AC/DC
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Kärpästen Herra
Haluasin fanien vielä kiinnittävän huomiota tähän Mr. Starstruckin mainitsemaan asiaa.... ainakin minusta on siis ihailtavaa katsella Mr. Ruddin soittoa DVD:ltä, kaveri mättää lujaa ja tarkastiStarstruck wrote:Phil Rudd (AC/DC) - Kukaan ei saa peruskomppia kuulostamaan paremmalta.
.
eikö peskutarallaa enempää löydyMicki Nine wrote:Onhan se AC/DC ihan helvetin hyvä! Samoja RANKKOJA riffejä soitellu jo vähän aikaa, mutta ei se mitään!Mul on yks eiskadeiskojen levy, pitäis ostaa enemmän... AntiChrist/DevilsChild... No eiköhän se oo se vaihtovirta/tasavirta:D

osta nyt aluksi ainakin
let there be rock
Highway to hell
back in black
live
Cheers
Peke
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Peräruiske
Olen samaa mieltä. Myös Euroopan High Voltage on hyvä.Peke wrote:osta nyt aluksi ainakin
let there be rock
Highway to hell
back in black
live
Cheers
Peke
Mutta silti Let There Be Rock ja Highway To Hell ovat parhaat.
Hardcore fanit diggaa Powerage albumista myös, sekin on hyvä levy, mutta siinä ei ole ns. yleisö-hitti-biisejä, joten siitä ei välttämättä kannata aloittaa kuuntelu. Tiukimmat biisit tuolta levyltä ovat What's Next To The Moon ja Sin City. Muutkin laulut on ihan ok kamaa, paitsi Gone Shootin'
-
- Peräruiske
http://acdcforum.999.org
Jos edellinen viesti sun myös sinun krjoittama, niin harjoittele MUOKKAAMAAN sitä edellistä sen sijaan että lähetät uuden viestin. Siellä kyllä löytyy LAINAA nappulan vierestä MUOKKAA.
-Asa-
Jos edellinen viesti sun myös sinun krjoittama, niin harjoittele MUOKKAAMAAN sitä edellistä sen sijaan että lähetät uuden viestin. Siellä kyllä löytyy LAINAA nappulan vierestä MUOKKAA.
-Asa-
-
- Rautakansleri
-
- Kärpästen Herra
^
tuossahan "perhekalleus" odottaa työpyödällä ihan iskemättömänä
Kun tästä duunista just hilpasen kotio ja jutustelen perheen kanssa kuulumiset niin lähtee kiekot koneeseen ja analyyziä luvassa, nam!
Toki sen nyt heti hain, johan topiskin aloittajan uskottavuus saattaa kärsii jos ei heti osta.
Peke
tuossahan "perhekalleus" odottaa työpyödällä ihan iskemättömänä

Kun tästä duunista just hilpasen kotio ja jutustelen perheen kanssa kuulumiset niin lähtee kiekot koneeseen ja analyyziä luvassa, nam!
Toki sen nyt heti hain, johan topiskin aloittajan uskottavuus saattaa kärsii jos ei heti osta.

Peke
-
- Kärpästen Herra
AC/DC: FAMILY JEWELS
Ennakko-odotukset eivät aivan täyttyneet kaikilta osin:
-liian vähän oikeita live-pätkiä
-promovideot ja tv-show-pätkät eivät kestä montaa katselukertaa, musa on mahtavaa ja menee kyllä taustalla, mutta sitten mieluummin kuuntelee biisit CD:ltä
-olisin vielä kaivannut syvällisiä haastatteluja
Muuten kyllä hintaansa nähden (23€) ihan suositeltava ostos faneille, mutta ei pakollinen. Jos diggaa promo-videoista ja tv-show kuvauksista homma uppoo varmaan ihan kympillä. Itse olisin kaivannut oikeiden keikkojen seuraamista alkuajoilta vuoteen 1990, mutta ymmärettävästi alkuaikojen live-matskua ei varmaan paljoa ole edes olemassa.
Minä olen enemmän live-mies
Angus Young tykittää tyylilleen uskollisena ihan alusta asti ja vielä tänäkin päivänä, kyllä ihailla täytyy ja Phill Rudd on kyllä rock-kompin kuningas
Paketin sisältö tarjoaa onneksi hieman myös näkökulmaa AC/DC:n kasvamisesta pikkulavoilta Rockin mammutiksi. Kyseinen näkökulma kiinnosta minua paljon, miltei bändistä riippumatta. Mulle on tärkeää huomioida bändin lähtökohdat ja alkuvuodet.
ja kun vertaat ekoja keikka tunnelmia Jewelsin DVD 1:seltä Stiff upper lififn keikkaan, tiedät mitä tarkoitan
DVD1 eli vuodet 1975-1980
Itse en ollut edesmennyttä legendaarista vocalistia Bon Scottia nähnyt kuin levyn kansissa ja kylläpä miehen seuraaminen saa hymyn naamalle melkoisen nopeesti. Helposti itse sain sen kuvan, että kyllä AC/DC oli kovimmillaan juuri Bonin kuoleman aattona ts Highway To Hellin aikaan.
Bon Scotin seuraaminen alkuaikojen tv-showsta Baby Please Don´T Go viimeisiin Highway To Hellin promoihin on kyllä dvd:n parasta antia
Varsin mahtavalta ja humoristilta näyttää Bon lukiessa Let There Be Rockin riimejä valkoisessa papin asussa. Muutenkin ukon heiluessa on hymy bändin huulilla. Jotenkin Bon Scottin vetovoima vaan kasvaa mitä pidemmälle DVD etenee ja hiukset kasvavat.... ja kylläpä rallattaa kunnon rock´n´roll rytinät, livebiisejä 8 kpl, TV-showta joku 3-4 kpl.
Minulle uutena matskuna uppoo kyllä 70-luvun promot ja tv-showtkin ihan mukavasti
DVD2 eli vuodet 1980-1990
Kakkoslevy ei paljoa uutta anna, mieluummin katselee oikeita livetaltiointeja kuten Donnington, Stiff Upper Lip ja No Bull. Oikeita livebiisejä on vain 2, muut promoja. Minulle 1980-1990 matsku on sen verran tuttua, ettei hurmosta pelkillä promoilla ravistella esiin.
Live jutut jäävät siis unholaan tässä osiossa, ehkä niitä ei ole, taikka niitä ei vielä markkinasyistä julkaista. Jokunen palanen Back In Black kiertueelta olis ollut ihan paikallaan. Brian Johnson jäi Bon Scottin haamun varjoon tässä Family Jewels julkaisulla, vaikka muuten Brian kyllä rulettaa.
Lopuksi lainaan ja vapaasti suomennan David Fricken loppusanat
” Jotkut asiat rock´n rollissa eivät koskaan muutu ja tiettyjen juttujen ei pidäkkään muuttua.Toiset asiat on pakko nähdä, että niistä tulee uskottavia. Tässä on kaikki mitä sinun pitää tietää AC/DC:stä”
Kiitos
Peke
Ennakko-odotukset eivät aivan täyttyneet kaikilta osin:
-liian vähän oikeita live-pätkiä
-promovideot ja tv-show-pätkät eivät kestä montaa katselukertaa, musa on mahtavaa ja menee kyllä taustalla, mutta sitten mieluummin kuuntelee biisit CD:ltä
-olisin vielä kaivannut syvällisiä haastatteluja
Muuten kyllä hintaansa nähden (23€) ihan suositeltava ostos faneille, mutta ei pakollinen. Jos diggaa promo-videoista ja tv-show kuvauksista homma uppoo varmaan ihan kympillä. Itse olisin kaivannut oikeiden keikkojen seuraamista alkuajoilta vuoteen 1990, mutta ymmärettävästi alkuaikojen live-matskua ei varmaan paljoa ole edes olemassa.
Minä olen enemmän live-mies

Angus Young tykittää tyylilleen uskollisena ihan alusta asti ja vielä tänäkin päivänä, kyllä ihailla täytyy ja Phill Rudd on kyllä rock-kompin kuningas

ja kun vertaat ekoja keikka tunnelmia Jewelsin DVD 1:seltä Stiff upper lififn keikkaan, tiedät mitä tarkoitan
DVD1 eli vuodet 1975-1980
Itse en ollut edesmennyttä legendaarista vocalistia Bon Scottia nähnyt kuin levyn kansissa ja kylläpä miehen seuraaminen saa hymyn naamalle melkoisen nopeesti. Helposti itse sain sen kuvan, että kyllä AC/DC oli kovimmillaan juuri Bonin kuoleman aattona ts Highway To Hellin aikaan.
Bon Scotin seuraaminen alkuaikojen tv-showsta Baby Please Don´T Go viimeisiin Highway To Hellin promoihin on kyllä dvd:n parasta antia
Varsin mahtavalta ja humoristilta näyttää Bon lukiessa Let There Be Rockin riimejä valkoisessa papin asussa. Muutenkin ukon heiluessa on hymy bändin huulilla. Jotenkin Bon Scottin vetovoima vaan kasvaa mitä pidemmälle DVD etenee ja hiukset kasvavat.... ja kylläpä rallattaa kunnon rock´n´roll rytinät, livebiisejä 8 kpl, TV-showta joku 3-4 kpl.
Minulle uutena matskuna uppoo kyllä 70-luvun promot ja tv-showtkin ihan mukavasti

DVD2 eli vuodet 1980-1990
Kakkoslevy ei paljoa uutta anna, mieluummin katselee oikeita livetaltiointeja kuten Donnington, Stiff Upper Lip ja No Bull. Oikeita livebiisejä on vain 2, muut promoja. Minulle 1980-1990 matsku on sen verran tuttua, ettei hurmosta pelkillä promoilla ravistella esiin.
Live jutut jäävät siis unholaan tässä osiossa, ehkä niitä ei ole, taikka niitä ei vielä markkinasyistä julkaista. Jokunen palanen Back In Black kiertueelta olis ollut ihan paikallaan. Brian Johnson jäi Bon Scottin haamun varjoon tässä Family Jewels julkaisulla, vaikka muuten Brian kyllä rulettaa.
Lopuksi lainaan ja vapaasti suomennan David Fricken loppusanat
” Jotkut asiat rock´n rollissa eivät koskaan muutu ja tiettyjen juttujen ei pidäkkään muuttua.Toiset asiat on pakko nähdä, että niistä tulee uskottavia. Tässä on kaikki mitä sinun pitää tietää AC/DC:stä”

Kiitos
Peke
Tykkään kyllä AC/DC:sta. Loistavaa ja simppeliä perus-hard rockia. Hyvää autoilu- ja bilemusaa. Paras levy on ehdottomasti Let There Be Rock. Minusta Bon on parempi kuin Brian Johnson, vaikka ei Brianissa mitään vikaa ole. AC/DC:lla on muutamia sellaisia kuningasriffejä, että oksat pois, heti alkaa ilmakitarointi. Parhaimpina Thunderstruck, joka muutenkin on aivan killeri-biisi, Hell's Bells ja Highway To Hell. Eiskadeiskalla on varmaankin yksi maailman kovimmista rytmiryhmistä: Rudd, Williams ja Young.
Itseltä löytyy High Voltage, Let There Be Rock, Powerage, Highway To Hell, Back In Black, For Those About To Rock, Razors Edge ja If You Want Blood...-live ja Live At Donington-dvd. Tänään sitten ostin myös tuon Family Jewels-dvd:n mutta en ole kerennyt siihen vielä tutustua.
Itseltä löytyy High Voltage, Let There Be Rock, Powerage, Highway To Hell, Back In Black, For Those About To Rock, Razors Edge ja If You Want Blood...-live ja Live At Donington-dvd. Tänään sitten ostin myös tuon Family Jewels-dvd:n mutta en ole kerennyt siihen vielä tutustua.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
-
- Hell Rat
-
- Peräruiske
-
- Bändäri
-
- Vempare
-
- Berserkki
Aina kun tähän osoitteeseen tipahtaa viesti, herää pieni toivo jälleen siitä, että ehkäpä nyt olisi saapunut tieto AC/DC:n uuden albumin teon aloittamisesta, Euroopan kiertueen suunittelusta... Mutta eih.
Missä vika, onko AC/DC:n toiminta todellakin kuollut lopullisesti ?
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
-
- Bändäri
Piece Of My Mind wrote:Aina kun tähän osoitteeseen tipahtaa viesti, herää pieni toivo jälleen siitä, että ehkäpä nyt olisi saapunut tieto AC/DC:n uuden albumin teon aloittamisesta, Euroopan kiertueen suunittelusta... Mutta eih.
Onko useinkin pisut housussa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Itse pidän Bon Scott on kyllä niin legendaarinen laulaja, että oksat helevataan.
Oletteko muuten huomannut, että UDO muistuttaa jonkun verran ääneltään Boni

Peace Sells... But Whos buying?
Niinpä.
Niinpä.
-
- Hell Rat
-
- Berserkki
Pari päivää meni tässä pelkän kalastuksen merkeissä, kun poikien kanssa räväytettiin jokavuotiselle kalareissulle. Musiikki tarjonta järven pinnalla lipuessa on aika suppeaa, ainoastaa lintujen ja väsyneiden äijien lauleskelua... Joten kun kotia pääsi oli kyllä illan ohjelma selvä. Musiikkia, eikä ihan mitätahansa lirkuttelua, vaan Hard Rockia alà AC/DC.
Tuli katsottua läpi broidin ostama DVD, No Bull. Ja kyllä teki terää. On meinaan aika laatu kiekko tuo Madridin keikka. Areenalla jolla aikoinaan tanssi vain härkätaistelijat, tanssi nyt Angus Young kitaransa kanssa. Kansitaide oli niin latteaa, että luulin tuon olevan vaan joku B-luokan lohkaisu, mutta mitä vielä... Mahtava paketti, jäi Stiff Uper Lip taakse.
Mutta mitäs porukka tuumii, jääköhän tuo AC/DC:n katselu tulevaisuudessa vain DVD/VHS julkaisujen varaan, vai vieläkö on mahdollista, että uusi albumi rävähtää kauppoihin ja kiertue sen jälkijäristyksenä vavisuttaa Suomea ?!?
Tuli katsottua läpi broidin ostama DVD, No Bull. Ja kyllä teki terää. On meinaan aika laatu kiekko tuo Madridin keikka. Areenalla jolla aikoinaan tanssi vain härkätaistelijat, tanssi nyt Angus Young kitaransa kanssa. Kansitaide oli niin latteaa, että luulin tuon olevan vaan joku B-luokan lohkaisu, mutta mitä vielä... Mahtava paketti, jäi Stiff Uper Lip taakse.
Mutta mitäs porukka tuumii, jääköhän tuo AC/DC:n katselu tulevaisuudessa vain DVD/VHS julkaisujen varaan, vai vieläkö on mahdollista, että uusi albumi rävähtää kauppoihin ja kiertue sen jälkijäristyksenä vavisuttaa Suomea ?!?
And realize you are living the golden years...
-
- Azazel
-
- Tuhlaajapoika
Onhan AC/DC legenda riffeineen, itseltäkin löytyy pari levyä jotka on tullut kaiveltua joskus pienempänä isän levyhyllystä (Who Made Who sekä If You Want Blood You've Got It). Noista varsinkin Who Made Who'ta on tullut kuunneltua lähiaikoina suht useasti. Suosikkibändieni joukkoon Vaihtovirta/Tasavirta (kai se meni näin?) ei ainakaan vielä ole pystynyt nousemaan.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
Mulla on huutonetissä tällänen myynnissä!Näitä lenteli Razors Edgen kiertueella tossa R2 katsomon kohdalla!Mulla on ton lisäks vielä 5 kpl jos jotakin kiinnostaapi
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.ph ... d=20188841

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.ph ... d=20188841
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
......
KYLLÄ muuten se näin menee ja kuullostaa aivan kuin omasta elämästä ja kivempihan se on sovussa elää ja ottaa toinenkin osapuoli huomioon niin tämä parisuhdekkin hengittää paremmin 
......niin ja olenhan täällä minäkin....
Katoppas Peke käyttäjägalleriasta kun mulla on kolme kuvaa niin onko pojan kädessä tuttu juttu!

......niin ja olenhan täällä minäkin....

Katoppas Peke käyttäjägalleriasta kun mulla on kolme kuvaa niin onko pojan kädessä tuttu juttu!

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu