Istumaan tars päästä aina. No, liput nyt ainakin on vaikkei huippupaikoille olekaan.
Moderator: The Killer Krew
Tähän tyyliin kun lippuja aina myytäisiinkin. Jokainen lippua halajava varmasti saisi, mutta eipä tarttis bändienkään kiertuesuunnitelmia muutella "teknisistä syistä" so. vähäisen lipunmyynnin vuoksi. Vaan eipähän tuo jälkimmäinen vaihtoehto ole hirveästi realisoitunut näissä raskaamman rokin kinkereissä.AntiSmuli wrote:^Takakaarta lähinnä, mutta sieltäkin, kun katsomokartasta laskeskelee, niin loppupeleissä enään 100 - 200 paikkaa jäljellä. Päivä, pari vielä, niin sold-out. Ainakin hetkeksi.
On se aito Mäkinenpaul wrote:EI TIETTÄ,EI TIETTÄ JOS EI MEIKÄLÄINEN KERRO
Pitäiskö? Viittiskö?Iivis wrote:Ai, jestas kun houkuttelisi Lontoon keikka.
Hienoja muistoja Maidenin keikalta tuolta vuodelta 2005.
Saturday, 26th May - Hammersmith Apollo, London, UK
Ennakkotilaajan hintahan ei näytä edes olevan kovin mahdoton, 72,99 e ja kulut päälle. Mutta ei voi kuin kompata, turha tämmösiä on tehdä jos ei niitä tehdä edes kunnolla.reptile wrote:Ja aika harvalla tavallisella duunarilla (kuten minulla) on tuollaiseen edes varaa.
Koodilla facebook10 saa vielä hinnasta 10% alennusta, lopullinen hinta kaikkine postikuluineen 72,68€.QazKFD wrote:Ennakkotilaajan hintahan ei näytä edes olevan kovin mahdoton, 72,99 e ja kulut päälle. Mutta ei voi kuin kompata, turha tämmösiä on tehdä jos ei niitä tehdä edes kunnolla.
Joo tuollahan noista näky olevankin juttua. Tossa tuotesivulla ei kyllä taidettu mainita, että mistä se tuote on matkaan lähdössä?Samhain wrote: Koodilla facebook10 saa vielä hinnasta 10% alennusta, lopullinen hinta kaikkine postikuluineen 72,68€. Tulliriski olemassa koskapa ei ole varmaa tietoa millä palvelulla lähettävät. Luultavasti normaalina pakettina joten arpapeliä nappaako tulli vai ei. Jotkut arvokkaammat tavarat Popmarket lähettää UPS Worldwide Saverin kanssa joten paketti tulee suoraan kotia eikä mitään ylimääräisiä alv/tulli-maksuja tule.
Help @ Pop Market wrote:International orders originating in the US ship UPS World Wide Saver, UPS Mail Innovations or U.S. Postal Service First Class International.
All orders shipping from the E.U. will ship via UPS Express Saver. We'll e-mail you shipping details and a tracking number (where applicable) on the day your order ships.
Each of our stores ships all of its products either from the EU, or from the US, but not both. To find out from where your product will ship, please refer to product or check out pages of the specific online store.
En tiedä, haluaako bändi sitten unohtaa osan menneisyydestään jättämällä Ripperin kokonaan pois. Miten paljon sitten lie itse bändillä sananvaltaa tähän boksiin?QazKFD wrote:Hah hah, oon niin vitun complete, että! Voi helvetti mitä paskaa koko touhu, miks ihmeessä nähdä vaivaa julkaistakseen täydellinen albumikokoelma ja jättää siitä levyjä pois?
Just maksoin kaksi lippuaHese wrote:Pitäiskö? Viittiskö?Iivis wrote:Ai, jestas kun houkuttelisi Lontoon keikka.
Hienoja muistoja Maidenin keikalta tuolta vuodelta 2005.
Saturday, 26th May - Hammersmith Apollo, London, UK
Eikö tuo nimi vaihtunut jokunen vuosi takaperin tosiaan. Käsittääkseni tismalleen sama mesta, mutta eri nimellä varustettuna.Voimanorja wrote: Ps. Eikös Maiden vetänyt Odeonissa? Siellä minä ainakin olin 05, Clive-keikka, siis. Vai onko ne sama paikka?