Missäköhän piireissä True Carnage on Six Feet Underin kehutuin albumi? Lempäälän skenessä? Infernon metalliraamatussa? KTULUN ja Straton sisäpiirissä? Oli miten oli, niin keskinkertainen levyhän tuo on ja ennen kaikkea keskinkertaista Six Feet Underia. Itse olen kyllä lähestulkoon aina kuullut puhuttavan eniten Hauntedista, Warpathista ja Maxinum Violencesta, jotka ovatkin kaiken kaikkiaan Six Feet Underin kovimmat albumit. Sen jälkeen homma lähti polkemaan vähän paikallaan aina vain löysemmin ja löysemmin.KTULU wrote:Ostin tässä joku aika sitten Six Feet Underin kehutuimman albumin True Carnage. Tykkään kyllä ihan täysillä ja kyllä tuolle maksimiarvosana napsahtaa. Hienoa on se, että jätkät ei yritä olla mitään ultrabrutaaleja mölymiehiä vaan soittaa melkeimpä pelkästään hidasta kamaa. No okei, ei nykyään kyllä kauheasti sellasta "yritetään olla rankempia kun noi toiset" -meininkiä, mutta kuitenkin. Mielestäni Chris Barneskin vetelee mallikkaasti ja soundit ovat hyvällä tavalla erikoiset. Levyllä on myös jotain harvinaisen outoa: One Bullet Left -kappaleessa vierailee räppäri Ice-T. Ei tuo kyllä mielestäni huonolta kuullosta. Onhan se Amerikan neekeri oikea mies aseista räppäämään. Mutta menkää kauppaan ja ostakaa!
Death Metal
Moderator: The Killer Krew
-
- Azazel
-
- Azazel
Hetkinen? Missä kohdassa tuossa tuli paukuteltua henkseleitä? Tietääkseni kyseinen sanonta viittaa kehuskeluun tai kerskumiseen, enkä tainnut sitä harrastaa tuossa aiemmin missään vaiheessa. Nyt joku on pihalla kuin lumiukko tai sitten jokin muu on sekaisin. Lähinnä pyysin selvennystä tähän kohtaan "yleisesti kehutuin" pienin kevennyksin, jotka sitten näköjään sattuivat osumaan johonkin arkaan paikkaan. Ktulu toi esiin mielipiteensä, joka juontui niinkin hölmöön paikkaan, kuin esimerkiksi teidän kahden piirissä raamattuna pidettyyn Infernon metallioppaaseen ja itse toin sitten esille omat mielipiteeni, jotka poikkesivat tästä erittäin selvästi. Siihen ei liity mitään muita seikkoja kuin ne, että en ole itse samaa mieltä tuon parhaan albumin suhteen lainkaan, en todellakaan pidä yksittäisten lehtien suosittelupalstoja millään tasolla faktapohjaisina raamattuina ja kaipasin selvennystä tähän "yleisesti kehutuin" -mainintaan. Ilmeisesti menitte provoon, jota ei edes ollut.
-
- Azazel
^ Ehkä joo. En jaksa ruveta analysoimaan edellisviestejä sen enempää. Paskapuheet Infernon raamattuasemasta voidaan unohtaa vaikka heti. Sattuupa vaan olemaan asiasisällöltään mainio lehti, ja levyt joita olen Infernon suosittelujen perusteella ostanut, ovat antaneet jonkinlaisen yleiskuvan jo aiemmin kuunneltuna.
Jos Infernon mielipide on väärä, miksi pitäisi olettaa, että jonkun yksittäisen henkilön suosittelu (kuten esim. sinun) olisi sen paikkaansapitävämpi?
Ja ylläoleva ilman mitään provoilunmakua.
Jos Infernon mielipide on väärä, miksi pitäisi olettaa, että jonkun yksittäisen henkilön suosittelu (kuten esim. sinun) olisi sen paikkaansapitävämpi?
Ja ylläoleva ilman mitään provoilunmakua.
Ei missään mielessä, enkä ole niin missään vaiheessa väittänytkään. Myös Infernon listaukset ovat yhden tai muutaman ihmisen tekemiä, joten ne ovat ihan yhtä vähän totuuksia, kuin yksityishenkilöidenkin setit. Itse näytät kuitenkin luottavan kovasti Infernoon, kun pelkästään sen listojen perusteella levyjä ostat ja lähes poikkeuksetta 5/5 -linjaa heittelet seuraavana päivänä albumin hankkimisesta. Hyvä jos yhteinen sävel löytyy, mutta ei kyllä kannata edes yrittää kiistää, etteikö tämä media vaikuttaisi jo ennakkoasenteisiin.Stratocaster wrote:Jos Infernon mielipide on väärä, miksi pitäisi olettaa, että jonkun yksittäisen henkilön suosittelu (kuten esim. sinun) olisi sen paikkaansapitävämpi?
Ihan turhaa jauhamista tämä kuitenkin on, kun lähtökohtanne vastaväitteille ovat ihan eri teillä, mihin itse alunperin lähdin. Kuten sanoin, KTULU esitti Six Feet Underin tietyn albumin olevan "suositelluin ja yleisesti parhaaksi kehuttu" SFU -albumi, vaikka tämä perustui "vain" Infernon listaan. Itse korjasin asiaa niin, että omasta mielestäni bändin kolme parasta levyä ovat parhaat ja tämä oli vain mielipide, mutta samalla vuosikymmenen eri lähteitä seuranneena tiedän myös, että nämä kolme albumia ovat todellisuudessa ne "suositelluimmat ja kehutuimmat". Nekin ovat vain mielipiteitä, mutta ainakin yleisemmin pätevi satojen ja taas satojen ihmisten suista tulleina, kuin Infernon listat sellaisinaan.
-
- Azazel
Ihan selvyyden vuoksi sanoin se olevan kehutuin. En muuta. Sanoin sen olevan kehuttu lähinnä viime vuoden joulukuun Infernon "A Decade In The Grave" arvostelussa olleen lauseen takia. "Mielestäni jokainen Six Feet Under -levy on sisältänyt muutaman ohilyönnin, tietenkin bändin täysosuman True Carnagen pois lukien". Noin kirjoitti Tomi Pohto. Tuo oli sen verran selvä mielipide, että oletin sen olevan "yleinen mielipide". Ja jos levy todellakin on vain OK-tasoa, eikä kuulu SFU:in parhaisiin levyhin, on outoa julista levyn mahtavuutta tuolla tavalla. Meinaan jos olisin tunnetun metallilehden toimittaja ja kirjoittaisin juttua vaikka Testamentista, en alkaisi hehkuttamaan esim. Souls Of Blackia heidän parhaana levynänsä, koska edustaisin mielipiteeni osalla todela pientä vähemmistöä. Ajattelin että myöskään Tomi Pohto ei tekisi vastaavaa temppua.Akiman wrote:KTULU esitti Six Feet Underin tietyn albumin olevan "suositelluin ja yleisesti parhaaksi kehuttu" SFU -albumi
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
-
- Taka-ampuja
SFU:n hanted, Warpath ja True carnage ovat melko hyviä levyjä kaikki kolme myös.
Eipä samaa voi todellakaan sanoa muista SFU levyistä.
Minkään metallilehden/median arvostelut eivät ole koskaan ultimaatttisia totuudentorvia. Arvostelijat nyt arvostelee levyt ja miettii tietysti kauan aikaa mitä levystä voi kirjoittaa jne. Kannattaa pyrkiä tutusmaan myös arvostelun lisäksi itse musiikkiin tukemaan mahdollista ostopäätöstä.
Monesti kyllä olen ollut levyarvosteluista totaalisen erimieltä/samaa mieltä jolloin on täytynyt itsekin kuulla kyseistä levyä.
Eipä samaa voi todellakaan sanoa muista SFU levyistä.
Minkään metallilehden/median arvostelut eivät ole koskaan ultimaatttisia totuudentorvia. Arvostelijat nyt arvostelee levyt ja miettii tietysti kauan aikaa mitä levystä voi kirjoittaa jne. Kannattaa pyrkiä tutusmaan myös arvostelun lisäksi itse musiikkiin tukemaan mahdollista ostopäätöstä.
Monesti kyllä olen ollut levyarvosteluista totaalisen erimieltä/samaa mieltä jolloin on täytynyt itsekin kuulla kyseistä levyä.
Sacrificing lives with apathy
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
torturing their captives ruthlessly
misery and anguish, morbid pleas
forgotten ghastly atrocities
Miksiköhän 'mielipiteesi' kuulosti noinkin katkeralta Inferno Magazinen dissaamiselta? Aki-poika lähettänyt joskus mallijuttua, joka on joutunut bumerangin rooliin?Akiman wrote:Ktulu toi esiin mielipiteensä, joka juontui niinkin hölmöön paikkaan, kuin esimerkiksi teidän kahden piirissä raamattuna pidettyyn Infernon metallioppaaseen ja itse toin sitten esille omat mielipiteeni, jotka poikkesivat tästä erittäin selvästi.

Tämä taas oli ihan hyvin sanottu:
Stratocaster wrote:jos Infernon mielipide on väärä, miksi pitäisi olettaa, että jonkun yksittäisen henkilön suosittelu (kuten esim. sinun) olisi sen paikkaansapitävämpi?
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Ei ole juttuja lähetelty, eikä tulla lähettelemäänkään. Printtimediat eivät kiinnosta niin millään tavalla muuten kuin lukemisen kannalta, ja tämäkin lähinnä kattavamman Soundin sekä satunnaisten Infernon numeroiden kannalta. Sanoisin sinullekin, että olet ihan hukassa taas provoinesi, sillä en missään vaiheessa dissannut millään tavalla Infernoa, vaikkei lehti suoranaisesti edustakaan sitä linjaa juttujensa puolesta, jota itse arvostan kaikkein eniten. Sen sijaan totesin vain, että Infernossakin noiden palstojen ja arvioiden kohdalla kyse on yksittäisten ihmisten ajatuksista ja toteamuksista, eikä niinkään yleisistä mielipiteistä. Tämän nostin esille juuri SFU:n tapauksessa, jossa True Carnagen nostaminen bändin arvostetuimmaksi albumiksi noin yleisellä tasolla ei ole millään tavalla paikkansapitävää, eikä siihen liity edes omat mielipiteeni millään tavalla.Jussi K wrote:Miksiköhän 'mielipiteesi' kuulosti noinkin katkeralta Inferno Magazinen dissaamiselta? Aki-poika lähettänyt joskus mallijuttua, joka on joutunut bumerangin rooliin? :roll: Editointipöydän saksia sie kyllä kaipaisitkin..Akiman wrote:Ktulu toi esiin mielipiteensä, joka juontui niinkin hölmöön paikkaan, kuin esimerkiksi teidän kahden piirissä raamattuna pidettyyn Infernon metallioppaaseen ja itse toin sitten esille omat mielipiteeni, jotka poikkesivat tästä erittäin selvästi.
Tämä taas oli ihan hyvin sanottu:Stratocaster wrote:jos Infernon mielipide on väärä, miksi pitäisi olettaa, että jonkun yksittäisen henkilön suosittelu (kuten esim. sinun) olisi sen paikkaansapitävämpi?
Ilmesesti tässä tapahtui kunnon lumipalloilmiö taas, kuten aika usein tällä foorumilla ja näemmä onnistuin sitten saamaan niinkin katkeria ajatuksia pinnalle, että todellisia mielipiteitäkin alkaa tulla esille asiasta kuin asiasta liittymättä millään tavalla keskusteluun. No, ilmeisesti pallot ovat hukassa yhdellä jos toisellakin, kun samoja pointteja pitää nostaa esille nyt jo kolmatta kertaa.
1) Nostin esille sekä oman mielipiteeni että vakaammin yleiseksi mielipiteeksi näkemäni jaottelun SFU:n suhteen.
2) En väittänyt missään vaiheessa SFU juttujen perustuvan vain omiin ajatuksiini
3) En mollannut Infernoa missään vaiheessa, kunhan kyseenalaistin monien asettaman aseman objektiivisena totuutena
4) Kaiken tämän tarkoitus oli vain oikaista tiettyjä KTULUN poimimia pointteja ja todeta omat mielipiteet asioista
5) Minkään tarkoituksena ei ollut dissata mitään tai ketään, paitsi ehkä hieman SFU:n True Carnagea, jota en arvosta
Menkää nyt hieman itseennekin. Vedätte tähän juttuun nyt mukaan ihan asiankuulumattomia asioita ja puolia, joita en ole maininnut missään. Vaikka netissä ollaankin ja täällä puhutaan vaikka minkälaisiin sävyihin, ei kannata silti alkaa ihan koppavasti lukemaan rivien väleistä juuri sitä mitä itse haluaa lukea. Mielipiteet ovat mielipiteitä ja sellaisina asiat itse esitin, mutta älkää tunkeko sanoja suuhuni, vaikka kuinka tekisikin mieli. Itsekin puhun vain oletusarvoisesti joistakin asenteista, en mitenkään faktoina.
"No sori!"
-
- Taka-ampuja
Fuck yleiset mielipiteet!! Kuunnelkaa mitä haluatte. True Carnage on vitun kova levy siinä missä vaikkapa Maximum Violence
Tuon tyylistä hidasta/keskitempoista kamaa jaksaa kuunnella paljon enemmän kuin näitä nykyään joka puolelta tulvivia yli-brutaaleja bändejä, joiden tempo tuskin koskaan on alle 666.

-
- Azazel
Nyt pistän sitten ilmoille vielä viimeisen sanottavani tähän kiistelynomaiseen keskusteluun, olkoot kuinka offtopicia tahansa.Akiman wrote:Ei missään mielessä, enkä ole niin missään vaiheessa väittänytkään. Myös Infernon listaukset ovat yhden tai muutaman ihmisen tekemiä, joten ne ovat ihan yhtä vähän totuuksia, kuin yksityishenkilöidenkin setit. Itse näytät kuitenkin luottavan kovasti Infernoon, kun pelkästään sen listojen perusteella levyjä ostat ja lähes poikkeuksetta 5/5 -linjaa heittelet seuraavana päivänä albumin hankkimisesta. Hyvä jos yhteinen sävel löytyy, mutta ei kyllä kannata edes yrittää kiistää, etteikö tämä media vaikuttaisi jo ennakkoasenteisiin.Stratocaster wrote:Jos Infernon mielipide on väärä, miksi pitäisi olettaa, että jonkun yksittäisen henkilön suosittelu (kuten esim. sinun) olisi sen paikkaansapitävämpi?
Ilmeisesti sinua Akiman ottaa kovasti pattiin se, kuinka kovaa tietyt albumit ovat minulle kolahdelleet hyvinkin nopeasti ostamisensa jälkeen?Saan kuulla asiasta näköjään melko usein, viestien ollessa enemmän tai vähemmin provoilua sisältäviä kannanottoja. En tiedä, mikä siinä sitten ongelmana on, jos jollekulle musiikki maistuu, mutta itse en kyllä rupea kantamaan huolta siitä mitä muut ihmiset kuuntelevat. Onko kenties levyostoksistani ja niiden kolahtamisesta minulle vielä jotain lisää sanottavana, vai riittääkö aiheen jatkaminen piikittelyviestien/yksityiskeskustelujen muodossa jo?
Mun parin kuukauden ajan ostamien levyjen joukossa on mm. tällaisia albumeja:
Autopsy - Mental Funeral
Cannibal Corpse - Kill
Darkthrone - Transilvanian Hunger
Deicide - Deicide
Exodus - Bonded By Blood
Kreator - Pleasure To Kill
Possessed - Seven Churches
Sodom - Agent Orange
Testament - The New Order
Eikö hyvä musiikki ole aina hyvää musiikkia, riippumatta sen kuuntelijan musiikillisesta kokeneisuudesta/historiasta bändien tai levyjen parissa?
Luulenpa, etteivät sinunkaan arvosanasi kyseisille albumeille ja monille muille poikkea omistani paljoakaan, olenko väärässä?
Tottakai nuoren mielipide muuttuu, ja täpinöissään jostakin jutusta tulee aina nostettua asioita niiden todellista arvoa korkeammalle. Mun mielipiteeni niin erinäisten bändien (Cannibal Corpse, Celtic Frost) hyvyyttä, kuin parin albumin tasoa kohtaan ovat muuttuneet radikaalistikin, mutta se ei silti tarkoita ettäkö mielipiteeni olisivat muilta henkilöiltä varastettuja. Toivon että oma näkemykseni näkyy levyarvosteluistani, ja jos ei näy, niin ilmaisuni on mennyt pahasti pieleen.
PS. Ulkopuolisille lukijoille; tämä ei todellakaan ole mitään riidanhaastamista vaan rakentavaa, joskin terävää keskustelua tiettyjen pointtien selventämisestä ja parin solmun aukaisemisesta
Aamen
http://www.deathchain.com/main.php
Olis nyt saanu Rotteni-poika jatkaa. Äijän ääni on kuitenkin helvetin hyvä.
Niin ja kunnia tästä ilmoituksesta Stratolle joka tämän minulle kertoi.
Olis nyt saanu Rotteni-poika jatkaa. Äijän ääni on kuitenkin helvetin hyvä.
Niin ja kunnia tästä ilmoituksesta Stratolle joka tämän minulle kertoi.
OMC:n debyytti on sitä kunnon melo bm:ää. Beherith on normi bm:ää ja jotain ambienthomoilua taisi olla pari levyä.
-
- Azazel
Death metal on genre, jota kohtaan tuntemani kiinnostus on vaan kasvanut tasaisesti Choosing Death-kirjan lukemisesta lähtien. Pistinpäs kirjastoon varauksen menemään, ja saan alkuviikosta kirjan toisen kerran luettavakseni. Helvetin hyvä kirja IMO, ja kertoo melko laajalti eri bändeistä ja koko genren synnystä.
Ostoslistalla on myös dödistä ihan mukavasti. Jonkinlaisena lähtökohtana tälle palavalle innostukselle voi pitää tuota Deathin koko studiokatalogin omistamista, jonka hankkimisen jälkeen olen tutustunut muutamaan kiistattomaan klassikkoon kuten Deicide - Deicide, Autopsy - Mental Funeral ja alle viikko sitten hankittu Morbid Angel - Altars Of Madness. Kaikki nuo albumit ovat osoittautuneet hyviksi ja ovat osaltaan kasvattaneet kiinnostusta tyylisuuntaa kohtaan. Joten näillä eväin on hyvä ottaa Choosing Death uudestaan suurennuslasin alle.
Deiciden debyytti kolisee hienosti ja samalta bändiltä on tarkoitus hankkia hyllyyn lähitulevaisuudessa (mitä se sitten tarkoittaakin) Legion, ja tuore Stench Of Redemption. Autopsyn Severed Survival on palloillut ostoslistalla jo vähän aikaa, ennen Mental Funeraliakin. Eipä ollut SS paikalla Swampissa joten Mental Funeral lähti silloin mukaan, eikä ole tarvinnut katua yhtään. Severedia on kuultu ihan mukavasti Ktulun toimesta, ja voin myöntää pitäväni. Autopsy; sopivan likaista ja tyylikästä tavaraa.
Viemärinaukaisunestettä audiomuodossa, heh.
Death on tottakai se ensimmäinen death metal-bändi minulle, ja tuotantonsa kiistattoman loistavuuden ansiosta bändi kuuluu kaikkien aikojen suosikkibändeihini, tiukasti Maidenin taakse. Tältä bändiltä erityisesti Human iskee, mutta eipä noita parhausjärjestykseen osaa mitenkään laittaa.
Morbid Angel oli sitä mitä odotinkin, ja Altars Of Madness kehujen arvoinen albumi. Erityisesti kierot kitarasoolot pistivät hämmästelemään, ja pistävät kyllä vieläkin. Myös Ruotsin vahvistuksia pitää annostella mukaan soppaan; Entombedin Left Hand Path on hankittava piakkoin, ja edellisvuoden kehuttu Death Breathin Stinking Up The Night on myös kiinnostava. Cannibal Corpse tuleekin sopivaan saumaan Tampereelle, ja ennen bändin visiittiä pitäisi saada hyllyyn vielä muutama albumi lisää. Kill on toistaiseksi ainoa omistamani, ja teki kovan vaikutuksen, napaten minut bändin "diggariksi", dissattuani koko pumppua sitä ennen.
Suffocation kuulostaa parin Effigy Of The Forgottenilta kuulemani vedon perusteella aika paljon vanhalta Cannibal Corpselta, ja ostan levyn ilomielin itselleni jahka sopiva sauma iskee. Obituaryn Cause Of Death on myös kiinnostavaa tavaraa, ja tutustunpahan myös Six Feet Underiin! Ostoslistalla palloilee True Carnage, jonka tittelistä bändin "kehutuimpana" levynä minulla ei ole hajua, mutta joka kuulostaa varsin groovaavalta ja hienosti kulkevalta. Chris Barnes on mies kohdillaan.
Tästä se lähtee, toivottavasti.
EDIT: Ainiin, Deathchainin Deathrash Assault kuuluu myös tutustuttavien levyjen joukkoon. Bändi tuli nähtyä Sauna Open Airissa 2005, ja oli itse asiassa ensimmäinen koskaan näkemäni metallikeikka (joskin vajaa sellainen), vaikka Slayeria sinne toki oltiin menossa katsomaan.
Ostoslistalla on myös dödistä ihan mukavasti. Jonkinlaisena lähtökohtana tälle palavalle innostukselle voi pitää tuota Deathin koko studiokatalogin omistamista, jonka hankkimisen jälkeen olen tutustunut muutamaan kiistattomaan klassikkoon kuten Deicide - Deicide, Autopsy - Mental Funeral ja alle viikko sitten hankittu Morbid Angel - Altars Of Madness. Kaikki nuo albumit ovat osoittautuneet hyviksi ja ovat osaltaan kasvattaneet kiinnostusta tyylisuuntaa kohtaan. Joten näillä eväin on hyvä ottaa Choosing Death uudestaan suurennuslasin alle.
Deiciden debyytti kolisee hienosti ja samalta bändiltä on tarkoitus hankkia hyllyyn lähitulevaisuudessa (mitä se sitten tarkoittaakin) Legion, ja tuore Stench Of Redemption. Autopsyn Severed Survival on palloillut ostoslistalla jo vähän aikaa, ennen Mental Funeraliakin. Eipä ollut SS paikalla Swampissa joten Mental Funeral lähti silloin mukaan, eikä ole tarvinnut katua yhtään. Severedia on kuultu ihan mukavasti Ktulun toimesta, ja voin myöntää pitäväni. Autopsy; sopivan likaista ja tyylikästä tavaraa.

Death on tottakai se ensimmäinen death metal-bändi minulle, ja tuotantonsa kiistattoman loistavuuden ansiosta bändi kuuluu kaikkien aikojen suosikkibändeihini, tiukasti Maidenin taakse. Tältä bändiltä erityisesti Human iskee, mutta eipä noita parhausjärjestykseen osaa mitenkään laittaa.
Morbid Angel oli sitä mitä odotinkin, ja Altars Of Madness kehujen arvoinen albumi. Erityisesti kierot kitarasoolot pistivät hämmästelemään, ja pistävät kyllä vieläkin. Myös Ruotsin vahvistuksia pitää annostella mukaan soppaan; Entombedin Left Hand Path on hankittava piakkoin, ja edellisvuoden kehuttu Death Breathin Stinking Up The Night on myös kiinnostava. Cannibal Corpse tuleekin sopivaan saumaan Tampereelle, ja ennen bändin visiittiä pitäisi saada hyllyyn vielä muutama albumi lisää. Kill on toistaiseksi ainoa omistamani, ja teki kovan vaikutuksen, napaten minut bändin "diggariksi", dissattuani koko pumppua sitä ennen.

Suffocation kuulostaa parin Effigy Of The Forgottenilta kuulemani vedon perusteella aika paljon vanhalta Cannibal Corpselta, ja ostan levyn ilomielin itselleni jahka sopiva sauma iskee. Obituaryn Cause Of Death on myös kiinnostavaa tavaraa, ja tutustunpahan myös Six Feet Underiin! Ostoslistalla palloilee True Carnage, jonka tittelistä bändin "kehutuimpana" levynä minulla ei ole hajua, mutta joka kuulostaa varsin groovaavalta ja hienosti kulkevalta. Chris Barnes on mies kohdillaan.

Tästä se lähtee, toivottavasti.
EDIT: Ainiin, Deathchainin Deathrash Assault kuuluu myös tutustuttavien levyjen joukkoon. Bändi tuli nähtyä Sauna Open Airissa 2005, ja oli itse asiassa ensimmäinen koskaan näkemäni metallikeikka (joskin vajaa sellainen), vaikka Slayeria sinne toki oltiin menossa katsomaan.
Olisi tarkoitus itsekin hommata lisää deathmetallia hyllyyn.pari dismemberiä ja total devastationia omistan vasta...Terrorizerin yhdestä numerosta löytyvä death metal ceedeetä on tullut luukutettua paljon ja siitä innostuneena pitäisi tutustua ainakiin seuraaviin bändeihin lähemmin: carcass,suffocation,cannibal corpse,nile,morbid angel,deicide,lähinne näitä pioneeribändien levyjä pitäisi saada,mutta rahatilanne on mikä on...Muutenkin deathmetal ei ole nyt ihan prioriteettilistallani ihan ykkösenä.Kattellaan.
^ Älä muuta sano. Oli viimeksi Nosturissa ihan hiton vähän jengiä. Ja paras meininki taisi olla lähinnä lämppäri Sotajumalan aikana. Ihme homma että ketään promoottoria edes kiinnostaa roudeta Gravea Suomeen kun suosio on lähinnä olematon. Mutta minkäs teet. Ei ole ruotsalainen perinne-DM tai muutenkaan perinteisempi kama kovin kovassa huudossa muutenkaan. Nykyään kiinnostaa pentuja ihme triggerikilahtelut ja muka-rankat bändit.
Last edited by P.K. on Sat Feb 03, 2007 15:57, edited 1 time in total.
painkiller79 fanittaa sitten muidenkin edestä.condemned wrote:^ Älä muuta sano. Oli viimeksi Nosturissa ihan hiton vähän jengiä. Ja paras meininki taisi olla lähinnä lämppäri Sotajumalan aikana. Ihme homma että ketään promoottoria edes kiinnostaa roudeta Gravea Suomeen kun suosio on lähinnä olematon.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |