Nowen, Peace with Death
Moderator: The Killer Krew
-
- Roudari
Mä tykkäsin eniten tuosta What Shall Born It Will Die-kappaleesta. Ite tykkäsin kyllä Nowenin vokaaleista ja melodioista ja sooloista. Hyvää poppia. Aattelin eka, että ois jotain vähän eri tyylistä ja yllätyin vähän tästä poppimeiningistä, vaikka mähän tykkään tämmösestä. Niin ja en väitä, että tämä on poppia, mutta luulin, että ois ollu jotain tyyliin Cannibal Corpse tms.
No ainakin se, joka alkaa kohdasta 2:15 ja loppuu about kohdassa 2:44. Tuo nimittäin mieleen Without Judgementin, kahden ja puolen minsan kohdalla olevan soolon.Lappis wrote:Kummat?Paddy wrote:Kaikki vaan ylistää tuota Cursed Or Blessediä. Kyllä noista kolmesta biisistä paras on tuo Legacy, jonka soolot ovat suoraan Symbolic levyltä.

^ Eli Kimmon soolo.
Aika outoa, ei siellä mun korvaan ole mitään Deathmaista todellakaan. Ennemmin Maiden-juttuja ja yksi Andy Laroque-tribuutti. Mutta en mä kyllä Kimmon sooloista Deathia saa mitenkään.
Mutta nähtävästi joku toinen saa
Ja enhän mä biisejä minkään kellon kanssa tee?! " Jahas, 1:43 tulee sitten mun soolo, 2:35 Rotten Etc " Haloo?
Aika outoa, ei siellä mun korvaan ole mitään Deathmaista todellakaan. Ennemmin Maiden-juttuja ja yksi Andy Laroque-tribuutti. Mutta en mä kyllä Kimmon sooloista Deathia saa mitenkään.
Mutta nähtävästi joku toinen saa

Ja enhän mä biisejä minkään kellon kanssa tee?! " Jahas, 1:43 tulee sitten mun soolo, 2:35 Rotten Etc " Haloo?

Last edited by Lappis on Mon Aug 08, 2005 21:39, edited 1 time in total.
"To be alive is more than just breathing"
No Lappishan tietää, että meikäläinen on tätä lättyä odotellut jo siitä lähtien kun baarin tiskillä iskit Cursed Or Blessed lätyn kouraan. Sen verran tiukkaa kamaa oli tuolla kiekolla, että jäin kieli pitkällä odottelemaan seuraavaa laakia. Lauantaina poika hehkutteli, että kovaa kamaa on tulossa ja saatanpa hyvinkin uskoa tuon.
Ilmoitteleppas sitten, että saan levyn heti kouraani kun se pötkähtää helvetin tulisesta pätsistä
Ilmoitteleppas sitten, että saan levyn heti kouraani kun se pötkähtää helvetin tulisesta pätsistä

Suomi Finland, Perkele!
^ Koko ajanhan tuossa soi tuo uutukainen, tosin edelleen miksaamaton versio. Ainoa asia, mitä tässä pitää miksata, on rummut tai lähinnä pellit. Yksi pelti suhahtaa lujemmalla volyymilla vielä tässä vaiheessa kuin muut.
Kitarasaundit ovat niin helvetin hyvät, että niille ei kyllä juuri mitään tulla tekemään. Myös bassoa pitää saada enemmän pintaan, Jukan basso kalisi sen verran loistavasti, että ne kalinat on saatava kuuluville
Basso ja pellit, eipä juuri muuta. Ja hivenen kaikua mun ääneen niin hyvä tulee.
Siis tolokutonta kamaa tietenkin!
Kitarasaundit ovat niin helvetin hyvät, että niille ei kyllä juuri mitään tulla tekemään. Myös bassoa pitää saada enemmän pintaan, Jukan basso kalisi sen verran loistavasti, että ne kalinat on saatava kuuluville
Basso ja pellit, eipä juuri muuta. Ja hivenen kaikua mun ääneen niin hyvä tulee.
Siis tolokutonta kamaa tietenkin!

Joo, olen itseasiassa jo aiemmin tutustunut noihin klippeihin ja erittäin hyvältä kuulostaa. Tietty Deathmäisyys (ymmärrettävistä syistä) paistaa minustakin välillä läpi, tarkoitan melodioita ja tunnelman vaihtoja biisien keskellä ja onhan siellä välillä vähän Maiden-tyyliäkin, mutta on myös tarpeeksi omaperäisiä koukkuja mukana.
Eikä tuo Deathmäisyys siis missään nimessä ole huono asia... Itseasiassa, olisikin hienoa kuulla joku Lack Of Comprehension coveri, kun kuulee selvästi, että rahkeet kyllä riittävät kelpo versioon...
Vokaaleista pidän myös oikein paljon, kunnon örinäkarjumista. Jeah!
Kyllä tätä mieluusti kuuntelisi koko levyllisen verran ja Helsinkiin jos joskus saapusitte soittomielessä...
Eikä tuo Deathmäisyys siis missään nimessä ole huono asia... Itseasiassa, olisikin hienoa kuulla joku Lack Of Comprehension coveri, kun kuulee selvästi, että rahkeet kyllä riittävät kelpo versioon...
Vokaaleista pidän myös oikein paljon, kunnon örinäkarjumista. Jeah!
Kyllä tätä mieluusti kuuntelisi koko levyllisen verran ja Helsinkiin jos joskus saapusitte soittomielessä...
NÄYTEBIISI
uudelta levyltä!
Miksaamaton. Näillä tietokonetaidoilla myös varsin epävarmaa, kuuluuko sieltä edes mitään
http://www.mikseri.net/artists/?id=24584
Levyn avaava Pathetic Existence siis kyseessä. Olkaa hyvät
uudelta levyltä!
Miksaamaton. Näillä tietokonetaidoilla myös varsin epävarmaa, kuuluuko sieltä edes mitään

http://www.mikseri.net/artists/?id=24584
Levyn avaava Pathetic Existence siis kyseessä. Olkaa hyvät
Juuh, ladattuna ei toimi mullakaan mutta kun otti tuosta streaminkina niin pelittää.
Edit. Loistokamaa, kyllä susta lappis kiitettävästi korinaa lähtee
Edit. Loistokamaa, kyllä susta lappis kiitettävästi korinaa lähtee

Last edited by Hese on Tue Aug 09, 2005 21:45, edited 1 time in total.
Ei toimi täälläkään. Eli Lappiksen tietokonetaidot ovat aika luolamiestasoa 

Päärynähhh!
Bootleglista
Bootleglista
-
- Berserkki
Sama juttu, kuin Paddyllä. Media Player pelittää.
Kuuntelussa nyt. Saatanan kovalta kamalta kuulostaakin. Vokaaleissa ainakin muuttunut jonkinsortin muutosta. Samoin materiaalissa, tämä on jo runttausta, kun Cursed Of Blessed:illä (menikse noin?) kama kuulosti tunnelmallisemmalta ja melodisemmalta. Tosiaankin, jos tämä on raakaversio, niin kuinka helvetin hyvät soundit siihen viimeseen versioon repästään?
Edit: Paddyn ja mun viestin väliin olikin ehtiny tuleen kaikkee.
Kuuntelussa nyt. Saatanan kovalta kamalta kuulostaakin. Vokaaleissa ainakin muuttunut jonkinsortin muutosta. Samoin materiaalissa, tämä on jo runttausta, kun Cursed Of Blessed:illä (menikse noin?) kama kuulosti tunnelmallisemmalta ja melodisemmalta. Tosiaankin, jos tämä on raakaversio, niin kuinka helvetin hyvät soundit siihen viimeseen versioon repästään?

Edit: Paddyn ja mun viestin väliin olikin ehtiny tuleen kaikkee.
Eli kuten viisaammat ylhäällä totesivat, Media Player soittaa tuon, ei toimi mp-kolmosena. Ja mä en olisi tuota osannut tuonkaan vertaa, Vominator tuon teki
Tutkii tuossa mun Infernoa.
Pitänee varmaan ruuvata saundeja huonommiksi miksausvaiheessa. Joka siis on torstaina ja perjantaina.

Tutkii tuossa mun Infernoa.
Pitänee varmaan ruuvata saundeja huonommiksi miksausvaiheessa. Joka siis on torstaina ja perjantaina.