No joo, majavakausi on korkattu täälläkin, nyt voi hyvällä omallatunnolla sanoa, että tänäkään vuonna EN jäänyt ilman, vaikka tuo liukas vesistöissä viihtyvä karvakasa kokonaan katoaisikin.
Jätkillä siinä ylempänä ei näköjään mitään selkärankaa... Touhutipaton 2011 jatkuu täällä helposti. Ei tee yhtään heikkoa, mutta tähän väliin lääketieteellinen kysymys tietäjille eli eihän ole vaaraa, että nyytit räjähtää kesken hyvän ja pidempi aikaisen hiljaiselon? Pikkasen nimittäin on sellainen ajatus hiipinyt kuontaloon ja tiettyä kolotusta kevätauringon ilmestyminen tuo mukanaan.
Mikä lie eläintenvallankumous menossa ? Meillä eläinkunnan edustaja vetää tiukkaa 4 viikon kuuria. 2 * päivässä zumbaa + venyttely. Saas kattoa onko talvilämmikettä majavalla luiden päällä enää ollenkaan
jarmila wrote:Mikä lie eläintenvallankumous menossa ? Meillä eläinkunnan edustaja vetää tiukkaa 4 viikon kuuria. 2 * päivässä zumbaa + venyttely. Saas kattoa onko talvilämmikettä majavalla luiden päällä enää ollenkaan
Ehkä se on ruvennut kelaamaan, että teillä johtaja - noin julkisuuden hahmona - alkaa kohta saamaan baaritiskeillä jo toisella kierroksella olevilta misukoilta sellaisia tarjouksia, että tässä pitää kohta alkaa sovittamaan tiukkaakin tiukempaa Maiden korsettia ja vähän sukkanauhaliiviä jne. ja silloinhan pitää olla runko tikissä!
Toni Brigatti wrote:eihän ole vaaraa, että nyytit räjähtää kesken hyvän ja pidempi aikaisen hiljaiselon?
Ei. Riipaset pikaisen käsiyhdynnän, niin ei ole räjähtelyjä tiedossa.
Mitä majavajuttuihin ja muihin tornihuhuihin tulee, niin joulupukkihengessä kasvateltu naamakarvoitus saattaa kerätä itseensä hiukan majavan eritteitä cunnilingus-hommeleihin ryhdyttäessä. Tämä varoituksena näin julkisesti mainittakoon, jos aiotte mahdollisesti siloposkisuuteen kyllästyttyänne karvankasvatustalkoisiin ryhtyä.
Voi poijjat...äksöniä riittää. Mutta edelleen, koska olen varsin viriili nuori mies ja ajattelen myös vaimokeparkaa, tyydyn myös välillä oikeinkin vapaaehtoisesti myös hydrauliikkaosastoon ja omaan onneen. Ei kenenkään naisen paikat kestä mun tahtia
Hommaatte sen vaimokkeen kanssa sinappipistoolin tai pari, ja tulet sitten uudestaan kehumaan, kuinka valtavan paljon sitä majavaa venytellään Lapanderin perheessä... veikkaanpa, että tulee hieman toisenlaista kommenttia. Mut ei se määrä vaan se laatu, tai jotain muuta paskapuhetta.
Sinappikoneita ei tulisi tähän talouteen ikinä, jos päätäntävalta olisi yksinään minulla. Ei ole.
Elämä on täynnä kompromissien tekoa joten jos sitä meikäläinen haluaa tämän suhteen jatkuvan hamaan hautaan asti, sinappikoneen mahdollisuutta ei voi heittää tyystiin pois. Valitettavasti minun mielestä. No, mulla on vielä aikaa jatkaa tätä manipulointia kohti lapsetonta, itsekästä ja vielä kerran itsekästä vanhenemista, vanhuutta ja kuolemaa kohti. Kelpaisi mulle, mutta aika näyttää, miten tässä käy.
jarmila wrote:Mikä lie eläintenvallankumous menossa ? Meillä eläinkunnan edustaja vetää tiukkaa 4 viikon kuuria. 2 * päivässä zumbaa + venyttely. Saas kattoa onko talvilämmikettä majavalla luiden päällä enää ollenkaan
4viikkoa ohitse..eläimen muutos tulos:
-3kg paino, vyötärö -7cm, lantio -6cm, reidet -3cm, pohkeet -2cm ja nilkat -1cm !!! Sauna on tulillla ja eläin pongattu, eikun tuloksia tarkistamaan
4viikkoa ohitse..eläimen muutos tulos:
-3kg paino, vyötärö -7cm, lantio -6cm, reidet -3cm, pohkeet -2cm ja nilkat -1cm !!! Sauna on tulillla ja eläin pongattu, eikun tuloksia tarkistamaan
Majava bongattu ja kellistetty nurin ankaran tarkkailun jälkeen.
Ensimmäisen losauttamisen jälkeen otus makasi sängyllä vähän aikaa pyörien ja sitten yhtä-äkkiä hyökkäsi päälle uudestaan.
Onneksi kerkesin lataamaan pyssyyn sen toisenkin kudin ja sain losautettua sillä majavan lopullisesti nurin.
Kannattaa siis olla varovaisia noiden otusten kanssa, varsinkin näin keväällä....
"I heard it about ten years ago. This speed metal crap is just warming Hendrix riffs. Played twices as fast and half as well." -James "Sonny" Crockett
Onkos se käynyt teillä muilla pitkään aikaan siellä? Ei huono päivä täällä. Tarjolla ollut mm. mansikoita ja kermavaahtoa . Iltapalaksi toivomuksena silliä viilissä.
The Prisoner wrote:Aamulla yritin hiukan hennosti metsästää mutta lopputulema tuli selväksi aika pian...
Taitaa olla enemmänkin liikkeellä...
EDIT: Tosin ehkä pikantin lisämausteen tähän antautumattomuuteen tekee se, että perjantain "kaljoilla käynti" venähti aamukuuteen ja se oli ilmeisen ei-toivottu asia. Terveisiä kumminkin Otavalankadun kultakurkulle!