Children Of Bodom
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautaneito IRC Crew
^Se että kaikkea erilaista ihaillaan, todistaa taas vain sen, että ihmiset ovat erilaisia. Tottakait se (saa) sua naurattaa ja säälittää, kun 15-kesäset pennut, jotka juuri löytäneet jonkun bändin jota olet itse kuunnellut 10 vuotta. Venaa puruluu hampaiden välissä 5 tuntia ovien avausta, vain päästäkseen pienuutensa takia eturiviin näkemään "vitun siistiä bändiä". Sen jälkeen keikan viimeiseen biisin asti pelkoperseessä että koska se vanha fani tulee ja puskee mut tästä pois kyynärpää taktiikalla. Tonne Damnperseen keikallekkin oli menossa niin paljon populaa, ettei nuo pikkusällit pääse varmasti kovin lähelle eturiviä, jos eivät siellä notku lämppäribändistä asti. Itse olen nykyään niin vanha luumu, että jään suosiolla sinne äänipöydän läheisyyteen ja annan nuorison riehua niin paljon kun jaksaa ja leikin rokkipoliisia, joskus laulan mukana, joskus en.
Ehkäpä toi Etelä-amerikan meininkikin sua naurattaa, kun porukka tulee päivää ennen keikan alkua sinne ovien taakse meluamaan ja yrittämään sisään keikkapaikkaan ihan kympillä. Esim. Stratovariuksen jätkiltä oli meinattu repiä vaatteet fanien toimesta päältä, kun olivat siellä Infiniten kiertueella soittamassa.
Tosin, eilen One Man Armyn aikana olin ainut joka oli keikan alusta loppuun edessä, "moshaten" ja laulaen koko keikan mukana (nimenomaan, just sanoi itteäni vanhaksi rokkipoliisiksi ja seuraavassa kappaleessa olenkin taas riehumassa, missä logiikka?). Aivan mahtava keikka, vaikka settiä oli taas jouduttu leikkaamaan aikataulujen takia.
Army muuten soitti.
- Public Enemy No 1
- Devil On The Red Carpet
- No Apparent Motive
- The Sweetness Of Black
- So Grim So True So Real
- Bulldozer Frenzy
- So What (Anti-Nowhere League koveri, mm. Metallica soittanut tätä paljon)
Eli tuosta setistä oli Branded By Iron pudonnut. Mutta Johan sanoi, että ovat lämppäämässä Hypocrisyä ja Soilworkkiä tulevalla kiertueella (aika varmasti) ja tulevat ehkä suomeen yhdelle keikalle.
Ehkäpä toi Etelä-amerikan meininkikin sua naurattaa, kun porukka tulee päivää ennen keikan alkua sinne ovien taakse meluamaan ja yrittämään sisään keikkapaikkaan ihan kympillä. Esim. Stratovariuksen jätkiltä oli meinattu repiä vaatteet fanien toimesta päältä, kun olivat siellä Infiniten kiertueella soittamassa.
Tosin, eilen One Man Armyn aikana olin ainut joka oli keikan alusta loppuun edessä, "moshaten" ja laulaen koko keikan mukana (nimenomaan, just sanoi itteäni vanhaksi rokkipoliisiksi ja seuraavassa kappaleessa olenkin taas riehumassa, missä logiikka?). Aivan mahtava keikka, vaikka settiä oli taas jouduttu leikkaamaan aikataulujen takia.
Army muuten soitti.
- Public Enemy No 1
- Devil On The Red Carpet
- No Apparent Motive
- The Sweetness Of Black
- So Grim So True So Real
- Bulldozer Frenzy
- So What (Anti-Nowhere League koveri, mm. Metallica soittanut tätä paljon)
Eli tuosta setistä oli Branded By Iron pudonnut. Mutta Johan sanoi, että ovat lämppäämässä Hypocrisyä ja Soilworkkiä tulevalla kiertueella (aika varmasti) ja tulevat ehkä suomeen yhdelle keikalle.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
*miss*Pentelesh wrote:^Se että kaikkea erilaista ihaillaan, todistaa taas vain sen, että ihmiset ovat erilaisia. Tottakait se (saa) sua naurattaa ja säälittää, kun 15-kesäset pennut, jotka juuri löytäneet jonkun bändin jota olet itse kuunnellut 10 vuotta. Venaa puruluu hampaiden välissä 5 tuntia ovien avausta, vain päästäkseen pienuutensa takia eturiviin näkemään "vitun siistiä bändiä". Sen jälkeen keikan viimeiseen biisin asti pelkoperseessä että koska se vanha fani tulee ja puskee mut tästä pois kyynärpää taktiikalla. Tonne Damnperseen keikallekkin oli menossa niin paljon populaa, ettei nuo pikkusällit pääse varmasti kovin lähelle eturiviä, jos eivät siellä notku lämppäribändistä asti. Itse olen nykyään niin vanha luumu, että jään suosiolla sinne äänipöydän läheisyyteen ja annan nuorison riehua niin paljon kun jaksaa ja leikin rokkipoliisia, joskus laulan mukana, joskus en.
Kyse ei ollut siitä, miten kova fani on, minkä ikäinen on tai vastaavaa, vaan siitä, että kaikille keikoille tiettyyn kokoluokkaan saakka (tyyliin Metallica) voi päästä eturiviin lyhyellä jonotuksella ILMAN että tuuppii ketään pois sieltä eturivin tuntumasta. Kunhan menee sinne keikkapaikalle hyvissä ajoin (Tavastialla salin ovelle, Pakkahuoneella ulko-ovelle jne.) ja on sitten valppaana menemään narikan kautta eturiviin. Kyllähän siellä on itsekin tullut seisottua kaikkien lämppäribändien ajan hyvinkin kauan, mutta kyse oli nimenomaan siitä, ettei ole kertaakaan tarvinnut tuuppia ketään tieltä tai varsinkaan jonottaa viittä tuntia. Ja tätä kokemusta on kyllä kertynyt ihan pikkuisista bändeistä loppuunmyytyihin keikkoihin saakka, K18 luokituksella ja ilman.
Edelleen: Miksi jonottaa viisi tuntia, kun samaan tulokseen pääsee ilman törkeyksiä viidessä minuutissa ja miksi maksaa 800 euroa levystä, jonka voi saada kahdeksalla eurolla?
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
Kaikki eivät välttämättä tiedä tätä "faktaa" jonotuksesta, tai eivät luota omiin voimiinsa ja kokoihinsa keikoille mentäessä. Myöskin eräs mahdollisuus saattaa olla se, että kaverit haluavat saada haluamansa tavaran keinolla millä hyvänsä, todistamatta kuitenkaan fanitustaan kyseistä bändiä kohtaan, vaan halulla saada haluamansa.Akiman wrote:Edelleen: Miksi jonottaa viisi tuntia, kun samaan tulokseen pääsee ilman törkeyksiä viidessä minuutissa ja miksi maksaa 800 euroa levystä, jonka voi saada kahdeksalla eurolla?
Nimimerkillä: "Anthraxin keikalle ryntäys eturiviin isona poikana jo edellisen bändin soiton puolivälissä"
T-a-r-p-e-e-k-s-i e-p-ä-s-e-l-v-ä-s-t-i
-
- Manowarrior
Nahistellaanko? Häh?
Tuosta jonottamisesta on vaan tullut tapa. Mulle ja Kuukalle.
Olemme monasti tulleet siihen tulokseen, että tästä oltais selvitty monet tunnit vähemmällä jonotuksella, mutta silti me vaan aina jonotetaan, miltei riippumatta bändistä.
Siinä ei ole koolla tai iällä mulle ainakaan väliä vaan se on aina ollut ihan selvää, että ennen keikkaa jonotetaan.
Se on vaan jotenkin 'asiallista', että oman katsomis paikan eteen tehdään jotain, eikä ängetä sinne ja aiheuteta toisille pahaa mieltä. Koska aina kun joku siihen riviin tunkee niin pienimmällä tulee huonommat oltavat.
Sitten se taas, että onko kovempi fani jos jonottaa enemmän niin sitä en sano.
Vaan sanon sen, että jonottamisella pääset päämäärääsi, vaikkakinn joissain tapauksissa myös ilman sitä jonottamista.
Seuraavaksi menossa katsomaan sitä Anthraxia, jonka jälkeen viikon varoitus ajalla Kinkkua.
Tiedän jo nyt, että molempia jonottelen luultavasti ainakin tunnin. Se on vaan sellainen juttu.
Päätettiin Kuukan kanssa, että mikäli mennään sitä Lordia ja Kilpeä kattomaan niin sinne ei jonoteta sitten sekuntiakaan. Paikalle tullaan juuri ennen bändin aloittamista ja sillä sipuli.
Nimimerkillä: Pieni mies, jonka olo tulee aina huonommaksi kun isot vanhat korstot änkevät eturiviin
Tuosta jonottamisesta on vaan tullut tapa. Mulle ja Kuukalle.
Olemme monasti tulleet siihen tulokseen, että tästä oltais selvitty monet tunnit vähemmällä jonotuksella, mutta silti me vaan aina jonotetaan, miltei riippumatta bändistä.
Siinä ei ole koolla tai iällä mulle ainakaan väliä vaan se on aina ollut ihan selvää, että ennen keikkaa jonotetaan.
Se on vaan jotenkin 'asiallista', että oman katsomis paikan eteen tehdään jotain, eikä ängetä sinne ja aiheuteta toisille pahaa mieltä. Koska aina kun joku siihen riviin tunkee niin pienimmällä tulee huonommat oltavat.
Sitten se taas, että onko kovempi fani jos jonottaa enemmän niin sitä en sano.
Vaan sanon sen, että jonottamisella pääset päämäärääsi, vaikkakinn joissain tapauksissa myös ilman sitä jonottamista.
Seuraavaksi menossa katsomaan sitä Anthraxia, jonka jälkeen viikon varoitus ajalla Kinkkua.
Tiedän jo nyt, että molempia jonottelen luultavasti ainakin tunnin. Se on vaan sellainen juttu.
Päätettiin Kuukan kanssa, että mikäli mennään sitä Lordia ja Kilpeä kattomaan niin sinne ei jonoteta sitten sekuntiakaan. Paikalle tullaan juuri ennen bändin aloittamista ja sillä sipuli.
Nimimerkillä: Pieni mies, jonka olo tulee aina huonommaksi kun isot vanhat korstot änkevät eturiviin
-
- Rautaneito IRC Crew
Otit muuten huonot esimerkit, Paskahuoneella (damperseessä) olen käynyt kerran, se oli Helloween 2004. Keikan edetessä sieltä eturivistä tuli pienempiä ja pienempiä omien vahempiensa/holhoojan (ko. keikkahan oli näitä damperseeläisten k-16 keikkoja) suojiin, kun "isot pojat" tuli kännissä laulaa Keeper Of The Seven Keyssiä. Ymmärettävää.Akiman wrote:Kyse ei ollut siitä, miten kova fani on, minkä ikäinen on tai vastaavaa, vaan siitä, että kaikille keikoille tiettyyn kokoluokkaan saakka (tyyliin Metallica) voi päästä eturiviin lyhyellä jonotuksella ILMAN että tuuppii ketään pois sieltä eturivin tuntumasta. Kunhan menee sinne keikkapaikalle hyvissä ajoin (Tavastialla salin ovelle, Pakkahuoneella ulko-ovelle jne.) ja on sitten valppaana menemään narikan kautta eturiviin. Kyllähän siellä on itsekin tullut seisottua kaikkien lämppäribändien ajan hyvinkin kauan, mutta kyse oli nimenomaan siitä, ettei ole kertaakaan tarvinnut tuuppia ketään tieltä tai varsinkaan jonottaa viittä tuntia. Ja tätä kokemusta on kyllä kertynyt ihan pikkuisista bändeistä loppuunmyytyihin keikkoihin saakka, K18 luokituksella ja ilman.
Edelleen: Miksi jonottaa viisi tuntia, kun samaan tulokseen pääsee ilman törkeyksiä viidessä minuutissa ja miksi maksaa 800 euroa levystä, jonka voi saada kahdeksalla eurolla?
Ja tavastia toinen, yleensä kaikki keikat kielletty alle 18 v. Eli periaatteessa, ei enää mitkään ihan riisikepit sinne pääse. Toissapäivän bodomissa, siellä oli eturiviin menny nojaamaan heti kaikki 150 senttiset likat ja pojat jo ennen One Man Armyä. Tosin, empä tiedä että kuinka kauan olivat jonottaneet.
Nosturissa Exodus oli sallittu kaiken ikäisille. Kaikki teletapit oli siellä edessä enne Exoduksen keikan alkua (toiset venttas Hypocrisyä ja toiset Exodusta) mutta keikan toisen biisin aikana, oli ne kaikki teletapit menneet siihen äänipöydän viereen ympärille kun isot pojat tuli taas baarista riehumaan eteen. Onneksi en ole "pieni" enään.
Jo touhon LP asiaan en sano mitään, mutta tyhmyyttä on sitten myös ilmeisesti menny Lippupalvelun luukulle jonottamaan Iron Maiden lippuja, kun ne voi saada kotoota puhelimella tai varattua internetistä? Eli siis miksi liikkua oman mikron edestä minnekkään?
Nurse Them Feed Them Kill Them
Mielestäni jonotus on paremoi keino päästä etu riviin, kun se että sieltä tulee ne pari metriset korstot heittää sut letistä taaemmas. Itse en hirveästi ollut keikoilla etu rivissä, Bodomiakin olin Nosturissa suunnilleen 5 rivissä vaikka odotin vain tunnin ajan. Toisaalta Tuskassa olin toisessa rivissä ja odottelin sielläkin pari tuntia.
Outoa tässä oli se, kun menin katsomaan Helloweenia Kaapelitehtaalle. Mentiin paikalle suunnilleen 45 min. ennen keikan alkua ja olin ensimmäinen keikka paikalla ja siitä tuli ensimmäinen eturivin paikka ja penteleen hienoa oli, vaikka kylkiluut olivat hieman kipeinä seuraavat päivät
Outoa tässä oli se, kun menin katsomaan Helloweenia Kaapelitehtaalle. Mentiin paikalle suunnilleen 45 min. ennen keikan alkua ja olin ensimmäinen keikka paikalla ja siitä tuli ensimmäinen eturivin paikka ja penteleen hienoa oli, vaikka kylkiluut olivat hieman kipeinä seuraavat päivät

-
- Bugstomper
Sanokaa mitä sanotte mutta CoB hoiti homman kotiin Ankkarokissa!
Täyspitkä 15 biisin setti, pyrot, lavalla kolme autopuolikasta ja iso ramppi rumpulavan takana/yläpuolella. Show oli erityisen hieno festarishöyksi.
Keli oli rasvatyyni joten tuulikaan ei soundeja vienyt.
Soolot eivät jostain syystä tällä kertaa osuneet ihan nappiin mutta muuten kyllä.
Hyvä meininki!
Täyspitkä 15 biisin setti, pyrot, lavalla kolme autopuolikasta ja iso ramppi rumpulavan takana/yläpuolella. Show oli erityisen hieno festarishöyksi.
Keli oli rasvatyyni joten tuulikaan ei soundeja vienyt.
Soolot eivät jostain syystä tällä kertaa osuneet ihan nappiin mutta muuten kyllä.
Hyvä meininki!
Mikäs siinä, jos siellä vaan sitten jaksaa odotella. Festariolosuhteissa vaan sitten on niitäkin, jotka jaksaa odottelun lisäksi nillittää olemattomista. Olikohan se nyt 2004 Tuskan jälkeen, kun Imperiumissa joku vesipää aloitti siellä keskustelun, että "yhyy, kun jouduin Sonta Farticaa odotellessa olemaan eturivissä Nasumin aikana ja se oli ihan kauheeta musaa ja sit siellä oli joku moshpittiki niiQ ja mä sain vähän osumaa ja sit ne fanit siel yleisössä vittuili mulle!"... vittu, jos sitä mennään sinne eturiviin, niin jospa mentäisiin vaikkapa vasta silloin, kun se odotettu esiintyjä ilmestyy lavalle, tai edellisen esiintyjän lopetettua? Muuten on nimittäin ihan turha itkeskellä. Jos olisin jonkin bändin kova fani ja haluaisin sen eturivistä nähdä, niin ainakin mua vituttaisi suunnattomasti katsella jotain korviaan piteleviä ei-faneja kitisemässä ja viemässä eturivien paikkoja. Itse asiassa tänäkin vuonna Tuskassa noita tuollaisia spedejä oli.Warheart wrote:Mielestäni jonotus on paremoi keino päästä etu riviin, kun se että sieltä tulee ne pari metriset korstot heittää sut letistä taaemmas. Itse en hirveästi ollut keikoilla etu rivissä, Bodomiakin olin Nosturissa suunnilleen 5 rivissä vaikka odotin vain tunnin ajan. Toisaalta Tuskassa olin toisessa rivissä ja odottelin sielläkin pari tuntia.

Kyllä Bodom heitti kovan keikan. Tosin laulu olisi voinut kuulua paremmin tai sitten se vain johtui yleisön riehakkaasta mukana laulamisesta. Olin aivan edessä keskellä mitä nyt välillä kävin toisessa rivissä kun joku androgyyni gootti ruho tuli siihen makaamaan. Onneksi häipyi siitä ja pääsin taas etu riviin jonka paikan oli lunastanut jo monta tuntia aikaisemmin nähdäkseni myös toisen loistavan yhtyeen nimeltä Flogging Molly.
Kyllä sain vastinetta rahoilleni. Latvala oli hyvässä kunnossa ja pisti pari jämäkkää sooloakin kehiin jolloin allekirjoittanen sydän rupesi pumppaamaan verta humppa kompin tahtiin. Mieleeni juolahti kaunis ajatus etä jos vaikka soittaisivat Stonea. Haaveksi jäi sekin toive. Laiho suoriutui sooloistaan hyvin tosin parhaassa iskussa ei hän ollut.
Kaikenkaikkiaan loistavaa menoa Ankkarockissa. Kiitos kaikille mukana olleille.
Kyllä sain vastinetta rahoilleni. Latvala oli hyvässä kunnossa ja pisti pari jämäkkää sooloakin kehiin jolloin allekirjoittanen sydän rupesi pumppaamaan verta humppa kompin tahtiin. Mieleeni juolahti kaunis ajatus etä jos vaikka soittaisivat Stonea. Haaveksi jäi sekin toive. Laiho suoriutui sooloistaan hyvin tosin parhaassa iskussa ei hän ollut.
Kaikenkaikkiaan loistavaa menoa Ankkarockissa. Kiitos kaikille mukana olleille.
-
- Bugstomper
Tähän väliin sitten tilanneraportti Wackenista, jossa herra Laiho lausahti yhden välispiikin aikana 17 kertaa sanan fuck. Koko keikan kiinnostavuusarvo perustui omalla kohdallani siihen, että yritän laskea montako kertaa kyseinen sana kuullaan keikan aikana. Sekosin laskuissa viidenkymmenen jälkeen
.

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Bugstomper
Niin.. pointti viestissäsi? Tiedän hyvinkin, että otin kappaleesta lainaukseni. Yleistä pätemistä jälleen vai jotain syvällisempää?Akiman wrote:Lainaus suoraan Strapping Young Ladin You Suckista. (Ei, vastaavaa ei ole ollut missään muualla)Ipe wrote:^ Tärkeintä on, että nuoriso tykkää. Se katsos on monien mielestä asennetta, kun lempibändi opettaa heille kiroilun salat.
Fuck you, you fuckin fuck!
Bändistä sen verran, että ehkäpä Slayerin yhteydessä näen bändin, saa sitten oman kokemuksen myötä kertoa sen todellisen mietteen bändin livetaidoista ja musiikillisesta ulosantamuksesta.
Ps. Loistava tuo Strappingin kappale. Alienista ja Citysta tulossa lähiaikoina miete.
...Sattui eräs setä Devin viittaamaan eräässä haastattelussa, että kyseisen kappaleen eräät melodiakohdat ja lyriikat viittaavat juurikin tiettyjen melotilufuckfuckfuck bändien suuntaan, eikä siinä kehyksessä tarvinnut edes kovin kauaa miettiä, mistä oli kyse, kun CoB oli ollut puheena juuri ennen muutenkin.Ipe wrote:Niin.. pointti viestissäsi? Tiedän hyvinkin, että otin kappaleesta lainaukseni. Yleistä pätemistä jälleen vai jotain syvällisempää?Akiman wrote:Lainaus suoraan Strapping Young Ladin You Suckista. (Ei, vastaavaa ei ole ollut missään muualla)Ipe wrote:^ Tärkeintä on, että nuoriso tykkää. Se katsos on monien mielestä asennetta, kun lempibändi opettaa heille kiroilun salat.
Fuck you, you fuckin fuck!
Fanitin Bodomia vuoden 2005 alkuajan, mutta lopahti aika nopeasti sekin. Ei ole oikeen miun musiikkia, ei ollenkaan. Tykkään enemmän hard rockista, ja heavy metalista. Ja thrashista, suosikkeihin lukeutuu Suomi-metallin tiennäyttäjä Stone, brasilian ylpeys Sepultura (joka ei oo tehny kauheen kummosta musaa Maxin lähettyä) Ja iki-vihreä Slayer. Ja Stam1naa ja Mokomaa tulee kuunneltua kanssa. SEKÄ PANTERA! Mutta, takaisin aiheeseen, ihQuihin Bodomin poikiin.
En oikein pidä tuosta Bodomin hurjasta ylistyksestä. Taino... Saahan tykkäämäänsä bändiä ylistää, ja fanittaa, mutta jossain kohtaa menee yli. Tiiän pari ihmistä (tyttöjä, yllätys), jotka kävelee ympäriinsä NIIN tr00ina, niin kovina, kantaen mankkaa, ja soittaen pelkkää Hate metä. Aivan. Pelkkää samaa biisiä. Tuossa oli hieman esimerkkiä, siitä, että millaista tuntemani Bodom-ylistysjoukko (ja voin kertoa, etteivät ole ainoita nuo kaksi mainitsemaani.) Mutta, omia mietteitäni bändistä.
-alussa hyvä, mutta alkoi maistua puulta. Biisit toistavat itseään loppujen lopuksi aika tavalla.
-suuresti ylistetyt Are you dead yet? ja Hatecrew Deathroll ovat suurinta kuraa, mitä olen kuullut. In your face, jee. "Me ollaan vihamiehistö, me seistään, eikä kaaduta." Ok.
Kun taas Something wild ja Follow the Reaper, ekat CoB-levyt, jotka hankin, ja kuulin, ovat loistavia levyjä verrattuna muihin levyihin. En pidä Hatebreederistä. Ei iske vaan jostain syystä.
-Alexi Laihon tituleeraminen Suomen kovimmaksi kepittäjäksi ampuu yli. Miksemme voisi kuulla Latvalan sooloja joskus? Olen hyvin varma, että mies sopisi hyvin myös soolokitaristiksi.
-Laihon laulu surkeinta paskaa, mitä olen kuullut. SW, HB ja FTR-levyillä laulu on vielä kuunneltavaa, mutta AYDY?... Surkeaa.
Tässä jotakin mielipidettä ja huomionottoa. Olen kerran livenä nähnyt, Tuska 2005. Eniten sinne menin Acceptiä ja Sentencediä kasselemaan.
En oikein pidä tuosta Bodomin hurjasta ylistyksestä. Taino... Saahan tykkäämäänsä bändiä ylistää, ja fanittaa, mutta jossain kohtaa menee yli. Tiiän pari ihmistä (tyttöjä, yllätys), jotka kävelee ympäriinsä NIIN tr00ina, niin kovina, kantaen mankkaa, ja soittaen pelkkää Hate metä. Aivan. Pelkkää samaa biisiä. Tuossa oli hieman esimerkkiä, siitä, että millaista tuntemani Bodom-ylistysjoukko (ja voin kertoa, etteivät ole ainoita nuo kaksi mainitsemaani.) Mutta, omia mietteitäni bändistä.
-alussa hyvä, mutta alkoi maistua puulta. Biisit toistavat itseään loppujen lopuksi aika tavalla.
-suuresti ylistetyt Are you dead yet? ja Hatecrew Deathroll ovat suurinta kuraa, mitä olen kuullut. In your face, jee. "Me ollaan vihamiehistö, me seistään, eikä kaaduta." Ok.
Kun taas Something wild ja Follow the Reaper, ekat CoB-levyt, jotka hankin, ja kuulin, ovat loistavia levyjä verrattuna muihin levyihin. En pidä Hatebreederistä. Ei iske vaan jostain syystä.
-Alexi Laihon tituleeraminen Suomen kovimmaksi kepittäjäksi ampuu yli. Miksemme voisi kuulla Latvalan sooloja joskus? Olen hyvin varma, että mies sopisi hyvin myös soolokitaristiksi.
-Laihon laulu surkeinta paskaa, mitä olen kuullut. SW, HB ja FTR-levyillä laulu on vielä kuunneltavaa, mutta AYDY?... Surkeaa.
Tässä jotakin mielipidettä ja huomionottoa. Olen kerran livenä nähnyt, Tuska 2005. Eniten sinne menin Acceptiä ja Sentencediä kasselemaan.
Pidän erittäin paljon ja kyseinen bändi on yksi lempi bändeistäni. En välitä siitä mitä muut ajattelevat, kun kuuntelen Bodomia ja pidän heidän paitoja päälläni, sillä se on heidä mielipide bändistä ja minulla omani. Ja minua saa sanoa ihQuksi pikku Bodom-faniksi jos haluaa, sillä en välitä siitä ja mielestäni se naurettavaa ja typerää, sillä kaikki pitävät eri asioista. Aamen.
The Night Of Living Dead