Slayer

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

SOA '05. Putkeen biisit At Dawn They Sleep, Black Magic, Necrophiliac. Missä te olitte, vai muuten vaan narisette? :)

Ja mitä mä olen settilistoja katellut niin aina silloin tällöin tulee vastaan keikkoja jossa ovat soitelleet jotain Hell Awaitsia tai Fight till Deathia yms. Taitaa olla hyvin paljolti fiiliksen mukaan miten soittavat joitakin biisejä. Biisit on muutenkin 99% setistä vain niiltä ekalta viideltä levyltä ja ne on sen verta timanttia kamaa kaikki etten valita koskaan kun niitä parhauksia kuulen. Oli sitten kuinka mones kerta kun War Ensemble tai Angel of Death tulee. Jos tota vanhaa kulttia haluan kuulla niin pistän jonkun Dynamo '85 dvd:n huutamaan.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ No helvetti siellä Ratinan nurmellahan sitä oltiin 05! :D Oli todellakin vitun kova, mutta hohtoa söi se, että settilista ja biisit eivät olleet kovinkaan tuttuja. Nykypäivänä 05-setistä nauttisi aivan eri tasolla.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

http://www.ultimate-guitar.com/news/gen ... layer.html
Tom Araya has told Worcester magazine that the next Slayer album may be their last. In an interview discussing the Slayer/Marilyn Manson coheadlining tour, the metal legend also discussed what the future may hold for Slayer and Araya feels that the end may be near. Read an excerpt from the article:

History has shown those who precede Slayer don't have an easy time of it, as rabid fans have been known to chant the band's name throughout entire sets of opening acts. While on one hand it will be a blessing for Marilyn Manson that Araya and company will go on first each and every night, following a performance by the most potent live band in metal's history isn't going to be a cakewalk.

"A lot of bands opt for us closing, but there have been a few that wanted to close, like the Slipknot tour we did in 2004," Araya says. "We always look at the opening spot as a prime-time spot, you know what I mean? Everybody's there for prime time, which is 8 or 9 o'clock. We have no qualms as far as opening for anybody, because that means that they have to follow." Araya continues, confidently declaring, "I don't want to sound big-headed, but to us, that's considered signing your death warrant. I think that Manson's got his work cut out for him."

The 46-year-old singer/bassist does admit after spending more than half of his life entrenched within a band as aggressive as Slayer, that the end of the road may loom on the horizon. "Well, there have been remarks made about seeing an old man head-bang," laughs Araya. "And I have to agree. I think the Stones can do that, probably go out and do their stuff in their 80s, but it just wouldn't look right [for us], you know what I mean?

"It's actually pretty strenuous," he continues, "that's why I don't see it going any further than a certain point in time. We have one more record to do, which is our deal with [super producer Rick] Rubin, and we'll have to sit down and discuss the future. But I can't really see myself doing this at a later age."
Se oli sitten siinä se ura? :shock:
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

^ :shock: :shock: No johan nyt on helvetti. Taisin ittekkin huomata ton kun käväsin ultimatesta jotain etsimässä.

Ei vittu, kyllä mun pitäs ainakin kerran nähdä Slayer.
You're shit and you know you are
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Ei toi nyt hirveästi yllätä loppupeleissä.
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Akiman »

condemned wrote:Ei toi nyt hirveästi yllätä loppupeleissä.
Ei yllätä ei. Aika pronssipeleissä on bändi ollut 5-7 vuotta.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Samaa läppää ollut aiemminkin bändin tiimoilla huhujen merkeissä, mutta kyllä miehillä ikä painaa silti. En yhtään ihmettele jos keikkailu on rankkaa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Sad wings of destiny
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sad wings of destiny »

Onneksi ehdin kertaalleen näkemään bändin Provinssissa 02 taisi olla. OLi bändi silloin ainakin vielä helvetillisessä vedossa!

En panisi ollenkaan vastaan vaikka Slayer lopettaisi levyjenteon ja keikkailisi vain. Slayer olisi voinut lopettaa levyttämisen jo Seasonsin jälkeen, mutta eipä siinäkään järkeä ole että bändi jatkaisi pelkkää kaikkailua. Kyllä vielä kerran pitäisi päästä Slayer näkemään jossain livenä.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Nyt vaan odottamaan seuraavia Sädärin Tuska-narinoita. "KREA... eikun SLAYER TUSKAAN 2008!!!!"
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Fender wrote:^ :shock: :shock: No johan nyt on helvetti. Taisin ittekkin huomata ton kun käväsin ultimatesta jotain etsimässä.

Eipä paljon haittaa jos/kun hajoavat. Meinaan että studiorintamalla bändillä ei näköjään ole enää mitään sanottavaa, ja livenäkin homman taso heittelee pitkälti Arayan vokaaleista riippuen. Kerran livenä 2005 nähty, ja voisihan tuon toista kertaa vielä katsastaa jos tänne tulevat. Ei mikään pakkohomma kyllä. Eli hajoaminen aikanaan tuskin aiheuttaa minulle hiustenlähtöä, heh.
Tag
Kisälli
Kisälli

Post by Tag »

No kyllä se homma pelitti Slayerillä ainakin Graspopissa. Voin sanoa, että pesi nämä Unholy Alliance:n lelushow't miten vaan.
http://www.youtube.com/watch?v=pDlW2LtT ... ed&search= 8)

Muutenkin meno äityi välillä ihan mukaviin mittakaavoihin:
http://www.youtube.com/watch?v=aUORUnMS ... ed&search=
Hieno festari
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Stratocaster wrote:
Fender wrote:^ :shock: :shock: No johan nyt on helvetti. Taisin ittekkin huomata ton kun käväsin ultimatesta jotain etsimässä.

Eipä paljon haittaa jos/kun hajoavat. Meinaan että studiorintamalla bändillä ei näköjään ole enää mitään sanottavaa, ja livenäkin homman taso heittelee pitkälti Arayan vokaaleista riippuen. Kerran livenä 2005 nähty, ja voisihan tuon toista kertaa vielä katsastaa jos tänne tulevat. Ei mikään pakkohomma kyllä. Eli hajoaminen aikanaan tuskin aiheuttaa minulle hiustenlähtöä, heh.
Mmm, ei mullekaan. Kerran Slayer pitää kyllä nähdä, sitä siinä vaan valittelin, että pakko on. 8)
You're shit and you know you are
Akiman
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Akiman »

Stratocaster wrote:

Toiset käy Slayerin keikoilla kuuntelemasa laulua, toiset timanttisen tarkkaa riffitulitusta ja aina yhtä perverssiä vuorottelusooloilua, unohtamatta tietenkään taattua rumputykitystä. Araya on pienin osa koko bändiä, varsinkin livenä. Slayer = Riffit.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Akiman wrote:Araya on pienin osa koko bändiä, varsinkin livenä.
Tästä olen eri mieltä. En todellakaan laskisi Tomia lavalla bassoineen miksikään turhaksi huru-ukoksi, Arayan karismaan perustuu omalta osaltani bändin liveviehätyksestä huomattava osa.
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Ipe »

Tag wrote:No kyllä se homma pelitti Slayerillä ainakin Graspopissa. Voin sanoa, että pesi nämä Unholy Alliance:n lelushow't miten vaan.
http://www.youtube.com/watch?v=pDlW2LtT ... ed&search= 8)

Muutenkin meno äityi välillä ihan mukaviin mittakaavoihin:
http://www.youtube.com/watch?v=aUORUnMS ... ed&search=
Hieno festari
Eihän toi ole mitään verrattuna Fields of Rockin -lelupitteihin. 8) No, mitä muuta joltain POPpi festareilta voi odottaa. :roll:
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

Akiman wrote: Toiset käy Slayerin keikoilla kuuntelemasa laulua, toiset timanttisen tarkkaa riffitulitusta ja aina yhtä perverssiä vuorottelusooloilua, unohtamatta tietenkään taattua rumputykitystä. Araya on pienin osa koko bändiä, varsinkin livenä. Slayer = Riffit.
Sanotaan vaikka näin että sinun ei tarvitse mulle kertoa mistä Slayerissa on kysymys, levyllä tahi livenä.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Akiman wrote:Slayer = Riffit.
Ööööö... ei. Tai, no, makuasiahan se on, mutta Slayer=hyvät biisit. Riffithän voi olla mitä hyvänsä, mutta hyvät riffit paskassa biisissä ei ole mistään kotoisin. Ehkä mä vaan sitten kuuntelen musiikkia eri tavalla kuin moni muu, kun mä kuuntelen aina biisejä, en vaikkapa riffejä. :?
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Deathrasher
Berserkki
Berserkki

Post by Deathrasher »

SLAYER Frontman Says There Are No Plans For Retirement

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=78557
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Jeeves »

^ Vai näin sittenkin. :?

Kävin miten kävi, levyt säilyvät. Viisi ekaa levyä +livelevy ovat suorastaan pyhiä mulle. Melkein itku pääsee, kun miettii mitä nuo levyt oikeasti ovat. Vielä pari kertaa pitää kyllä bändi Suomeen saada, sitten olen tyytyväinen. Näin Hesassa viime vuonna, ja oli kyllä niin kova kuin odottaa sopi. Siis aivan mieletön orkesteri.

Vittu, Slayer edustaa kyllä ihan kaikkea, mitä metallimusassa on kyse. Ihan järjetön bändi.

PS "muutama" olut takana, sori viestin hieman keskinkertainen laatu.
Maukka
Hell Rat
Hell Rat

Post by Maukka »

Kuuntelinpas tänään Reign In Blood albumin läpi. Varmaan 8 kuukauteen levy ei ole käynyt soittimessa, eipä mitään tarvetta/kiinnostusta ole ollut. Tänään kumminkin soitin levyn läpi,ja huh seitan kun iski lujaa! Siis kyllä olen ennenkin tykännyt albumista, mutta tauko on näemmä tehnyt hyvää ja levy soi kun uunituore. Levy sisältää ehkäpä parhaimmat ja tarttuvimmat riffit mitä on tehty. Kiistaton klassikko, ei epäilystäkään :finger:
“We cannot change the cards we are dealt, just how we play the hand.”
RateYourMusic
Stalker
Roudari
Roudari

Post by Stalker »

Joo, tuli nähtyä slayer fields of rockissa ja pakko sanoa että se jäi todella elävästi mieleen. Eka kerta kun kyseisen bändien näen livenä eikä jättänyt kylmäksi. Armoton fiilis niin lavalla kun katsomossa ja Dead Skin Mask ynnä muut olivat pirun mahtavia. Pakko päästä tsekkaamaan jos/kun suomeen pistäytyvät. Ja samalla tutustua paremmin tuotantoon.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

Fender wrote: Ei vittu, kyllä mun pitäs ainakin kerran nähdä Slayer.
Niinpä, kyseistä bändiä en ole mäkään vielä päässyt livenä todistamaan. Ruisrockiin olin tänä kesänä menossa, mutta peruuntuipa sitten sekin herkku. :?
Give me Ed...'Til I'm dead
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

On se kyllä vitun kova livebändi. Unholy Alliance-setti haisi pahalle, jotain 45€ pelkästä Slayerista kun kaikki muut ovat jonkinasteista kurakaarta. Niin joo ja olihan vielä Maiden edellispäivänä hallissa eli ei olisi pahemmin Slayer edes kiinnostanut niissä fiiliksissä, heh!

Voisihan sitä lähteä keikalle, mutta jos hinnat ovat UA-luokkaa niin lämppäreiltäkin vaadin sitten jotain tasoa.
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

Stratocaster wrote:jotain 45€ pelkästä Slayerista
Eikös tämä ole ihan normaali lipun hinta isommille bändeille? Maidenista maksoit enemmän.
Stratocaster
Azazel
Azazel

Post by Stratocaster »

^ Maiden on maailman paras bändi, Slayer ei lähellekään. :D
Noh, kyllähän tuo on ikävä kyllä nykypäivänä normihinta isommille keikoille, mutta Slayer on tippunut omassa rankingissani alemmas siinä määrin etten näe enää järkeä maksaa ihan natsihintoja keikkansa näkemisestä. Muuten ehkä maksaisinkin, mutta tuo on kuitenkin jo kerran nähty.
Post Reply