Kuuntelin eilen muistinvirkistykseksi Black Hand Inniä. En muistanutkaan, että levyllä on niin konemainen rumpusoundi. Aivan karmea rumpusoundi (ja tylsät rumpuraidat muutenkin), ja tuo soundi uhkaa pilata muuten niin upean levyn. Aloin myös pohtia, miksi uusien levyjen rumpukonetta dissataan niin älyttömästi, kun jo vanhemmilta levyiltäkin löytyy täysin koneelta kuulostavaa rumputyöskentelyä.
Shadowmaker on edelleen oikein hyvä lätty siinä missä mikä tahansa Running Wildin julkaisema pitkäsoitto (Victory on kokonaisuutena heikoin, eikä mitenkään erityinen albumi), eikä kannata väittää tätä fanipoikakommentiksi, koska en pidä edes itseäni erityisen kovana RW-fanina. Hetkelliset "die hard -fanituskaudet" ovat kaukana takanapäin. Diggailen useista bändin levyistä paljon, mutta sittenkään yhtye ei ole mulle lähelläkään kärkisijoja.
Pitää tsekkailla uutta matskua, jahka ehtii. Uudelta levyltä odotan paljon, koska en ole vieläkään joutunut RW:n kanssa pettymään, vaikka fanaattisimpina Running Wild -diggailuaikoinani ilmestynyt Rogues en Vogue olikin ehkä RW-asteikolla semi-pettymys itselleni (Victoryn ilmestyessä en tiennyt koko bändin olemassaolosta). Rogues en Vogue on hyvä levy, mutta odotukset olivat silloin fanipoikakauden takia ihan pilvissä. Odotin suurin piirtein liki bändin parasta levyä.
Karpaasi wrote:^Genrensä puolesta uskottavampi kansi kyseessä, mutta taiteellisesta näkökulmasta paskahan toki tuo silti yhä on.

Joskus yksinkertainen miellyttää silmää. Tuo kansi sopii Running Wildille. Taiteelliset mieltymykset ovat myös usein makuasioita. Itse diggailen kuvataiteessa eniten Edvard Munchin maalausten outoudesta, vaikka taiteen asiantuntijoiden mielestä Munch ei kai olisi lähelläkään kirkkainta kärkeä. Ennemmin mä katselen RW:n kannessa salamoita ja merirosvomeininkiä kuin jotain postmodernia taidepaskaa, joka kai on taiteellisesta näkökulmasta tarkasteltuna sitä "oikeasti hyvää".