^Mitä vielä, Melissaa parempaa lättyä Fate ei olekaan tehnyt

. Tämähän on minun mielipiteeni, mielestäni millään levyllä ei oo samanlaista fiilistä, kuin Melissalla. Siinä jos missä tulee Horna väkisinkin mieleen, jopa tunnelmaltaan.
Mutta tuosta Dead Againista...sitä tosiaankin pitäis vähän enempi vielä kuunnella, että pääsisi täysin sinuiksi sen kanssa, nyt oon kuunnellut sen vasta pari kertaa kokonaan lävitte. Olen kyllä aika lailla samoilla linjoilla Hammerin kanssa noista kappaleista, paitti nyt ehkä Torturea ja Fearia lukuunottamatta. Fear kun ei itsessäni mitään suurempia tunteita herättynyt, on nyt sellainen keskitason veto, muttei kuitenkaan heikoin veto levyllä. Ehkäpä Mandrake on se heikoin, siinä ei oikein tapahdu mitään, nimikkobiisi on kuitenkin mielenkiintoinen kappale, vaikka välillä ontuu, mutta koko ajan jotain tapahtuu. Since Forever on ihan hieno balladi, mutta ei mitenkään loistava kappale (siinä on myös pikkuisen Sleepless Nightsin yhtä riffiä(I can not sleep at nights-riffi) lainattu yhdessä kohtaa), samoin myös kappaleet The Lady Who Cries ja Sucking Your Blood, nekin kokevat saman kohtalon. Parhaimmat biisit tossa jo edellä mainitsinkin...Laitetaan nyt vielä järkkään nää Faten studiolevyt, painottaen sitä, että mikään ei ole pettymys, kovaa kamaa kaikki
1.Melissa
2.Don't Break The Oath
3.Time
4.Into The Unknown (tää on iskenyt viime kerrasta aika lailla)
5.In The Shadows
6.Dead Again
Tosta vanhemmasta kamasta pidän siis aika kirkkaasti enemmän, mutta nämä uudemmatkin ovat pirun loistavia, varsinkin Time. 9:n ostan sitten varmaan samaan aikaan, kuin vimpan Kingin levyn, tulee tyylikäs kokoelmanpäätös siinä samalla (saattaa tosin olla, etten pysty niin kauaa odottamaan, eli voin ostaa aikaisemminkin jo).
Bell Witch kannattaa tosiaan hommata, itse pidin sitä tuurina, että löysin sen, koska luulin sen olleen kauan sitten out of print, kun kuitenkin oli limited edition vuodelta 1994. Mutta kyllä se kannattaa hommata, liveversiot ovat hienoja tolla levyllä, kuten jo tulikin sanottua. Saundit ovat sellaisia Time/In The Shadows-tyylisiä, onhan miksaajina kuitenkin King ja Tim Kimsey, jotka noilla levyillä lähinnä miksauksessa vaikuttivatkin...