^Jooh.
Tietty viisasta, että joku on tavallaan vahtimassa tuota soiton luonnistumista ja kertomassa mitä kannattaa tehdä ja mitä ei, jottei juurikin harjoittele liian vaikeaa ja soita sitä paskasti niiden helppojen ja mahdollisesti hyvin sujuvien sijasta.
Itse tosiaan kävin piano tunneilla nelisen vuotta ja lopetin soiton parisen vuotta sitten kun tuntui siltä, että soitto ei enää kiinnosta. Kiinnostamattomuus johtui etupäässä siitä, että käydessäni tunneilla oli todella hyvä ja mukava opettaja, jonka kanssa synkkas, mutta se, että "keskiviikkona sitten koulun jälkeen piano-tunnille" termi loi vähän kuin liikaa paineita, koska soitto ei ollut aina juuri sitä mitä itse halusin ja sitä oli tavallaan pakko tehdä! Ei ollut sitä omaa virettä aina mukana siinä soittamisessa! Eli ei ne tunnit aina se varmin konsti ole, nimimerkillä: todellakin asian kokenut.
Joitan biisejä nyt olen saanut soitettua. Etupäässä jauhanut jotain tiettyä kohtaa, kuten No More Liesiä vokaaleiden alkuun ja Breaking the Lawn alkuriffiä ja sen suuntaista. Hyvinhän ne on tuntunut toimivan ja tosiaan kiva soitella tälleen lepposesti kun osaa lukea noiden biisien nuotit ja tietää itse miten biisit kulkee. Sitten kun tulee jotain vaikeampaa tekstiä niin ei kuin lukemaan netistä miten ne soitetaan. Kyllä se siittä luannistuu!
Löysin the Ides of Marchin tabulatuurin ja jumalauta.... vei jalat alta kun tuli mieleen kesän keikat omine karjumisineen... Tätä mä haluan soittaa. Ekat melodiat onnistui, mutta sitten kun alkoi soolo niin ei enää tärpännyt... Nää on juuri niitä kohtia, joidenka takia se opettaja on aina hyvä. Toisaalta, jos perjantaina aloitin soittamaan niin ei kai multa tarvitse sooloilut vielä onnistuakaan

Jotenkin olen yli odottavainen itseäni kohtaan tms.