Lähimpänä sydäntä...
Moderator: The Killer Krew
^ Ei pidä luulla mitään. Toin vain karrikoiden esille sen, että Näissä brutaaleissa musatyyleissä on tolkuttoman taitavia soittajia. Ja sen takia karrikoin, koska mua vituttaa suuresti toi Blackin dissaus. Blackin ja Deathin. Fakta on kuitenki se, että sieltä löytyy ne taitavimmat soittajat. Metallista puhuttaessa. Toki edellämainituista genreistä löytyy myös totaalikuraa soiton ja biisien kohdalla mutta niin kait kaikissa genreissä.Ja edelleen Asaa kompaten, en käsittääkseni viitannut missään vaiheessa nopeuteen. Esim. Death ei ole mikään ultranopeabändi ollut koskaan. Ja sitä helvetin visiota ja taitoa löytyy enemmän ku koko NWOBHM-aaltojen bändiltä yhteensä! Mulle on kans turhaa heittää provoa tyyliin" Se vaihe meni ohi jo ennen täysikäisyyttä!". Ja se sitten on universaali totuus kaikille muille, jos yhdellä laudan kirjoittajalla meni se vaihe ohi ennen täysikäisyyttä? Jeesus...Tuollainen kommentti antaa kuvan" minä viisas, komea ja vanha aikuinen, sinä tyhmä pentu".
Visiosta jos puhutaan, palataan edelleen Emperoriin ja Ihsahniin. Kuunnelkaa Anthems ja viisastelkaa sitten visioista ja nopeudesta
Visiosta jos puhutaan, palataan edelleen Emperoriin ja Ihsahniin. Kuunnelkaa Anthems ja viisastelkaa sitten visioista ja nopeudesta
"To be alive is more than just breathing"
Ite vastasin black metal, koska kyseisestä genrestä löytyy eniten bändejä joita diggailen, thrash/death tulee heti kakkosena. Heavy on myös jees, tosin siitä genrestä en kuuntele kuin Maidenia ja Helloweenia. Blackista kuuntelen näitä: Marduk, Dimmu Borgir, Emperor, Mayhem, Dark Funeral, Cradle Of Filth, Immortal, Infernal, Borknagar, Funeris Nocturnum, ja vaikka vielä Satyricon...joitan saattoi unohtua... Trashissa ja deathissa on myös paljon hyviä bändejä, mutta black kolahtaa itselleni eniten
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
Valinta käy helposti minulle: vanha kunnon heavy metal. Tässä on tiivistettynä hyvin musiikkimakuni:
-Maidenin The Trooper, Rime Of The Ancient Marine, Wrathchild
-Manowarin Heart Of Steel, Metal Warriors, Warlord
-Helloweenin Power, Sole Survivor
-Black Sabbathin 6 ensimmäistä levyä.
-Led Zeppelin: Rock 'n Roll, Communication Breakdown
Thrashistä pidän paljonkin, lähinnä MegaDethin ja Anthraxin muodossa. Tosin viime aikoina on se Metallicakin kieltämättä alkanut purea.
Örinöistä en ole koskaan pahemmin välittänyt, ja Black onkin minusta aivan käsittämätöntä. Huom. Tämä ei meinaa, että se olisi automaattisesti paskaa. En ymmärrä kyseisestä lajista mitään, joten pidän turpani tukossa.
Power taas on ihmeellisen kuoropoikamaista. Ei sovi metalliin. Ja harvoinpa ne ovat kovin persoonallisia.
Jeh. Kyllä Rock 'n Roll & Heavy ovat minua.
-Maidenin The Trooper, Rime Of The Ancient Marine, Wrathchild
-Manowarin Heart Of Steel, Metal Warriors, Warlord
-Helloweenin Power, Sole Survivor
-Black Sabbathin 6 ensimmäistä levyä.
-Led Zeppelin: Rock 'n Roll, Communication Breakdown
Thrashistä pidän paljonkin, lähinnä MegaDethin ja Anthraxin muodossa. Tosin viime aikoina on se Metallicakin kieltämättä alkanut purea.

Örinöistä en ole koskaan pahemmin välittänyt, ja Black onkin minusta aivan käsittämätöntä. Huom. Tämä ei meinaa, että se olisi automaattisesti paskaa. En ymmärrä kyseisestä lajista mitään, joten pidän turpani tukossa.

Power taas on ihmeellisen kuoropoikamaista. Ei sovi metalliin. Ja harvoinpa ne ovat kovin persoonallisia.
Jeh. Kyllä Rock 'n Roll & Heavy ovat minua.

Born To Lose - Live To Win
Perinteinen, koska haluan, että biiseissä on melodiaa, eikä aivotonta huutamista ja soittimine tappamista. Vaan joissain määrin hillityt saundit, hyvät riffit ja taidokas laulaja.
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
Kunnon vanhan koulukunnan perusvääntö on mun juttu! Lisäksi menee kaikenlainen muukin mättö Dream Theaterista Helloweeniin kautta Panteraan, kunhan vaan saundaa hyvältä ja lauletaan oikeesti, ei siis rää'ytä/kiljuta/öristä/murista/oksenneta niitä sanoja niin, ettei niistä kukaan ota mitään tolkkua... Ja melodioita on pakko olla, muuten ei oikein putoa.
"Välimallin jätkä,
välimallin laulu,
välimallin naamataulu!"
välimallin laulu,
välimallin naamataulu!"
-
- Peräruiske
Minulle uppoaa ihan kaikki oikea metalli, tyylisuuntauksesta riippumatta. Ideologian pohjalta ehkä Death metal, vaikka en siihen mitään erityistä ideologiaa keksikään, mutta oon mä sen verran sodomy-äijä ( kattokaa vaikka mun harrastukset tuolta tiedoista ), että täytyy äänestää sitä ( ja tähän perään vielä julma hymiö ) 

jouduin arpomaa deathin ja blackin väliltä ja onnetar suosi tällä kertaa blackia. Death on ehkäpä kuitenkin enemmän mun makuun, mutta nyt lähiaikoina on blacki levyt ollu suuremmassa kulutuksessa. Eikä hirveen suurella innolla kolahda dimmu borgir; ihan hyvää se on, mutta (outo kun olen) en sano sitä blacki bändiks, ite luonnehdin sitä ihan vaa dimmuks. En oo vähään aikaan jostain kummasta syystä jaksanu kuunnella perinteistä heavya. Ei vaan kolahda, joten oon erittäin huolestunut ittestäni
.

-
- Roudari
mulle kyllä uppoo lähes kaikki noista muttä lähinnä sydäntä on tietenkin se perinteinen, thrash potkii myös ihan perkeleen kovaa.
Last edited by MuurarinEno on Mon Nov 08, 2004 19:11, edited 1 time in total.
"oh, you can't play heavy metal with synthesizers"
-Bruce Dickinson
-Bruce Dickinson
-
- Taka-ampuja
Joskus aikoinaan vastaus olisi ollut ihan selvä heavy metal, mutta eipä tässä enää oikein osaa sanoa. Raja on niin häilyvä kuitenkin.
Pääasiallisesti kuuntelen nykyään kolmea genreä: Thrashia, deathia sekä heavy metallia.
Ei tuota top bändilistaakaan oikein osaa sanoa enää. Sen sanon, että Priest on top 10 listallani edelleenkin, koska on vääntänyt niin monta loistavaa heavy metal biisiä, ettei edes Maiden pysty siihen.
Eri genreistä parhaita bändejä olisi hiuakn helpompaa luetella jo.
Pääasiallisesti kuuntelen nykyään kolmea genreä: Thrashia, deathia sekä heavy metallia.
Ei tuota top bändilistaakaan oikein osaa sanoa enää. Sen sanon, että Priest on top 10 listallani edelleenkin, koska on vääntänyt niin monta loistavaa heavy metal biisiä, ettei edes Maiden pysty siihen.
Eri genreistä parhaita bändejä olisi hiuakn helpompaa luetella jo.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Black Metal vie voiton tiukassa taistelussa Heavya vastaan. Kumpaakin kuuntelen kohtalaisen paljon, mutta blackiä ehkä enemmän, kun heavy-levyt on kuluttettu loppuun jo aikoja sitten.
Bändejä jos haetaan, niin:
1:Emperor
2:Mayhem (Ennen Grand Declaration of war -räppilevyä, eli De Mysteriis dom sathanasta enimmäkseen)
3:Marduk
4:Immortal
5:Gorgoroth
6:Barathrum
7:Behemoth (vaikka ei nykyään enään blackiä teekkään)
8:(viimeisenä muttei vähimmäisenä) Azaghal
Bändejä jos haetaan, niin:
1:Emperor
2:Mayhem (Ennen Grand Declaration of war -räppilevyä, eli De Mysteriis dom sathanasta enimmäkseen)
3:Marduk
4:Immortal
5:Gorgoroth
6:Barathrum
7:Behemoth (vaikka ei nykyään enään blackiä teekkään)
8:(viimeisenä muttei vähimmäisenä) Azaghal
In Nomine, Dei Nostri
-
- Lentäjä-Ässä