Niinpä! Kappas vaan ettei siitä jo lyödä vetoa. "NYT VAIN SEISKASSA: HÄN ON NIGHTWISHIN TULEVA LAULAJA!"
Täytyy myöntää, että vaikka tuo salailu hiukkasen naurettavaksi menee, niin ovat silti Tuomas ja kumppanit saaneet hyvin laulajan henkilöllisyyden pidettyä salassa. Ja vaikutti se joku oikein sympaattiselta henkilöltä kun lueskelin sitä studiopäiväkirjaa.
Fender wrote:Niinpä! Kappas vaan ettei siitä jo lyödä vetoa. "NYT VAIN SEISKASSA: HÄN ON NIGHTWISHIN TULEVA LAULAJA!"
Täytyy myöntää, että vaikka tuo salailu hiukkasen naurettavaksi menee, niin ovat silti Tuomas ja kumppanit saaneet hyvin laulajan henkilöllisyyden pidettyä salassa. Ja vaikutti se joku oikein sympaattiselta henkilöltä kun lueskelin sitä studiopäiväkirjaa.
Jopa nykyajan jutuksi yllättävän visusti säilynyt tuo "salaisuus".
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Huomenna saattaa olla ruuhkaa ovella kun töihin olet lähdössä. Lehdistö on aina valppaana.
Noh, tuskinpa vain. Ei minullakaan sitä nimeä/henkilöllisyyttä tiedossa ole, mutta sen tiedän keitä ei ainakaan laulajan pallilla nähdä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Sotkin sitten vaatteeni kuolaan, kun luin tuota studiopäiväkirjaa. Aijai, taitaa tulla aikamoista korvakarkkia sieltä. Hekumoin ajatuksella, että Liv Kristine olisi uusi laulaja. Noh, ainahan sitä voi leikkiä ajatuksella, vaikka neidolla on kyllä omakin projekti, joten eihän tuo nyt kovin todennäköistä ole.
Kirjoitustensa perusteella vaikutti kyllä varsin bändin tekemisiin innostuneelta tuo laulaja, mikä on aina hyvä juttu.
Jos bändissä on Suomen 2 parasta säveltäjää, niin tietäähän se millaista materiaalia on tiedossa. Miettii nyt Once-levyltäkin biisejä kuten Ghost love score ja Higher than hope...
Asamael wrote:Sotkin sitten vaatteeni kuolaan, kun luin tuota studiopäiväkirjaa. Aijai, taitaa tulla aikamoista korvakarkkia sieltä. Hekumoin ajatuksella, että Liv Kristine olisi uusi laulaja. Noh, ainahan sitä voi leikkiä ajatuksella, vaikka neidolla on kyllä omakin projekti, joten eihän tuo nyt kovin todennäköistä ole.
Kirjoitustensa perusteella vaikutti kyllä varsin bändin tekemisiin innostuneelta tuo laulaja, mikä on aina hyvä juttu.
Jos bändissä on Suomen 2 parasta säveltäjää, niin tietäähän se millaista materiaalia on tiedossa. Miettii nyt Once-levyltäkin biisejä kuten Ghost love score ja Higher than hope...
Eihän Kristinea kannata ottaa. Sehän olisi kuin ottaisi 90-vuotiaan paavin kuopatun tilalle. Vanha nainen! Muutenkin, Leaves' Eyesin lämppäys Kamelotille oli vähän niin ja näin: mitäänhän en äänestä kuullut (tiedän kyllä miltä kuulostaa) ja spiikit oli poolrulesin sanojen mukaan "Turustakin paskemmat"
^
Nojoo...
Liv on mun korviin kyllä melko lailla täydellinen laulaja, mutta olisihan se mielenkiintoista, jos uusi vokalisti tulisi ns. puun takaa ja yllättäisi kaikki mahtavalla äänellään ja valovoimaisella persoonallaan.
Pitkäsen Jannen tietokonegraffaa kuiten taas.. nooh, eihän sinkun tarvi kummoinen olla & The Sirenistä (jota ToxicAngel EI siis tehnyt!) ei alemmas helpolla pääse.
Noh, sinkun kansihan näyttää ihan Nightwish kannelta. Onhan siinä ainakin symboliikkaa jos haluaa hakea.
Ja niinhän se on, että: Teddybears = Heavy Metal.
Pitkästä aikaa laitoin Oncen soimaan ja edelleen ja aina vaan se kuulostaa järjettömän hyvältä. Ei ole tosiaankaan mitään havaintoa kuinka moneen kertaan olen levyn ilmestymisensä jälkeen kuunnellut, mutta edelleen useampikin biisi saa kylmät väreet kulkemaan pitkin kroppaa. Eiköhän se ole se hyvän musiikin merkki. Ghost Love Score.
Kyllä meikältä löytyy niin paljon luottamusta ja kunnioitusta Tuomasta kohtaan, että uskon seuraavankin levyn jatkavan uraa yhtä komeasti. Toivon vaan, että uusi laulajatar on joku tuntemattomampi neitokainen joka voi ihan omilla avuillaan antaa panoksensa ilman mitään turhaa vertailua edellisiin bändeihin tai muuta vastaavaa paskaa. Hyvä laulaja hän on joka tapauksessa, sillä eihän bändi huonoa olisi valinnut?
Yhdyn oikeastaan kaikkeen mitä tuossa edellisessä viestissä lukee. (Paitsi: Teddybears=Heavy Metal, itse sanoisin Teddybears=Theatrical Power Metal )
Itsekin pistin juuri tänään Nightwishin kuunteluun piiitkästä aikaa ja ei tämä minun pieni pääni ainakaan ymmärrä kuinka Holopainen on kaikki nämä mestariteokset itse voinut säveltää. Tuomas Holopainen= musiikillenen mastermind.
Uuden sinkun kannesta: En hirveästi tuosta tyylistä tykkää mutta Sirenin kansihan oli vielä rumempi. Asetelma on tosin hyvä. Tyttö, nalle, koulu, yö.
We'd go where no man has gone before. And stay twice as long.
Ei kuulostanut rallienglannilta mun korvaan mutta laulajan äänestä puuttuu se tietty "ylhäisyys" joka Turusella oli. Sitä ei vielä tietenkään pysty sanomaan että onko tuo hyvä vai huono asia eikä varsinkaan noin lyhyen klipin perusteella.
Vanhojen biisien vedossa uuden laulajan veri vasta punnitaan.
Rallienglantiahan tuo haastelee. Sehän on selvä. Eipä noin lyhyen pätkän perusteella vielä paljoa pysty sanomaan, mutta hieman sitä Tarjan äänelle ominaista mahtipontisuutta kaipailisi.
Juuh, tuo sample ei kyllä aiheuta kuin paskapuhetta suuntaan tai toiseen. Vitun järki ees julkasta tollasta. Eihän tossa ees vidu ollu mitään, laulaja ei päästele läheskään kunnolla, tollasta ininää vois vetää melkeen kuka vaan. Vaan kiusa se on pienikin kiusa. Mua alkaa pikkuhiljaa ottamaan aivoon tää salamyhkäsyys. Toisaalta ei kiinnosta pätkääkään muta sit kuitenkin kiinnostaa sen verran että ottaa päähän. Mitä koko naitvissiin (nait ja nait, vissiin joo) tulee, ei koko bändi oo napannu oikeastaan ekan kahen levyn jälkeen sen kummemmin. Eka lätty oli aika mainio uus juttu aikanaan ja onhan tuolla orkalla hienoja biisejä. Viimesimpiä levyjä ei oo ees tullu hankittua. Eikä tuskin tuu tulevaakaan, vaan sen aika näyttää.
En nyt valita. Tulee mieleen KOKO kappaleesta, laulaja mukaanlukien, joku Faye Wongin vetämä Eyes on You, tuttu mm. Final Fantasy VIII -pelistä.
Itse asiassa Turusessa puuduttavin piirre oli ajoittainen oopperariekkuminen. Siitä ei vaan saa kirveelläkään selvää ja joskus tuntuukin, että nainen huutaa apua.
Mutta juu, minä odotan levyä. Hyvältä kuulosti balladina.