Niin, mitäs jos lukisit vaikka hiukan taustoja ennen kuin kommentoit..?Pentelesh wrote:Mikä ihme tää raiskaus juttukin on?
Auerhan on miesystävänsä kera raiskannut lapsia, näin lyhyesti kiteytettynä.
Moderator: The Killer Krew
Niin, mitäs jos lukisit vaikka hiukan taustoja ennen kuin kommentoit..?Pentelesh wrote:Mikä ihme tää raiskaus juttukin on?
Kyllähän Afrikassakin oli taannoin tämä naisporukka, joka raiskasi meihiä saadakseen näiltä spermaa jotain rituaalia varten.Pentelesh wrote:En ole liikaa enää seurannut Auerin tarinan käänteitä, mutta kyllähän tuossa jossain vaiheessa tuli mieleen vanhat kunnon legendat noita-vainoista. Mikä ihme tää raiskaus juttukin on? Olen muutenkin yleensä ihmetellet näitä "nainen raiskasi miehen" tarinoita. Osaako joku mua viisaampi kertoa, miten nainen raiskaa miehen? Ja minä käsitän raiskauksen v'äkivalloin pakotetulla seksuaalisella tapahtumalla.
Tehdäänkös tuonne jotain pakettimatkoja vai joutuuko omatoimisesti lähtemään? Onko Maidenia lähistöllä?Karpaasi wrote:Kyllähän Afrikassakin oli taannoin tämä naisporukka, joka raiskasi meihiä saadakseen näiltä spermaa jotain rituaalia varten.Pentelesh wrote:En ole liikaa enää seurannut Auerin tarinan käänteitä, mutta kyllähän tuossa jossain vaiheessa tuli mieleen vanhat kunnon legendat noita-vainoista. Mikä ihme tää raiskaus juttukin on? Olen muutenkin yleensä ihmetellet näitä "nainen raiskasi miehen" tarinoita. Osaako joku mua viisaampi kertoa, miten nainen raiskaa miehen? Ja minä käsitän raiskauksen v'äkivalloin pakotetulla seksuaalisella tapahtumalla.
Jumalauta, meikäläisen ikäinen kaveriPertti Keinonen wrote:Sen verran jämäkältä, fiksulta ja karismaattiselta vaikutti tänään uutisissa uusi puolustusministerimme, että alan harkita loikkausta rkp:hen. Tuli tosi turvallinen olo, kun tuollainen kaveri on meillä laittamassa Ryssien kenraaleille jauhot suuhun. Näkemystä, kokemusta ja taktista pelisilmää tuntui riittävän.
Jäätävää. Mitäköhän Pete Willis tai Steve Clark (perikunta) tuumaavat tästä ideasta? Elliottin ääni on ollut ihan finaalissa viimeiset 30 vuotta - onnea vaan yritykseen.reptile wrote:Jaahas, on siinä melkoinen homma... Kai tämä on joku vitsi. Aika huonosti pitää olla asiat, että moisen urakan itselleen ottavat.
Def Leppard to re-record entire back catalogue. The rockers are taking revenge on their former record label Universal after royalties disagreement
Ei karisma ikää katso, vallankin kun valkkaa kakkulansa oikein jolloin tulee noin 20 vuotta lisää kuin tilauksesta.Jukka wrote:Jumalauta, meikäläisen ikäinen kaveri
Aika liki tonnin, sanotaan 1100€? Siis jos myös ajelee ne välipäivät.Pertti Keinonen wrote:Leikkikääpä hetki palvelujenhinnoittelijaa. Saat 10 sekuntia aikaa miettiä, kun asiakas kysyy, että mitä maksaa vuokramoottoripyörän toimitus 100 kilsan päähän lentokentälle ja viikon päästä nouto takaisin. Mitä sanoisitte hinnaksi? Annan oikean vastauksen jossain vaiheessa.
Eipä meitä hirveämmin taida olla, ainakaan äänekästä sakkia. Itellä tosin pyörä myynnissä, kun tarttis ehkä saada asuntovelkaa pikkasen pienemmäksi ja muita hankintojakin ois tehtävä.Pertti Keinonen wrote:Ketäs meidän mopokerhoon kuuluu? Bäkkärillä on se mp topiski, mutta ei motoristeja ihan hirveesti taida olla, alta 10 aktiivista?
Kurvatkaahan rouvan kanssa Myrskylään kaffelle mennessä/tullessa!Pertti Keinonen wrote:Prätkäkokoontuminen esim pe 20.7. Hämeenlinnassa ehtoommalla sopis mainiosti. Onko kiinnostuneita?
Kohtelet hieman inhimillisemmin muutaman päivän ennen reissua.Pertti Keinonen wrote: Itselläni ei väliä, kun kerrankin pääsee pukille ajamaan, mutta miten kestää takana perse