Täältä ainakin saa. Limited Editionissa toinenkin koveri, The Neverending Storypoolrules wrote:Ilmoittele tänne jos jostain löydät tuota, kun ei tunnu olevan ihan maitokauppa tavaraa.

Moderator: The Killer Krew
Kiitoksia. Itsekin pähkäilin, että mistähän tuon hankkisi. Taitaa kyllä säästyä seuraavan jälkeiseen levypakettiin. Mutta ostaa aion, se on varma.Relic wrote:Täältä ainakin saa. Limited Editionissa toinenkin koveri, The Neverending Storypoolrules wrote:Ilmoittele tänne jos jostain löydät tuota, kun ei tunnu olevan ihan maitokauppa tavaraa..
No niin, kuka tilaa levyt koko porukalle? Mulla kun ei mitään paypallia ole.Relic wrote:Täältä ainakin saa. Limited Editionissa toinenkin koveri, The Neverending Storypoolrules wrote:Ilmoittele tänne jos jostain löydät tuota, kun ei tunnu olevan ihan maitokauppa tavaraa..
Otin yhteyttä tuonne meilillä. No tänään aamulla tuli vastaus itse bändin kitaristilta. Eli Paypalilla pystyy myöskin maksamaan ja ite tilasin pari levyä kun en viitsi alkaa Visaa vinguttaa montaa kertaa ennen Sloveniaan lähtöä. Lupasin kertoa asiasta täällä teille ja kerroin, että nippu ihmisiä tältä laudalta on kiinnostuneita tästä levystä joten ottakaa yhteyttä kyseiseen osoitteeseen mikäli kiinnostaa levyä tilata.poolrules wrote:Ilmoittele tänne jos jostain löydät tuota, kun ei tunnu olevan ihan maitokauppa tavaraa.Make#34 wrote:Voi juma kun olikin mahtavaa meininkiä. Heti lähti ostoon. Kiitokset taas IC sulle
Karpaasi wrote:En muista, että kukaan olisi pahemmin tutustunut täällä Kuschin projektiin BEAUTIFUL SIN? Itse olen kuullut lähinnä sen The Departed -remaken, Lostin. Kehtaako kukaan suositella debyyttilevyä heiltä, vai onko kukaan kuullutkaan?
Samaten alkupään "This Is Not The Original Dream" on hyvä tärppi. Kyllähän tuo ihan ok ~7½ tai 8- levy on, ei Kuschin biisinkirjoitustaidot ole mihinkään hävinneet, vaikka norskien seurassa hengaakinHaba wrote:Kyllä on tuttu ja jonkin verran on ollut pyörityksessä, muistaakseni tuosta oli jonkun verran läpyskää jossain päin tätäkin topicia. Ihan kiva levy, muttei enempää, mutta sanoisin kumminkin, että sijoituksen arvoinen. Tuo Lostin re-make antaa musiikin tyylistä ihan hyvän kuvan. Jos haluat vielä jonkun testibiisin, niin "Take Me Home" on yksi albumin parhammista ja voi antaa hyvän sysäyksen levyn ostoon. Jos ei, niin voit luultavasti unohtaa albumin.
Kisken aikainen Helloween on se oikea Helloween, muttei oikein itseä nappaa tuo Edguy. Vaikka hyvin vetivätkin tuolla Nummen lavalla viime Juhannuksena...Iivis wrote:^Samplet kuulosti helvetin hyvältä, joten varmaan on levy laitettava itsekin tilaukseen. Kisken aikainen Helloween + Edguy= JRÄJETÖNTÄ TIMANGIA!