Hammer rules ! aka Tuhkamunat tunkiolle !
Moderator: The Killer Krew
-
- Taka-ampuja
Re: Beaver ( Majava ) - Halkioiden Aatelia
Ravustamassa käyty (huhhuh, pitkästä aikaa onneksi) ja mikä vittu naista vaivaa siinä vaiheessa, kun kerran käyty panemassa ja heti pitää olla jotain vakavia puhumassa?! Kun tämä kyseinen broadi ei edes suostu ite kertomaan mistä haluais jutella ja ikinä ei käy juttelut kun miulle kävis niin mitä vittua. Onneks tulee kohta muutettua ihan toiseen kaupunkiin.... Kai se nyt sit täräyttää vielä että on raskaana ja aidsin tartuttanut miulle, sehän tän koko sotkun kruunais.
Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: Fire walk with me.
^
Se on se kun nainen nappaa kerralla Rapalasta kiinni. Mieti nyt jos ite jäisit koukkuun, niin kyllähän sitä tulisi leperlelltyä naiselle vaikka mitä, kunhan ei iskisi suoraan pannulle.
Ja mun piti olla turpa kiinni..
Se on se kun nainen nappaa kerralla Rapalasta kiinni. Mieti nyt jos ite jäisit koukkuun, niin kyllähän sitä tulisi leperlelltyä naiselle vaikka mitä, kunhan ei iskisi suoraan pannulle.
Ja mun piti olla turpa kiinni..

Vakaville asioille ei saisi tietenkään nauraa, mutta kyllä pisti tuo hymyilyttämäänpuolisukeltaja wrote:Onneks tulee kohta muutettua ihan toiseen kaupunkiin.... Kai se nyt sit täräyttää vielä että on raskaana ja aidsin tartuttanut miulle, sehän tän koko sotkun kruunais.

Jatkakaa

-
- Rautarouva
Jos nämä kaksi yhtälöä ovat mahdollisia, sitä saisit mitä olet tilannut.puolisukeltaja wrote:Kai se nyt sit täräyttää vielä että on raskaana ja aidsin tartuttanut miulle, sehän tän koko sotkun kruunais.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Ens kerralla huvittais "vakavien puhuminen" toiseen malliin 

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
7v hääpäivä. Ei mitään raportoitavaa. Aamulla oli kusimutteritkin poissa, mutta ei. En pidätä hengitystäni.
-
- Crusader
Runo:
"Syksy saa. Minä en."
Olisko meikäläisen anti tälle ketjulle taas tässä seuraavaksi puoleksi vuodeksi
"Syksy saa. Minä en."
Olisko meikäläisen anti tälle ketjulle taas tässä seuraavaksi puoleksi vuodeksi

Nykyään melkein kaikki on jännää.
Majavia hyppii, tekstaa, chattaa, pomppii, paaluttaa, tms... ja vanha jaksaa 

83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Oikein.jarmila wrote:Majavia hyppii, tekstaa, chattaa, pomppii, paaluttaa, tms... ja vanha jaksaa

Vielä tarkennus johonkin aiempaan uteluun peiton heilumisesta: Meidän taloudessa ei muuten peitto heilu, sillä enhän halua piilottaa majavaa peiton alle. Jotenkin kumman siveellistä ja epäilyttävää olisi moinen toiminta. Eli, ennemmin vaikka sen peiton päällä (nukkuminen on toki asia erikseen - siihen tarvitaan sitä peittoa).

-
- Rautakansleri
^Peitto päällä ratsastus tai kuusyhdeksiköinti aiheuttaa kyllä melkein happiloppuupierettää fiiliksen ennemmin kuin todellisen hekuman huipun
. Mutta me tosimiehet emme tällaisia vihreiden keksimiä homosteluasentoja harrasta vaan akti tapahtuu insinöörimäisen tarkasti tehokkuus maksimoiden perinteisellä tyylillä.

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautarouva
Mitä yhteistä on insinöörillä ja esinahalla. Molemmat vedetään syrjään, kun tosi hommat alkaa.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
-
- Rautakansleri
^Senkin vanha läähättävä jokivarren ruostunut rapumerta. Tuo oli isku vyön alle, ja vielä takaa päin. Haiskahtaa käskytykseltä, onko taas SM leikkien aika vuodesta? Jipii \m/
-
- Rautarouva
Ei riitä, että se on insinööri, muttei se raukka ymmärrä edes lukemaansa. Meinaan alkaa tosi hommiin ja teikäläinen on sivussa. Muahahahahahahaa.
Enkä mä ole rapumerta. Mä olen "welcome to the jungle" -osastoa. Sinne on kaikki oravaa pienemmät hukkuneet.
Enkä mä ole rapumerta. Mä olen "welcome to the jungle" -osastoa. Sinne on kaikki oravaa pienemmät hukkuneet.
-
- Rautakansleri
^Insinöörin mielestä SE on vaan väärin suunniteltu. Tuplakokoa tarkoitukseensa nähden
!

-
- Rautarouva
Sitä sait mitä tilasit: siemen sisään ja meloni ulos. Tilasin minäkin hyväbadisen jääkiekkoilijan ja sain pöhöttyneen maaseudun mäkkaiverin. Ookko muuten kuullu, että miehen SEN koko on sama, kuin kahden kämmenen yhteen laskettu leveys. Ei ole teikäläinen mikään suurikourainen kaveri. Shit happens.
Täytyy nyt tulla tähän keskeyttämään teidän parisuhdeterapia, sillä olihan tuota pakko alkaa mittailla. Ei siis tällä kertaa SITÄ, vaan kämmeniä. Itse olen melkoisen pienikourainen kaveri, mutta sain tuloksen johonkin 17:n cm:n hujakoille, mikä osoitti testin pätevyyden. Eli, kysymys kuuluu: miten valtavan isoja välineitä niillä isokouraisilla kavereilla mahtaa olla jalkoväleissään?Sakari Östermalm wrote:Ookko muuten kuullu, että miehen SEN koko on sama, kuin kahden kämmenen yhteen laskettu leveys. Ei ole teikäläinen mikään suurikourainen kaveri. Shit happens.

No ompas vertailuHammer wrote:Täytyy nyt tulla tähän keskeyttämään teidän parisuhdeterapia, sillä olihan tuota pakko alkaa mittailla. Ei siis tällä kertaa SITÄ, vaan kämmeniä. Itse olen melkoisen pienikourainen kaveri, mutta sain tuloksen johonkin 17:n cm:n hujakoille, mikä osoitti testin pätevyyden. Eli, kysymys kuuluu: miten valtavan isoja välineitä niillä isokouraisilla kavereilla mahtaa olla jalkoväleissään?Sakari Östermalm wrote:Ookko muuten kuullu, että miehen SEN koko on sama, kuin kahden kämmenen yhteen laskettu leveys. Ei ole teikäläinen mikään suurikourainen kaveri. Shit happens.

83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Huono ja epätieteellinen keino. Sanoisinkin, että miehillä, joilla on isot puheet, on yleensä eniten kompensoitavaa! Toisekseen, jos miehellä on Audi tai Bemari, niin kannattaa samantien unohtaa koko homma. Näin on näreet!
Olisin olettanut, että käytännön kokeiden todistus tulisi joltain naiselta, mutta käythän se toisaalta sinäkin.Karpaasi wrote:Huono ja epätieteellinen keino. Sanoisinkin, että miehillä, joilla on isot puheet, on yleensä eniten kompensoitavaa! Toisekseen, jos miehellä on Audi tai Bemari, niin kannattaa samantien unohtaa koko homma. Näin on näreet!
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Miksei MERSU ollut listassasi?QazKFD wrote:Olisin olettanut, että käytännön kokeiden todistus tulisi joltain naiselta, mutta käythän se toisaalta sinäkin.Karpaasi wrote:Huono ja epätieteellinen keino. Sanoisinkin, että miehillä, joilla on isot puheet, on yleensä eniten kompensoitavaa! Toisekseen, jos miehellä on Audi tai Bemari, niin kannattaa samantien unohtaa koko homma. Näin on näreet!
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
QazKFD wrote:Olisin olettanut, että käytännön kokeiden todistus tulisi joltain naiselta, mutta käythän se toisaalta sinäkin.Karpaasi wrote:Huono ja epätieteellinen keino. Sanoisinkin, että miehillä, joilla on isot puheet, on yleensä eniten kompensoitavaa! Toisekseen, jos miehellä on Audi tai Bemari, niin kannattaa samantien unohtaa koko homma. Näin on näreet!

-
- Rautarouva
Älä ny. Pätee näköjään naisiinkin, minäkin mittasin! Ihan on yksi yhteen kämmenet ja vehkeen koko.Karpaasi wrote:Huono ja epätieteellinen keino.
No ompas vertailujarmila wrote:Hammer wrote:Täytyy nyt tulla tähän keskeyttämään teidän parisuhdeterapia, sillä olihan tuota pakko alkaa mittailla. Ei siis tällä kertaa SITÄ, vaan kämmeniä. Itse olen melkoisen pienikourainen kaveri, mutta sain tuloksen johonkin 17:n cm:n hujakoille, mikä osoitti testin pätevyyden. Eli, kysymys kuuluu: miten valtavan isoja välineitä niillä isokouraisilla kavereilla mahtaa olla jalkoväleissään?Sakari Östermalm wrote:Ookko muuten kuullu, että miehen SEN koko on sama, kuin kahden kämmenen yhteen laskettu leveys. Ei ole teikäläinen mikään suurikourainen kaveri. Shit happens.

Ai prkl ! Toi olikin yhden kämmenen mitta...Eikun majavaa etsimään

Vehkeen koko syvyys- vai leveyssuuntaan (vai puhuttiinko tässä nyt klitoriksen mitoista)?Sakari Östermalm wrote:Älä ny. Pätee näköjään naisiinkin, minäkin mittasin! Ihan on yksi yhteen kämmenet ja vehkeen koko.Karpaasi wrote:Huono ja epätieteellinen keino.

-
- Rautakansleri
^Mikä se klitoris on
? Ei löytynyt meidän varaosaluettelosta lainkaan.
Karpaasilla erinomaista analyysia tuossa vähän ylempänä. Loistomies, todennäköisesti iso kaluinen kaveri itsekin
Joskus Prahassa 7 vuotta sitten viimeksi aamujumppa ja nyt tällä viikolla taas. Meno oli hubaa, kaikki se 30 sekuntia!

Karpaasilla erinomaista analyysia tuossa vähän ylempänä. Loistomies, todennäköisesti iso kaluinen kaveri itsekin

Joskus Prahassa 7 vuotta sitten viimeksi aamujumppa ja nyt tällä viikolla taas. Meno oli hubaa, kaikki se 30 sekuntia!