Olen menossa Domination Blackin mukana Turkuun Down Town Pubiin
la 2.4 Twelve Inches ja Domination Black, liput 4€
Paikalliset ja lähistöllä olevat lautalaiset...... tulkaapas katsastamaan

Peke
Moderator: The Killer Krew
Domination Black voi olla vaikka mitä mutta Manowar II:sta siitä ei koskaan tuleAlex Machine wrote:Allekirjoitettiinko se verellä?Peke wrote:Mulla oli kunnia olla todistamassa ko sopparin allekirjoitusta viime lauantaina treenikämpillä ennen lähtöa Turun Down Town keikalle![]()
ei mutta miltei oluella, oli jäbillä muuten puhetta asiasta kun se oli jo liian myöhäistä...Alex Machine wrote:Allekirjoitettiinko se verellä?Peke wrote:Mulla oli kunnia olla todistamassa ko sopparin allekirjoitusta viime lauantaina treenikämpillä ennen lähtöa Turun Down Town keikalle![]()
Noista sälleistä kun on kyse en olisi tuata "smekmalla" kirjoittelua ihmetellyt yhtään.Peke wrote:ei mutta miltei oluella, oli jäbillä muuten puhetta asiasta kun se oli jo liian myöhäistä...Alex Machine wrote:Allekirjoitettiinko se verellä?Peke wrote:Mulla oli kunnia olla todistamassa ko sopparin allekirjoitusta viime lauantaina treenikämpillä ennen lähtöa Turun Down Town keikalle![]()
"ei vittu, se ois pitän kirjottaa verellä tai spermalla!"
"ei multa olis mitään tullu kun viime yönä imettiin kaikki."
Rock and Roll
"THE SENTINEL" KILLgast on kyllä melkoisen "sisällä" tuon Halfordin kanssa, mutta ei sillälailla.StormTrooper wrote:
Oikeasti, tämä levy kyllä kiinnostaa kovastikin. Just noista näytteistä päätellen sellaista Judas Priest - Jugulator tyyppistä kamaa olisi tulossa ? Sen perusteella tulee uppoamaan mulle.