^Yläfemmat (halauksineen ja "hyvä jätkä" -heittoineen) heitettiin vasta telmimisen jälkeen. Muutoinkin itse keskityin hieman muihin hommiin.
Lyyrikoilla on hyvä kielitaito. Ja kyvykkäät sormet.
Sehän menee sillälailla, että rumpalit vaan paukuttaa menemään, kitaristeilla on näppärät sormet, laulaja-lyyrikot omaavat hyvän kielitaidon ja keyboardistit nyt vähän pimputtelevat.
Basistit sen sijaan ovat sellaisia *Blang* ... *Blang* ... ... "Ai niin" *Blang*.
Karpaasi wrote:Viper rupesi mainstreamiksi. Mä tykkäsin enemmän siitä saunamouhooja-Viperista. Sillä oli moraali kohdillaan.
Tiedän, olen myynyt itseni. Podenkin siitä pientä moraalista krapulaa (joka sunnuntain henkisen ja fyysisen krapulan jälkeen on kyllä aika pientä). Mutta mistäs lähtien feministit eivät olisi harrastaneet seksiä?
Sir wrote:Speedy wrote:Ei Viperiltä voi tulla tuollaista tekstiä, joku on varmasti vienyt sen tunnukset.

Kieltämättä kaverin tarinat on tehneet lyhyen ajan sisällä sen sortin täyskäännöksen, että harvoin moisiin törmää edes näillä Internjetin "tasokkailla" keskustelufoorumeilla.
Oottakaas vaan, kohta sieltä tullaan huuteleman: "Kuka on vienyt mun tunnukset?!?".
No joo, itse tosiaan edelleen vähän ihmettelen, että mitenkäs siinä nyt näin kävi. Ja vähän on ristiriitaiset tuntemukset hommaa kohtaan. Joskaan en sitä kyllä yhtään kadu.
Lisäksi huomautan, että seura tekee kaltaisekseen.