Spirit Disease (back from the dead @ FDMM Fest 2017)
Moderator: The Killer Krew
Ja vitunmoinen säätö jatkuu jo toista päivää peräkkäin. Nyt sitten etsitään uutta bändiä Kantiksen keikalle perumaan joutuneen Malicious Deathin tilalle - katsellaan, mitä keksitään. Haltitulíjallaa ja titivituntyy. Tämän täytyy olla viiksekkään ja kuulantyöntöä harrastavan äidin syytä. Ja en nyt tällä kertaa ainakaan puhu omasta äidistäni.
"Ottakaa" Sear messiin.Sir wrote:Ja vitunmoinen säätö jatkuu jo toista päivää peräkkäin. Nyt sitten etsitään uutta bändiä Kantiksen keikalle perumaan joutuneen Malicious Deathin tilalle - katsellaan, mitä keksitään. Haltitulíjallaa ja titivituntyy. Tämän täytyy olla viiksekkään ja kuulantyöntöä harrastavan äidin syytä. Ja en nyt tällä kertaa ainakaan puhu omasta äidistäni.
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
Saas nyt nähdä... ei ehkä Kantikseen, mutta johonkin muualle kenties.Akiman wrote:"Ottakaa" Sear messiin.Sir wrote:Ja vitunmoinen säätö jatkuu jo toista päivää peräkkäin. Nyt sitten etsitään uutta bändiä Kantiksen keikalle perumaan joutuneen Malicious Deathin tilalle - katsellaan, mitä keksitään. Haltitulíjallaa ja titivituntyy. Tämän täytyy olla viiksekkään ja kuulantyöntöä harrastavan äidin syytä. Ja en nyt tällä kertaa ainakaan puhu omasta äidistäni.
Vittu, just tää jatkuva säätäminen ja peruuntumiset on se syy, miksi mä en ole koskaan isommin rakastanut näitä keikkaviritelmien kanssa nysväämisiä. Argh. No, itsehän harrasteeni olen valinnut, joten ei isommin passaa valittaa.
Kantiksen bändiarpajaiset on saatu onnelliseen loppuun. Ehkäääää... mutta meidän kanssa siellä soittaa aiemmin Stone-tribuuttibändinä nimeltään STEN tunnettu yhtye nimeltä Swath. Hyvä bändi on. Itse asiassa perkeleen hyvä.
Tässä siis vahvistetut viritelmät tällä hetkellä.
06.10.2007 Kantis, Helsinki (+ Swath)
11.10.2007 Hellä, Tampere (+ The Zombi)
Tässä siis vahvistetut viritelmät tällä hetkellä.
06.10.2007 Kantis, Helsinki (+ Swath)
11.10.2007 Hellä, Tampere (+ The Zombi)
^Hyvinkin mahdollista on, että Stoneakin ilmoille päräyttävät. Tai ainakin itse ajattelin melkeinpä vaatia sitä!
Päteviä kavereita ovat ja tämähän on hemmojen eka keikka Swath-nimellä.
Maistiaisia täältä: http://www.mikseri.net/artists/?id=63815

Maistiaisia täältä: http://www.mikseri.net/artists/?id=63815
Kantis-mainos tässä: http://www.twistedface.org/posters/kantis_poster.jpg
Huomannette olennaisimman tekstin tuossa, eli Spirit Disease-kioski myy levyt ja paidat. Kyllä. Paidat on valmiita (noudetaan painosta lähipäivinä), joten piakkoin on taas merchandise-osasto vähän paremmin tälläkin humppapumpulla hallussa. Oli jo saatana aikakin.
Huomannette olennaisimman tekstin tuossa, eli Spirit Disease-kioski myy levyt ja paidat. Kyllä. Paidat on valmiita (noudetaan painosta lähipäivinä), joten piakkoin on taas merchandise-osasto vähän paremmin tälläkin humppapumpulla hallussa. Oli jo saatana aikakin.

Uudet SD-paidat myynnissä jo Kantiksen keikalla, ellei painofirma onnistu jotenkin kusemaan hommaa.
Jos rehellisiä ollaan, niin ne onnistui jo kertaalleen kusemaan homman. Lainaan tähän erään vaalean mieshenkilön sähköpostiviestiä:
Vittu mä oon niin onnellinen nykyään. Mutta toisaalta: tr00Iivil-inverted-logo-Pirren Tissit-paidasta tulee älytön keräilyharvinaisuus, josta homoseksuaaliset kiihkofanit lienevät valmiita maksamaan ainakin 50 senttiä! Jumalation! 
Jos rehellisiä ollaan, niin ne onnistui jo kertaalleen kusemaan homman. Lainaan tähän erään vaalean mieshenkilön sähköpostiviestiä:
paitojen kanssa tuli pikku viive. Spinal Tap -kommellukset eivät suinkaan ole loppuneet osaltamme, ehei! Kaikissa paidoissa oli logo painettu YLÖSALAISIN. Kyllä! Paidat painetaan uudestaan varmaan jo tällä viikolla, joten ensi viikolla luulisi saavan. Enää ei oikein ole mitään, mitä enää niiden kanssa voisi kämmätä. Hohoo! Ehtivät siis kuitenki keikoille

-
- Paholainen
Onnittelut mahtavasta paitaepisodista, todella Spinal Tapia, mutta näitähän sattuu. Jossain vaiheessa jos törmäilee ukkoihin vois vaikka tekstiiliä hommata.Sir wrote:Uudet SD-paidat myynnissä jo Kantiksen keikalla, ellei painofirma onnistu jotenkin kusemaan hommaa.
paitojen kanssa tuli pikku viive. Spinal Tap -kommellukset eivät suinkaan ole loppuneet osaltamme, ehei! Kaikissa paidoissa oli logo painettu YLÖSALAISIN. Kyllä! Paidat painetaan uudestaan varmaan jo tällä viikolla, joten ensi viikolla luulisi saavan. Enää ei oikein ole mitään, mitä enää niiden kanssa voisi kämmätä. Hohoo! Ehtivät siis kuitenki keikoille.
Vittu mä oon niin onnellinen nykyään. Mutta toisaalta: tr00Iivil-inverted-logo-Pirren Tissit-paidasta tulee älytön keräilyharvinaisuus, josta homoseksuaaliset kiihkofanit lienevät valmiita maksamaan ainakin 50 senttiä! Jumalation!
"I'm sorry, I don't listen to country music." Manowar's Joey DeMaio about Metallica.
Herrat ja huorrat - tänään meteliä tarjolla Kantiksessa.
Swath muuten uhkasi soittaa tänään oman kamansa lisäksi Stonea, joten kannattanee saapua paikalle vaikka pelkästään sen takia. Tribuuttibänditasoisena kun soitto kulkee, niin kyseessähän on tietenkin paras vaihtoehto mitä aidolle asialle tänä päivänä valitettavasti on tarjolla.
Swath muuten uhkasi soittaa tänään oman kamansa lisäksi Stonea, joten kannattanee saapua paikalle vaikka pelkästään sen takia. Tribuuttibänditasoisena kun soitto kulkee, niin kyseessähän on tietenkin paras vaihtoehto mitä aidolle asialle tänä päivänä valitettavasti on tarjolla.
-
- Taka-ampuja
Taas kasvatetaan Kantis-putkea. Eilen tuli viihdyttyä sulkemisaikaan saakka, tänään uusiksi. Huomistakaan ei voi vielä poissulkea.
Eli siis Team Alkoholisti -ryhmä ilmoittautuu paikalle vahvuudella 1. Mahdollisesti pari muuta spurgua tulee myös paikalle, mutta niitä kiinnostaa lähinnä juomapuoli, ei niinkään esiintyvät artistit.