Voi @!#$ oli kova keikka!
@!#$ siis!
Ensin lähettiin hesaan Kuukan kanssa. siellä sitten todettiin että on vitun kova nälkä!
menimme syömään ja sen jälkeen kirmasimme heti Nosturin ovelle! olimme n. 10 m ovesta!
Jonotus kului siinä ihan leppoisasti ainoa vaan että kädet sai hypotermia kohtauksen enkä enää 20:50 tuntenut mitään.
Sisälle päästiin 21:00 jälkeen. Paita tarttui mukaan ja roinat narikkaan!
@!#$ nopea juoksu saliin!
Viides rivi. se se oli! siinä me oltiin odotetulla Children of Bodomin keikalla 28.10. Kuukan kanssa.
Odottelimme siinä ja keikka alkoi 23:15 --->.
Heti ensi alkuun kuulimme uudelta plätyltä aloitus raidan, Living Dead Beat...
toisen biisin jälkeen Laiho tuli karjumaan että seuraavaksi tulee HATE ME!!! @!#$ se oli keikan paras biisi! siinä heiluttiin ja hypittiin ja KARJUTTIIN! Hate Me:tä seuras mukavasti Lake Bodom, jota ei Laihon mukaan Suomessa olla kuultu yli viiteen vuoteen (vähän jäin ihmetteleen

)
Tässä vaiheessa keikkaa olinkin jo punkenut suoraa keikan kuninkaan, Alexi "Wildchild" Laihon mikin eteen, eli eturivin keskelle!
Keikalla kuultiin oikein kermaa!
Follow the Reaper, Hate Crew Deathroll, Silen Night Bodom Night + paljon muita!
uudelta lätyltä alkuun mainittu Living Dead Beat, Are You Dead Yet?, In Your Face, Next in Lime, We´re Not Gonna Fall..............
YleX ja Yle taltioivat keikan videokameroin ja kameroin! kuvaajakin innostui ottamaan mun Karjunnasta ja Moshauksesta yli 20 kuvaa, siitä naaman edestä!!!

:D:D:D:D
Keikan loppuun kuultiin armoton Touch Like Angel of Death (mun muistin mukaan

)...
Bändi tuli kätteleen eturivin superfaneja! kaikkien kanssa lyötiin kättä päälle ja rumpalin melkein kiskasin lavalta, ilman turvamiestä se olis tippunutkin !
Kotiin palattiin n. 03:30... nukkumaan ja herätys siihen että Kuukka se @!#$ @!#$ heittää mua KIRJALLA!!!
Keikka oli aivan mieletön! aatelisten parasta antia!
Kiitos Children of Bodomille! /../