Popedan livekuntohan on ihan loistava... Kotka-Rockissa tuli ihailtua bändii.
Uudelta levyltä mun Popeda Best Of- kokoelmaan pääsee:
Mä Mokasin joka on tyylikäs ja groove biisi
Kylmä Rinki, hauska tarina
Bermudan Kolmio, melodian ja sovituksen osalta ihan koukuttava, joskin aika perussettiä. Biisissä ainesta, mutta (jopa popedalle) korni sanoitus vähä särkee fiilistä
Lappis wrote:Pistäkäähän linkkiä johonkin kovaan uuden levyn biisiin
Hiljaista on...
No ei vaineskaan, kyllähän Popedaa saa diggailla jos siltä tuntuu. Ei vaan ole mun juttu alkuunkaan tämä bändi. Costellolle kuitenkin aina peukku ylös, sympaattisen oloinen heppu. Musiikki ei kuitenkaan iske.
jarmila wrote:Olipa hyvä P.Mustajärvi + Poupeda dokkari !
Täällähän oli joku jo kerinnyt hehkuttaan. Juuri olin tulossa laittamaan linkkiä Pate Mustajärvi - popedoitu mies dokkariin! Viikko katseluaikaa jäljellä. http://areena.yle.fi/video/1325190543586" onclick="window.open(this.href);return false;
On kyllä hyvä ralli tuo Bermudan Kolmio. Kiva nähdä muutenkin, Pate selvänä lavalla. On äijän laulusuoritus aivan toista luokkaa kuin muutama vuosi sitten tuhannen tuubassa... Pitänee ottaa pitkästä aikaa haltuun Popedaa, jospa pari viimeisintä kaappaisi jostain. Saakelin hyvä laatu tuossa livessä, erinomaista menoa !
tämä rokkaa livenä aivan uskomattoman hyvä . ei kyllä ala pitkästyttämään kertaakaan. kaverin ansiosta nähnyt tämän bändin kolmisen kertaa ja oppinut tykkäämäänkiin ei tuo suomi-rock aina paras ystävä ole ollut , mutta nyt olen alkanut tykkäämään enemmän
"Pate mukana räppäri Majurin uudella sinkulla ja videolla" Tamperelainen räppäri Majuri julkaisi tänään uuden sinkkunsa ja sen musiikkivideon ”Tyytyväinen”. Ehkä hivenen yllättäen mukana on myös Pate Mustajärvi, joka laulaa biisin kertosäkeen ja esittää videossa Majurin naapuria.
Pate kommentoi hieman epätavallista yhteistyöpyyntöä ”Aluksi aattelin, että mitä mä siinä teen, kun pyydettiin mukaan. Enhän mä tollaisesta mitään ymmärrä, paitsi että äijillä on liian isot housut. Luulin, että pitää vetää jotain puhelaulua, mutta onneksi ei sentään.”
Eilen tuli nähtyä jotain poikkeuksellista eli Kulttuuritalo remontin jälkeen ja Popeda siellä esiintymässä, eivät Costellon mukaan olekaan siellä esiintyneet sitten vuoden -86. Vähän oli ristiriitaiset tunteet paikalle mennessä, että kuinka Popeda hoitaa alkuillan keikan keski-iältään melko varttuneelle enimmäkseen lähes selvälle yleisölle. Vaan hyvinhän nuo hommansa hoitivat, keikassa ei sinänsä ollut mitään muuta sen kummempaa juhlakonserttimeininkiä, mutta settilistaa oli kyllä mietitty ja aika kattavasti käytiinkin koko Popeda historia läpi. Ja on se hieno lavabändi aina vaan, nykyinen kokoonpano on aivan loistava. Alla biisilistaa, jota koetin muistella, järjestys ei ole varmasti oikea, mutta niin kuin näkyy mukana on paljon aika kauan soittamatta jääneitä kappaleita.
Intro: Maamme
Rock and roll
20 centtiä
Kuulat sekaisin
Rasvaa koneeseen
Mustameri ja mies
20 vuotta sikana
Huummetta/Mörri möykky
Kersantti Karoliina
Suuret setelit
Kellot lyö
Sammakkalaulu