Ihan selvä niitti tämä on. Kokoonpano on Kerry King/Jeff Hanneman/Tom Araya/Dave Lombardo ja sitten kuuluu tuollaista pätkää kuin Cult studiosta. Eli nyt viedään ja kovaa, Slayer tulee vetämään nyt narulle parhaan levynsä sitten Seasons In The Abyssin!
Kuuntelin tuota Cult biisiä tuolta Slayer.netistä ja helvetin hyvältä se todella kuullosti. Uusi levy Christ Illusions on pakollinen ostos ja tämä on varmasti parempaa Slayeria ku joku Diabolus In Musica tai Undisputed Attitude.
Ei vakuuta vieläkään kolmen biisin perusteella. Näillä näkymin sieltä on tulossa "ihan jees" levy, joka ei missään tapauksessa Slayerin kohdalla ole hyväksyttävissä. Se, että biisit ovat näennäisesti hyviä (eli hyvät soundit, toimiva soitto, genrelle tyypilliset sovitukset) eivät riitä peittelemään sitä tosiseikkaa, että missä ne itse sävellykset oikein luuraavat? Noista kolmesta näytebiisistä Eyes of the Insane on BIISINÄ onnistunut, vaikka onkin aivan erityyppinen vetäisy verrattuna Cultiin ja Jihadiin. Ei riitä meikäläiselle se, että mennään Slayer-elementeillä, pitäisi vielä sitten olla niitä Slayer-biisejäkin.
En lähde dumaamaan koko rieskaa näiden kolmen kuullun biisin perusteella, mutta paljon on tapahduttava, että tästä timanttia saadaan.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Sanokaas joku miten Lombardo nykyään Slayeriä vetelee. Itse en meinaa ole päässyt missään kuulemaan tuota uutta Slayeriä. Kiinnostaa vain näin rumpalina, että lähteekö vielä herralta yhtä mielipuolista settiä kuin "pyhä kolminaisuus" levyillä? Mielenkiinto on kyllä kova uutta levyä kohtaan, joka menee aivan varmasti ostoon.
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
Uuden levyn lopullinen kansi on nähtävissä täällä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Tuosta alta löytyy maalaamalla Slayerin settilista Unholy Alliance -kiertueen avaukselta. Mukana on sellainenkin biisi, joka on bändin paras ja EHDOTTOMASTI kuultava livenä.
01. South of Heaven
02. Silent Scream
03. War Ensemble
04. Blood Red
05. Cult
06. Disciple
07. Mandatory Suicide
08. Seasons in the Abyss
09. Chemical Warfare
10. Dead Skin Mask
11. Hell Awaits
12. Raining Blood
13. Antichrist
14. Angel of Death
^Kyllä se meikäläiselle on biisi numero 2. Huh, mitä herkkua.
Jukka wrote:^Kyllä se meikäläiselle on biisi numero 2. Huh, mitä herkkua.
Todellakin! Meinasi taju lähteä kun Saunassa pistivät ko. numeron tulille. Järjettömän kova veto. Tosin myös Hereticin ehdotelma oli kyllä ehdotonta eliittiä.
^ Oli kyllä kovaa kamaa, mutta mä sanoisin että noista se on ehdottomasti nro 13 . Ja innolla venaillaan uutta lättyä/keikkaa.
I believe in nothing, least of all in the word of shit
So hide in your shroud of urine, because I can't take the smell of it
- Exodus- Shroud Of Urine -
Aivan mieletön setti lista. Nyt kyllä tuli pieni kuume tuohon keikkaan.
Eipä tässä varmaan muukaan auta , kuin tuonne sitten mennä. Ainakin tämän päivän fiiliksen mukaan tuo keikka olisi todella mukava nähdä. Siellä sitten todistettaisiin livenä erästä rässi genren suurimpaa kunkkua. Siinnäpä olisi Iron Maidenin keikka myös samassa kuussa , mutta onneksi on pientä taukoa , että ääni ehtii palata.
Aces High wrote:Siinnäpä olisi Iron Maidenin keikka myös samassa kuussa , mutta onneksi on pientä taukoa , että ääni ehtii palata.
Kaksi päivää?
Nyt näyttää kyllä rahatilanne hieman huonolta. Luulenpa että en ainakaan heti lipunmyynnin alettua pysty lippuja ostamaan, täytyy katsoa sitten myöhemmin kun (jos) rahatilanne hieman paranee. Mitä luulette, myykö Unholy Alliance täyteen Suomessa?
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Uskoisin, että ainakin kenttäliput myydään loppuun aika nopeasti. Itse en pääse jonottamaan lippuja, koska olen töissä. Jos joku voi hankkia mulle lipun, niin ottakaa privaviestillä yhteyttä.
Tuosta settilistasta, eipä ole mikään ihmeellinen, vaikka 2 & 13 ovatkin hyviä yllätyksiä. Muut on melkeinpä samoja biisejä mitä Slayer soittaa aina. Vaihtelu virkistäisi. On Slayerillä kuitenkin niin paljon hyviä kappaleita mitä soittaa.
Aivan mieletön setti lista. Nyt kyllä tuli pieni kuume tuohon keikkaan.
Eipä tässä varmaan muukaan auta , kuin tuonne sitten mennä. Ainakin tämän päivän fiiliksen mukaan tuo keikka olisi todella mukava nähdä. Siellä sitten todistettaisiin livenä erästä rässi genren suurimpaa kunkkua. Siinnäpä olisi Iron Maidenin keikka myös samassa kuussa , mutta onneksi on pientä taukoa , että ääni ehtii palata.
Eli siis kyllä tuonne olisi tarkoitus mennä .
Tonne Saatana mennään. Helvetin hyvät biisit on kyllä niin kuin mainitsit, noiden parissa kun saisi moshailla. Ja ei riitä että näkee vain Slayerin, vaan muutama muukin asiallinen yhtyekkin on päässyt mukaan. Jos nyt ei tapahdu mitään maailmaa mullistavaa, niin tuolla nähdään. Tänään autolla kun olin tulossa kotiinpäin, ja radiosta rävähti soimaan Cult, niin siinä varmistui viimeistään keikalle meno .
^Maiden katsotaan sunnuntaina Tampereella ja nautitaan silloin. Slayer kuollaan maanantaina Tampereella ja loput (kolme) Maiden keikkaa sitten eletään sen mukaan mitä pystytään
STILL REIGNING
Kaupasta käväsin hakemassa ja ei saatana mitä settiä koko DVD alusta loppuun.
Settilista on taivaallinen niinkuin kaikki jo tietävät ja bändi on suorastaan sanoen saatanallisessa kunnossa
Ensin alkoi vain jalka vipattamaan, mutta sitten nousinkin jo seisomaan, soittamaan ilmakitaraa
Voimanorja wrote:
STILL REIGNING
Kaupasta käväsin hakemassa ja ei saatana mitä settiä koko DVD alusta loppuun.
Settilista on taivaallinen niinkuin kaikki jo tietävät ja bändi on suorastaan sanoen saatanallisessa kunnossa
Ensin alkoi vain jalka vipattamaan, mutta sitten nousinkin jo seisomaan, soittamaan ilmakitaraa
Itsekkin ostin tuon DVD:n tässä pari päivää sitten, ja fiilikset ovat olleet samaa luokkaa. Äijät vetävät ihan helvetin hyvin, ja varsinkin Kerry King:in soitto on pelkästään iloa silmälle. Itsekkin tuli poljettua jalkaa ja vähän nytkyteltyä päätä, mutta ilmakitaran sijasta aloin soittaa biisejä omalla skeballani .
Karpaasi wrote:
Taas tää sun perustapasi spoilata sitä settiä mukavasti, kuten muistaakseni puolen vuoden takaisessa Helloween-keikan ketjussa.
Tottahan toki olis hyvien tapojen mukaista jättää nimet postaamatta, mutta fakta on kyllä se, että tuo setti tulee elämään vielä aikas paljon ennen marraskuun keikkoja. Että no hätä tältä osin.
Mua vaan harmittaa nii vitusti kun en pääse tonne Tampereen keikalle....eli siis taas jää näkemättä näin mahtava bändi mut kuitenkin yritän päästä viä joskus
Mitä eroa on juutalaisella ja pitsalla? Pitsa ei huuda uunissa.
Kaiken hehkuttelun, intoilun ja kohkaamisen jälkeen minun on pakko jättää SLAYER väliin. Settilista on todella hyvä, se vähän kismittää, mutta:
1) En saa rahaa keikkaan mennessä siihen tarvittavaa määrää, ja olen jo ennestään porukoille Imatran Helloween-matkasta velkaa. (En halua että joudun rippijuhlien jälkeen KAIKKI rahani luovuttamaan vanhojen velkojen takia)
2) Olen nähnyt Slayerin kerran (tämä tasapainottaa pettymystä)
3) Uskon, että miehet tulevat uudella, rehellisellä CHRIST ILLUSION-tourilla suomeen, ilman tuollaista kurakaarta lämppäämässä