Helloween / Kiske

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Helloween toimii parhaiten, kun levyllä laulaa...

Kai Hansen
28
17%
Michael Kiske
66
40%
Andi Deris
41
25%
Ei kiinnosta, vaikka laulaisi kuka !
29
18%

Total votes: 164

Graphics
Kisälli
Kisälli

Post by Graphics »

Peke wrote: Pitääpä seuraavaksi hommata CD:t Walls of Jericho, The Time Of The Oath ja Better than raw sekä High Live Dvd suosituksien perusteella. .
Tähän on vielä pakko jälleen suositella oma suosikkini The Dark Ride, pidä mielessä kun menet levy kauppaan :) Levy on aivan loistava, nimikko biisistä puhumattakaan, joka on kyllä kenties Helloweenin yksi parhaista biiseistä ikinä. High Liven laatu tosiaan on aika surkea DVD:llä, mutta ymmärtää sen kun kysymyksessä on suora kääntö VHS:ltä.Onneksi tilanne korjaantuu ja saamme loppuvuodesta kunnollisen live DVD:n kehiin.
Iron Constable wrote: On se vaan niin mainio bändi, tana. Uutta matskua odotellessa.
Todellakin. Veit sanat suustani :D
KURRE

Post by KURRE »

Peke wrote:Helloween kuului vuosina 1986-1990 varsinkin jokapäiväiväiseen elämään. Sitten bändi unohtui pitkäksi ajaksi.... :oops:
Jokin aika sitten löysin vanhat C-kasetit ja nyt olen hommanut Keeperit ja Master of ringin CD:nä

Viimeisin ostos on Keeper of the 7 keys part II
ja ai kuinka mukavasti kutittaa vieläkin kroppaa.....

1. Invitation (Weikath/Tommy Hansen)
2. Eagle Fly Free (Weikath)
3. You Always Walk Alone (Kiske)
4. Rise And Fall (Weikath)
5. Dr. Stein (Weikath)
6. We Got The Right (Kiske)
7. March Of Time (Hansen)
8. I Want Out (Hansen)
9. Keeper Of The Seven Keys (Weikath)
10. Save Us (bonus biisi,Hansen)

Taitaa tämä Weikath olla näiden hauskojen tarinoiden keksijä ja Hansen sekä (Kiske) teki hieman puhuttelevampaa matskua, ainakin näiden Keeper II lyriikoiden perusteella.

Tulee hyvin muistot ja fiilikset mieleen n 16 vuoden takaa, kunnon kitarointia ja hevilaulantaa.... Kylläpä siihen aikaan tulikin sahattua kyseistä äänitettä.
Nyt alkaa tuntua, että olen menettänyt jotakin kun en ole hommanut kaikkea bändin materiaalia. Onneksi asian saa korjattua jälkikäteen materiaalin osalta, mutta sitä fiilistä minkä levy herättää "realiajassa" ei voita mikään.

Pitääpä seuraavaksi hommata CD:t Walls of Jericho, The Time Of The Oath ja Better than raw sekä High Live Dvd suosituksien perusteella. DVD:tä olen hivellyt useaan otteeseen kaupassa , mutta on jäänyt ostamatta.

Kiitos IC, Shogun ja muutkin suositteluista, arvosteluista ja läpästä tässä topikissa
Ajan jokseekin minulle noin puolituntemattoman orkesterin ineen ja palailen potalle,kokemusta noin normaali gernesä löytyy joten ei ole mitään kumitusjunaa odotettavissa. :twisted:
Muutenkin hehkutus natsaa nilkkaan...
Powerslaver
Peräruiske
Peräruiske

Post by Powerslaver »

Juu ihan hyvä bändi, mutta parempiakin powerbändejä löytyy.
Michael Kiske on loistava laulaja ja ei tää uuskaan huono ole.
Ed Hunter
Hang-Around
Hang-Around

Post by Ed Hunter »

Pahemmin en kyllä (valitettavasti) ole tutustunut kyseiseen bändiin, mutta Better Than Raw iske kyllä ja kovaa! En ehkä ole niinkään paljon näihin muihinkaan powermetalli bändeihin tutustunut, mutta niistä mitä olen kuullut, tämä on paras... 8)

np. Helloween - Hey Lord!
"hail to the king, baby!"
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Pakko vielä sanoa, vaikka n. 6 kk sitten taisin viimeksi tässä ketjussa kehuskella, niin että Helloweenilla on kyllä yhdet suosikkilyriikoista mitä tiedän. Poijilla tuntuu olevan sanottavaa ja jokaisessa levyssä on oma kieli poskessa -tunnelmansa. Edguykin ansaitsee kiitokset, ainakin uusimmalla Hellfire Clubilla, mutta kyllä ne Helloweenin pojat osaa. Ja voi kun se Andi Deris on niin loistava lavamies ja laulaja. Ei sitä Kiskeä enää osaa kaivatakaan, tehköön rock-poppiansa, mikäli haluaa.
Sami
Peräruiske
Peräruiske

Post by Sami »

Ja se Andreas Deriksen erittäin omaperäinen biisien "viittomakieliset" sanat yleisölle.... tekee muuten vaikutuksen
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Karpaasi wrote:Pakko vielä sanoa, vaikka n. 6 kk sitten taisin viimeksi tässä ketjussa kehuskella, niin että Helloweenilla on kyllä yhdet suosikkilyriikoista mitä tiedän. Poijilla tuntuu olevan sanottavaa ja jokaisessa levyssä on oma kieli poskessa -tunnelmansa. .

Tuon olen pannut merkille useasti..... kansitaiteessa, välilehdillä ja sanoituksissa on mukavaa poikahuumoria :lol:

"save us, I can not swim " sano kurpitsa toiselle vedessä kelluvalle kurpitsalle

että siinä mallia
Into Iron Maiden Since 1983
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Itse kuulun näihin jo vähän elämää nähneisiin ihmisiin vaikka alle 40 olenkin,mutta musiikkiakin tullut digattua aika alkuajoista lähtien ja varsinkin Helloweeniä joka oli aivan ehdoton suosikki kun Keeper 1 ilmaantui markkinoille.Pettymys oli suuri kun Kahden Mega Suosikkini llaulajat vaihtuivat melkein samaan aikaan eli Kiske ja BRUCE!Meinasi lievästi sanottuna iskeä suuri järkytys josta ei ollut selvitä.No Masters Of The Ring menetteli jotenkin sen jälkeen kun Kiske lähti,mutta homma ei mielestäni ollut sama enään lainkaan.Mutta Show must go on niinkuin sanonta menee.Andiä kuuntelee jo joten kuten ja kaikki Helloweenitkin Hyllystä kyllä löytyvät.Onneksi kävi niin onnellisesti,että Bruce kuitnkin tuli takaisin ja juna sen kuin jyskyttää :wink:
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Rumpali näyttäisi vaihtuneen taas.
A message I received from the official Helloween website wrote:Official BOTTOM ROW Press-Release:

HELLOWEEN and drummer Stefan Schwarzmann have parted ways amicably. The former
RUNNING WILD- & U.D.O.-drummer, who played the drums during the pumpkin heads'
RABBIT DON`T COME EASY-world tour, will not be playing for the Hamburg based
band any longer. During the tour it became apparent to Stefan and to the rest of
the members of Helloween that, although things were going extremely well on the
human side of things, Stefan and the band did not entirely share the same views
musically. Stefan decided to stay to help out the band during their
pre-production until a replacement was found.

Dani Löble, highly acclaimed ex-drummer of RAWHEAD REXX turned out to be the
perfect man for HELLOWEEN. Dani, an exceptional talent known to many musical
insiders, has already finished most of the drum recordings for Helloween´s
follow-up album to RABBIT DON`T COME EASY. Helloween-fans can anticipate
awe-inspiring loads of double bass madness and the trademark Helloween style of
songs and arrangements on their upcoming album.

Discussion: http://www.helloweenboard.com/thread.php?threadid=4361
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Viimeinkin.

Keeper of the Seven Keys Pt. 1 & 2 ovat nyt saatavissa uusintapainoksina midprice-hintaan n. 11 euroa kappale riippuen kaupasta. Samalla on julkaistu myös muita vanhoja samalla kaavalla.

Haen loppuviikosta Pt.1 hyllyyn kakkosen seuraksi. Levykauppias soitteli tänään ja kysyi varataanko kun olivat saapuneet maahan. Jo vain !

Welcome home, we´ve missed you...

Myös Running Wild (Gates to Purgatory, Branded & Exiled 8) ), Gamma Ray ja Kreator muutamia mainitakseni ovat saaneet alkupään tuotantonsa midprice hyllyyn.

Eikun kyselemään asiansa tuntevasta levyliikkeestä.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Saabas
Paholainen
Paholainen

Post by Saabas »

^ Helvetin hyvä, olen Helloweeniin lähiaikoina tutustunut ja etenkin Better Than Raw tykittää niin armottomast (Push, Falling Higher, hey Lord!, Revelation, Time, I Can <-- prkl mitä biisejä!)i, mutta Keepperit jääneet hyllyyn kovan hintansa puolesta, mutta nytpä tulee sekin asia korjattua.
WHAT WOULD YOU DO IF VINCE NEIL SHOULD VISIT - BY MISTAKE - A DEATH GIG?
"I'd fuckin' kick his ass and while he's on the ground bleeding and crying I'd take a rancid smelly shit in his face and make him eat it!" -Chuck Schuldiner '86
Zapper
Kisälli
Kisälli

Post by Zapper »

^^Täytyypä itsekin hakea Keeper I hyllyyn. Sen luokan klassikosta on kuitenkin kysymys. Kreator kyllä kiinnostaa kanssa. Eikös muuten Gamma Rayn levyt ole kyllä olleet jo pidempäänkin midprice-hinnoissa?
poolrules
Veriveli
Veriveli

Post by poolrules »

Iron Constable wrote: Myös Running Wild (Gates to Purgatory, Branded & Exiled 8) ), Gamma Ray ja Kreator muutamia mainitakseni ovat saaneet alkupään tuotantonsa midprice hyllyyn.

Eikun kyselemään asiansa tuntevasta levyliikkeestä.
Aijai, kun kuulostaa hyvältä. Pitääkin huomenna bongata aironmusiikin hyllyt vähän tarkemmin samalla kun hakee uuden Hammerfallin hyllyyn.
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

HELLOWEEN : HIGH LIVE (1996)

Post by Peke »

HELLOWEEN : HIGH LIVE (1996)
Olipas erittäin positiivinen ylläri tämä mun nuoruuden rakkauden Helloweenin livepäläjäys. Olen tähän 90-luvun tuotantoon tutustunut vasta viime vuonna :oops: . 80-luvun matsku on sitten ihan tuttua kauraa.

Master of rings on soinut koneessa jo vuoden päivät ja hienosti toimii biisit myös tällä livellä, mm Why, Sole survivor, Where The Rain Grows ja upee solisti Andi Deriksen soittama ja laulama akustinen In The Middle Of The Heartbeat.

Aivan upea tunnelma välittyy myös Time Of The Oath levyn Power biisistä..

Mikä mahtava rumpali tämä Uli Kusch on? :finger:
Meni aamupuurot väärään kurkkuun ja silmäglassit nurkaan kun lykkäsin DVD: koneeseen. :wink: Menee kyllä Uli mun TOP5 rumpalisarjaan ihan heti. Sole Survivor, Eagle Fly Free…. huh huh.... muutama biisi esimerkkinä hienosta mätöstä. Mulle oli ihan uusi asia, että tämä Uli tuli Helloweenin ex-helloweenin ja perustajan Kai Hansenin Gamma Ray bändistä.

Kai Hansenin korvannut kitaristi Roland Grapowin huudatukset kertoo ukon omaavan soittotaidon lisäksi myös laululahjoja.... uuuuhhhh, sipsii. :D

Mr Helloweenin eli M.Weikathin lavasäteilyähän ei ole olemassaakaan, mutta Deris ja muut ukot hoitaa sen puolen ihan hyvin... ja Weikathin skitta kyllä puhuu kauniisti, joten väliäkös muulla.

Ehkäpä yhden kerran hieman vaisuksi taikka Michael Kisken värjoon jää Andi Deris laulaessaan Eagle Fly Free biisiä, mutta ei kyllä yleisarvosanaa laske, Future World ja Dr. Stein menee meinaan jo ihan komeesti Andiltä. Muutenkin kaveri vaikuttaa ihan ässältä

Basisti Markus Grosskopf, pistelee ihan siistejä kolinoita ajoittain mm Eagle Fly Freessä

Enpä osaa muuta sanoo, hienoo matskua....
Onneks löysin bändin uudestaan..... kiitos ystävälleni Jukalle (ei foorumin Jukka) joka lainas Master Of Ringsiä ja siitä innostuin uudestaan Helloweeniin.

Nyt on Time Of The Oath ja Better Than Raw tossa kuuntelussa vain muutan kerran olen levyt kuullut läpi, joten ei vielä uskalla arvostella. Hyvältä vaikuttaa ainakin High Livellä olevat Time Of The Oathin biisit.

Muutenkin matsku tuntuu ihan mulle sopivalta, skitat ulvoo ja pidän Andi Deriksin laulutyylistä ja rumpali Uli on ihan mahtava.

Jos on ikätovereita samassa jamassa niin ottakaapas vaan kaupasta tämä High Live mukaan, on sitä hienoo musa tehty myös kasariajan jälkeenkin. Ihan totta...... :wink:

Onneks jotkut asiat löytyy enemmin tai myöhemmin. Miä oon nyt iloinen poika taas ja Helloween soi. Happy Helloween. :D

High Liven biisit:
1. We Burn (Deris) 4:05
2. Wake Up The Mountain (Kusch/Deris) 5:05
3. Sole Survivor (Weikath/Deris) 4:46
4. The Chance (Grapow) 4:35
5. Why? (Deris) 4:25
6. Eagle Fly Free (Weikath) 5:53
7. The Time of The Oath (Grapow/Deris) 7:56
8. Future World (Hansen) 4:02
9. Dr. Stein (Weikath) 5:03
10. Before The War (Deris) 4:09
11. Mr Ego (Take Me Down) 7:42
12. Power (Weikath) 7:50
13. Where The Rain Grows (Weikath/Deris) 5:08
14. In The Middle Of A Heartbeat (Weikath/Deris) 2:59
15. Perfect Gentleman (Deris/Weikath) 3:40
16. Steel Tormentor (Weikath/Deris) 7:56

Rain, blood, milk, famine, sword, plague.
In the heavens shall be seen a running fire with long sparks.
Death comes out of snowfall, whiter than white.

Karhulan Metallitehtaassa 20.3.2005

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
escudo
Hell Rat
Hell Rat

Post by escudo »

On muuten totisesti tuo High Live DVD hintansa väärti. Itse kävin sen tuossa noin kuukausi sitten ostamassa vaikka en ollut ikinä kuullutkaan Master of the Rings ja The Time of the Oath levyiltä kuin muutaman biisin kummaltakin. High Live iski sen verran kovasti että kävin nuo kaksi kyseistä albumia saman tien ostamassa ja nyt on muutenkin tuo Helloween kovasti omalla tapetilla uutta levyä odotellessa.

High Livea katsellessa karisi kyllä omat viimeisetkin epäilyt siitä ettei Andi Deris yltäisi Kisken tasolle. Mies vetää myös nuo Kisken aikaiset biisitkin aivan loistavasti! Vaikka Kiskeä pidänkin edelleen parempana laulajana mutta ei häntä enää nykyisellä kokoonpanolla kaipaamaankaan jää, kyllä nykyiset herrat vetää myös sen verran tyylikkäästi ja taidokkaasti.

Master of the Rings ja The Time of the Oath ovat kumpainenkin osoittautuneet aivan loistavan luokan Helloween lätyiksi, jälkimmäinen vetää ehkä tällä hetkellä hieman pidemmän korren. Molemmilta löytyy todellisia hittibiisejä, eikä niitä varsinaisesti huonojakaan taida joukosta pahemmin löytyä. Tämän hetken suosikkeja näiltä levyiltä ovat: Sole Survivor, Where the Rain Grows, We Burn, Steel Tormentor, Wake Up the Mountain, Power, Anything My Mama Don't Like etc. Suosittelen ehdottomasti hankkimaan nämä levyt vaikka se Helloween ei nyt ihan suosikkibändi olisikaan.

Keeper pt.2 ja Walls of Jericho lähtee varmasti sieltä mid-price hyllyltä vielä matkaan kunhan massia tulee lisää kukkaron pohjalle. Helloween on kyllä ihan tässä lähiaikoina noussut sellaiseen asemaan että nyt suorastaan vituttaa kun en bändiä lähtenyt viime kesänä Saunaan katsomaan, toivotaan että bändi löytäisi tiensä tänne pohjolaan tänäkin kesänä. Silloin olen taatusti paikalla!
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
The Hellion
Berserkki
Berserkki

Re: HELLOWEEN : HIGH LIVE (1996)

Post by The Hellion »

Peke wrote: Mikä mahtava rumpali tämä Uli Kusch on? :finger:
Meni aamupuurot väärään kurkkuun ja silmäglassit nurkaan kun lykkäsin DVD: koneeseen. :wink: Menee kyllä Uli mun TOP5 rumpalisarjaan ihan heti. Sole Survivor, Eagle Fly Free…. huh huh.... muutama biisi esimerkkinä hienosta mätöstä. Mulle oli ihan uusi asia, että tämä Uli tuli Helloweenin ex-helloweenin ja perustajan Kai Hansenin Gamma Ray bändistä.

Muutenkin matsku tuntuu ihan mulle sopivalta, skitat ulvoo ja pidän Andi Deriksin laulutyylistä ja rumpali Uli on ihan mahtava.
Itse pidän myöskin erittäin paljon Ulin paukutuksesta, ei jätä ketään kylmäksi. Nyt tuli mullekkin ihan uutena asiana tuo että Uli on Gamma Raystä lähtöisin. Noh tiedänpä taas vähän enemmän. Andi Deriksestä olen alkanut myöskin pitämään todella paljon, ehkä jopa enemmän kuin Kiskestä.

Itse aloin kuuntelemaan Helloweenia ehkä vuosi takaperin kun latasin netistä muutaman biisin ja iski niin perkeleen lujaa. Nyt hyllystä löytyy Chameleon, Master Of The Rings, The Time Of The Oath, Dark Ride sekä uusin lisäys High Live(CD). Oli kyllä erittäin kovaa kauraa myöskin livenä Helloween. Studiolätyistä ehdottomana ykkösenä The Time Of The Oath. Parhaita biisejä en ala edes luettelemaan, on niitä sen verran paljon.
Zapper
Kisälli
Kisälli

Post by Zapper »

^Joo Ulihan soitti Gamman Sigh No More-levyllä. Muutenkin kyllä tuntuu noissa saksalaisissa powerbändeissä aika paljon samat miehet kiertävän.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Uli Kusch. Sama efekti kuin Pekellä. Meinasin tukehtua iltapalaan kun seurasin oikein tv:n kautta tuon Sole Survivorin intron ja sitten koko biisin ekaa kertaa. Ainahan se on kuulostanut sattanan hyvältä, mutta että voi ukon kädet ja jalat heilua levottoman tarkasti. Pitää ostaa High Live ja nähdä ite. Siinä kai se elävän kuvan salaisuus, vaikka olet kuullut biisin sata kertaa niin vasta kun näet ukon heiluttavan palikoitaan tautisella tahdilla ja tarkkuudella HYMY HUULILLA vihellellen, niin sitten vasta tajuat kuinka kovaa kauraa se on.

Tuon kai jo aikaisemmin kirjoitin, mutta kirjoitin nyt uudelleen. Sama hemmohan takoo nyt Masterplanissa ja ei voi kuin ihmetellä, että ihminenkö siellä on tosiaan patterin takana. Niin helvetan tarkkaa työtä, että voisi rumpukoneeksi luulla, vaan onneksi herra innostuu tasaisin väliajoin paukauttamaan jotain ihan outoa a´la Kusch, pitää kuuntelijan virkeänä ja leuan auki polviin asti ynnä rumpukoneet pois mielestä.

Uli is God.
KuoliO
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by KuoliO »

High Live on kovaa kamaa, mutta ainoa miinus siinä ehdottomasti on klassikkobiisien vähyys. Ei siellä ole kuin Eagle Fly Free, Future World ja Dr. Stein. En nyt tiedä luokitellaanko The Chance klassikoksi.
Mutta 3 klassikkoa 16 biisin setissä. Se on minusta aivan liian vähän. Rings levyltäkin soitetaan 6 biisiä? 3-4 riittäisi vallan mainiosti.
Walls Of Jericho levyltä ei mitään.
Eräällä kaverilla olen kuullut jotain Rings kiertueen bootleggeja ja siellä on soitettu mm. Ride The Sky:ta. Mieluusti kuulisin sen High Livellä. Että näin.
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Se on vähän miten klassikkobiisin näkee. Mielestäni pari Ringsin vetoa (Sole Survivor, In the Middle of the Heartbeat jne.) ja esim. Power ja The Time of the Oath ovat olleet klassikoita heti syntymästään lähtien. Mutta jos klassikoiksi katsoo vain 80-luvun biisit niin toki ymmärrän.

Mutta etsippä High Liveltä "täytebiisi". Löytyykö ?
KuoliO
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by KuoliO »

Iron Constable wrote:Mutta etsippä High Liveltä "täytebiisi". Löytyykö ?
Pistit muuten pahan. Ei löydy sitten millään. Vaikka mielestäni klassikoita on liian vähän, kokonaisuus livellä on todella hyvä. Huonoja biisejä ei löydy sitten millään.
Totta on että jotkut Helloween biisit ovat jo klassikoita heti julkaisusta lähtien, mutta mutta liveltä kyllä löytyy biisi mikä ei mielestäni ole koskaan ollut klassikko. Nimittäin Perfect Gentleman. Ja se on vielä bändin kokoelmallakin. Gentleman biisi vaikka pois ja tilalle joku vanhempi. Näin itse näen asian.
moved from side to side.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Taitaa tuo Perfect Gentleman olla mukana kuvioissa pääasiassa siitä syystä, että ainakin minun mielestäni siinä biisissä kiteytyy todella mainiosti bändin humoristinen puoli, joka on aina kuitenkin ollut ainakin 1/3 ruokaa. Ei siis puoli ruokaa.

Itse olen pitänyt kappaleesta heti ensikuulemalta, todella perverssi veto hihityksineen ja vihellyksineen. Se saamarin vihellysteema jää kaaliin kiertämään joka kuuntelulla ainakin viikoksi. Eikös se ole klassikon merkki 8)
ozz3
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by ozz3 »

Iron Constable wrote:^Taitaa tuo Perfect Gentleman olla mukana kuvioissa pääasiassa siitä syystä, että ainakin minun mielestäni siinä biisissä kiteytyy todella mainiosti bändin humoristinen puoli, joka on aina kuitenkin ollut ainakin 1/3 ruokaa. Ei siis puoli ruokaa.
Todellakin, huumorin ovat nämä taitaneet aina ja osanneet tuoda sen hyvän musiikin rinnalle eräänlaiseksi mausteeksi.

"Mr. Torture sells pain, to the house-wifes in Spain..."

Hauskaa ja helvatan tarttuvaa! :P
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
KuoliO
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by KuoliO »

^Niin Mr. Torture biisissä on se huumoriosasto on osunut lyriikkapuolelle. Uli tehnyt varsin hauskat sanat. Mutta itse biisin musiikissa ei ole mielestäni mitään huumoria. On muuten helvetin tykki biisi, Dark Riden parhaimmistoa.

Perfect Gentleman on näitä Helloweenin huumoribiisejä, joka on kyllä hyvä biisi, muttei loistava. Enemmän ok tasoa itselleni. Ja alun vihellysteema on kyllä tarttuva, sitä en kiellä. 8)
moved from side to side.
Graphics
Kisälli
Kisälli

Post by Graphics »

TÄTÄ ON ODOTETTU!

4.7.2005 Helloween täräyttää uuden singlen ilmoille. Sinkku tottelee nimeä COME ALIVE. Tulevan levyn julkaisupäivää eikä nimeä ei ole vielä tiedossa.

Maailmankiertue alkaa taas Marraskuun 18 Tsekeistä. Toivottavasti kiertue yltää Suomeen.

www.helloween.ws
Post Reply