Edit: Että tämmöstäkin on tullut sanottua jossain vaiheessa.

Moderator: The Killer Krew
Järkevästä tiedä, mutta kokolailla paikkansa pitää.Heikunkeiku wrote:Ja tuo oli taas niin järkevä kommentti että...Makal wrote:Slayer ei olekkaan neideille
Juuri näin, enpä osaisi paremmin sanoiksi pukea. Uudelta levyltä esim. Disicple ja pari viimeistä biisiä ovat ihan hyviä mutta välissä löytyy Slayerin asteikolla todella köyhää tusinakamaa. Araya kuulostaa 1000x kertaa paremmalta jollain South Of Heavenilla vaikka laulaa siinä puhtaammin. Hyvä esimerkki että se rankkuus ja synkkyys tulee esiin ihan muilla asioilla kuin ison kuuloisella tuotannolla ja huutokarjunnalla..terveisiä Slipknotin suuntaan. Huono vertailubändi tietty thrashin kuninkaiden rinnalla mutta tiedätte mitä haen. Hell Awaitsin soundit ovat nykymittapuulla aika ohkaisen ja heikon kuuloiset mutta nimibiisi on silti uskomattoman rankka ja pimeä biisi.Iron Constable wrote:Olen tutustunut nyt myös uudempaan tuotantoon, mutta se on sanalla sanoen jotain, mitä minä en halua kuunnella. Eniten häiritsee Arayan laulutyylin muuttuminen ja kaikenmaailman särön käyttö siinä yhteydessä. Kauheaa kuultavaa verrattuna alkutuotannon brutaaleihin, mutta selkeisiin vokaaleihin, yksiin parhaita lajissaan (vrt. Mille Petrozza, Bobby Ellsworth). Lisäksi musiikissa on liikaa "nykyaikaa", jotenkin sellaista industriaali/konemeininkiä, joka ei ole koskaan toiminut minulle. Vanhoissa biiseissä oli ideaa, uusissa vain kohkaamista, paria poikkeusta per levy lukuunottamatta. Mutta pari ok biisiä/levy ei oikein riitä.
Tulihan se sieltä. Slayer on minulle oman alansa Maiden ja siitä ei yli mennä ainakaan minun kirjoissani. Harvemmin liveä kenellekään suositan ensimmäiseksi tutustumiskohteeksi mutta ummikolle tuo tuplalive kertoo bändistä kaiken olennaisen. HAIL SLAYER!condemned wrote:Eikä unohdeta Slayerin kovimpien julkaisujen joukosta Decade Of Aggressionia. Edelleenkin kovimpia livelättyjä mitä on ulostettu markkinoille ja voihan helevetti kun Hell Awaits lähtee niin mitenkään ei pysty olemaan aloillaan...!