Constantine - Resign Due [21/10/2013]

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

^ Kiitokset mukavasta palautteesta! Hienoa kuulla että uppoaa. Sen verran mukavaa palautetta on tullut, että uskaltauduin lähettämään tuon Mikserin sähköisen demo, tosin saa nähdä onko siitä mihinkään. 15€ siitä lystistä piti maksaa, eli ei 3€ per jannu nyt kovin paha hinta ole kokeilla. Tosin kunhan levyt saadaan painosta, niin lähettelemme ihan perinteisiä promopaketteja lafkoihin.

Pääpaino olisi kuitenkin sillä, että saisimme keikkaa mahdollisimman paljon. Kontakteja on vielä todella vähän, ja pieni kysymysmerkki on tämä bändin "alaikäisyys", että pääsemmeköhän baareihin miten helposti soittamaan. No se saa nähdä, yritetään ainakin. Myös studioon menemme varmaan kesällä uudestaan, kun meillä noita biisejä on ihan hemmetisti mistä valita, niin äänittelemme niitä tasaiseen tahtiin.
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

darealjyra wrote: Kontakteja on vielä todella vähän, ja pieni kysymysmerkki on tämä bändin "alaikäisyys", että pääsemmeköhän baareihin miten helposti soittamaan.
Mitäpä jos koittaisitte kunnon nuorisotalokiertuetta ensi alkuun? Suurin osa varsinkin nuoremmalla iällä perustetuista bändeistä kun joutuu aloittamaan noilla nuokkarikeikoilla - ja täysin nimettömän ryhmän on aika vaikea ilman suhteita päästä klubeihin veivaamaan. Itsekin noita nuokkareita tuli aikanaan sahattua läpi. Ihan perseestä sekin touhu ajoittain, vaan karttuupahan ainakin kokemusta.

EDIT: Ei nuo teidän biisitkään muuten mitään paskaa ole, vaikkakin selkeästi se yksi I-kirjaimella alkava brittibändi kuuluu läpi. :D
Ei nykyään tule kuunneltua oikeastaan ollenkaan tällaista melodista heviä, joten tää oli ihan piristävä yllätys.
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Sir wrote:Mitäpä jos koittaisitte kunnon nuorisotalokiertuetta ensi alkuun?
Tämä on ollut mahdollisuutena, tässä jonkin verran on niihin päin suhteita, eli niissä tullaan soittamaan. Meille on kyllä ihan sama missä soitetaan, kunhan päästään vain soittamaan 8)
EDIT: Ei nuo teidän biisitkään muuten mitään paskaa ole, vaikkakin selkeästi se yksi I-kirjaimella alkava brittibändi kuuluu läpi. :D
Ei nykyään tule kuunneltua oikeastaan ollenkaan tällaista melodista heviä, joten tää oli ihan piristävä yllätys.
Juu, ei sitä voi estää että Maiden sieltä kuuluu läpi. Ei sitä nyt varsinaisesti olla edes yritetty peittää, mielestäni parempi että se kuuluu sieltä läpi kuin että sitä yritetään jotenkin keinotekoisesti peittelemään. Sen verran vahva vaikutus sillä on ollu meihin kaikkiin muusikkoina(paitsi nyt ehkä rumpaliin).

Mutta hienoa kuulla että raskaamman metelin kuuntelijallekkin maistuu!
Yrms_
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Yrms_ »

Jepjep. Pakkohan nuo oli siirtää mp3-soittimelle asti, loistavaa kamaa. Risen ehkä hiukan altavastaaja, mutta ei mikään huono. Erityisesti Sailing To North jäi mieleen, biisi soi päässä jo toista päivää. Jäi muuten parin kaverinkin päähän kun kuunnellutin heille. Pariin kohtaan olisin toivonut mureampia riffejä korkeiden lirutuksien tilalle, mutta ei sitä kaikkea voi saada. Kaiken kaikkiaan erittäin potentiaalista kamaa.

Ja EDIT: Laulaja oli aivan perrkeleen kova minun korvaani
Half Lives... Eat But Never Kill
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

^Oho, kiitoksia! En kyllä uskonut, että joku promoaa meitä meidän puolesta :twisted: Täytyy hattua nostaa!

E: Ja ettei mene ihan spämmimiseksi, niin kiitän myös sinne alas Lowerslavea. Mukavaa että kolahtaa!
Last edited by darealjyra on Fri Feb 23, 2007 22:05, edited 1 time in total.
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

Hienoltahan tuo kuulostaa nyt, kun viimein voitin laiskuuteni ja kävin katsastamassa. Komeita melodioita ja laulajalla aivan loistava ääni. Toisaalta laulajaan liittyy se ainoa moite, jonka löysin (ja joka pariin kertaan on jo mainittu), nimittäin hänen lausuntansa tuo mieleen Mika Häkkisen. Muuten aivan mainiota tavaraa. Ja täytyy vielä ylistää tuota bändin nimeäkin. Ette ole sortuneet mihinkään haluamme-kuulostaa-todella-kovilta-ja-julmilta -nimeen, vaan lyhyt ja ytimekäs Constantine sopii bändille kuin nenä päähän 8). We want more.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Täytyy ihan täältä kysäistä, että onkos tämän laudan conde joka meidät on lisänny tonen Metal Archivesiin? Jos on niin iso kiitos, olin just menossa sinne lisäämään meitä mutta ensinnäkin se oli suljettu, ja sitten kun luin sitä listaa niin siellähän sitä jo jökötettiin. Vai ovatko nimimerkit vain sattumaa?
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Kiitokset kaikille tähän mennessä ladanneille ja kommentoineille, ansiostanne Risen debytoi Mikserin top-listalla sijalla 57 ollen toiseksi eniten ladatuin uusi biisi. Vaikka listamenestyksellä ei niinkään painoarvoa ole, on tämä silti positiivista eikä missään nimessä huonoa. The Blood of Constantine löytyy sijalta 255, Sailing To North sijalta 1668.

Kiitos!
Dante
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Dante »

Pidin todella paljon. Tälläistä bändiä olen itse kaivannutkin. Hienoa työtä pojat!
Eilen baarissa tuli baarimikon kanssa juteltua musiikista ja eri bändeistä koko ilta. Tuli sitten puhetta teidän bändistä ja täytyi kirjoittaa baarimikolle bändin nimi lapulle ja kehoittaa myös tutustumaan mikserissä.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Dante wrote:Pidin todella paljon. Tälläistä bändiä olen itse kaivannutkin. Hienoa työtä pojat!
Eilen baarissa tuli baarimikon kanssa juteltua musiikista ja eri bändeistä koko ilta. Tuli sitten puhetta teidän bändistä ja täytyi kirjoittaa baarimikolle bändin nimi lapulle ja kehoittaa myös tutustumaan mikserissä.
Oho :shock: Kiitän erittäin paljon! Täytyy toivoa että baarimikko muistaa katsastaa lapun kotonansa 8). Ei pysty oikein edes kuvailemaan, miten kiitollisia olemme tällaisista pyyteettömistä asioista! Toivon että pystymme joskus kenties tekemään vastapalveluksen jossain muodossa.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

No niin. Nyt tulen minäkin jotain kommaamaan.
Varsin tyylikästä kamaa, kyllä tämä minuun uppoaa. Paljon hyviä melodioita, niin laululla kuin kitaroillakin. Riffit myös varsin kivoja, eikä mitään selkeää matkimista huomaa (tai ainakaan minä en huomannut). Laulaja vetää hyvin ja ääninkin alkaa tottumisen jälkeen kuulostaa maistuvalta.

Kolmesta biisistä parhaiten iski tuo Sailing To North, mikä sisältää teikältäisten selkeästi parhaat melodiat ja riffit ja erottuu muutenkin joukosta hyvin. Ei sillä, että ne muut olisivat huonoja myöskään. Risen on nautittava nopea rokkeri, joka sisältää myös hyvän riffin ja kertosäkeen. Blood Of Constantine tuntuu näin ensimmäisten kuunteluiden jälkeen heikoimmalta raidalta, mutta ei sekään nyt kurapaskaa ole. Ihan kuunneltava.

Yksi huomautus kuitenkin: Sana "risen" lausutaan niin kuin se kirjoitetaankin, ei siis raisen.
Pieni moka, mutta korva kyllä huomaa tälläiset heti.

Hyvää kamaa jokatapauksessa ja jos joskus heitätte keikka Tampereen suuntaan, tulen varmasti katsomaan (myös Espoo käy sellaisena viikonloppuna, kun olen kotona käymässä). Demoki vaikuttaa varsin ostettavalta.

Pari kysymystä vielä lopuksi:

Kuka tekee bändissänne sanoitukset ja voisitko vaikka linkittää ne tähän ketjuun?
Olisi mukava lueskella niitä kuunnellessa, kun ei aina tahdo saada laulusta selvää. 8)
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Viper wrote:Yksi huomautus kuitenkin: Sana "risen" lausutaan niin kuin se kirjoitetaankin, ei siis raisen.
Tulihan se sieltä! :lol:

Pitkään saatiin odotella että tuon joku sieltä keksii. Luulin kyllä ite että heti ensimmäisissä viesteissä tulis noottia, mutta ihmeen kauan meni. Tuon siis itsekin tiedostamme. Tuosta tullaan vääntämään kyllä iät ja ajat, mutta emme sitä ole silti lähdössä muuttamaan.
Kuka tekee bändissänne sanoitukset ja voisitko vaikka linkittää ne tähän ketjuun?
Minä teen lähes kaikki sanoitukset, ja toki voin ne tänne linkittää. Tässä kohtapuoliin alkaa kotisivummekin valmistumaan, ja ne tulevat sinne. Linkitän ne sitten sieltä käsin, kun ihan muutamasta päivästä pitäisi olla kysymys.
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Yrms_ wrote:Jepjep. Pakkohan nuo oli siirtää mp3-soittimelle asti, loistavaa kamaa. Risen ehkä hiukan altavastaaja, mutta ei mikään huono. Erityisesti Sailing To North jäi mieleen, biisi soi päässä jo toista päivää. Jäi muuten parin kaverinkin päähän kun kuunnellutin heille. Pariin kohtaan olisin toivonut mureampia riffejä korkeiden lirutuksien tilalle, mutta ei sitä kaikkea voi saada. Kaiken kaikkiaan erittäin potentiaalista kamaa.

Ja EDIT: Laulaja oli aivan perrkeleen kova minun korvaani
Sama homma. Mp3-soittimelleni laitoin. Loistavaa, jatkakaa samaan malliin, ja tulkaahan Pohjois-Helsinkiin keikkailmaan. :wink:

EDIT: Yrms_, taitaapi mulla olla yks biisi teiltäkin, World Of Lie. :wink:
Last edited by Fender on Sun Mar 04, 2007 13:52, edited 2 times in total.
You're shit and you know you are
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

MIstäs tämä bändin nimi tulee? Vetäsittekö ihan hatusta vai pähkäilittekö vuosia tämän kanssa?
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

WhiteRabbit wrote:MIstäs tämä bändin nimi tulee? Vetäsittekö ihan hatusta vai pähkäilittekö vuosia tämän kanssa?
Ei todellakaan pähkäilty vuosia, oisko menny puol tuntia kun heiteltiin nimiehdotuksia. Nimi juontaa itsensä Konstantinus Suuresta, elikkäs aika ristiriitaisesta henkilöstä. Hänhän on vastuussa siitä, että kristinusko on näin vallitsevassa asemassa yhteiskunnassa. Täällä foorumilla kirjoituksiani seuranneet varmaan tajuavat nyt mistä kirjasta idea sitten lähti :wink:. Pidimme myös siitä, että Constantine-nimi juontaa itsensä latinan sanasta constanta(en nyt tiedä onko tuo sana ihan tarkalleen oikein), joka taas tarkoittaa järkkymätöntä ym.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Ei ollut sitten siitä eräästä toisesta Constantinesta, joka seikkailee niin sarjiksessa kuin leffassa :roll: . Tappamassa pahoja henkiä.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

WhiteRabbit wrote:Ei ollut sitten siitä eräästä toisesta Constantinesta, joka seikkailee niin sarjiksessa kuin leffassa :roll: . Tappamassa pahoja henkiä.
Noup vaikka tuostakin ollaan saatu kuulla paljon. Uskoisin tosin että tämä fiktiivinen Constantine on lainannut nimensä tismalleen samasta lähteestä kuin mekin.
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Viper wrote:Kuka tekee bändissänne sanoitukset ja voisitko vaikka linkittää ne tähän ketjuun?
Pyyntösi on toteutettu. Sanat löytyvät Mikserin sivultamme, tajusin vasta nyt että ne voi sinnekkin laittaa. Niistäkin toki mielelläni ottaisin kommenttia, sillä kehittymistä sillä saralla mielellään soisi tapahtuvan.
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Tiedän että tämä on täällä offtopikki, darealjyra, mutta avatarisi alla luki:

Halvat huvit minulla.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

darealjyra wrote:Niistäkin toki mielelläni ottaisin kommenttia, sillä kehittymistä sillä saralla mielellään soisi tapahtuvan.
Koska toteutit pyyntöni, voin minäkin toteuttaa omasi.

Lyriikoissa on selvästi ainesta. Eihän siellä mitään elämää suurempaa filosofiointia ole, mutta tarvitseeko ollakaan?
Kuitenkin varsin hyvän tuntuista jälkeä ja etenkin Sailing To Northissa on varsin iskevät sanoitukset; kuvaavat hyvin tapahtumia ja fiilis on pureva kuin kylmässä viimassa istuisi.
Kielioppi kusee paikoitellen, mutta loppujen lopuksi melko harvassa paikassa. Suurempi ongelma onkin sitten laulajan hivenen huonohko lausunta. Pistäkääpä poika koulunpenkille. 8)

Suosittelisin kiinnittämään huomiota kuitenkin vielä loppusoinnutuksiin. En tiedä olenko ärsyttävä puritisti, mutta minusta on mukavampi kun säkeistöt oikeasti rimmaavat kunnolla. Nyt lyriikoissa esiintyi hieman sinnepäin hutaisuja ja muutamia harrismaisia kokonaan rimmaamatta jättämisiä. Jos kohta rimmaa enismmäisessä säkeistössä, kyllä sen pitäisi rimmata toisessakin. Lisäksi niitä night - light - fight -rimmauksia kannattaa välttää. Ovat nimittäin aikamoinen klise. :P
(Onneksi sentään yhtään sky - dieta ei löytynyt.)
-Hector
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Viper wrote:Jos kohta rimmaa enismmäisessä säkeistössä, kyllä sen pitäisi rimmata toisessakin. Lisäksi niitä night - light - fight -rimmauksia kannattaa välttää. Ovat nimittäin aikamoinen klise. :P
Kliseitähän sieltä löytyy vaikka muille jakaa :lol:. Niitä olen toki pyrkinyt välttämään, mutta toisinaan niitä tulee väkisinkin käytettyä. Noista kolmesta lyriikoista kaikki on tullu tehtyä suunnilleen kymmenessä minuutissa esim. koulussa, kun on vain inspiraatio iskenyt, niin sitten on jälkeenpäin inhottava lähteä muuttamaan sitä, kun vähän pelkää että siitä häviää se sellainen jonkinlainen spontaanius. Risenin lyriikoihin tulee jotain viilausta kyllä, mutta vielä tälle demolle niitä ei saatu valmiiksi. Ja välillä joutuu kieliopin kanssa vetelemään mutkat suoriksi että saa lauseista hieman iskevämpiä, mutta sillä saralla onkin omasta mielestä eniten parannettavaa, että miten saa ne ilmaukset iskeviksi ilman kieliopin kiertämistä. Mutta kiitos palautteesta, rakentava kritiikki on aina hyvästä!
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Minusta lyriikoiden ei missään nimessä tarvitse olla spontaaneja. Itse saatan taistella kuukausiakin jonkin tekstin pätkän kanssa, ennen kuin saan sen hyväksi.
Ja täytynee tässä tunnustaa, että toisinaan on itsekin tullut kolahdettua noihin kliseisiin rimmauksen kanssa (varsinkin ihan ensimmäisistä teksteistä löytyy sky-dietä ihan riittävästi). :lol:
Iskevyyden saaminen teksteihin on harjoittelukysymys, kuten lyriikoiden kirjoittaminen muutenkin. Loppujen lopuksihan sanoittaminen on yksinkertaisesti vain sitä, että laitetaan sanoja peräkkäin niin että se kuulostaa hienolta. :)
-Hector
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Viper wrote:Minusta lyriikoiden ei missään nimessä tarvitse olla spontaaneja
Juu ei nyt sillä tavalla spontaaneja, että jos ne on huonot, niin ne sitten on huonot ja niitä pitää muuttaa. Itse kuitenkin kirjoitan ihan helvetin paljon, kuten myös sävellän, ja käytän vain murto-osan, jotka jää sitten elämään. Kun kattelee noita parin vuoden takaisia tekstejä niin syntyy kyllä syvä myötähäpeän tunne 8). Se on kyllä totta että kirjoittamaan oppii vain kirjoittamalla.

Mie puolestani olen vähän sellainen että jos alotan vaikka biisin sävellyksen niin mulla on pakko tehä se myös loppuun. Harvoin palaan enää jatkamaan biisiä, jos sen teko ei ole katkennut ihan pakottavista syistä. Tämä ei varmasti ole kaikille se paras työskentelytapa, mutta itse en oikein osaa muuten toimia. Siksi noita biisinraakileitakin on varmaan monta sataa. Joitakin juttuja sieltä saattaa käyttää jossain toisessa biisissä jos ne sopii siihen täydellisesti, mutta usein ne vain jää sinne pyörimään.
Loppujen lopuksihan sanoittaminen on yksinkertaisesti vain sitä, että laitetaan sanoja peräkkäin niin että se kuulostaa hienolta. :)
Näinhän se on :wink:. Noihin lyriikoihin ite haluan ainakin panostaa mahdollisimman paljon, sillä kun kerran biiseissä jotain lauletaan niin miksei samalla laulettas jotain hienoa. Muutenhan on sama vetää vaikka instrumentaalina, tai pistää laulaja vaikka joikaamaan.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

darealjyra wrote: Juu ei nyt sillä tavalla spontaaneja, että jos ne on huonot, niin ne sitten on huonot ja niitä pitää muuttaa. Itse kuitenkin kirjoitan ihan helvetin paljon, kuten myös sävellän, ja käytän vain murto-osan, jotka jää sitten elämään. Kun kattelee noita parin vuoden takaisia tekstejä niin syntyy kyllä syvä myötähäpeän tunne 8). Se on kyllä totta että kirjoittamaan oppii vain kirjoittamalla.
Itsekin kirjoitan todella paljon, mutta se taas johtaa siihen, että minulla on usein todella paljon kesken. Harvemmin saan mitään kerralla valmiiksi (ehkä vain olen laiska) ja olen huomannut, että kun antaa tekstien muhia rauhassa, niistä usein saa paljon parempia.
Jokaisella on toki oma tapansa, itse olen havainnut tämän itselleni toimivimmaksi. Toki varjopuolena on se, että silloin on aina paljon keskeneräisiä tekstejä, joita sitten yrittää saada valmiiksi parhaansa mukaan. Toisaalta, eihän minulla niiden kanssa mikään kiire ole.
Nytkin on koneella varmaan puolentusinaa tekstinraakiletta, joita aina silloin tällöin yritän jatkaa.

Jos itse huomaan, että vanhoista teksteistä ei jokin kohta toimi, pyrin yleensä sitä parantamaan. Tätä sattuu todella harvoin, mutta esimerkiksi nyt olen eräässä vanhemmassa sanoituksessani huomannut yhden kohdan todella korniksi. Pitää hieman parannella sitä.
deraljyra wrote: Noihin lyriikoihin ite haluan ainakin panostaa mahdollisimman paljon, sillä kun kerran biiseissä jotain lauletaan niin miksei samalla laulettas jotain hienoa. Muutenhan on sama vetää vaikka instrumentaalina, tai pistää laulaja vaikka joikaamaan.

Tästä olen tasan samaa mieltä ja osaksi tämän vuoksi en mikkiinoksennusheviä kuuntelekaan. Dissaan bändejä, jotka eivät lyriikoitaan laita kansilehdykkään; tulee aina ajatelleeksi, että ne ovat niin paskoja ettei niitä viitsi muille näyttää.
Sanoitukset ovat aina olleet minulle oleellinen osa kappaleita, olen kuitenkin kasvanut Leskisen ja Hectorin polvella, niin sanoakseni. Juuri tästä syystä kitjoittelenkin lyriikoita harrastuksekseni. Toistaiseksi en pahemmin ole mitään saanut ns. "läpi", mutta muun muassa pikkuveljeni bändi on alkanut harjoittelemaan kappaletta, johon olen vääntänyt lyriikat.
-Hector
Roskisdyykkari
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Roskisdyykkari »

Ilmeisesti en ollut vielä pistänyt tänne mitään kommenttia aikaisemmin, mutta kuuntelin biisit tässä lähiaikoina ja varsin hyviähän nuo biisit olivat. Melodisuutta löytyi, ja biisit oli muutenkin hyvin rakennettuja, ei siis mitään väkisinväännettyä "riffiä riffin perään" meininkiä ollut yhdessäkään biisissä. Jotenkin tuntuu, että nykyajan suomalaisista metallibändeistä valtaosa on vain mättöä, ja jotkut bändit ovat halpoja kopioita toisistaan. Sen takia on ihan hyvä kuulla välillä uutta perusheviäkin. Ja mitä noihin sanoituksiin tulee, Viperilta tuli aika hyvää juttua jo niihin liittyen, toisaalta tästä olen eri mieltä:
Viper wrote:Suosittelisin kiinnittämään huomiota kuitenkin vielä loppusoinnutuksiin. En tiedä olenko ärsyttävä puritisti, mutta minusta on mukavampi kun säkeistöt oikeasti rimmaavat kunnolla. Nyt lyriikoissa esiintyi hieman sinnepäin hutaisuja ja muutamia harrismaisia kokonaan rimmaamatta jättämisiä. Jos kohta rimmaa enismmäisessä säkeistössä, kyllä sen pitäisi rimmata toisessakin. Lisäksi niitä night - light - fight -rimmauksia kannattaa välttää. Ovat nimittäin aikamoinen klise. :P
Omasta mielestäni rimmaaminen ei AINA ole välttämätöntä, kunhan joku lause sopii muuten hyvin edelliseen lauseeseen. Monissa huonoissa lyriikoissa kuitenkin näkyy, kuinka jonkin kohdan toiseen lauseen viimeinen sana on hieman väkisinvääntämällä sinne heitetty, vain koska on pakko rimmata. Jos KOKOAJAN kaikki rimmaavat simppelisti niin se on välillä jopa ärsyttävää, esim Metallican uudemmissa lyriikoissa (pahin esimerkki varmaan Frantic). Siinä olen kuitenkin samaa mieltä, että kliseisiä sky-die/light-fight -riimejä on hyvä välttää.

Harjoitteluahan se vaatii, niinkuin melkeipä kaikki muukin. Aika harva ensimmäisiä demoja tehdessään yltää sinne Mustaine/Dickinson/I. Anderson/Lennon -tasolle (nämä siis omia suosikkisanoittajiani).

Mutta jokatapauksessa, musiikki toimi, ja jos asuisin Jyväskylässä niin kyllähän sitä varmaan keikallakin tulisi käytyä.
Post Reply