Tottahan tuo on, että Hollannissa tuli yksipuoleinen setti, mutta se oli taas juuri minun mieleeni.darealjyra wrote:Totta, mie en ois hehkuttanu läheskään näin paljoa, jos tuollainen skenaario olisi toteutunut. Hollannissahan mie itse asiassa tuumin settilistaa liian yksipuoliseksi, kun vetivät - jos eivät ToT:lta pelkästään, niin ainakin - ToT-painotteisen setin, sekä muutenkin raskaita biisejä. Nyt mielestäni biiseissä oli sellainen tasapaino mikä DT:llä on kataloogissaan muutenkin, eli sieltä löytyy raskaasta päästä(Constant Motion, TDEN,..), ja sitten ihan ääripäätä(I Walk Beside You) ja sitten biisejä jotka nivovat nämä samaan biisiin(ItPoE, Ministry). Tottahan toki siellä olisi ollut biisejä jotka ei tuota harmoniaa olisi rikkoneet vaikka olisivat setissä olleetkin joittenkin biisien tilalla, [mutta nyt näin.
Ja kyllähän tämä Helsingin keikka oli sitä Dt:tä omimmillaan, kuten totesit tuosta tasapainoasiasta: löytyi raskasta ja sitä kevyempääi. Mutta so not, vääriä biisejä silti.

Vaikkakin Ministry ensimmäistä kertaa kuultiikiin niin, olisin sen silti jättänyt pois ja tilalle laittanut I&W:ltä ihan minkä tahansa biisin.darealjyra wrote:]Maidenista olen kyllä samaa mieltä, mutta DT:stä en. Esimerkiksi ekaa kertaa maailmassa livenä Suomen keikalla soitettu The Ministry of Lost Souls hakkaa suurimmat osat DT:n tunnetuimmista "hiteistä"(Pull Me Under, The Spirit Carries On jne.) ja olen paljon tyytyväisempi siihen että tuo biisi soitettiin vaikkapa Metropoliksen tilalla. Nimittäin on aika varmaa, että Metropolis tullaan soittamaan vielä aika perhanan monta kertaa ja sen joskus vielä livenä pääsen kuulemaan, mutta Ministry ei ole läheskään niin todennäköistä.
Hyvä pointti kuitenkin tuo, että Metropolisia tullaan vielä kuulemaan x-kertaa liFenä kun taas Ministry of Lost Souls saattaa jäädä tähän kiertueeseen. En vain haluaisi odottaa sitä kahta vuotta kun se(Metropolis) on EHKÄ mahdollista kuulla livenä.