Noo Ipe se vähän kokeilee pienempiään... No ei vaan onhan jokaisella oikeus mielipiteeseensä ja eipä sitä aina tule joka sanaa mietittyä harkiten mitä sitä tänne heittää joten "Ei aina tarvii nuoleskella pilkkua,sanon minä Perskeles!"
Ai alkaa Hetfieldilläkin jo parta harmaantua kuten Arayalla. Eipä se mitään, kunhan jaksavat äijät soittaa. On se kyllä tyylikäs jätkä. Seek and destroy!
Kyllä osaa olla mies edelleen karismaattinen ja tuo parran harmaantuminen tuo vain lisää karismaa ja arvokkuutta kuten on käynyt myös Tom Arayalla.
Nyt menisivät studioon äkkiä.
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
Siis ..... mitä?
Metallica ja The Rolling Fucking Stones..... siinä sukupolvet kohtaavat.... jumping jack flash...... ei vaan diggaan kyllä kummastakin bändistä.... mutta melko yllättävä veto
Peke wrote:Siis ..... mitä?
Metallica ja The Rolling Fucking Stones..... siinä sukupolvet kohtaavat.... jumping jack flash...... ei vaan diggaan kyllä kummastakin bändistä.... mutta melko yllättävä veto
Rollareillahan tuntuu olevan kovat lämppärit keikoillaan, taannoin Torontossakin oli AC/DC ja Suomessakin vain ZZ-Top ja Hellacopters.
|Faith No More|Candlemass|
|Tuska Open Air|Korn|
|Ilosaarirock|Kraftwerk||
|Muse|
Onko Iron Maiden soittanut Metallican kanssa keikalla?
Ainakin Lars on vieraillut yhdellä Maidenin keikalla 1988 ja sitten Nicko "Nenä" McBrain vieraili Metallican keikalla 1992 vuonna.
GLAM stands for Gay LA Metal. I mean, if you have to dress up like a chick on stage to get people comin to check you out, you gotta ask yourself. First, you got unsolved issues. Second off, is your music really that good? -Dave Mustaine
^^^ hraat Pulkkinen vielä pikkusen Metallicaan. Käyt hakemassa kaupasta Kill'em All levyn, ja sittenkun olet veivannut sen läpi, niin voipi olla, että kaipaa tuo viestisi pientä editointia. Ei mene hukkaan tuo raha, jos tuon debyytin haet, tai jonkin muun tuotannon alkupään levyn...
EDIT: Dam... Olin hidas... Mutta löytyykö koneelta kappaleita Metallican debyytiltä, tai toiselta levyltä ? Jos ei niin äkkiä hakemaan, vaikka nyt sitten hakuohjelmien kautta, penthele.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
No eipä löydy näyttää menevän tosta master of puppetista ylöspäin noi mun biisit mitä koneeltä löytyy.tai no kyllä näyttää kill "em all levyltä motorbreath löytyvän.
Ja niitä levyjä voi tietty ostaa, eikä imuroida netistä .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
^ Ei välttämättä kaikki koneella oleva musa ole netistä kuten mulla. Kaikki levyhyllyni levyt löytyy mp3-formaatista koneelta, josta on huomattavan paljon mukavampi soittaa niitä. Tiedä sitten kumpi pulkkisella on kyseessä.
There is room for all God's creatures....right next to the mashed potatoes.
Mä oon niitä' netistä imuttanu, ku ei oo metallicaa kohtaan kovin suurta kiinnostusta ikinä ollut. Vaikka en sitä hommaa kannata mutta kun ei se mullakaan raha puussa kasva. black albumin kyllä kopion levyltä koneelle.
sq wrote:^ Ei välttämättä kaikki koneella oleva musa ole netistä kuten mulla. Kaikki levyhyllyni levyt löytyy mp3-formaatista koneelta, josta on huomattavan paljon mukavampi soittaa niitä. Tiedä sitten kumpi pulkkisella on kyseessä.
Kyllähän noita löytyy hyllystä kopioituna minultakin. Esim. kaikki Maidenit. Mukavampi treenailla niitä biisejä keikkoja varten, kun väsää sen playlistin Winampiin ja antaa palaa. Ei turhaa puljaamista levyjen kanssa.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Kyllähän Metallicaa tuli fanitettua kovastikin vielä lähiaikoina, mutta sitten tuli Maiden ja sotki kuviot.
Edelleenkin Metallica on kolmen parhaan bändin joukossa, ja paras levy on ...And Justice For All.
Live Shit on lyömätön, katsokaa se!
^...And Justice For All on myös oma suosikkini. Ei löydy huonoa biisiä tuolta levyltä. Metallican live-DVD:t ovat lähes poikkeuksetta laatua, tuleehan niitä aina joskus ennen dokausreissuja katseltua kavereiden kanssa. Itse en vielä omista Metallican levyjä, mutta ostoslistalla ovat (ainakin Justice ja Ride The Lightning). Oikeastaan noiden Metallican levyjen korkeat hinnat ovat olleet esteenä, kun pääasiassa hankin midprice levyjä yms.
Itsekin olen nyt viime aikoina alkanut kuuntelemaan Metallicaa ja täytyy kyllä sanoa että on yksi maailman parhaista bändeistä(tosin Maiden on paras). Olen nyt ostanut Master of puppetsin ja Ride the lightningin. Kumpikin lätty ovat kovaa kamaa, mutta ehkä hitusen enemmän pidän Ride the lightningista, se on loistava kokonaisuus kaiken kaikkiaan.Seuraavaksi pitäisi ostaa kai And Justice For All, mutta minkähän levyn sitä sitten ostaisi?
13.6 Metallica 13.11 Unholy Alliance 14.11 Iron maiden...