Hammer rules ! aka Tuhkamunat tunkiolle !
Moderator: The Killer Krew
-
- Bugstomper
Re: Beaver ( Majava ) - Halkioiden Aatelia
Joo, hyvät huutonaurut taas lähti Tonin raportista. Näin päivä pitäis alkaa aina. 

-
- Rautarouva
Kierroslukurajoitin on ainakin tässä mallissa. Kierrokset pysyy vähintään parissa tuhannessa eikä laske koskaan sen alle. Mutta ajattele positiivisesti. Kyyti on aina vähintäänkin kovaa.Toni Brigatti wrote:Majavat on salakavalia kissakäärmeitä. Saiskohan niihin asennettua tehtaalla jonkunlaisen varoituksen tai edes kierroslukurajoittimen?
Me majavat ollaan ovelia. Vastapeluri yrittää pysyä omassa pesässään järkähtämättömänä. On niin mies periaatteineen. Siinä ei tarvi kuin kerran vilahtaa (muka vahingossa) ohi vähissä naruvetimissä niin poterossa hiekka pölähtää ja urosmajava on jalassa nylpyttämässä. Periaatteet jäi mutta saipahan pilua.

"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
-
- Bugstomper
^
Hiukan jo odotinkin jonkinlaista lyyristä vastaiskua. Enkä pettynyt taaskaan.

Hiukan jo odotinkin jonkinlaista lyyristä vastaiskua. Enkä pettynyt taaskaan.

Niin joo - tää foto oli mun aiemmin postaamana tuolla threadin alkupuolella. Tää on niin hieno, että pitää postata uudelleen. Nuorisokin saa tietää miltä majava (ehkä) näyttää.

-
- Rautarouva
Kyllä tämä ihan oikeasti on sellaista komiikkaa välillä, ettei mitään järkeä. Muistuu mieleeni parikin lepertelytapausta (nyt kaikki äidin pienet kullinnupit laittaa simmut kiinni). Kerran, kesken kuumimman leivonnan, meikäläinen pyytää kovempaa kyytiä, johon isäntä hirveä hiki otsalla tokaisee, että älä PERKELE hoputa, on tässä tekemistä nyt jo!! Toisella kerralla isäntä on konehuoneessa pää pystyssä ja käskee äkkiä laittaa valot päälle. Minähän laitan ja ukko alkaa vaahdota, että muijalla alko mondeot saatana kesken kaiken!? Minä siihen rauhallisesti, että käys jätkä vilkaisemassa peiliin ja laita tukko nenääs, sieltä tulee verta.Sir wrote:Brigatin pariskunnan sukupuolielämä alkaa vähitellen saavuttaa legendaarisen maineen pitkin Suomea. Noinkohan herkkää tekstiä ne toisilleen lepertelevät esileikkivaiheessakin?
Vanhoja tapauksia varmaan, mutta ei tämä ole niin kovin vakavaa. Pyhästä nyt puhumattakaan.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-

Pitäähän sen puuhastelun olla joskus hauskaakin, ettei vain pelkästään siellä säälittävän ja surkuhupaisan välimaastossa koko aikaa pyöritä...

Lisää majavankuvia alapuolella (joo, lopetan kuvien postailun tähän tällä kertaa)!

-
- Rautaneito IRC Crew
Lukeekohan Tonin ja Sannan lapset tätä paikkaa?
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Onkohan taas hetkeen tullut naurettua näin paljon 

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Rautarouva
Yksi ei osaa vielä lukea. Kaksi jälellä. Kotona ja koulussa eivät saa käyttää konetta tai Internettiä ilman valvovaa silimää. Kavereiden luokse eivät koskaan pääse (missä välissä) eli sanotaan, että todennäköisyys on pieni. Toki on mielessä käynyt, että tätä lukevat lasten opettajat ym. auktoriteetit, että terveisiä vaan sinne. Isi ja äiti on majaveja.Pentelesh wrote:Lukeekohan Tonin ja Sannan lapset tätä paikkaa?
-
- Bugstomper
Tuli mieleen Tonin joskus kovinkin eläväisesti kertoma stoori siitä miten Sannan faija (vai mutsiko se oli?) oli kesken kairauksen paukannut mestoille...
Vieläköhän tuo stoori jostain löytyy vai olikse sillosella MaidenFinland-laudalla.... Silloin(kin) nauroin huutonaurua.
Meillä toi herkku on niin harvinaista tätä nykyä et mä en sitä minuuttia viitti naureskeluun tuhlata. Otsa kurtussa vaan kirnu käyntiin!

Vieläköhän tuo stoori jostain löytyy vai olikse sillosella MaidenFinland-laudalla.... Silloin(kin) nauroin huutonaurua.
Meillä toi herkku on niin harvinaista tätä nykyä et mä en sitä minuuttia viitti naureskeluun tuhlata. Otsa kurtussa vaan kirnu käyntiin!

-
- Taka-ampuja
Kun en tiedä minkä ikäinen se teidän lukematon lapsi on, niin ihan pieneksi vinkiksi vähän niinkuin asiaan liittyen. Aikoinaan opin vähän liiankin hyvin, että meidän toinen poika oli oppinut lukemaan 5 vuotiaana. No olihan se aina kysellyt erinäisistä kylteistä yms. mitä tuossa lukee, mutta en uskonut, että poika olisi oppinut lukemaan. Olin aina olettanut, että se on enemmän sellaista näkömuistia. No siinä sitten katseltiin illalla muistaakseni jotakin Die Hard-elokuvista, kun pieni poika tuli vielä alakertaan. Hetken TV:tä katsottuaan totesi "SAATANAN NILKKI, MINÄ TAPAN SINUT". Siinä iskä ja äiti kääntyivät katsomaan toisiaan ja siihen loppui elokuvan katselu. Siitä olen aivan varma, että kotona ei ole tuota repliikkiä kuullut ja toivon edelleen, että se oppi ei tullut myöskään päiväkodista.Sanna Brigatti wrote:Yksi ei osaa vielä lukea. Kaksi jälellä. Kotona ja koulussa eivät saa käyttää konetta tai Internettiä ilman valvovaa silimää. Kavereiden luokse eivät koskaan pääse (missä välissä) eli sanotaan, että todennäköisyys on pieni. Toki on mielessä käynyt, että tätä lukevat lasten opettajat ym. auktoriteetit, että terveisiä vaan sinne. Isi ja äiti on majaveja.Pentelesh wrote:Lukeekohan Tonin ja Sannan lapset tätä paikkaa?

Eli jos se muka lukematon siinä koneella kuikkii samaan aikaan kun iskä tai äippä siellä kirjoittelee, niin kannattaa pitää varansa.
Meillä on PA, meillä on bussi,
niitä ei meiltä kukaan ... vie
niitä ei meiltä kukaan ... vie
-
- Rautarouva
Poika täytti just neljä mutta kiitos kuitenkin vinkistä! Poitsu on sen verran hidas kehityksessään (tulee äitiinsä), että lupaan sulle tontun kouraan, jos oppii lukemaan viiden vanhana. Muutenkin olen kasvattajana aika natsi eikä kukaan kuiki olkapään takana, kun kirjoitan juttuja tänne. Toki osaavat välillä yllättää, että liian varovainen ei voi olla.Risto Malinen wrote:Eli jos se muka lukematon siinä koneella kuikkii samaan aikaan kun iskä tai äippä siellä kirjoittelee, niin kannattaa pitää varansa.
Jahas, meni himot taas vuodeksi. Silloin se ei paljoa tahtia haitannut, hommat hoidettiin loppuun ja mentiin vihellellen alakertaan. On kyllä ikuisesti syöpynyt mieleeni tuo tapaus. Prrrr.The Prisoner wrote: Tuli mieleen Tonin joskus kovinkin eläväisesti kertoma stoori siitä miten Sannan faija (vai mutsiko se oli?) oli kesken kairauksen paukannut mestoille...
The Prisoner wrote:Meillä toi herkku on niin harvinaista tätä nykyä et mä en sitä minuuttia viitti naureskeluun tuhlata. Otsa kurtussa vaan kirnu käyntiin!

Ei tuo minuutti ole meilläkään ihan kaukaa haettu. Mikäs kerta se oli, kun isäntä ajoi jotain autopeliä pleisteissönillä ja meikä riipii sen kesken kaiken hommiin. Isäntä ajaa raaserin parkkiin ja heilauttaa peittoa. Autopelin ajanoton mukaan aikaa meni viisi minuuttia. Auto pois parkista ja kisa uudelleen käyntiin.
Kovasti täällä valitellaan, kuinka tuon majavan näkyminen on niin harvinaista.
Lienen laudan ainoa mies, joka on kyllä oikein tyytyväinen majavan näkymiseen.
Lienen laudan ainoa mies, joka on kyllä oikein tyytyväinen majavan näkymiseen.
"To be alive is more than just breathing"
^ Kyllä majava meilläkin näkyy melkein jatkuvasti. Ei valittamista. 

Siinä on kai kuulemma silläkin tekemistä, onko oltu 2 vai 20 vuotta läheiselossa
Meillähän ei ole vielä kymmentäkään, joten hyvin suihkii.

Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Niin ne väittää. Palataan siis asiaan muutaman vuoden päästäJussi K wrote:Siinä on kai kuulemma silläkin tekemistä, onko oltu 2 vai 20 vuotta läheiselossa![]()
-
- Rautarouva
Meikäläinen kun on kuulemma vertausten kuningatar niin ihan pakko.
Kyllä se on vähän eri, onko syönyt lempiruokaansa pari vai 15 vuotta. Ekat vuodet sitä mättää hyvällä halulla mahan täyteen jatkuvalla syötöllä mutta kyllä se jossain kohtaa alkaa tökkiä. Ei sillä että ihan etoa, mutta jotta se maistuisi taas hyvältä, on kyllä ihan pakko pitää huilia välillä. Eikä siinä vielä kaikki - jokaisessa ruokahetkessä on kolme ylimääräistä kokkia. Kun yrittää nauttia oikein hyvää lounasta, yksi killuu jalassa ja toinen heiluttaa haarukkaa. Kun yrität raahata häiriköitä sivummalle, kolmas on jo työntänyt sormensa nenästään meikän satopriääniin. Ja kun viimein olisi rauhallisen iltapalan aika, vierestä kuuluu; miten ois pienen kurmoooohpyyyyhkrrrrrroooh. Tähän vielä joskus (korrrostan sanaa joskus) esiintyvää ruokahaluttomuutta, palaneita käpyjä tai väärää ruokaa vahingossa/yllättäen väärään rappuun niin vähemmästäkin menee syömishalut. Mutta olen positiivinen - täytyy silti syödä joskus hyvin, että jaksaa.
Kyllä se on vähän eri, onko syönyt lempiruokaansa pari vai 15 vuotta. Ekat vuodet sitä mättää hyvällä halulla mahan täyteen jatkuvalla syötöllä mutta kyllä se jossain kohtaa alkaa tökkiä. Ei sillä että ihan etoa, mutta jotta se maistuisi taas hyvältä, on kyllä ihan pakko pitää huilia välillä. Eikä siinä vielä kaikki - jokaisessa ruokahetkessä on kolme ylimääräistä kokkia. Kun yrittää nauttia oikein hyvää lounasta, yksi killuu jalassa ja toinen heiluttaa haarukkaa. Kun yrität raahata häiriköitä sivummalle, kolmas on jo työntänyt sormensa nenästään meikän satopriääniin. Ja kun viimein olisi rauhallisen iltapalan aika, vierestä kuuluu; miten ois pienen kurmoooohpyyyyhkrrrrrroooh. Tähän vielä joskus (korrrostan sanaa joskus) esiintyvää ruokahaluttomuutta, palaneita käpyjä tai väärää ruokaa vahingossa/yllättäen väärään rappuun niin vähemmästäkin menee syömishalut. Mutta olen positiivinen - täytyy silti syödä joskus hyvin, että jaksaa.
^No niin, Vithulanjänkhän verbaaligerbiili puki sanoiksi juuri sen, jonka itse olisin tullut tänne varmaankin sanomaan. Noinhan se menee. Aina ei edes se lempiruoka maistu, ja ylimääräiset kokit ei ainakaan tee asioista yhtään helpompia. 

Onneksi niitä ylimääräisiä kokkeja ei ole pakko hankkia. Majavahan noiden kokkien hankkimisessa jo kärsii ja sen haluttavuus/haluavuus laskee merkittävästi. Omaa majavaani kiinnostaa ennemmin cock kuin 'kokki', joten veikkaanpa, että majavaa saan silitellä vielä useita vuosia eteenpäinkin aina silloin kuin huvittaa. Palataan asiaan kolmentoista vuoden kuluttua. 

Niin. No, onneksi mulla on noi jatkuvasti kasvavat hydrauliikkakokoelmat. Haetaan sitten sieltä sitä lisävauhtia
Oli niin inspiroiva keskustelu, että mä luin vauhdikkaasti väärin ja tuumin että no jopas...

Sanna Brigatti wrote:Poitsu on sen verran hidas kehityksessään (tulee äitiinsä), että lupaan sulle tortun kouraan, jos oppii lukemaan viiden vanhana.
Maiden on parsa!!!
- Maanantaitypoilua -
- Maanantaitypoilua -
Voi jumalauta teidän kanssa.
No joo, oli itselläkin kyllä majavan silittely tuossa viime kuun alussa vähän turhankin lähellä. Naispuoleinen paras kaverini rupesi kännissä jotain ehdottelemaan, että seuraavan kerran kun mennään sen kämpille niin se viettelee mut. Minä kommentoin tyynen rauhalliseen tapaani, että: Öh häg hög hää....
No, mentiin kaverin kämpille ja minä aloin olla jo ihan mukana kokeilemassa, että mitä tästä tulee. Kaveri pisti kuitenkin jarrua viime hetkellä ja laittoi minut sohvalle nukkumaan. Aamulla oli vähän nolo fiilis.
Jälkeenpäin kun ollaan asiasta puhuttu, ollaan oltu ihan yhtämieltä siitä, että on hyvä kun mitään ei tapahtunut. Ensinnäkin kaverisuhde olisi voinut mennä siinä kokonaan ja toiseksi hän olisi omien sanojensa mukaan käyttänyt minua seksuaalisesti hyväkseen. Lisäksi aamulla olisi varmasti ollut vähintään kaksi kertaa nolompi olo, jos homma olisi oikeasti johtanut seksiin.
Kaveri on lisäksi todennut, että tuskin minä olisin edes oikeasti halunnut naida hänen kanssaan, kyse kun olisi tosiaan ollut vain tuosta yhdestä yöstä. Ja ihan totta puhuen, jos olisimme ensin panneet ja kaveri olisi sitten aamulla tarjonnut teetä ja lähettänyt minut kotiin, olisin todennäköisesti loukkaantunut aika pahasti (teen tarjoaminenkin olisi ilmeisesti ollut vielä aika paljon, ei kuulemma tee sitäkään ihan kaikille tyypeille).
Eli päinvastoin kuin moni muu täällä, olen oikeastaan iloinen, etten pässyt silittämään majavaa.

No joo, oli itselläkin kyllä majavan silittely tuossa viime kuun alussa vähän turhankin lähellä. Naispuoleinen paras kaverini rupesi kännissä jotain ehdottelemaan, että seuraavan kerran kun mennään sen kämpille niin se viettelee mut. Minä kommentoin tyynen rauhalliseen tapaani, että: Öh häg hög hää....

No, mentiin kaverin kämpille ja minä aloin olla jo ihan mukana kokeilemassa, että mitä tästä tulee. Kaveri pisti kuitenkin jarrua viime hetkellä ja laittoi minut sohvalle nukkumaan. Aamulla oli vähän nolo fiilis.
Jälkeenpäin kun ollaan asiasta puhuttu, ollaan oltu ihan yhtämieltä siitä, että on hyvä kun mitään ei tapahtunut. Ensinnäkin kaverisuhde olisi voinut mennä siinä kokonaan ja toiseksi hän olisi omien sanojensa mukaan käyttänyt minua seksuaalisesti hyväkseen. Lisäksi aamulla olisi varmasti ollut vähintään kaksi kertaa nolompi olo, jos homma olisi oikeasti johtanut seksiin.
Kaveri on lisäksi todennut, että tuskin minä olisin edes oikeasti halunnut naida hänen kanssaan, kyse kun olisi tosiaan ollut vain tuosta yhdestä yöstä. Ja ihan totta puhuen, jos olisimme ensin panneet ja kaveri olisi sitten aamulla tarjonnut teetä ja lähettänyt minut kotiin, olisin todennäköisesti loukkaantunut aika pahasti (teen tarjoaminenkin olisi ilmeisesti ollut vielä aika paljon, ei kuulemma tee sitäkään ihan kaikille tyypeille).
Eli päinvastoin kuin moni muu täällä, olen oikeastaan iloinen, etten pässyt silittämään majavaa.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
^Ei saakeli, siinäpä vasta tarina
Oot sä vaan ihme jannu 

-
- Rautakansleri
^^Mistä ihmeestä oikein puhut? Naimisesta ja panemisesta?! Toiset keskustelee tässä hallitustyöskentelystä, marjastamisesta, eläimistä, ruokavinkeistä, hydrauliikasta, kättelystä ja kokkaamisesta
...
Sopisko tähän nyt vinkki Viperille, että kaveria ei sitten panna (halvalla).

Sopisko tähän nyt vinkki Viperille, että kaveria ei sitten panna (halvalla).
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Puhutkos sie nyt siitä itäisen Välimeren ja Balkanin alueilla esiintyvästä makeisesta???Toni Brigatti wrote:...Sopisko tähän nyt vinkki Viperille, että kaveria ei sitten panna (halvalla).