Hammer rules ! aka Tuhkamunat tunkiolle !
Moderator: The Killer Krew
Re: Beaver ( Majava ) - Halkioiden Aatelia
^
Juuri näin! Asiaanhan kuuluu, että sinkkuvaiheessa ja nuorena pyöritellään useampia majavia yhtäaikaa. Vääjäämättä siinä pyörityksessä näpit palavat pyörittäjältä ja jokainen kyseisistä majavista häipyy, mutta on se sen arvoista. Vaikka ihan kokemusmielessä
Juuri näin! Asiaanhan kuuluu, että sinkkuvaiheessa ja nuorena pyöritellään useampia majavia yhtäaikaa. Vääjäämättä siinä pyörityksessä näpit palavat pyörittäjältä ja jokainen kyseisistä majavista häipyy, mutta on se sen arvoista. Vaikka ihan kokemusmielessä
"To be alive is more than just breathing"

Olen nyt ilmeisesti saanut houkuteltua tämän kiinnostavamman majavan Tampereelle kokonaiseksi viikoksi. En oikein itsekään tiedä, miten hitossa siinä onnistuin. Itse meinasin ehdottaa ihan vaan viikonloppua, mutta likka sanoi, että voisikin tulla käymään 20. - 27.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
No kai sä nyt aiot pitää kiinni, että ehdottomasti majava tulee vain viikonlopuksi? Näytä heti kaapin paikka. Kohta se on muuttanut tavaransa sun kämppään ja meikkaa vessassa, kun pitäisi itse vilauttaa anakondaa posliinille. Sitten susta tulee taas aseksuaali. Eli VARO!!!!
-
- Rautakansleri
Pidät meitä täällä sitten ajantasalla, että mitä peli on. Iiik, tuskin maltan olla poissa föörymiltä tämän takia :tähän joku pomppu hymiö:Viper wrote:![]()
Olen nyt ilmeisesti saanut houkuteltua tämän kiinnostavamman majavan Tampereelle kokonaiseksi viikoksi. En oikein itsekään tiedä, miten hitossa siinä onnistuin. Itse meinasin ehdottaa ihan vaan viikonloppua, mutta likka sanoi, että voisikin tulla käymään 20. - 27.
![]()
![]()
Tilanne omassa taloudessa normaali eli tuossa toissa päivänä lohta savustellessa tuli hajusta sellainen deja vu, että jostain tämä on tuttu, mutta en kyllä muista, että mistä. En oo kyä itekkään ihan huipputikissä ollut viime aikoina. Nimim. henki haisee ja homma toimii.
p.s. mites Peken bilsan kokeet? Tuliko kymppejä?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautarouva
Olisko 33 vuoden takaa? Silloin olit ainakin aika likellä.Toni Brigatti wrote:Tilanne omassa taloudessa normaali eli tuossa toissa päivänä lohta savustellessa tuli hajusta sellainen deja vu, että jostain tämä on tuttu, mutta en kyllä muista, että mistä.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
-
- Bugstomper
^^ & ^
*huutonaurua*
Kai mun täytyy kans savukalat laittaa tulille jos vaik muistuis jotain mieleen. Ei o palioo majavata näkynt...
*huutonaurua*
Kai mun täytyy kans savukalat laittaa tulille jos vaik muistuis jotain mieleen. Ei o palioo majavata näkynt...

Todennäköisesti tästä ei ole pelkoa. Minä tulen luultavasti olemaan se takertuvampi osapuoli tässä jutussa. Eli minä olen hänen vessassa ajamassa partaani kun toisen pitäisi kusella käydä.Karpaasi wrote:No kai sä nyt aiot pitää kiinni, että ehdottomasti majava tulee vain viikonlopuksi? Näytä heti kaapin paikka. Kohta se on muuttanut tavaransa sun kämppään ja meikkaa vessassa, kun pitäisi itse vilauttaa anakondaa posliinille. Sitten susta tulee taas aseksuaali. Eli VARO!!!!

-Hector
-Hector
-
- Rautakansleri
Tulekko kattoon kotikonnuille Metallicaa ja kumppaneita?The Prisoner wrote:^^ & ^
*huutonaurua*
-
- Bugstomper
Joo, tulossa ollaan. Varmaan sen viikon verran mökillä pyöritään ja sit tenavat jää mutsille ja faijalle ja painellaan Kirjuriin. Olis kiva morjestaa!
-
- Rautakansleri
Jes, hianoo! Soitan sulle, kun päästään alueelle pörräämään.
-
- Rautarouva
^ Otat mukaan Metallican uuden levyn ja yhdessä tarkastelette sen kansitaidetta? Ota sä mukaan silakka niin tunnelma on autenttisempi.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
-
- Bugstomper
^^ Näin tehdään.
&
^ Näin tehdään.
&
^ Näin tehdään.

-
- Kärpästen Herra
Alku meni ihan kymppiin, mutta tuli pahasti väliin joku inkkari-teemaviikko, mutta optimistisesti käytin senkin ajan opiskeluun (tsekkasin mm Metallican kansitaidetta) loppukoetta varten. I Wanna Rock! Never Say Die!Toni Brigatti wrote:
p.s. mites Peken bilsan kokeet? Tuliko kymppejä?
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Taka-ampuja
Onkos se majavan viikon reissu Viperin maille toteutunut?
Kumma juttu tämä muutto uuteen asuntoon. Majavakin on näyttäytynyt melkein joka ilta sen jälkeen ihan joutuu jo välillä itse menemään piiloon 
Ei vaan kyllä sitä jaksaa katsella, paijailla, silitellä ja kaikkea maan ja taivaan väliltä

Ei vaan kyllä sitä jaksaa katsella, paijailla, silitellä ja kaikkea maan ja taivaan väliltä

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Hiippari
Varsin naseva sarjakuva majavattomuudesta:
http://kvantti.tky.fi/in/1.shtml
Oon aika huolella näille repeillyt tässä illan aikana.
Toisaalta myös masentaa, koska lähes jokainen näistä on kuin suoraan revitty omasta elämästä.
http://kvantti.tky.fi/in/1.shtml
Oon aika huolella näille repeillyt tässä illan aikana.

Lisää raporttia vai?Jimmy Harris wrote:Onkos se majavan viikon reissu Viperin maille toteutunut?
Joo, eli kyseinen majava ei tullut viikoksi luokseni sitten kuitenkaan tuolloin heinäkuussa. Ei tullut ollenkaan. Sen sijaan minä menin majavan alkuperäiselle kotiseudulle Ouluun. Siellä olikin oikein mukava viikonloppu, jonka kohokohta oli ilman muuta se, kun olin kattomassa Vulture Club nimistä bändiä, ja kyseinen majava soittaa ja haluaa minut nallekseen viereensä (

Ei siinä mitään, menin sitten majavan lapsuuden kotiin ja nukuttiin se yö kiltisti vierekkin majavan äidin sägyssä. Aamulla meni sitten vähän enemmän kiehnäämiseksi (minulla on kuulemma aika näppärät sormet).
Koetin sitten houkutella yksilöä minunkin padolleni, mutta päätti olla tulematta. Ihan ok menee kuitenkin taas nyt, vähän tuntuu vain piiloutuneen häntänsä alle, eikä uskalla nostaa sitä liikaa.
Sen lisäksi soppaa hämmentämään on ilmestynyt uusi majava...
Oltiin sunnuntaina Semaforissa opiskelukavereiden kanssa, kun joku ihan random majava tuli kuolaamaan minua meidän pöytäämme (

Nyt olen aika ulkona sen suhteen mitä tehdä.

-Hector
-Hector
-
- Taka-ampuja
Siinähän sitä onkin sitten pohtimista.
-
- Taka-ampuja
On sulla aika onnekas tilanne kyllä. Miksi aseksuaalit (olettaen että Viper kaiken mainostamisensa jälkeen edelleen on tällainen
) saa kaikki naiset, mitä helvettiä?

Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: Fire walk with me.
-
- Taka-ampuja
Ehkä ne vaistoavat aseksuaalisuuden ja yrittävät käännyttää?
Olen huomannut, että yksi hyvä tapa naisten luottamuksen saavuttamiseen on olla panemmatta heitä heti ekana iltana.
Ja joo, kyllä vielä edelelleen itseäni jossain määrin aseksuaalina pidän. Ja tämähän on se kaikkein paras tapa tarkistaa asia.
Ja joo, kyllä vielä edelelleen itseäni jossain määrin aseksuaalina pidän. Ja tämähän on se kaikkein paras tapa tarkistaa asia.

-Hector
-Hector
Mä olen ainakin ASEseksuaali
"To be alive is more than just breathing"
Ja mä olen Asaseksuaali.
...Ja pois...
...Ja pois...
-
- Taka-ampuja
Joo, aseen kanssa pelehtiessä on sitä jännitystä, että kumpii laukee ensin.Lappis wrote:Mä olen ainakin ASEseksuaali
Sopivaa jännitystä on myös kaikilla känniseksuaaleilla. Saa jännätä, että laukeeko kukaan ja kuinka monen tunnin jyystön jälkeen.
Tulee mieleen Kissin piisi Love Gun ja Paukan parikin tarinaa spiikatessa piisiä livenäTerminator X wrote:Joo, aseen kanssa pelehtiessä on sitä jännitystä, että kumpii laukee ensin.Lappis wrote:Mä olen ainakin ASEseksuaali
Sopivaa jännitystä on myös kaikilla känniseksuaaleilla. Saa jännätä, että laukeeko kukaan ja kuinka monen tunnin jyystön jälkeen.

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett