Hui hai kerma, kohta lentää keihäs! - YLEISTOPIC
Moderator: The Killer Krew
-
- Bugstomper
Re: Hui hai kerma, kohta lentää keihäs! - YLEISTOPIC
Kaikkkien asioiden on oltava avoimesti esillä
http://www.basso.fi/keskustelu/67477/ma ... hdokkaalta" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.basso.fi/keskustelu/67477/ma ... hdokkaalta" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hang-Around
Vihdoinkin politiikassa puhutaan oikeista asioista.
Well you see me crawling through the bushes with it open wide.
What you seeing girl?
Can't you believe that feeling, can't you believe it,
Can't you believe your eyes?
It's the real thing girl.
What you seeing girl?
-
- Peräruiske
scorpions wrote:Kaikkkien asioiden on oltava avoimesti esillä![]()
Laukaistaan Marko eduskuntaan..

http://www.iltalehti.fi/vaalit/20110406 ... 5_vl.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
No entäs tämä herra sitten?PowerProwler'75 wrote:Vihdoinkin politiikassa puhutaan oikeista asioista.

Ja taas kerran aiheesta Jerseyn saarten sankarit eli Play.com.
Alkaa nyt vähitellen mennä hermo ja usko. On se perkele kumma kun ei niille raha kelpaa.

Yrittelin tässä taas vanhat speideilynsä lähes unohtaneena tilailla levyä.
Olin oikein positiivisesti yllättynyt kun ohjasi Visa Electronilla maksaessa OP:n nettipankin varmennussysteemiin, jossa kaikki meni niin kuin pitikin.
Kelailin että josko se nyt lähtisi pitkästä aikaa pelittämään. Paskat se mitään toiminut vieläkään. Samaa laulua pukkaa sähköpostiin "Your Play.com order requires valid credit/debit card details". Satavarmasti täsmää nimi-, osoite- ja korttitiedot, ihan samoilla rimpsuilla tullut tilailtua moneen kertaan vaikka mistä.
Alkuvuodesta 2010 kun valitin ihan samasta niin pistivät accountin skulaamaan (Viestiä tuli otsikolla "Your Play.com account has now been approved"). Se lysti kesti kesään saakka kun kortti erääntyi ja pankista tuli uusi. Päivitin käyttäjätiedot ja lakkasi kelpaamasta.
Nyt tänään oli varmaan kolmas kerta sitten viime kesän kun pyysin että pistäisivät accountin toimimaan taas niin kuin jo kerran tekivät. Näköjään on tarpeeksi asiakkaita kun ei ole noteerattu mitenkään muuten kuin suoltamalla melko selvästi copy-pastettua perusviestiä (tarkista käyttäjätiedot-korttidata-jnejne.)
Vai voiko se muka olla siitä kiinni että laitan puhelimeksi kännykkänumeron, vaikka vaaditaan kortinhaltijan osoitteen lankapuhelimen numeroa? Tässä huushollissa kun ei mitään lankapuhelinta ole ollut vuosikausiiin...
On tää nykyajan helppo nettikauppa kivaa.

Edit: kah, nyt on kuulemma taas accountti "approved". Kumma kun eivät viime kerralla voineet pistää sitä kuntoon vaikka nimenomaan pyysin...

Last edited by Emeritus on Tue Apr 12, 2011 15:02, edited 2 times in total.
-
- Lentäjä-Ässä
Jaaha.scorpions wrote:Kaikkkien asioiden on oltava avoimesti esillä![]()
Piraattipuolueen ehdokaslistalla on myös BB-Antti, joka Radio Rockin Korporaation mukaan on linjannut, että "kyttiä pitäisi vähentää, koska tämä on liian poliisivaltio".

Ei taida olla Iron Constablen lempi"poliitikko".
Ja ne kondomit. Täällä pidettiin lukion puolella tässä viime kuun lopulla vaalipaneeli, johon myös ysiluokkalaiset osallistuivat. Siellä oli tarjolla myös erinäistä puolueiden vaalikrääsää, joista suurimmassa suosiossa olivat Kokoomuksen vaalikondomit, joiden paketissa oli teksti "I love Kok". Että ei ollut Markon alkuperäinen idea.
Toinen hyvät naurut antanut vaalilause tuli SDP:ltä: "Tunne demari sisälläsi".
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Kuningas Kurhinen on kaikesta päätellen varustettu hieman vajaalla ymmärryksellä.nickorules wrote:Piraattipuolueen ehdokaslistalla on myös BB-Antti, joka Radio Rockin Korporaation mukaan on linjannut, että "kyttiä pitäisi vähentää, koska tämä on liian poliisivaltio".
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/antti ... 875489%2C0" onclick="window.open(this.href);return false;
Antin mielestä kannabis pitäisikin laillistaa, sillä siten poliisi saisi verotuloja ja rikollisuus vähenisi.

-
- Crusader
^Kiitos linkistä. Harvemmin saa nauraa näin makeasti, pakko mennä pyyhkimään silmät, kun vedet valuu, hetki...
No niin. Käykääs tosiaan lukemassa lukijoiden kootut kommentit noihin Nyrhisen teeseihin. Kyllä Suomen Kansalla on vielä toivoa, oli meinaan muutama niin hervottoman hauska ja verbaalisesti lahjakas kommentti, että huh
Lainsäädännön muutoksista ei normaalin rehellisen suomalaisen tarvitse olla huolissaan, ne muutokset läpimennessään koskevat vain niiden ihmisten oikeusturvaa, jotka omilla toimillaan loukkaavat sen tavallisen rehellisen suomalaisen oikeusturvaa, yksilön-ja omaisuuden suojaa. Toisaalta, eipä näilläkään yksilöillä ole hätää, koska lisääntyvä työmäärä ja vähenevä väki poliisissa pitävät huolen siitä, että kaikki kestää kauemmin ja entistä vähemmän otetaan työn alle, kynnys nousee ja kansa ihmettelee, kun ei pyörävarkaudet sun muut kiinnosta.
No jaa, pointtini varmaan tuli selväksi. Jatkan vapaita, karu totuus odottaa taas viikonloppuna työpöydällä ja sen jatkeilla, onneksi hyllytilaa piisaa.
No niin. Käykääs tosiaan lukemassa lukijoiden kootut kommentit noihin Nyrhisen teeseihin. Kyllä Suomen Kansalla on vielä toivoa, oli meinaan muutama niin hervottoman hauska ja verbaalisesti lahjakas kommentti, että huh

Tuo oli aika lyhyt ja ytimekäs, muiden muassa. Itselle heräsi lähinnä kysymys, että miten valtiosta voi tulla poliisivaltio, jos poliisien määrä koko ajan vähenee ??? Jokainen voi tutustua valtion tuottavuusohjelmaan ja vetää sieltä johtopäätöksiä, poliisien vihaajat voivat olla tyytyväisiä kun sisäisen turvallisuuden moniosaajia on muutaman vuoden päästä satoja vähemmän, valtiossa, jossa jo valmiiksi poliisia/kansalainen suhdeluku on Euroopan pienin.Antti eduskuntaan* !!!!!!
*Kynnysmatoksi
Lainsäädännön muutoksista ei normaalin rehellisen suomalaisen tarvitse olla huolissaan, ne muutokset läpimennessään koskevat vain niiden ihmisten oikeusturvaa, jotka omilla toimillaan loukkaavat sen tavallisen rehellisen suomalaisen oikeusturvaa, yksilön-ja omaisuuden suojaa. Toisaalta, eipä näilläkään yksilöillä ole hätää, koska lisääntyvä työmäärä ja vähenevä väki poliisissa pitävät huolen siitä, että kaikki kestää kauemmin ja entistä vähemmän otetaan työn alle, kynnys nousee ja kansa ihmettelee, kun ei pyörävarkaudet sun muut kiinnosta.
No jaa, pointtini varmaan tuli selväksi. Jatkan vapaita, karu totuus odottaa taas viikonloppuna työpöydällä ja sen jatkeilla, onneksi hyllytilaa piisaa.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Hang-Around
Just like the Pied PiperIron Constable wrote: Lainsäädännön muutoksista ei normaalin rehellisen suomalaisen tarvitse olla huolissaan
Led rats through the streets
We dance like marionettes
What you seeing girl?
What you seeing girl?
Aikamoinen keissi yhdestä halppis kamerasta ja sen kuvista, no hyvä että löysi omistajansa
http://www.bravewords.com/news/160002" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.bravewords.com/news/160002" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Bugstomper
No tää on ollu odotuksissa jo jonkun aikaa. Omaan käyttöön ei onneks juuri vaikuta kun Spotify on mulle vaan research-vehje. 

-
- Sateentekijä
^^Alunperinhän uhkailtiin että Spotifyn ilmaisversio poistuu kokonaan käytöstä, ja palvelu siirtyy täysin maksulliseksi. Jos muistan oikein, niin aluksi tuota käyttöaikaa ei oltu rajattu mitenkään, sitten tilalle tuli tuo 20h/kk ja nyt siirryttiin 10h/kk ja 5 kuuntelua per biisi-käytäntöön. Suuntahan on kaikkien nähtävissä, eli eiköhän se jossain vaiheessa siirry täysin maksulliseksi palveluksi, ellei jotain ihmeellistä tapahdu mainosrahoituksissa tai muissa tulonlähteissä.
Sinänsä harmi, koska etenkin tuota ilmaispalveluahan on pidetty musabisneksessä erittäin tehokkaana laittomien latausten rajoittajana, ja tuloksethan on olleet aika selviä. Voisin heittää veikkauksen, että nämä jotka ovat aikaisemmin turvautuneet Spotifyn ilmaispalveluun, palaavat torrenttien pariin, vaikka palveluna Spotify ei voisi olla helpompi ja käytännöllisempi.
Onneksi tuo ilmaisversio on vielä kuitenkin edes rajoitettuna käytössä, sillä kuten siinä ylhäällä mainittiin, erittäin moni käyttää palvelua uusien bändien etsimiseen ja potentiaalisten levyostosten kartoittamiseen. Omalta bändiltä kun on levy tulossa syksyllä ulos, niin itse pidän Spotifya ylivoimaisesti parhaimpana paikkana markkinoida tuota lättyä. Ihan sama tuleeko sieltä niistä soitoista massia, kunhan kuuntelijoita sais vain mahdollisimman paljon.
4,99€/kk noinkin laajasta musakirjastosta ja sen rajoittamattomasta käyttöoikeudesta (tietty vain streamina) on kuitenkin aika naurettavan pieni hinta. Siihen tuplat lisää niin saat sen käyttöön "käytännössä" missä vain, olettaen että puhelimesi on ajan tasalla. Ei huono diili mielestäni. Tokihan tuolta ei ihan jokaista ug-kellaribändiä löydy, mutta tuskinpa heidän faneilleen tuo digitaalinen musiikki muutenkaan toimii.
Sinänsä harmi, koska etenkin tuota ilmaispalveluahan on pidetty musabisneksessä erittäin tehokkaana laittomien latausten rajoittajana, ja tuloksethan on olleet aika selviä. Voisin heittää veikkauksen, että nämä jotka ovat aikaisemmin turvautuneet Spotifyn ilmaispalveluun, palaavat torrenttien pariin, vaikka palveluna Spotify ei voisi olla helpompi ja käytännöllisempi.
Onneksi tuo ilmaisversio on vielä kuitenkin edes rajoitettuna käytössä, sillä kuten siinä ylhäällä mainittiin, erittäin moni käyttää palvelua uusien bändien etsimiseen ja potentiaalisten levyostosten kartoittamiseen. Omalta bändiltä kun on levy tulossa syksyllä ulos, niin itse pidän Spotifya ylivoimaisesti parhaimpana paikkana markkinoida tuota lättyä. Ihan sama tuleeko sieltä niistä soitoista massia, kunhan kuuntelijoita sais vain mahdollisimman paljon.
4,99€/kk noinkin laajasta musakirjastosta ja sen rajoittamattomasta käyttöoikeudesta (tietty vain streamina) on kuitenkin aika naurettavan pieni hinta. Siihen tuplat lisää niin saat sen käyttöön "käytännössä" missä vain, olettaen että puhelimesi on ajan tasalla. Ei huono diili mielestäni. Tokihan tuolta ei ihan jokaista ug-kellaribändiä löydy, mutta tuskinpa heidän faneilleen tuo digitaalinen musiikki muutenkaan toimii.
-
- Kundalini
-
- Rautakansleri

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
^Jotenkin hellyyttävä viesti. 

"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
This child was born to die"
-
- Rautaneito IRC Crew
Muista vähän sivaltaa CRC:tä siihen kairaan, niin se uppoaa santaan paremminToni Brigatti wrote:aijai. Myyntikkousj a logistiikka seminaarista kehkeyti hivreä mandoliinisoolo ja rapala tyyppinen kankkunen. Ei siis pysy sisällö kuin rapalan uistin. Lähden pilkille. Prkl. We rock !

Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Kyllä tosta toisestakin johtajan aamuisesta viestistä ns. tunnelma välittyy...A.Kivi wrote:^Jotenkin hellyyttävä viesti.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Lentäjä-Ässä
Ja nyt minä sitten olen trolli
. En minä tahallaan ketään ärsytä, käsitin vain nyt yhden lehtiartikkelin väärin.
En ole enää se kymmenenvuotias kakara, joka ajatteli, että kaikki Saatanaan viittaavaa vie helvettiin. Jos joku niin vielä luulee, niin fuck off! Olen nyt vapaamielisempi, tämä koko juttu lähti nyt siitä, että luulin toimittajan vaan pistävän kaikki metallifanit samaan lokeroon.
666 on itse asiassa varsin kiehtova numerosarja.
Toiset laulavat Saatanasta, toiset Jeesuksesta. Toiset laulavat sodasta, toiset rauhasta. Tärkeämpää se musiikki on kuin sanoitukset.
Tuntuu vain, että tämän sivun julkikristityt, eli Beast Doctor 661 (joka tosin paransi viime viestiin) ja minä ollaan vaan kovemman tarkkailun alla. Emme kummatkaan kuulu tämän sivun taitavimpiin näppäimistön käyttäjiin, mutta silti. Jos edes vähän uskontoon viitaavaa tekstiä tulee, niin heti tulee kymmenen käyttäjää lyttäämään. Nytkin tämä dissaus lähti siitä, että lehtijutussa mainittiin Iron Maiden ja 666, ja kaikki tiesivät sen, mitä olin The Number of the Beastista luullut nelosluokalla. Uskokaa nyt helvetissä, että minä olen kasvanut!
Väärinkäsityksestä tämä lähti, ja kaikki sitten sanovat, että kuuntele vittu sitä poppia vittu kun siinä ei vittu Saatanaa vittu perkele ole. Mitä väliä sillä on mihin uskon? Miten niin minun pitäisi aina kavahtaa jos jossain lukee Saatana tai 666 tai laulun sanoissa on "Become Lucifer's child"? Vittu teidän kanssa. En minä mikään fundamentalisti ole joka ruoskii itseään syntien vuoksi.
Huh, en nyt ainakaan mennyt niin yli kuin Pöysti: "Kaikki tämän sivuston käyttäjät tulisi tappaa ja kaikki maailman laulujen sanoitukset ovat paskaa ja niiden kirjoittajat tulisi ampua".
Eiköhän kaikille nyt selvinnyt, että:
a)En trollaa ainakaan tahallani
b)Sanoitukset eivät ole niin tärkeitä kuin musiikki
c)Minä en jätä musiikkia kuuntelematta, vaikka sanoitukset olisivatkin satanistisia
d)Tämä viesti on eniten tunteella kirjoittamani tähän asti
e)Banni on lähellä jos saman sortin urpoilu jatkuu
f)The Number of the Beast on upea levy musiikillisesti ja sanoituksellisesti (vaikka nyt ei yläpuolella niin luekaan)
Päätetään viesti Destrutionin legendaariseen ilmaisuun: METAL!!!!!!!!

En ole enää se kymmenenvuotias kakara, joka ajatteli, että kaikki Saatanaan viittaavaa vie helvettiin. Jos joku niin vielä luulee, niin fuck off! Olen nyt vapaamielisempi, tämä koko juttu lähti nyt siitä, että luulin toimittajan vaan pistävän kaikki metallifanit samaan lokeroon.
Toiset laulavat Saatanasta, toiset Jeesuksesta. Toiset laulavat sodasta, toiset rauhasta. Tärkeämpää se musiikki on kuin sanoitukset.
Tuntuu vain, että tämän sivun julkikristityt, eli Beast Doctor 661 (joka tosin paransi viime viestiin) ja minä ollaan vaan kovemman tarkkailun alla. Emme kummatkaan kuulu tämän sivun taitavimpiin näppäimistön käyttäjiin, mutta silti. Jos edes vähän uskontoon viitaavaa tekstiä tulee, niin heti tulee kymmenen käyttäjää lyttäämään. Nytkin tämä dissaus lähti siitä, että lehtijutussa mainittiin Iron Maiden ja 666, ja kaikki tiesivät sen, mitä olin The Number of the Beastista luullut nelosluokalla. Uskokaa nyt helvetissä, että minä olen kasvanut!
Väärinkäsityksestä tämä lähti, ja kaikki sitten sanovat, että kuuntele vittu sitä poppia vittu kun siinä ei vittu Saatanaa vittu perkele ole. Mitä väliä sillä on mihin uskon? Miten niin minun pitäisi aina kavahtaa jos jossain lukee Saatana tai 666 tai laulun sanoissa on "Become Lucifer's child"? Vittu teidän kanssa. En minä mikään fundamentalisti ole joka ruoskii itseään syntien vuoksi.
Huh, en nyt ainakaan mennyt niin yli kuin Pöysti: "Kaikki tämän sivuston käyttäjät tulisi tappaa ja kaikki maailman laulujen sanoitukset ovat paskaa ja niiden kirjoittajat tulisi ampua".
c)Minä en jätä musiikkia kuuntelematta, vaikka sanoitukset olisivatkin satanistisia
f)The Number of the Beast on upea levy musiikillisesti ja sanoituksellisesti (vaikka nyt ei yläpuolella niin luekaan)
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Voi vittu että jotkut osaa olla herkkänä. Trolli-kommentti viittasi sun Deja-vu kommentointiin, jota pidin selvänä trollaamisena. Ilmeisesti et sitten kuitenkaan oikeasti tajunnut mikä siinä meni pieleen? Tätä sun jeesus vs Saatana vuodatusta en edes jaksanut lukea kokonaan.
Ja missään profiilissasi ei tietääkseni lue sun ideologista taustaasi, ja en todellakaan ole seurannut kirjoituksiasi niin tarkkaan, että asia olisi tullut selväksi, joten turha ottaa esiin natsisaatananpalvoja-korttia.
Ja missään profiilissasi ei tietääkseni lue sun ideologista taustaasi, ja en todellakaan ole seurannut kirjoituksiasi niin tarkkaan, että asia olisi tullut selväksi, joten turha ottaa esiin natsisaatananpalvoja-korttia.
nickorules wrote:Ja nyt minä sitten olen trolli![]()
![]()
. En minä tahallaan ketään ärsytä, käsitin vain nyt yhden lehtiartikkelin väärin.

I rest my case.
nickorules wrote:Tuntuu vain, että tämän sivun julkikristityt, eli Beast Doctor 661 (joka tosin paransi viime viestiin) ja minä ollaan vaan kovemman tarkkailun alla.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
QazKFD wrote:nickorules wrote:Tuntuu vain, että tämän sivun julkikristityt, eli Beast Doctor 661 (joka tosin paransi viime viestiin) ja minä ollaan vaan kovemman tarkkailun alla.

Pitkästä aikaa tulin rautaneitoa vähän tiirailemaan ja heti näin kova meno.

-
- Hang-Around
Ootte ihanan hulluja ja symppiksiä pikku hevihomoja! Senkin karvatukat!
What you seeing girl?
What you seeing girl?
Hellyttävää luettavaa tämä "Yleistopic". Voi teitä isin pieniä mieliharmia. 

"I heard it about ten years ago. This speed metal crap is just warming Hendrix riffs. Played twices as fast and half as well." -James "Sonny" Crockett