Moderator: The Killer Krew
Vähän wtf-fiilis tuli kyllä paikanpäällä ensin, kun yritti tajuta että mitä se Jaymz solkkaa. Tais sitten itsekin tajuta ettei oikein mennyt perille ja vaihtoi takaisin Englantiin. ''Uleteko valamit?''OsmaGunner wrote:Kuuntelin tossa Seek & Destroyta Porista noin kymmenennen kerran ja ihmettelin edelleen mitä helvettiä Hetfield huutaa siinä alkuspiikissä. Sitten yhdistelin asioita ja tajusin että sehän huutaa "oletteko valmiit" - suomeksi. Ääntäminen pahempaa kun maahanmuuttajalla.
Turha selittää, tuskin ymmärtäisit kuitenkaan.Jussi K wrote:Mitähän väliä tuollakin on?
Suhteellisen hyvin se meni, selvän sai, niin kuin Larsin rumpuloinnistakin.Dropkick wrote:Vähän wtf-fiilis tuli kyllä paikanpäällä ensin, kun yritti tajuta että mitä se Jaymz solkkaa. Tais sitten itsekin tajuta ettei oikein mennyt perille ja vaihtoi takaisin Englantiin. ''Uleteko valamit?''OsmaGunner wrote:Kuuntelin tossa Seek & Destroyta Porista noin kymmenennen kerran ja ihmettelin edelleen mitä helvettiä Hetfield huutaa siinä alkuspiikissä. Sitten yhdistelin asioita ja tajusin että sehän huutaa "oletteko valmiit" - suomeksi. Ääntäminen pahempaa kun maahanmuuttajalla.
Kategoriassamme "Parhaimmat argumentit koskaan". Mitäs vitun väliä sillä on, vaikka pitäisit Popedaa parempana bändinä kuin Maidenia? Et varmaan ole ainoa tälläkään foorumilla, jolle joku toinen yhtye on Harrisin humppapumppua rakkaampi. Eihän ymmärtääkseni esim. Lappis edes diggaile Maidenista niin hirveästi tätä nykyä, ja kommailee täällä edelleen. Tätä varmaan Jussi K:kin tarkoitti.Jazz78 wrote:Turha selittää, tuskin ymmärtäisit kuitenkaan.Jussi K wrote:Mitähän väliä tuollakin on?
On sullakin vaikeaa näemmä.Jussi K wrote:Kyllä, itsekin voisin helposti heittää ainakin kymmenisen bändiä IM:n edelle, eikä se mikään pointti olekaan (tämän laadukkaan & tietäväisen väen täyttämän MFM-yleisfoorumin takiahan miekin täällä olen). Vaan Jazz78 kuvittelee (mennyt kyllä minulta täysin ohi, kaisseon luulosairas) saavansa kurjaa kohtelua Metallica-faneudestaan, voi väärinymmärrettyä marttyyriätoivottavasti ei ole sentään 25 vuotta jatkunut ala-asteen pihalta tämä sorto ja solvaus. Parkkiintuuhan siinä rankempikin mies.
Sä tässä et osaa puhua yhtään asiaa.Jazz78 wrote:On sullakin vaikeaa näemmä.![]()
Osaatko puhua asiaakin?
OsmaGunner wrote: Sori, oon ottanu muutaman ja nyt tarvi vähän avautua.
Ite kuulun kans siihen sakkiin, joka nauttii fiiliksestä. Ei siinä joka iskuun tai nuottiin ehdi keskittymään. Mutta valitettavasti Lars vetelee välillä niin paljon metsään, ettei sitä voi olla enää huomaamatta, esim ne surullisen kuuluisat Onen tuplat, Fade to Blackin loppu jne. Noi on ainakin omasta mielestä kuitenkin yksittäisinä hetkinä melkoista parhautta Metallican biiseissä ja kyllähän se vähän vituttaa, että ne ryssitään.OsmaGunner wrote:
Itse en rumpuja soita enkä varmaan joka erhettä edes huomaa, koska nautin livenä enemmän kokonaisuudesta ja itse paikan päällä fiiliksestä. Mutta kukin tyylillään.
Sama juttu, jos olen Metallicaa katsomassa livenä paikanpäällä, en todellakaan ole mikään "rumpupoliisi" ja kuuntele miten Lars soittaa (no okei, Porissa vähän "kuulostelin"). Mutta siinäpä se onkin, että harva kuuntelee miten Lars soittaa. Siksi niitä biisejä ei varmaan tarvi treenatakaan. Booteilta sen sitten kuulee miten Lars vetää. Faktahan on, että suurin osa, joka ei ole koskaan soittanut mitään instrumenttia, kuuntelee keikoilla pääasiassa laulua, eikä sitä miten joku soittaja soittaa. Ts. nauttii fiiliksestä. Ja näiltä ihmisiltä kun kysyy keikan jälkeen, miten Lars veti, niin vastaus on: "ihan vitun hyvin", "on maailman paras rumpali", jne.
Ei mitään, ihan asiallisesti avauduit. No hätä.OsmaGunner wrote:Haluaisin kuulla/nähdä sulta vähänkin pätevää perustelua sille, miksi Ulrich on niin vitun-maailman-paras-rumpali, eikä vain noita onelinereita. Kyllä sulta varmaan juttua löytyy, kunhan vain jaksat perustella.
Sama juttu, jos olen Metallicaa katsomassa livenä paikanpäällä, en todellakaan ole mikään "rumpupoliisi" ja kuuntele miten Lars soittaa (no okei, Porissa vähän "kuulostelin"). Mutta siinäpä se onkin, että harva kuuntelee miten Lars soittaa. Siksi niitä biisejä ei varmaan tarvi treenatakaan. Booteilta sen sitten kuulee miten Lars vetää. Faktahan on, että suurin osa, joka ei ole koskaan soittanut mitään instrumenttia, kuuntelee keikoilla pääasiassa laulua, eikä sitä miten joku soittaja soittaa. Ts. nauttii fiiliksestä. Ja näiltä ihmisiltä kun kysyy keikan jälkeen, miten Lars veti, niin vastaus on: "ihan vitun hyvin", "on maailman paras rumpali", jne.
Semmosta. Sori, oon ottanu muutaman ja nyt tarvi vähän avautua.
Sinä se sitten et tunnu pääsevän yli tuosta kun-ollaan-Maidensivustolla-niin-kukaan-ei-diggaa-muista-bändeistä -syndroomastasi. Oleta tietysti mitä haluat, mutta mikään kovin hedelmällinen pohja asialliselle keskustelulle se ei kyllä ole.Jazz78 wrote:...koska täällä voisin arvella Larsin soittoa arvostelevista viesteistä 95% on tyyliä "kyl se soitti koko ajan päin vittua", vittu se on yliarvostettu", "vittu se on paska"... tms.
En ole nyt maininnut millä sivustolla ollaan, vaan olen sanonut, että "täällä". Joskus aikaisemmin joo oon mainninnut, mutta en nyt. Se oli sinun tulkintasi ja sinun syndroomasi, ja vielä vituiksi meni.Jukka wrote:Sinä se sitten et tunnu pääsevän yli tuosta kun-ollaan-Maidensivustolla-niin-kukaan-ei-diggaa-muista-bändeistä -syndroomastasi. Oleta tietysti mitä haluat, mutta mikään kovin hedelmällinen pohja asialliselle keskustelulle se ei kyllä ole.Jazz78 wrote:...koska täällä voisin arvella Larsin soittoa arvostelevista viesteistä 95% on tyyliä "kyl se soitti koko ajan päin vittua", vittu se on yliarvostettu", "vittu se on paska"... tms.
plööh... joo, häh? Rautaneidossa joo, mutta en ollut nyt maininnut että täällä haukutaan, KOSKA tämä on Maiden aiheinen foorumi. Se nyt on fakta, etten ole muualla nähnyt vastaavaa haukkumista kuin täällä Rautaneidossa, Metallica -otsikon alla.Fender wrote:No krhm, kyllä mä ainakin tulkitsisin tässä tapauksessa sanan "täällä" samaksi kuin "Rautaneidossa", joka on ikävä kyllä Iron Maiden -painotteinen foorumi.
Se on fakta että SINÄ et oo vastaavaa haukkumista nähnyt, mutta ainakin meikä ja varmaan about kaikki muut on.Jazz78 wrote:Se nyt on fakta, etten ole muualla nähnyt vastaavaa haukkumista kuin täällä Rautaneidossa, Metallica -otsikon alla.
Niinhän mä juuri kirjoitin... vai jäikö sekin epäselväksi?KTULU wrote:Se on fakta että SINÄ et oo vastaavaa haukkumista nähnyt, mutta ainakin meikä ja varmaan about kaikki muut on.Jazz78 wrote:Se nyt on fakta, etten ole muualla nähnyt vastaavaa haukkumista kuin täällä Rautaneidossa, Metallica -otsikon alla.
Myytävä paita > digikamera > ja se on siinäToni Brigatti wrote:^Mistä olet ton sun avatarin hommannut ja onko sitä jossain isompana? Aika häävi porilaisesta vinkkelistä karhuineen.
Huilataanko hetki Larsin soittotaitojen keskustelusta ja jatketaan välillä jostain muusta...
Juuri näin sen olen tehnyt kuin jarmila sanoo, samoin oli edellinen, jossa oli Suomen lippu Metallica tekstillä ja DM -karvoituksella... avatareni voi siis joskus nähdä myös päälläni. Minulla on sama kuva koneella erikokoisina avatar vaihtoehtoina.jarmila wrote:Myytävä paita > digikamera > ja se on siinäToni Brigatti wrote:^Mistä olet ton sun avatarin hommannut ja onko sitä jossain isompana? Aika häävi porilaisesta vinkkelistä karhuineen.
Huilataanko hetki Larsin soittotaitojen keskustelusta ja jatketaan välillä jostain muusta...