läheskään niin paljoa syvyyttä kuin KFD:ltä joka ansaitusti nauttii suosiota bändin fanien keskuudessa vielä tänäkin päivänä.Jussi K wrote:W.A.S.P. - Damnation Angels
piti soittaa, kun Helldoradon 2 hyvästä biisistä oli messulaudalla puhe... tämä on tosiaan jees, mutta kiesus miten paska albumi tämä onkaan. Toiseksi heikoin, Inside The Electric Circus on eeppinen mestariteos tähän verrattuna. Kuinka huumeissa ja hutaisemalla näin surkean levyn saivatkaan aikaan, todella hyvällä miehistöllä vieläpä, kun Lawless, Holmes, Duda & Howland!
Mites paljon veti uudelta levyltä, soittiko peräti koko levyn?poolrules wrote:Wintersun - Sadness and Hate
Perjantaisen keikan jälkimainingeissa ja uuden levyn odotuksissa.
Itse valitsisin jotain vähän väkevämpää tämän sietämiseen... köh.Iivis wrote: Maiden United - Only The Good Die Young
http://www.youtube.com/watch?v=5eGDWVIZ8YA
Hieno versio, sopii todellä hyvin synkkään syksyyn. Parhaiten toimee punkun kera
Miksei maistu, loistavaa kamaa HÄH!QazKFD wrote:Itse valitsisin jotain vähän väkevämpää tämän sietämiseen... köh.Iivis wrote: Maiden United - Only The Good Die Young
http://www.youtube.com/watch?v=5eGDWVIZ8YA
Hieno versio, sopii todellä hyvin synkkään syksyyn. Parhaiten toimee punkun kera
Onhan siellä kaikenlaista töttöröötä paljon enemmän kuin debyytillä, mutta en mä ole kyllä saanut uutukaisesta oikein mitään irti. Enkä kyllä tuosta debyytistäänkään, vaikka ilmestyessään sen ostin ja aika ajoin sille uuden mahdollisuuden suon. Mun mielestä yksi Suomen yliarvostetuimpia bändejä, enkä pysty Mäenpään hehkutettua neroutta allekirjoittamaan.Hese wrote:Mites paljon veti uudelta levyltä, soittiko peräti koko levyn?poolrules wrote:Wintersun - Sadness and Hate
Perjantaisen keikan jälkimainingeissa ja uuden levyn odotuksissa.
Wintersun - When Time Fades Away
Kun tämä nyt sitten on vuotanut nettiin niin kuunnellaas onko kaiken hypetyksen arvoinen. Viikon päästähän tuo fyysinen painos tipahtaakin luukusta.
Hyvältä kyllä tuo uusi levy kuulostaa mutta ainut mikä närästää on se että eihän tossa varsinaisia biisejä ole kuin kolme, kaksi muuta on sitten intro ja intrumentaaliralli joka toimii introna tuolle Time biisille.SPD10 wrote: Onhan siellä kaikenlaista töttöröötä paljon enemmän kuin debyytillä, mutta en mä ole kyllä saanut uutukaisesta oikein mitään irti. Enkä kyllä tuosta debyytistäänkään, vaikka ilmestyessään sen ostin ja aika ajoin sille uuden mahdollisuuden suon. Mun mielestä yksi Suomen yliarvostetuimpia bändejä, enkä pysty Mäenpään hehkutettua neroutta allekirjoittamaan.