- Mul melkein silmätkin taas päässä tai jotain.

Moderator: The Killer Krew
timbe wrote:Nyt täytyy häpeäksi tunnustaa, että kuulin Helloweeniä ensimmäisen kerran eilen (vai oliko se toissapäivänä?). Kyseessä oli Pariisiin 2003 keikan bootleg, silloin kun olivat lämppäämässä itse Maideniä
01. Introduction
02. Starlight
03. Keeper Of The Seven Keys
04. Future World
05. Eagle Fly Free
06. Dr. Stein
07. If I Could Fly
08. How Many Tears?
Nuo biisit olen kuullut siis. Pakko sanoa, että tykkään todella paljon. Kun raha-asiat tästä helpottuvat, niin menen saman tien ostamaan jonkun Helloweenin levyn ihan herätteeksi.
Kyllä tän Ulin täytyy olla kova rumpali, koska se on meidän rumpalin suurin esikuva...Unbeliever wrote:^Uli on teknisesti aivan tajuttoman kova ja lisäksi todella luova rumpali. Rabbit Don`t Come Easyllä Mikkey vetää melko suoralla kompilla, mikä ei ole niinkään minun mieleeni.
Lisään: Jos pidät Helloweenista, voit suosiolla ostaa Gamma Rayn levyt Land of The Free, Somewhere Out In Space, Powerplant ja No World Order. Loistavimpia power-levyjä maan päällä!sq wrote: Levyistä tullu eniten kuunneltua keepereitä, master of the ringsiä, the time of the oathia ja rabbit don't come easya. Levyistä keeperit ehdottomasti klassikoja. Omistan myös treasure chestin joka on pakko-ostos monelle ketkä ei ole kuullu niin paljoa helloweenia. Todella hyvä ja kattava kokoelma. Jos myös pitää helloweenista niin myös kannattaa harkita gamma rayn uusinta lättyä no world orderia mut tää nyt meni offtopiciks mut sama se.![]()
Pakkohan se on tuonne liput ostaa vaikka ei varmuutta olekaan pääsenkö tuolloin tampereelle mutta eiköhön sen jotenkin saa junailtua. Kun oli maidenin lämppärinä niin jäi siitä sen verran positiiviset muistot.Parza wrote:Helloween Tampereella 12.6!
http://www3.soneraplaza.fi/musiikki/art ... 54,00.html
Lippupalvelu sanoo, että:p2wox wrote:^tietääkö kukaan onko tonne ikärajaa kun tossa ei ainakaan lukenut mitään(tai en ainakaan huomannut)
Kyllä lippujen hinnat kelpaa, mutta...tsorl wrote: Ikäraja K-16
Liput on 25e.