Omat bändit

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Jimmy Harris
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Jimmy Harris »

Minä soitin bassoa kolme vuotta sitten Icethrone bändissä. Olen ollut mukana jopa yhden biisin äänityksessä, kunnes treenikämppä meni alta, eikä löydetty uutta. Tämän lisäksi bändin kitaristi suoritti amiskaa satojen kilometrien päässä. Nyt syksyllä, kun kaikki kolme jäsentä ovat suorittaneet asepalveluksen loppuun, saatamme palata yhteen.
Asamael
Hiippari
Hiippari

Post by Asamael »

Pääbändini Improbatur veivaa perinteistä heviä ja sitten mulla on vähän raskaampaa musaa tarjoileva Kaarnekorpi-projekti ja uusimpana tulokkaana Thundering:

http://www.mikseri.net/thundering

Melodista ja sellasta semiraskasta musaa yritin tehdä vähän Ragen tyyliin.

Laulajaa kaivattaisiin tähän biisiin, joten jos omaat perinteisen hevimetallisaundin niin otahan yhteyttä. En hae siis örisijää (pieni raspi ei toki haittaa) enkä välttämättä mitään korkeaoktaavista ääntelyä. Lyriikkaakin on jo valmiina.
asamael@jippii.fi
Jukka
The Heart Collector
The Heart Collector

Post by Jukka »

No niin. Ettei jää Foormilaisten bändihehkutus ihan pelkästään Lappiksen varaan, niin painukaa hakemaan uusi GLORIA MORTI -biisi "Phoenix Caged in Flesh" allaolevasta linkistä. Tämä tulee sisältymään kakkosalbumillemme, joka julkaistaan myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

http://koti.mbnet.fi/raiska/gm/mp3/Phoe ... _Flesh.mp3

Homman nimi on moderni death/black -hybridi, joten vannoutuneimpien Scorpions-fanien ei kannattane vaivautua.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."

Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Solacide
Peräruiske
Peräruiske

Post by Solacide »

Soittelen Maiden Hellissä kitaraa, Solacidessa kitaroiden lisäksi vedän laulut ja sävellän kaikki rallit. Käykää tsekkaamassa biisejä osoitteessa http://www.mikseri.net/artistit/?id=46915
The Clairvoyant
Hang-Around
Hang-Around

Post by The Clairvoyant »

Olen kasaamassa uutta bändiä kasaan, ja vielä olisi basisti ja solisti hakusessa. Kukaan ei ole vastannut muusikoiden.nettiin lähettämääni ilmoitukseen, joten pistänpä saman tännekin:

Kuten otsikko sanoo, yritän koota bändiä kasaan. Edellinen bändi lopahti, nyt tarvitsisi uutta tilalle. Tarkoituksena olisi aloitella sekä covereilla, että omilla biiseillä. Suuntaus olisi kenties jonnekin trashin suuntaan, mutta varmuudella en vielä osaa sanoa, saa nähdä mitä syntyy luonnollisesti. Musiikin ei olisi kuitenkaan tarkoitus ajautua kauaksi näistä bändesistä: Metallica, Slayer, Black Sabbath, Iron Maiden, Bruce Dickinson, ja onhan niitä muitakin. Joka tapauksessa mitään nu-metallia, skeittipunkkia tai brittipoppia ym. huonoa musiikkia (lue paskaa) ei edes ajatella. Örinäkään ei oikein nappaa. Soittkokemusta on kertynyt reilut kaksi vuotta, joten varmuutta alkaa soitossa pikkuhiljaa olla. Soittokokemusta sinulla saisi siis myös olla siitä noin puolestatoista vuodesta eteenpäin. Vielä ei tarvitse virtuoosi olla, mutta jonkun verran taitoa pitäisi jo olla hanskassa.
Haussa on siis basisti ja laulaja. Mieluiten otetaan vastaan basisti/laulaja, ainakin itse näen tämän ihanteeksi. Tietysti pelkkä laulajakin käy. Mieslaulajaa siis etsitään. Ääni saisi olla sellainen...hyvä. Jos ei muuta keksitä, niin testataan karaokessa!

Bändikämppä löytyy periaatteessa: omat rumpuni sijaitsevat kellarissani saunan eteisessä (tai oikeastaan suihkuhuoneen eteisessä). Kyllä siellä pystyy soittamaan, mutta paikka ei ole paras mahdollinen. Siellä kuitenkin treenailtiin edellisen bändin kanssa. Tämä "bändikämppä löytyy Vantaan Asolasta (Koivukylän vieressä), joten haettavien muusikoiden olisi hyvä asua lähimaastossa.

Itse olen vuosimallia -87, ja tarkoituksena olisi saada kerättyä suunnilleen saman ikäistä porukkaa kasaan. Ikäheittoa ei saisi olla juuri vuotta tai kahta enempää.

Olen siis kolmannen vuoden lukiolainen, ja koulukin olisi tarkoitus käydä kunnialla loppuun, jonka jälkeen homman voisi pistää oikein kunnolla käyntiin, mikäli se on vain käytiin lähtemässä. Treenejä olisi tarkoitus pitää kaksi kertaa viikossa.
Kellari-Jeesus
Hang-Around
Hang-Around

Post by Kellari-Jeesus »

jees. elikkä replica on orkesterin nimi ja rässiä soitamme. itse soitan kitaraa ja laulan. ei nyt enempää esittelyjä, menkää ja kommentoikaa kuulemaanne turkulaista nuorta voimaa :wink:

http://www.mikseri.net/artists/?id=49775
http://www.mikseri.net/artists/?id=49775 <--rässiä

Ja Jeesus sanoi: Totisesti...
UTI
Kirurgi
Kirurgi

Post by UTI »

Ei hullumpaa, varsinkaan noin nuorten veitikoiden tekemäksi. Laulajaa kun kuuntelee, niin ei kyllä helposti tule mieleen mikään 15v. siloposki. lähinnä tulee mieleen Lemmy! :wink:
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
Spartan
Kisälli
Kisälli

Post by Spartan »

UTI wrote:Ei hullumpaa, varsinkaan noin nuorten veitikoiden tekemäksi. Laulajaa kun kuuntelee, niin ei kyllä helposti tule mieleen mikään 15v. siloposki. lähinnä tulee mieleen Lemmy! :wink:
Aivan samaa mieltä, jatkakaa samaan malliin :twisted:
The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-Ossi-
Bändäri
Bändäri

Post by -Ossi- »

Hyvää tavaraa! Itsellä laulusta tuli mieleen Lemmyn ja Chuck Billyn risteytys.
Do you ever feel it?
A craving that is so strong
Kellari-Jeesus
Hang-Around
Hang-Around

Post by Kellari-Jeesus »

Kiitos positiivisesta palautteesta :) koitamme lähikuukausina päästä nauhoittamaan lisää kappaleita ja pistämään ne levitykseen.. vouvou, hei nyt ollaan jo nöyränä jos meikäläisen huudoista tulee lemmyt ja chuckit mieleen :oops: 8)

Sugar Daddy
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Sugar Daddy »

Juu, Kellari-Jeesuksen, erittäin hyvän ystäväni bändi on tämä Replica. Täytyy kyllä sanoa, että 15- ja 16-vuotiaiksi veivaavat helvetin hyvää rässiä! Me likes, goddamn! Kellari-Jeesuksen vokaalit ovat kyllä ylittämättömät. Vitusti intensiivisyyttä. Ei todellakaan kuulosta 15-vuotiaan jätkän vokalisoimalta matskulta. Noh, Basement Jesus näyttääkin ihan parikymppiseltä! :lol:

Jumanzuikka tuota kitaraharmoniaa. Tämä on Turussa muuten ihan hittibiisi. Lopussa tottakai biisin kliimaksi, Kellari-Jeesuksen (ehkä hieman epäonnistunut :lol: ) Halford-tribuutti. Niin ja onhan siellä myös se perusvokalistiklisee, GO!! Muuan Lappis on ilmeisesti myös joskus tätä käyttänyt.

Kerran livenä bändin nähneenä täytyy kyllä sanoa, että pojat ovat todella hyviä soittajia. Lavaesiintymiseen vielä hieman enemmän asennetta niin hyvää tulee. Hyvää kamaa, innolla odottelen lisää!

MIMIC!!
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Rekkurakkaus
Vempare
Vempare

Post by Rekkurakkaus »

Mikseristä etsii Ekofissio-bändin, niin siinä on minun turhautuneesta heitettyjä yhdenmiehen 8-raiturisessioita.. Bändi kyllä muuten vääntänyt 3kpl 7" (Siis omakustanne DIY-kun on se minun lopullinen ratkaisu kaikkeen---)
Nettisivut on profiilissa, mutta niitä ei ole vähään aikaan päivitetty.
Ja katsotaampas sitten tämä nyt uusiksi.
Kellari-Jeesus
Hang-Around
Hang-Around

Post by Kellari-Jeesus »

jeps. elikkä nyt myös toinen orkesterini on käynyt studiossa ja nauhoittanut 11biisä käsittävän demonsa :lol: 3 biisiä on mikserissä kuunneltavana. olemme puhtaasti superkaupallista terapiamusaa 8) http://www.mikseri.net/violinsucks soitan rumpuja, ja koko bändi lähti liikkeelle siitä ideasta että minä en osaa soittaa.

Purkkiliha
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Purkkiliha »

Sugar Daddy wrote: Kellari-Jeesuksen vokaalit ovat kyllä ylittämättömät. Vitusti intensiivisyyttä. Ei todellakaan kuulosta 15-vuotiaan jätkän vokalisoimalta matskulta. Noh, Basement Jesus näyttääkin ihan parikymppiseltä! :lol:
Kyllä. Helvetin hyvää vokalisointia. Toisessa säkeessä on vähän tollasta murtumista ja äänen puuroutumista. Toki hyvältä tavaralta vaikuttaa ihan noin muutenkin ton näytebiisin perusteella. Ja Turun seudulta tuleminen on aina plussaa ihan muuten vaan.
Heaven Can Wait
Peräruiske
Peräruiske

Post by Heaven Can Wait »

Soitan kitaraa uudestaan kaveriporukoiden kans perustetussa yhtyeessä,jonka musiikkityyli liikkuu KISS - Metallica välisellä alueella elikkä aika suuri haarukka on...
kaikki bändin jäsenet ovat 13 vuotiaita :oops: ,joten sen ehkä voikin kuulla...
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Mulla on bändi nimeltä Blindways, jossa soitan soolokitaraa ja laulan, laulu on nyt väliaikaista siihen asti kunnes löydämme jonkun kyvykkäämmän laulajan, mulla on just nimittäin äänenmurros pahimmillaan ja muutenkin, ei suju kovin hyvin kitaran soitto ja laulu samaan aikaan. :)

Mikseriin on nyt laitettu sitten muutama viikko sitten hätäisesti nauhoitettu paskalaatuinen biisi nimeltä World of Lie, soundit suorastaan Ski or Diet :lol: jos kiinnostaa niin
GoGo---> http://www.mikseri.net/artists/?id=50689

Toivon sitten ettei tule ainakaan kauheaa dissinkiä tyyliin Lappis :roll: koska tämä on ensimmäinen äänityksemme ja bändi on noin puoli vuotta vanha, joten kaikki ei voi olla täydellistä.
Laulu siis paskaa, koska en ole mikään mahtava...
Half Lives... Eat But Never Kill
DejaWu
Berserkki
Berserkki

Post by DejaWu »

^Sanoisin, että yritystä löytyy, mutta lähinnä vitutusta aiheutti tuon kuuntelu. Lauluääni ehkä hirveempi ku mulla ja päätöntä tilutusta löytyy. Maidenia on varmaankin juu tullut kuunneltua. Mut hei, jos jotain positiivista haet multa tähän niin aiheutti edes negatiivisia viboja eikä jättänyt kylmäksi. Ei mitään henkilökohtaista tietenkään sua kohtaan, mielipide biisistä.
Opeth
Kisälli
Kisälli

Post by Opeth »

Yrms_ wrote:Mulla on bändi nimeltä Blindways, jossa soitan soolokitaraa ja laulan, laulu on nyt väliaikaista siihen asti kunnes löydämme jonkun kyvykkäämmän laulajan, mulla on just nimittäin äänenmurros pahimmillaan ja muutenkin, ei suju kovin hyvin kitaran soitto ja laulu samaan aikaan. :)

Mikseriin on nyt laitettu sitten muutama viikko sitten hätäisesti nauhoitettu paskalaatuinen biisi nimeltä World of Lie, soundit suorastaan Ski or Diet :lol: jos kiinnostaa niin
GoGo---> http://www.mikseri.net/artists/?id=50689

Toivon sitten ettei tule ainakaan kauheaa dissinkiä tyyliin Lappis :roll: koska tämä on ensimmäinen äänityksemme ja bändi on noin puoli vuotta vanha, joten kaikki ei voi olla täydellistä.
Laulu siis paskaa, koska en ole mikään mahtava...
Itse asiassa aika tyylikästä menoa tuon ikäisiltä kavereilta, ja eritoten kappaleen alku oli mielestänä todella hyvin keksitty 8) .
PS. Eikä se laulu, niin paskaa ole...
Ph'nglui Inglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl Fthagn!
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

DejaWu wrote:^Sanoisin, että yritystä löytyy, mutta lähinnä vitutusta aiheutti tuon kuuntelu. Lauluääni ehkä hirveempi ku mulla ja päätöntä tilutusta löytyy. Maidenia on varmaankin juu tullut kuunneltua. Mut hei, jos jotain positiivista haet multa tähän niin aiheutti edes negatiivisia viboja eikä jättänyt kylmäksi. Ei mitään henkilökohtaista tietenkään sua kohtaan, mielipide biisistä.
Ohan se ehkä ihan hyvä saada tällaistakin palautetta :roll:

En vedä mitään rööreihin, ihan turhaa mielestäni, mutta yritin tehdä selväksi että lauluääni on perseestä, sillä mä olen kehityksessä juuri siinä vaiheessa että ääni heittää välillä kukkoa ja sitten yhtäkkiä vaihtuu möngerrykseksi, ja jotkut saattavat tietää millaista on yrittää silloin laulaa :)
Päätöntä tilutusta, en nyt tiedä...

Ei mitään henkilökohtaista, kiitti Opethille
Half Lives... Eat But Never Kill
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Mun äänikortti on paskana By Kusmar Rotten :lol: Joten jää kuulematta
"To be alive is more than just breathing"
Thrashnator
Paholainen
Paholainen

Post by Thrashnator »

NO olipas melkoista "rässiä" biisi alkaa jollain Amorphis kitaroilla ja ihme läpsyttelyä muutenkin, where´s the speed? where´s the aggression? where´s the THRASH?
BLACK MAGIC, UNHOLY ONE
Jimmy Harris
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Jimmy Harris »

http://www.metal-archives.com/band.php?id=20868

Tuosta löytyy entinen Icethrone, nykyinen Rautanyrkki, jossa soitin bassoa vuoden ajan.
Unbeliever
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Unbeliever »

Itse soitan kitaraa Mr.Crowley-nimisessä bändissä.
Raskaasti rokkaavia veisuja voi kuunnella::twisted:
http://www.mikseri.net/crowley
Music is like a sunrise for me
It`s joyful like a trip in a time machine
It`s like coming home
metal
Peräruiske
Peräruiske

Post by metal »

www.mikseri.net/leadcraft

Bändin nimi on Leadcraft. Musa on yllättäen jonkinlaista metallia. Sivulla on kaksi studiossa äänitettyä biisiä ja muutama treeniäänitys. Mitään uusiometallia tämä ei ole, vaikka parissa biisissä saattaa kuulua vaikutteita. :) Kitarasoolot on jokaisessa biisissä, ja bändissä ei ole mitään dj:tä tai muutakaan ylimääräistä porukkaa kitaristi-laulajan, soolokitaristin basistin ja rumpalin lisäksi, joten tätä musiikkia voinee kutsua heavy metalliksi. 8)

Suosittelen erityisesti kahta nerokkaasti nimettyä uutta biisiämme.
MuurarinEno
Roudari
Roudari

Post by MuurarinEno »

http://www.mikseri.net/artists/?id=51553

Tossa nyt olis jotain shittiä jota aloin itsekseni joskus 05 marraskuussa vääntämään. Yks tuttu sitten halus ruveta laulaaman bändissä tossa vuoden vaihteessa.

Ja tiedän että Goretorture niminen pumppu on tehnyt tämän saman jo aikaisemmin ja vieläpä paljon paremmin. Että Fukk oFF vaan kaikki vineejät.
"oh, you can't play heavy metal with synthesizers"
-Bruce Dickinson
Post Reply