Niin, sehän ei taida enää onnistua, mutta käsittääkseni palvelupisteistä pitäisi vielä saada...Ipe wrote:^ Ei ainakaan netistä tilaamalla.
Motörfuckinghead
Moderator: The Killer Krew
Näyttäisi siltä, että Motörhead heittää keikan tyhjälle hallille, kun kentälle näyttäisi vielä(kin) saavan lippuja.
Toivottavasti olen väärässä.
The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
Tampereelle on myyty ilmeisesti aika vähän lippuja. Joskus katsoin Lippupalvelun sivuilta niin mikään katsomonosa ei ollut loppuunmyyty. Olisi kannattanut järjestää konsertti loppuunmyydyllä Pakkahuoneella (1200-1500 ihmistä), kuin tyhjässä jäähallissa. Oli virhe järjestää konsertti alunperinkin jäähallissa. Järkevämpää olisi Santalahden ollut panostaa helmikuulle ja buukata Deep Purple Hakametsän jäähalliin. Olen varma, että Deep Purplella olisi kysyntää Tampereella Motörheadia huomattavasti enemmän. Voi olla, että Motörheadin konsertin jälkeen jäähallissa ei tulla vähään aikaan näkemään yhtään konserttia.Gravehill wrote:Näyttäisi siltä, että Motörhead heittää keikan tyhjälle hallille, kun kentälle näyttäisi vielä(kin) saavan lippuja.
R.I.P. The Iron Maiden Bulletin Board 1998-2006
^Ja tilasto-MS taas vauhdissa. On se hyvä, että joku jaksaa tehdä musiikistakin matematiikkaa
.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Itseänikin epäilytti jo alussa tuo Hakametsä ja ilmeisesti epäilyt käyvät toteen. Ei siinä kuitenkaan mitään, Lemmy & .co vetävät aina varmasti nupit yhdellätoista ja täysillä, vaikka yleisönä olisi laumallinen lehmiä laitumelta. Jos kuitenkin jollain on ylimääräiset (
) 45€ taskussa, niin menkää ihmeessä täyttämään hallia.
Kohta räjähtää
ja takaisin yläkertaan...

Kohta räjähtää

|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Azazel
Kyllä ainakin Iron Maiden ja Black Sabbath konserteissa myytiin korva tulppia eikä edes ollu paha hinta. Kyllä kaiketi korva tulppia myydään joka keikoilla..Stratocaster wrote:Hmm...volyymitaso vähän pelottaa. En halua menetää kuuloani, ja Motörhead on kuulemma ulkotiloissakin todistanut osaavansa vetää kovaa, ja huomenna sitten jäähalliin.![]()
Enkä edes omista muita kun semmosia keltasia paskoja tulppia.

-
- Azazel
-
- Bad Ass MotherFucker
Eikös tämä ollut se Meldrumin isokeuhkoinen vokalisti?Alex Machine wrote:Tunnistiko kukaan sitä rokkiriekkoa, joka hyppi lavalla Killed By Deathin aikana?
Aikamoisella volyymillä näköjään tullaan vieläkin. Purgatoryfi:lla oli tavalliset keltaiset earin plugit korvissa mutta oli niin saatananmoinen möykkä että se tuli niistä läpi ja nyt sillä viheltää korvissa niin törkeästi. Haha!
Helvetin kova keikka, ei voi muuta sanoa! Vanhat herrat jaksavat vetää hirvittävällä asenteella ja tyylikkäästi, kuten oli lupa odottaakkin. Lemmy oli Ozzyn ohella karismaattisin esiintyjä, ketä olen koskaan livenä todistanut ja herran äänikin oli oikein fiini. Ja Mikkey Dee, voi ziizus
, ei turhaan Lemmy esitellyt miestä "maailman parhaana rumpalina". Soundit olisivat voineet olla hieman selkeät, mutta parempaan ei varmaan Kaapelilla pystytä, etenkään tuon tason volyymilla.
Helvetin loistava keikka!
Setti:
Dr. Rock
Stay Clean
Love Me Like A Reptile
Killers
Metropolis
Over The Top
No Class
I Got Mine
In The Name Of Tragedy
Dancing On Your Grave
Fast And Loose
Suicide
R.A.M.O.N.E.S.
Sacrifice/Drum Solo
Just Coz You Got The Power That Don’t Mean You Got The Right
Going To Brazil
Killed By Death
Iron Fist
----------
Whorehouse Blues
Ace Of Spades
Overkill
"We're Motörhead and we play Rock'N'Roll!"
"Finland, you never let me down...and I never let you down either!"
"Are you ready?"
*huutoa*
"ARE YOU READY?"
*huutoa*
"SAY YES!"
"YES!!!"
"Thank you."

Helvetin loistava keikka!
Setti:
Dr. Rock
Stay Clean
Love Me Like A Reptile
Killers
Metropolis
Over The Top
No Class
I Got Mine
In The Name Of Tragedy
Dancing On Your Grave
Fast And Loose
Suicide
R.A.M.O.N.E.S.
Sacrifice/Drum Solo
Just Coz You Got The Power That Don’t Mean You Got The Right
Going To Brazil
Killed By Death
Iron Fist
----------
Whorehouse Blues
Ace Of Spades
Overkill
"We're Motörhead and we play Rock'N'Roll!"
"Finland, you never let me down...and I never let you down either!"
"Are you ready?"
*huutoa*
"ARE YOU READY?"
*huutoa*
"SAY YES!"
"YES!!!"
"Thank you."
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Peräruiske
Se se onA.Kivi wrote:Näkemättä jäi. Harmi. Settilista näyttää olleen kyllä tiukka. Ilmeisesti soitettiin yksi biisi enemmän, ku Norjassa..(Fast and loose?)

Itse toivoin hieman salaa Bomberia, mutta ehkä ensi kerralla....joka toivottavasti myös tulee

|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
-
- Lentäjä-Ässä
^ Parasta tullakin, itse missasin keikat koska en ole vielä pahemmin Motörheadiin perehtynyt ja liput loppuivat aikaisemmin kuin oletin*seliseli*
.
Mutta Lemmy on sen verran kova jätkä, että eiköhän se raahaa porukkansa vielä ainakin kerran Suomenmaalle.
March or Die kilahtaa piakkoin postiluukkuun. CDON:ssa maksaa yllättävän vähän, joten jos et vielä omista, kannattaa tilata.

Mutta Lemmy on sen verran kova jätkä, että eiköhän se raahaa porukkansa vielä ainakin kerran Suomenmaalle.
March or Die kilahtaa piakkoin postiluukkuun. CDON:ssa maksaa yllättävän vähän, joten jos et vielä omista, kannattaa tilata.
Jeps, itse kuvittelisin Lemmyn soittavan niin kauan kunnes kirjaimellisesti kupsahtaa lavalle, mutta eiköhän sielä ainakin yksi albumi ja kiertue tule.Roskisdyykkari wrote:^ Parasta tullakin, itse missasin keikat koska en ole vielä pahemmin Motörheadiin perehtynyt ja liput loppuivat aikaisemmin kuin oletin*seliseli*.
Marc Ör Die on perkuleen kova lätty

|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|
|Tuska Open Air|Korn|
|Muse|