Judas Priest, Hell Bent For Another

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

80-luvun kovin Priest ?

British Steel
13
13%
Point Of Entry
0
No votes
Screaming For Vengeance
20
20%
Defenders Of The Faith
63
62%
Turbo
5
5%
Ram It Down
1
1%
 
Total votes: 102

Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4137
Joined: Wed Jan 07, 2004 19:02
Location: Jyväskylä

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Hammer »

Jussi K wrote:
IndianaJones wrote:Lost and Found jäänyt myös mieleen todella heikkona raitana, vähän samaa maata kuin uuden bonari Never Forget, yhdet hirveimmistä slovareista ikinä.
Samalla mulle (hyvien) levyjensä parhaita :D ottaisin tuon Never Forgetin heti vars. levyn päättävän slovarikollegansa tilalle! Vaikka onhan Close To You ensinmainittua parempi Demolitionilla. Entäpä One On One, In Between, Metal Messiah, jne, mahtavia.
Hammer wrote:Tässäpä levystä kirjoittamani arvionpätkä, joka ei ole merkkirajoituksen takia tuon pidempi, mutta kertoo kyllä päällimmäiset tuntoni levystä.
Sie käytät muuten aika monta niistä rajoitetusta, n. 1000 merkistä uuden albumin arviossa Nostradamukseen..
Ihan tietoinen ratkaisu, sillä halusin lähinnä osoittaa, miten korkealta Priest putosi palattuaan Nostradamuksen tunnelmista modernein aineksin maustettuun perusjyystöön. Tuollaisessa n. tuhannen merkin tekstissä levystä ehtii nippa nappa tokaista jotain, jolloin aina jotain muuta (yleensä hyvinkin paljon) jää sanomatta. Olisin mä voinut kirjoittaa pelkästään uudestakin levystä, mutta kun se oli niin valjua kuultavaa, ettei taipunut sanoiksi. En halunnut katsos koko arvion olevan Priestin dissausta, onhan Judas Priest yksi lempibändeistäni!, joten siksi osoitin, että on samainen pumppu tehnyt joskus mainiotakin heavya. :wink:
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1167
Joined: Tue Sep 21, 2004 19:02
Location: Espoo

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by IndianaJones »

^ Mie en ihan käsitä mitkä aspektit tuosta Redeemeristä tekevät modernin, surkeat soundit? Itse löydän tosiaan eniten yhtymäkohtia 80-lukuun ja paikoitellen 70-lukuun, ja esimerkiksi Demolitionit ja Jugulaattorit kuulostavat mulle paljon nykyaikaisemmilta. Tai sitten kuuntelen niin vähän nykymusaa muuten, että käsitykset modernista ovat jääneet sinne vuosituhannen alkuun :D
Jussi K wrote:
IndianaJones wrote:Lost and Found jäänyt myös mieleen todella heikkona raitana, vähän samaa maata kuin uuden bonari Never Forget, yhdet hirveimmistä slovareista ikinä.
Samalla mulle (hyvien) levyjensä parhaita :D ottaisin tuon Never Forgetin heti vars. levyn päättävän slovarikollegansa tilalle! Vaikka onhan Close To You ensinmainittua parempi Demolitionilla. Entäpä One On One, In Between, Metal Messiah, jne, mahtavia.
Ei kyllä ole ensimmäinen (eikä varmaankaan viimeinen) kerta kun en ymmärrä sun mielipidettä ollenkaan, nuohan kuulostavat enintään heikoilta b-puolilta, hävettävän surkeat melodiat. Ja Beginning of the End on mulle tosiaan levynsä yksi kohokohdista. Mutta niin ne mielipiteet eroaa, mielenkiintoista!
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4137
Joined: Wed Jan 07, 2004 19:02
Location: Jyväskylä

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Hammer »

IndianaJones wrote:^ Mie en ihan käsitä mitkä aspektit tuosta Redeemeristä tekevät modernin, surkeat soundit? Itse löydän tosiaan eniten yhtymäkohtia 80-lukuun ja paikoitellen 70-lukuun, ja esimerkiksi Demolitionit ja Jugulaattorit kuulostavat mulle paljon nykyaikaisemmilta. Tai sitten kuuntelen niin vähän nykymusaa muuten, että käsitykset modernista ovat jääneet sinne vuosituhannen alkuun :D
Surkeat soundit, mutta myös sellaiset tietynlaiset mukarankkuudet, joita ainakin itse löydän levyn hitaammin etenevistä biiseistä. Pitäisi joskus kuunnella ne modernimmat biisit uudestaan, jotta voisin tarkemmin eritellä, mutta ihan hetkeen ei nappaa kuunnella, sillä vitutus on ensimmäinen tunne, joka nousee pintaan levyä kuunnellessa. Modernius ja nu-metallius muuten yleensäkin ovat pitkälti soundeissa.

Halls of Valhallaa diggaan kyllä ihan kympillä ja Secrets of the Deadin kertsiä kuuntelen myös mielelläni. Down in Flames ja Beginning of the End menevät myöskin ihan kivoina vetoina, vaikka eivät oikeastaan tarjoile mitään spesiaalia, sillä samantyyliset biisit on tullut kuultua Priestiltä aiemmin jo parempina versioina.

Olet oikeassa siinä, että levyllä on 80- ja 70-luvun henkeä myöskin, mutta koko ajan mulle tulee biiseistä sellainen olo, että ne jutut tehtiin jo silloin aikoinaan paljon paremmin. En mä jaksa kuunnella mitään väsynyttä versiota British Steelistä tai Defenders of the Faithista, kun voin kuunnella niitä alkuperäisiä, jotka rokkaavat kovemmin. Pakko nyt vielä sanoa, etten mä muuten edes pidä näistä Living After Midnighteista. British Steel on silti rautaa Redeemeriin verrattuna, vaikka äärimmäisen yliarvostettu levy onkin kokonaisuuden tasolla. The Rage on mun makuuni ainoa täysosuma British Steeliltä. Defenders of Faith sen sijaan on oikeasti mahtava lätty ja arvostuksensa ansainnut.

Jugulator ja Demolition ovat kyllä kaikkein moderneinta Priestiä, sitä tuskin kukaan käy kiistämään.

Nyt soi: Judas Priest - Halls of Valhalla
Sääli, ettei koko levy ollut tätä tasoa. Halfordin screameissa on sitä jotain! :finger:

Sanotaan nyt vielä, että noissa Keskisuomalaisen arvioissa pitää sitten kirjoittaa myös Pihtiputaan mummolle, eikä pelkästään musafanilta musafanille, joten aika monta merkkiä tuhraantuu jo bändin esittelyyn ja muuhun turhaan. :D

P.S. Levy kakkosen bonareita en ole vielä kuullut, kun sain arvosteltavaksi yhden levyn version.
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1167
Joined: Tue Sep 21, 2004 19:02
Location: Espoo

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by IndianaJones »

Hammer wrote:Olet oikeassa siinä, että levyllä on 80- ja 70-luvun henkeä myöskin, mutta koko ajan mulle tulee biiseistä sellainen olo, että ne jutut tehtiin jo silloin aikoinaan paljon paremmin. En mä jaksa kuunnella mitään väsynyttä versiota British Steelistä tai Defenders of the Faithista, kun voin kuunnella niitä alkuperäisiä, jotka rokkaavat kovemmin.
Joo, eiväthän etenkään nuo 70-luvun mieleentuovat biisit (Crossfire ja Secrets of the Dead esimerkiksi) mitenkään erityisen hyviä ole, mutta mun mielestä ihan perustasoa. Soundaavat kuitenkin selkeästi ihan eri aikakaudelta kuin 2010-luvulta.
Hammer wrote:Pakko nyt vielä sanoa, etten mä muuten edes pidä näistä Living After Midnighteista. British Steel on silti rautaa Redeemeriin verrattuna, vaikka äärimmäisen yliarvostettu levy onkin kokonaisuuden tasolla. The Rage on mun makuuni ainoa täysosuma British Steeliltä. Defenders of Faith sen sijaan on oikeasti mahtava lätty ja arvostuksensa ansainnut.
Mulle British Steel on tietyllä tapaa se definitiivinen Priest-lätty, soundit ja simppelit biisit kuvastavat mielestäni sitä mistä Priestissä on pohjimmiltaan kysymys: yksinkertaista, jopa vähän camp-henkistä heavy metallia jonka soundit löytyvät sieltä bändikämpältä eivätkä studiosta. Levy, jolla kuulee sen Marshallin omana itsenään. Screaming for Vengeance menee vielä vähän samaan kastiin, Defenders of the Faith onkin jo sitten hieman erilainen peto. Ei sillä, levyinä pidän juurikin Defendersiä ja Screamingia selkeästi 80-luvun parhaina ja yleisestikin Priestin parhaina kiekkoina 70-luvun komeuksien kanssa. Hieman sama juttu kuin Saxonin kanssa, Wheels of Steel-Strong Arm of the Law-Denim & Leather-kolmikko kuvastaa tavallaan sitä "aidointa" Saxonia, vaikka erinomaisia ja hieman erityylisiä levyjä löytyy myös yhtyeen muusta katalogista.

Joo, ja olenhan mie aina pitänyt British Steeliä oikeasti hyvänä levynäkin, Rapid Firet ja Steelerit ehkä ne kovimmat vedot juurikin tuon The Ragen kanssa. Eipä mulle Metal Godseissa tai Living After Midnighteissa sinänsä mitään vikaa myöskään ole, vaikka livenä liian kuluneita ovatkin.

Uusimman soundit ovat kyllä ala-arvoiset. Jo Nostradamus oli äänimaiseman puolesta selkeä pudotus Angel of Retributionista, mutta Redeemer of Souls taitaa olla kyllä sillä rintamalla pohjanoteeraus ihan bändin koko uralla. Tietty laiskanpulskeus myös paistaa läpi, vähän kuten Maidenillakin uusimmalla, mutta kai se tulee iän myötä pakostakin.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Wasted
Berserkki
Berserkki
Posts: 866
Joined: Sun Feb 01, 2004 14:02
Location: Espoo

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Wasted »

Halford puhuu jo seuraavan levyn tekemisestä. No, saa nähdä, miten käy. Ei varmaan kannata vielä liikoja odottaa.
ROB HALFORD Is 'Ready To Jump Into The Next JUDAS PRIEST Record'

ROB HALFORD Is 'Ready To Jump Into The Next JUDAS PRIEST Record'
JUDAS PRIEST singer Rob Halford tells Billboard.com that the band is so energized by the sessions for its 17th studio album, "Redeemer Of Souls" — which sold around 32,000 copies in the United States in its first week of release to land at position No. 6 on The Billboard 200 chart — that he's already "ready to jump into the next JUDAS PRIEST record."

"There's a sense that there's another great metal song to write, another great metal album to put together, another great tour to go out on," says Halford. "It's the hunger. If you've still got that, that serves a series of purposes and reasons why you still do it. Maybe we're chasing the elusive finale, but right now I feel like it's amazing to think what might come next from PRIEST."

Speaking to the "Trunk Nation" show, which airs on SiriusXM's Hair Nation, singer Rob Halford stated about "Redeemer Of Souls": "When we finished [the] 'Epitaph' [tour], we just got so buzzed from the fans and the reaction wherever we went. Just to put the 'Epitaph' tour together, which was we tried to put a song from every record into the show, and we were living in the life of JUDAS PRIEST, all those decades, in one show, night after night on the world trek, and I think that really did something to us internally; as musicians, it should do when you tour. So we realized that this next record really had to be really strong, full of energy, because it's relentless, the tracks are relentless. The energy that you feel off 'Redeemer Of Souls' is replicated in that direction time and time and time again."

Asked what the band was looking to achieve artistically on this record, Halford told VH1.com: "We never ever sit down and kind of premeditate what we're going to do. That's the great purity of PRIEST's music. It does come from the heart. We just sit down with a bunch of guitars and the riffs start cranking and we put the vocal melodies together and so on. So it comes from a very pure source. I think this was an opportunity after 'Nostradamus', our first concept record, which we had an amazing time putting together, but enough time had passed from it to kind of want to reaffirm who we are, which is a classic British heavy metal band. So with that thought in mind the metal started roaring and we feel that all of these songs from 'Redeemer Of Souls' reemphasize that statement about what this band is trying to be in the heavy metal world."

Regarding his lyrical approach on "Redeemer Of Souls", Halford told Radio.com: "We've been humorously talking about the fact that this record has dragons, it has Vikings, it has aliens, it has zombies, it has a little bit of a religious statement to make. So, those are all the elements that have been in metal for a long time, but I've always felt that, you know, you can make some parallels. PRIEST has always been in the real world as much as we’ve been in the fantasy world. And there are not that many degrees of separation in some instances.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Krugbit
Bändäri
Bändäri
Posts: 210
Joined: Thu Mar 15, 2012 12:32

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Krugbit »

Kiertue on startannut ja settilistahan on varsin yllätyksellinen http://www.setlist.fm/setlist/judas-pri ... f6ef5.html
There was a point to this story, but it has temporarily escaped the chronicler's mind.
- Douglas Adams: So Long, and Thanks for All the Fish
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer
Posts: 5524
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:25
Location: Vantaa

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Hese »

^Onneksi Sentinel ei ole setissä, oli sen niin hirvittävää kuunneltavaa viimeksi.
Killers Of The Beast
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 123
Joined: Sun Oct 16, 2005 2:17
Location: Mother Russia

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Killers Of The Beast »

"Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats."
-H. L. Mencken
Finnish Eddie
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 13, 2006 21:05

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Finnish Eddie »

Vähän tuota odottelinkin :wink: ... Vakavaan harkintaan :)
Bourreau
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 108
Joined: Fri Jul 12, 2013 20:42
Location: Jyväskylä

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Bourreau »

Ei tarvii edes harkita! 8) Pakkohan tuonne on mennä.
rocker
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2233
Joined: Sat Jan 10, 2004 11:24

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by rocker »

Mentävähän tuonne on, saattaapi olla viimeinen keikka Suomessa.
What we do in life, echoes in eternity
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer
Posts: 5524
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:25
Location: Vantaa

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Hese »

rocker wrote:Mentävähän tuonne on, saattaapi olla viimeinen keikka Suomessa.
Viimeinen ennen sitä seuraavaa.
Iron Constable
Crusader
Crusader
Posts: 7990
Joined: Tue Jan 06, 2004 15:13
Location: Bay Area, Southern Finland

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Iron Constable »

rocker wrote:Mentävähän tuonne on, saattaapi olla viimeinen keikka Suomessa.
Viimeinen keikka oli jo 2011 Treella. Tai niin sitä ainakin mainostettiin. Koska olin viimeisellä virallisella keikalla, en aio näille epävirallisille viimeisille mennä.

:twisted:
Nykyään melkein kaikki on jännää.
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1167
Joined: Tue Sep 21, 2004 19:02
Location: Espoo

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by IndianaJones »

Mä en ihan tajua tätä "viimeinen keikka oli jo"-meininkiä, mielestäni Priest oli aika rehti ja sanoi ettei isompia maailmankiertueita taideta tehdä tulevaisuudessa ja monet paikat jäävät tulevaisuudessa ulkopuolelle. Bändillä taisi olla hyvinkin pitkälti lopun alun fiilikset Downingin lähtiessä. Oma veikkaus on, etteivät olleet kovin iloisia Nostradamuksen vastaanotosta myöskään. Faulknerin kanssa sitten tehtiin pienoinen "comeback", papat saivat varmaan ihan oikeasti lisää virtaa uudesta jampasta ja uudesta levystä. Toki tässä on hieman huijattu maku, jos tästä kiertueesta tulee yhtä iso kuin aiemmistakin, en faktoja kiertueesta tiedä varsinkaan verrattuna aiempiin, mutta tilanne bändissä taitaa olla muuttunut, ainakin taas pariksi vuodeksi parempaan päin tekemisen meiningin tasolla. Kyllähän se Maidenkin 2000-luvun alkupuolella taisi manailla että viimeisiä isompia kiertueita vedellään. Vaan mites sitten todellisuus, vähän taitaa olla ristiriidassa näiden puheiden kanssa jotkut Maiden England-tourit.

Se toki, jos bändin nykykunnosta ei pidä, onhan Halford jo parhaat päivänsä nähnyt, eikä Tiptonkaan taida enää ihan kuningaskunnossa olla. Uudesta levystä moni ei innostunut, siinäkin varsin hyvä syy olla lähtemättä keikalle. Se, että luetaan bändin tiedotteita kuin piru raamattua ottamatta olosuhteita ollenkaan huomioon mielestäni ei ole sieltä parhaasta päästä.

Tai kuka tietää, ehkä mulle on jäänyt erilainen mielikuva tapahtuneesta kuin muille.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4137
Joined: Wed Jan 07, 2004 19:02
Location: Jyväskylä

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Hammer »

Iron Constable wrote:
rocker wrote:Mentävähän tuonne on, saattaapi olla viimeinen keikka Suomessa.
Viimeinen keikka oli jo 2011 Treella. Tai niin sitä ainakin mainostettiin. Koska olin viimeisellä virallisella keikalla, en aio näille epävirallisille viimeisille mennä.

:twisted:
Aivan samaa mieltä Konstaapelin kanssa. Lisäksi sillä "viimeisellä" keikalla kuulin mainion version Blood Red Skiesista ja elämää hienommin vokalisoidun Beyond the Realms of Deathin, joten se keikka saa jäädä viimeiseksi livemuistokseni Judas Priestistä. Silloin bändistä jää positiivinen kuva livebändinä.

Ja juu, se uusin levy oli niin ponnetonta puolikovalla pöydän kulmaan lätkyttelyä, että ei ainakaan lisää mielenkiintoani bändin livenä näkemisen suhteen.
Jeeves
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2170
Joined: Tue Nov 08, 2005 21:56
Location: Helsinki

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Jeeves »

Tein reissun Osloon katsomaan sitä "jäähyväiskiertuetta", kun Suomen konsertti ei natsannut omiin menoihin. Enpä jaksa olla katkera vaikka tuon piti olla viimeinen kiertue, vaan ajattelin mennä paikalle nauttimaan hyvästä musiikista ilman mitään negatiivisia fiiliksiä. Priest on aina Priest.
Finnish Eddie
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 13, 2006 21:05

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Finnish Eddie »

Juu liput hallussa :finger: Mitenköhän tuon kävi, myikö loppuun? Lippupalvelun sivulla ei ainakaan ollut mainintaa...
Bourreau
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 108
Joined: Fri Jul 12, 2013 20:42
Location: Jyväskylä

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Bourreau »

Tiketistä loppuunvarattu, Lippupalvelussa vielä lippuja.
Iron Constable
Crusader
Crusader
Posts: 7990
Joined: Tue Jan 06, 2004 15:13
Location: Bay Area, Southern Finland

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Iron Constable »

Joo, kyllä se suurin syy olla menemättä Priestin keikalle itselläni on se, että siitä Treen keikasta jäi melkoisen hyvä jälkimaku, homma toimi ja olin tyytyväinen. Tämä nykyinen K.K:lla miinustettu kokoonpano sillä tosiseikalla lisättynä, että Halfordin "viimeinen käyttöpäivä" livenä meni jo, ei innosta pilaamaan tuon mainitun keikan jälkimakua.

Tämä tallenne tiivistää aika hyvin sen, miksi ei

https://www.youtube.com/watch?v=TKJ-S5WoJ74

Joo, Halford on ikääntynyt jne jne., hän kompensoi ylärekisterin puuttumista ja on muuttanut lauluaan jne jne., vaan eihän tuo ole enää sama biisi, vaivaannuttavaa touhua. Ozzy on köpötellyt lavalla kuin zombie jo muutaman vuosikymmenen, hänelle, tuolle nallekarhulle se sopii, mutta ei Metal Godille.

Joku mainitse jotain Tiptonista, tuollaista en ole edes miettinyt, että kitaristi alkaa uupua, mutta onpa karmea tuo pitkä soolo Tiptonin vetämänä, vähän kuin hidastetussa filmissä ja vähän sinnepäin. Soiton kannalta varmaan Tiptoninkin kannattaisi tehdä K.K:t. Travis ja Hill vetävät kompit kuten ennenkin, toki.

Emmä tiiä, Priest kuuluu musiikkinsa, imagonsa ja lava-esiintymisensä puolesta siihen kategoriaan, jonka tulisi luovuttaa ajoissa. Maiden häilyy jo rajalla, minusta Priest on jo mennyt sen yli.

Musta on tullut vanhemmiten häijy vanha äijä, joka on armottoman kriittinen nuoruutensa idoleita kohtaan. Tiedetään !
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Wasted
Berserkki
Berserkki
Posts: 866
Joined: Sun Feb 01, 2004 14:02
Location: Espoo

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Wasted »

Priest on tullut nähtyä livenä neljänä viimeisenä kertana, kun ovat Suomessa käyneet ja jokainen keikka on ollut erittäin hyvä. Halfordin ääni ei ole ollut nuoruuden kunnossa, mutta eipä se hirveästi ole menoa haitannut. Onhan bändin touhussa nykyään vähän jäähdyttelyn makua, mutta en kyllä lähde live-esiintymistä haukkumaan ennen kuin olen nähnyt yhden keikan, joka ei ole upea kokemus. Viime kiertue oli mahtava. Olisiko sitten kannattanut lopettaa siihen? En tiedä, kun en ole vielä uuden kiertueen keikkaa nähnyt, mutta kesällä menen ottamaan selvää. Settilista ei kyllä ole ollut läheskään yhtä hyvä kuin aiemmilla kiertueilla, mutta hyvä, että ovat vihdoinkin alkaneet rakentaa settiä huomioiden Halfordin äänen.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Flanker
Hell Rat
Hell Rat
Posts: 322
Joined: Wed Sep 13, 2006 22:46
Location: Aces High Bar, Oulu

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Flanker »

Iron Constable wrote:Joo, kyllä se suurin syy olla menemättä Priestin keikalle itselläni on se, että siitä Treen keikasta jäi melkoisen hyvä jälkimaku, homma toimi ja olin tyytyväinen. Tämä nykyinen K.K:lla miinustettu kokoonpano sillä tosiseikalla lisättynä, että Halfordin "viimeinen käyttöpäivä" livenä meni jo, ei innosta pilaamaan tuon mainitun keikan jälkimakua.

Tämä tallenne tiivistää aika hyvin sen, miksi ei

https://www.youtube.com/watch?v=TKJ-S5WoJ74

Joo, Halford on ikääntynyt jne jne., hän kompensoi ylärekisterin puuttumista ja on muuttanut lauluaan jne jne., vaan eihän tuo ole enää sama biisi, vaivaannuttavaa touhua. Ozzy on köpötellyt lavalla kuin zombie jo muutaman vuosikymmenen, hänelle, tuolle nallekarhulle se sopii, mutta ei Metal Godille.
Tuon settilistan mukaan Painkiller onkin pudotettu setistä pois... Olin 2012 Hesan keikalla josta jäi hyvät fiilikset, etenkin settilista oli erinomainen vaikka Halfordilla vaikeuksia sen kanssa välistä olikin. Tuo uudempi setti on varsin laimea, mutta jos vanhat klassikot ei enää taivu niin varmaan parempi niin??
Joo ei varmaan tule mentyä Hesaan toista kertaa Priestin vuoksi, jos kotikylään tulisivat niin sitten kyllä vaikkei ihmeempiä odotuksia enää olekaan.
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja
Posts: 1167
Joined: Tue Sep 21, 2004 19:02
Location: Espoo

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by IndianaJones »

Jahas, taas vaihteeksi julkaistaan klassikkolevy uudelleen, tällä(kin) kertaa ihan mielenkiintoista liveä kyljessä. Itseä vaan mietityttää sama kuin British Steelin ja Vengeancen uusintapainosten kohdalla: miksei nuita livejä voi julkaista erikseen? Pakkoko ostaa aina uudestaan jo omistama levy "bonus"materiaalin takia. HUOH :lol:
On 9th March 2015, a newly expanded 3CD version of Judas Priest’s platinum-certified 1984 album ‘Defenders of the Faith’ will be unleashed...

This special 30th Anniversary Edition includes the original ten-track album, fully remastered and a complete live recording from the ‘Defenders’ tour, recorded at the Long Beach Arena in California on 5th May, 1984.

The 21-track concert (split up over two discs) perfectly balances the then-new material from the group's ninth studio offering overall, including such classics as 'Metal Gods,' 'Breaking the Law,' 'Sinner,' 'Electric Eye,' 'The Green Manalishi (With the Two-Pronged Crown),' 'Victim of Changes,' and 'You’ve Got Another Thing Coming,' among many others.

"It's 30 years since we released 'Defenders of the Faith' - we're very proud to say it has become a classic that's beloved by Priest fans throughout the world"

Judas Priest continues to 'defend the faith' to this day, as the group recently issued their seventeenth studio album, 'Redeemer of Souls,' which sees the band's popularity amongst metalheads remain as strong as ever, as it debuted higher than any other previous Priest release, hitting #1 in many countries. On the group's current tour, quite a few classics from 'Defenders' are being performed for the first time in years. Soon, fans will get a chance to re-experience vintage Judas Priest, with the 'Defenders of the Faith' reissue!
Taas pienen tauon jälkeen uusi Priesti soimassa, edelleen ihan hyvää kamaa. Etenkin jotkut kitarajutut ovat mainioita, vaikkeivat kaikki kappaleet jaksakaan kantaa alusta loppuun.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen
Posts: 8858
Joined: Mon Oct 17, 2005 18:32
Location: Oulu

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Jussi K »

^ ite wareztan pelkän bonuksen hyvällä omallatunnolla; ORIG. PRESS* riittää kyllä hyllyssä :D mutta pitäähän jonkun ostaa se fyysiö (kieltämättä hyvällä säkällä nätteine päkseineen) että niitä ylipäätään ilmestyy, joten propsit sulle & teille.

*jota ei tosin juuri tuosta parhaasta Priestistä, eli nimenomaisesta DOTF:ista ole, perkeles!
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Wasted
Berserkki
Berserkki
Posts: 866
Joined: Sun Feb 01, 2004 14:02
Location: Espoo

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by Wasted »

Uusin settilista

Vaikka onkin monesti kuultu ja haastava livebiisi Robille, niin kyllä tuo viimeinen encore kummasti nostaa settilistan tasoa ainakin omissa kirjoissani.

Mitä olen fanien kommentteja lukenut, niin kovasti ovat kehuneet bändin ja Halfordin livekuntoa. Tosin samat fanit hehkuttavat myös Redeemer of Soulsia, joten tiedä sitten, kuinka objektiivisia mielipiteet ovat.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
TEmes
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 134
Joined: Fri Nov 28, 2008 14:38
Location: Somewhere in 99800

Re: Judas Priest, Hell Bent For Another

Post by TEmes »

Jos joltain löytyy ylimääräisiä kenttälippuja ensi kesän keikalle niin voisin ostaa pois... Tuli kauhee morkkis ku ei tullu ostettua lippuja, eikä kiinnostais katsomoonkaan mennä...

Yhteydenotot teemu.akujarvi@hotmail.fi
Maiden -08, -10, -11, -13, -16, -18, -18
Post Reply