Alice In Chains

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Re: Alice In Chains

Post by Pertti Keinonen »

Rainier Fog edelleen kovassa soitossa ja molemmille Suomen keikoille tiketit ostettuna. Ehkä tällä hetkellä suurin suosikki, on vaan niin vitun kovaa kamaa ja sopii nykyiseen elämän moodiin vähän paremmin kuin faaraot ja lentäjä-ässät.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Euronymous
Kisälli
Kisälli

Post by Euronymous »

Pertti Keinonen wrote: Tue Mar 05, 2019 22:08 Rainier Fog edelleen kovassa soitossa ja molemmille Suomen keikoille tiketit ostettuna. Ehkä tällä hetkellä suurin suosikki, on vaan niin vitun kovaa kamaa ja sopii nykyiseen elämän moodiin vähän paremmin kuin faaraot ja lentäjä-ässät.
Hyvin sanottu tuo vika lause :D Bändit on erilaisia ja niiden musa sopii erilaisiin elämänvaiheisiin. Itsellä on lippu vain Oulun keikalle ja odotan kyllä innolla. Katsomoita ei ole ollenkaan käytössä, eli permanto on täynnä. Pitäisi alkaa vaan kuuntelemaan bändin tuotantoa enemmän, ku varsinkin uudemmassa tuotannossa olisi vähän omaksuttavaa.
''No! We are not an English rock band... We are dental floss salesmen from Montana.''

Iron Maiden since 2006

Maiden Helsinki 2008, 2013, 2x2018; Birmingham 2023

SoundRanch Studio
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

^Mulla on Oulun keikalle C katsomoon riville 2 paikka. Mistä tieto on peräisin, että katsomot eivät olekaan käytössä? Meikä ajatteli fiilistellä siten että näkee paremmin eikä tartte kuikuilla.

AIC soi tänään Turun Stockallakin :D
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Kyllä siellä on katsomot käytössä, mitä en tietenkään itse käytä vaan permanto on ainoa oikea valinta niin kauan kun jalat kantaa, mutta tuolla niihin on vielä saatavilla lippujakin.

On kyllä ihan mahtavaa että saatiin sisäkeikka lauantaille tänne, eikä mitään puistoa sunnuntaina :wink: tällainen materiaali saa varmasti upeat valotkin hallin hämärässä. Viikonloppukin sopivasti Sweden Rockista paluun jälkeen & Nummirockia ennen, joten mikäs siinä!
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Euronymous
Kisälli
Kisälli

Post by Euronymous »

Pertti Keinonen wrote: Wed Mar 06, 2019 20:41 ^Mulla on Oulun keikalle C katsomoon riville 2 paikka. Mistä tieto on peräisin, että katsomot eivät olekaan käytössä? Meikä ajatteli fiilistellä siten että näkee paremmin eikä tartte kuikuilla.

AIC soi tänään Turun Stockallakin :D
Mitäs hittoa, mihinhän mää oon nyt sekottanu tämän :D Mulla oli jotenkin sellanen käsitys, että olis vaan permanto käytössä.
''No! We are not an English rock band... We are dental floss salesmen from Montana.''

Iron Maiden since 2006

Maiden Helsinki 2008, 2013, 2x2018; Birmingham 2023

SoundRanch Studio
Post Reply