Seven ways to win - levyostokset part 7

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Re: Seven ways to win - levyostokset part 7

Post by QazKFD »

-Victoria- wrote:Hyviä levyjä, mutta Varg on niin kusipää, että ostan Burzumia hyllyyn ainoastaan midprice-hinnoilla.
Melko jämäkkää asennetta. Näin.

Viimesimmät;

Judas Priest - Stained Class CD

Tämän myötä olen itsekin hankkinut viimeiset 11 Judas Priest -levyä hyllyyn keskihinnalla 4,67 euroa kappale. Tätä hintaa kytäten pelkästään siksi, että Halford on iljettävä hintti.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Äxästä lähti cd muutama hyllyyn:

Kiuas - Spirit Of Ukko
Kiuas - The New Dark Age
Stratovarius - Elysium
hologrammi 2cd digipackillä
Korpiklaani - Korven Kuningas
Korpiklaani - Karkelo
Korpiklaani - Ukon Wacka
Judas Priest - Metal Works 73-93
Judas Priest - Living After Midnight
Judas Priest - Screaming For Vengeance
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

-Victoria- wrote:Varg on niin kusipää, että ostan Burzumia hyllyyn ainoastaan midprice-hinnoilla.
Ai? Mun mielestä Varg vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta. Mikäs Vargista nyt niin kusipään tekee?
Mies tietää itsensä, arvonsa ja jopa kunnioittaa itseään. Kuulostaa mun korvaan sen verran tutulta, että ilmankos " diggailen " miehestä.
"To be alive is more than just breathing"
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Post by Hatebreeder »

Hatebreeder wrote: Hmmh, eip vieläkään mitään. Pitäiskö mun kysellä sieltä, että onko sinkusta tietoakaan? Jos pystys tilauksen vaihtaa vaikka uuden levyn sinkkuun joka on saman hintainen...
Toistanpa kysymyksen, kun satuin sen esittämään yömyöhään, eikä sitä kukaan löydä tuolta.

Pyyhin nyt muut viestit pois, mutta siis kysehän oli siitä, että tilasin Bodomin vanhan sinkun, joka oli loppunut. Tilasin siis jo 23.2. Pitäiskö mun kysellä sitä sinkkua sieltä, vai vain venailla että jos se joskus tulis?
Sorcerer
Bändäri
Bändäri

Post by Sorcerer »

Hatebreeder wrote:
Hatebreeder wrote: Hmmh, eip vieläkään mitään. Pitäiskö mun kysellä sieltä, että onko sinkusta tietoakaan? Jos pystys tilauksen vaihtaa vaikka uuden levyn sinkkuun joka on saman hintainen...
Toistanpa kysymyksen, kun satuin sen esittämään yömyöhään, eikä sitä kukaan löydä tuolta.

Pyyhin nyt muut viestit pois, mutta siis kysehän oli siitä, että tilasin Bodomin vanhan sinkun, joka oli loppunut. Tilasin siis jo 23.2. Pitäiskö mun kysellä sitä sinkkua sieltä, vai vain venailla että jos se joskus tulis?
Tuskin siitä kysymisestä mitään haittaakaan on, mutta kyllä ne sen lähettää kunhan vaan saavat käsiinsä tai sitten jonkin ajan päästä ilmoittavat, että eivät saa levyä toimitettua ja saat rahasi takaisin/jotain tilalle/maksetun summan verran pois seuraavasta tilauksesta.
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Post by Hatebreeder »

Sorcerer wrote:
Hatebreeder wrote:

Tuskin siitä kysymisestä mitään haittaakaan on, mutta kyllä ne sen lähettää kunhan vaan saavat käsiinsä tai sitten jonkin ajan päästä ilmoittavat, että eivät saa levyä toimitettua ja saat rahasi takaisin/jotain tilalle/maksetun summan verran pois seuraavasta tilauksesta.
Jeesh, no vois kysellä. Saako itse valita noista vaihtoehdoista :D ? Vois mielellään ottaa tilalle saman hintasen toisen sinkun joka niillä on hyllyssä..
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Kannattas varmaan kysyä sieltä levykaupasta, ellei täällä nyt satu X:n työntekijät päivystämään?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Post by Hatebreeder »

QazKFD wrote:Kannattas varmaan kysyä sieltä levykaupasta, ellei täällä nyt satu X:n työntekijät päivystämään?
Joo, pistin sinne vihaa ja katkeruutta ja mielettömiä uhkauksia sisältävän sähköpostin. Eli tokasin vaa, että onko niillä sitä sinkkua tulossa. Heitin siihen vielä, että voivat pistää Was it Worth itin tilalle jos ei tota tilaamaani ole..
Paha-Lurkki
Hang-Around
Hang-Around

Post by Paha-Lurkki »

Wigwam - Being
Grateful Dead - Anthem of The Sun
Grateful Dead - American Beauty

Semmosta tällä kertaa.
"The distance between insanity and genius is measured only by success."
"I shall not waste my days in trying to prolong them. I shall use my time."
Ian Fleming
-Victoria-
Tohtori Rautaneito
Tohtori Rautaneito

Post by -Victoria- »

Lappis wrote:Ai? Mun mielestä Varg vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta. Mikäs Vargista nyt niin kusipään tekee?
Mies tietää itsensä, arvonsa ja jopa kunnioittaa itseään. Kuulostaa mun korvaan sen verran tutulta, että ilmankos " diggailen " miehestä.
Jo pelkästään se, että polttaa kirkon, tekee minun laskuissani ihmisestä kusipään. Vaikka en ole kristitty, kirkot ovat silti mielestäni kauniita ja arvokkaita rakennuksia, ja on olemassa paljon fiksumpia (tehokkaampia) tapoja kritisoita kristinuskoa. Euronymousin murhasta ei ole kuin sana sanaa vastaan, mutta mikäli motiivina oli homofobia, tekee se Vikernesistä entistä enemmän kusipään. Jos "itsensä tietäminen" tarkoittaa sitä, että on varma identiteetistään, niin sitä mielestäni Vikernes ei ole. Eri vuosina annettujen lausuntojensa perusteella Varg nimittäin vaihtaa idelologiaansakin harva se päivä - ei siitä ota seppäkään selvää. Itsensä kunnioittamisessa ei sen sijaan ole mitään väärää, paitsi silloin, jos sen tekee toisten ihmisten hyvinvoinnin kustannuksella.
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Post by Hatebreeder »

Bruce Dickinson - Tattooed Millionare 2CD

Oli halvin DickInSon mitä löyty, ja 2 CD vieläpä. Vähän keskinkertanen jos en väärin muista, mutta tilasinpa kumminkin.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

-Victoria- wrote:
Lappis wrote:Ai? Mun mielestä Varg vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta. Mikäs Vargista nyt niin kusipään tekee?
Jo pelkästään se, että polttaa kirkon, tekee minun laskuissani ihmisestä kusipään. Vaikka en ole kristitty, kirkot ovat silti mielestäni kauniita ja arvokkaita rakennuksia, ja on olemassa paljon fiksumpia (tehokkaampia) tapoja kritisoita kristinuskoa. Euronymousin murhasta ei ole kuin sana sanaa vastaan, mutta mikäli motiivina oli homofobia, tekee se Vikernesistä entistä enemmän kusipään. Jos "itsensä tietäminen" tarkoittaa sitä, että on varma identiteetistään, niin sitä mielestäni Vikernes ei ole. Eri vuosina annettujen lausuntojensa perusteella Varg nimittäin vaihtaa idelologiaansakin harva se päivä - ei siitä ota seppäkään selvää. Itsensä kunnioittamisessa ei sen sijaan ole mitään väärää, paitsi silloin, jos sen tekee toisten ihmisten hyvinvoinnin kustannuksella.
Kirkot kauniita? Makuasia tietty, mutta mulle ne on pelkkiä rakennuksia siinä missä kerrostalotkin. Kerrostalot ovat paljon arvokkaampia, koska niille on oikeasti jotain järkevää käyttöä. Kirkonpoltot toki naurettavaa spedeilyä, mutta toki aika oli silloin eri, samoten myös ilmapiiri. Norjassa en tuohon aikaan ollut mutta ylä-astetta elin ja muistan oikein hyvin. Muistatko sä? Toisen aallon blackmetallin radikaali sivutuote, kirkonpoltot. Hippikauden radikaali sivutuote; AIDS ja kamanveto. Mikä ero? Ja muuten; Kerro nyt tähän väliin, mikä on tehokkaampi tapa kritisoida uskoa kuin kirkonpoltto? Mun pienessä mielessä moinen teko edustaa sen verta radikaalia toimintaa, että en kyllä parempaa tapaa äkkiä keksi. :D

Homofobiasta mulla ei ole mitään sanottavaa. Itseäni ei seksuaaliset suuntautumiset kiinnosta hetken vertaa, mutta jos Varg moisen fobian omaa, se on hänen ongelmansa. Kusipäätä se ei hänestä mun silmissä kuitenkaan tee. Tietyllä tavalla typeryksen, kyllä. Muistikuvat ovat hatarat, mutta mun mielestä homofobialla ei ollut kyllä mitään tekemistä ton Euron murhassa. Korjatkaa toki, jos muistan väärin. Ihan muistaakseni enemmänkin jotkut valtataistelut scenen sisällä olivat syynä. Myöskin jotain rahanperintäasioita taisi olla eli Euronymous olisi ollut velkaa Vikernesille. Homofobiatappo oli toisen blackmetallistin työtä, jonka nimeä en muista tähän hätään. Olisi päässyt jopa kuin koira veräjästä ellei olisi montaa kuukautta myöhemmin lakanut kännissä baarissa kerskumaan teollaan. Mutta se on eri tarina.

Myönnän, että Vargin seuraaminen on aina ollut mun kohdalla varsin minimaalista. En ole tietoinen hänen ideologian vaihteluista. Nämä viimeisimmät haastattelut, jotka olen lukenut...niissä on ollut paljon ihan ok-jutustelua. Ja lähinnä niihin viittasin edellisessä tekstissäni.

Näihin viime haastatteluihin perustuen Vargin itsekunnioitus tulee kyllä kaikkialta muualta kuin muiden hyvinvoinnista. Miestä kun ei tunnu kiinnostavan ihmiset hetkeäkään missään mielessä.
Miten muuten itsensä kunnioitus haetaan muiden hyvinvoinnin kustannuksella? Ihan uteliaisuudesta.

Tällaista tällä kertaa.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Lappis wrote:Homofobiatappo oli toisen blackmetallistin työtä, jonka nimeä en muista tähän hätään. Olisi päässyt jopa kuin koira veräjästä ellei olisi montaa kuukautta myöhemmin lakanut kännissä baarissa kerskumaan teollaan. Mutta se on eri tarina.
Tällä tarkoitat varmaan tota Josef Ben Meddourin kalttausta, jossa siis osallisena olivat muuan Jon Nödtveidt ja kaverinsa Vlad, jolta paljastu vähän muitakin tekosia myös. Vai meinaatko tuota Bård Eithunin eli Faustin tapausta, jossa uhrina myös homo (Magne Andreassen) ja tais jäädä hommasta kiinni vasta vuoden perästä? Kerskuminen tosin viittaisi tuohon ensimmäiseen.
-Victoria- wrote:Jo pelkästään se, että polttaa kirkon, tekee minun laskuissani ihmisestä kusipään.
No ehkä ne levyt sitten kannattaa jättää hankkimatta vaikka midprice-hintaan vastaan kävelisikin.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Faustia hain. Muistikuvan mukaan mies olisi tosiaan selvinnyt koko hommasta, mutta meni sitten baarissa huutelemaan tekoaan.

Uudet Burzumit pitäisi tosiaan hankkia myös. Ja en mäkään menisi polttamaan mitään kirkkoja enkä mitään muutakaan. Ihan jo siitä systä, että en mä hyötyisi siitä yhtään mitään. Mun toimia säätelee aika pitkälle nykypäivänä hyötyaspekti= Jos en jostain asiasta/teosta saa mitään hyötyä, jätän sen tekemättä.
Last edited by Lappis on Wed Mar 09, 2011 22:03, edited 1 time in total.
Nargrot
Berserkki
Berserkki

Post by Nargrot »

Se jätkä joka tappoi homon oli Emperorin rumpali Faust. Ja joo ei ollut Euronymouksen murhassa mitään homofobiaa mukana, vaan juuri Lappiksen mainitsemat skenen "valtataistelut" ja raha-asiat.

Onko Varg vaihdellut mielipiteitänsä kuin kalsareita? Kyllä on, mutta tämä tapahtui hänen ollessa 17-20 vuotias. Tuossa iässä varmaan ihan ymmärrettävää. Käsittääkseni mies ei ole pitkään aikaan käyttäytynyt kuin identiteettikriisissä oleva teini, en ole tosin lukenut viimeisimpiä haastatteluja joten en mene vannomaan.

En menisi itse kirkkoa polttamaan, ehkä enimmäkseen sen takia että se todennäköisesti vain kasvattaisi kristinuskon suosiota, mutta ainakin Varg seisoi sanojensa ja tekojensa takana.

En ole muuten vieläkään kuullut Fallenia, enkä edes Belusta. Pitäisi korjata tilanne..

EDIT: Tulikin näköjään selväksi tuo homotappo tätä kirjoittaessani..
Last edited by Nargrot on Wed Mar 09, 2011 22:01, edited 1 time in total.
För imperiet!
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew

Post by P.K. »

Lappis wrote:Homofobiatappo oli toisen blackmetallistin työtä, jonka nimeä en muista tähän hätään. Olisi päässyt jopa kuin koira veräjästä ellei olisi montaa kuukautta myöhemmin lakanut kännissä baarissa kerskumaan teollaan. Mutta se on eri tarina.
Kyseessä oli Faust (Emperor). Ja itseasiassa ei ollut edes pahemmin retostellut teollaan edes kännissä vaan jäi kiinni normaalissa tutkinnassa Euron murhan ja kirkonpolttojen yhteydessä. Yli 2 vuotta meni kuitenkin ennen kuin Faustia edes epäiltiin, Faust tosin istui myös kirkonpoltosta. Myös Jon Nödveidt puukotti homon vuonna '97.

Euron murhaan ei käsittääkseni liity mitään homofobiaa (ja ne Euronymouksen homoilut on olleet lähes poikkeuksetta vaan huhupuhetta). Kahden suuren egon yhteentörmäys mihin ei liittynyt rahavelat, vaan Vargin mukaan hän puolusti itseään koska Euro teki aloitteen ja hyökkäsi. Lisää voi lukea burzum.orgista mutta tässä voisi olla varma että mitkään Vargin mielipiteet tai näkökulmat paljoa kiinnosta, hahah.
Last edited by P.K. on Wed Mar 09, 2011 22:49, edited 1 time in total.
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

condemned wrote:Kyseessä oli Faust (Emperor). Ja itseasiassa ei ollut edes pahemmin retostellut teollaan edes kännissä vaan jäi kiinni normaalissa tutkinnassa Euron murhan ja kirkonpolttojen yhteydessä.
Jep. Tosiaan retostelu homotapoissa liittyy enemmänkin tohon Nödtveidtin ja kaverinsa tapaukseen, jossa tuo Vlad kaippa silloiselle muijalleen kehuskeli surmatyöstä, josta epäilyt ja tutkinta siirrettiinkin näihin kahteen herraan. Tässä tapauksessa tais olla muutenkin vähän semmosta "annetaan hinttarille sakinhivutusta" -meininki, kun taas Faustin tapauksessa kyse taisi olla enemmänkin pikaistuksissa tehdystä taposta.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Lowerslave
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Lowerslave »

Play.comin Classic Rock -kampanja on petollinen...

Queen - A Kind of Magic
Queen - Works
Rush - Grace Under Pressure
Bon Jovi - Lost Highway
SPD10
Hiippari
Hiippari

Post by SPD10 »

Heselle kiitokset Amorphis-topicin vinkistä, Äxästä lähti muutakin halvalla tilaukseen, eli:

Amorphis - Forging the land of thousand lakes 2DVD + 2CD
Avenged Sevenfold - Live in the LBC and Diamonds in the Rough DVD + CD
Queensryche - Operation livecrime DVD
Whitesnake - 30th anniversary collection 3CD

Muut bändit entuudestaan tuttuja, "ku halvalla sai"-periaatteella poimittuja, Whitesnake on niitä paria tunnetuinta lukuunottamatta aika pahasti itseltä pimennossa. Tutustutaan nyt sitten kolmen levyn kokoelman muodossa bändiin.
-Victoria-
Tohtori Rautaneito
Tohtori Rautaneito

Post by -Victoria- »

Näin alkajaisiksi nyt siitä taposta: Pysyn aikaisemmassa kannassani, eli siitä on varmaan niin monta versiota kuin on kertojaakin. Esim. Lords of Chaosissa epäillään Vargin yhdeksi motiiviksi homofobiaa, ja idiotismiahan tällainen on, vaikkei se olisikaan murhan ainoa syy. Eikä sen puoleen murhan muutkaan oletetut syyt mitään älyn jättiläisiä ole. :D Noh, se siitä...
Lappis wrote:Kirkot kauniita? Makuasia tietty, mutta mulle ne on pelkkiä rakennuksia siinä missä kerrostalotkin. Kerrostalot ovat paljon arvokkaampia, koska niille on oikeasti jotain järkevää käyttöä.

Mikäpä siinä sitten, kunhan samantien kirkkojen lisäksi tuhotaan kaikki muutkin historialliset monumentit, sillä rakennuksiahan nekin vain ovat, eikä niille ole mitään järkevää käyttöä. :roll:
Lappis wrote:Kerro nyt tähän väliin, mikä on tehokkaampi tapa kritisoida uskoa kuin kirkonpoltto? Mun pienessä mielessä moinen teko edustaa sen verta radikaalia toimintaa, että en kyllä parempaa tapaa äkkiä keksi. :D
Lappis wrote:Toisen aallon blackmetallin radikaali sivutuote, kirkonpoltot. Hippikauden radikaali sivutuote; AIDS ja kamanveto. Mikä ero?
Ok, väännän rautalangasta.
Kristitinuskon radikaali sivutuote: http://www.youtube.com/watch?v=6m6G4OJaLmQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Uskonnonvihaajien radikaali sivutuote: http://www.youtube.com/watch?v=C5oi_xzGu1I" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitä eroa?
Aivan. Ei sitten yhtään mitään. Helluntaisaarnaaja väittää Iron Maidenin Number of the Beastia saatananpalvonnaksi pelkän biisinnimen perusteella. Blackmetallisti väittää kristinuskonvastustamiseksi kirkonpolttoa pelkän ulkoisen monumentin tuhoamisen perusteella. Helluntaisaarnaajan mielessä ei käy lukea biisien lyriikoita eikä muusikkojen haastatteluja. Blackmetallistin mielessä ei käy lukea raamattua eikä siitä käytyä keskustelua. Samanlaista idiotismia edustavia ali-ihmisiä molemmat.

Älyllistä kapasiteettia sen sijaan hyödyntäisi keskusteleminen esimerkiksi raamatun sisäisistä ristiriitaisuuksista ja niin ikään ristiriidoista raamatun ja kristittyjen tekojen välillä. Tehokasta olisi myös keskustelun herättäminen esimerkiksi valtionkirkon tarpeellisuudesta nyky-yhteiskunnassa, mikä vaikuttaa esimerkiksi siihen, saavatko lapset puolueetonta ja neutraalia opetusta kouluissa, vai onko kaikki kristinuskolasien läpi värittynyttä propagandaa. Keskustelua kannattaisi herättää myös siitä, kuinka moni suomalainen todella kuuluisi luterilaiseen kirkkoon, mikäli sillä ei olisi valtionkirkon prestiisiasemaa. Monien Keski-Euroopan maiden väitetään olevan yltiöuskonnollisia, vaikka todellisuudessa viralliset tilaisuudet kehdosta avioliiton kautta hautaan toimitetaan maistraatissa ja niille haetaan kirkon siunaus vain, jos sitä todella haluaa (vrt. esim. Suomen maistraattitoimitusten ja kirkollisten toimitusten välinen ero - onko se todellista uskonnonvapautta?).

Juu, tällainen älyllinen kritisointi ei tosiaan ole "radikaalia" sanan alkuperäisessä merkityksessä, mutta "radikaalihan" ei todistetusti tarkoita samaa asiaa kuin "tehokas". Kuten Nargrot tuolla sanoikin jo, kirkonpoltto saa uskovaiset vain entistä enemmän pitämään yhtä ja kiinni uskonnostaan, jotta he erottautuisivat eräänlaisena eliittinä noista kurjista syntisistä. Ja samaan aikaan toitotetaan uskonnonvapautta, tasa-arvoa yms. scheissea, eikä kukaan auta kristittyjä huomaamaan heidän omaa toimintaansa täysin näitä periaatteita vastaan. Jokainen päättäköön itse, kumpaa uskonnonvastustamistapaa pitää parempana, mutta henkilökohtaisesti olen itse sitä mieltä, että ehdottomasti älyllinen kritiikki puree hyvään tarkoitukseen paremmin kuin aivoton radikalismi, josta kukaan ei käytännössä hyödy mitään.

Ja tässähän tämä tiivistettynä, vieläpä herran itsensä kirjoittamana:
Lappis wrote:Ihan jo siitä systä, että en mä hyötyisi siitä yhtään mitään. Mun toimia säätelee aika pitkälle nykypäivänä hyötyaspekti= Jos en jostain asiasta/teosta saa mitään hyötyä, jätän sen tekemättä.
:wink:
Lappis wrote:Miten muuten itsensä kunnioitus haetaan muiden hyvinvoinnin kustannuksella? Ihan uteliaisuudesta.
Onko kaikkimullehetinyt-ajattelu kenties tuttu käsite?
Nargrot wrote:Onko Varg vaihdellut mielipiteitänsä kuin kalsareita? Kyllä on, mutta tämä tapahtui hänen ollessa 17-20 vuotias. Tuossa iässä varmaan ihan ymmärrettävää. Käsittääkseni mies ei ole pitkään aikaan käyttäytynyt kuin identiteettikriisissä oleva teini, en ole tosin lukenut viimeisimpiä haastatteluja joten en mene vannomaan.
Kannattaa vilkaista ainakin Inferno 2/2010. Varg-sitaateista löytyy sisäisiä ristiriitoja (esim. muinaisuskon viisauden korostaminen, mutta sen perään heti muinaisen viisauden dissaaminen) jopa siitä huolimatta, että mies on kirjoittanut vastaukset. Mitenköhän paljon ristiriitoja olisikaan ollut, jos haastattelukysymyksiin olisi pitänyt vastata välittömästi... Samassa lehdessä myös Michael Moynihan ruotii sitä, kuinka Varg oli Lord of Chaos -kirjan ilmestyttyä pitänyt sitä hyvänä, mutta myöhemmin ruvennut jopa vihaamaan sitä.

Täytyy ottaa vielä suorakin sitaatti, joka aika hyvin tiivistää omat ajatukseni: "Kun hänet tapaa henkilökohtaisesti, Vikernes on nopeaälyinen ja jopa charmantti. Hänellä on kuitenkin taipumus antaa suureellisia lausuntoja kaikensorttisista aiheista. Myöhemmin hänen täytyy modifioida lausuntojaan ja "keksiä itsensä uudelleen" muutaman vuoden välein. Kuusi tai seitsemän vuotta sitten hän halveksui heavy ja black metalia rappeutuneena ja "neekerivetoisena" musiikkina, mutta nyt hän äänitti levyllisen samaa musiikkia. Joko hän tietää, että useammat ostavat hänen metalli- kuin kosketinmusiikkiaan tai sitten hän on jälleen vaihtanut kantaansa."

EDIT: Ai joku aiheutti täällä totaaliseen offtopikkiin siirtymisen.. Mitäh, pois se minusta! :lol:
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

^Jauhakaa muualla!

Tänään muiden ostosten lomassa tarttui mukaan, voisi katsella samalla kun siemailee nimikkoviiniä.

Lemmy 2DVD
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Voi kristuksen verinen vittu, mikä kädenvääntö nousee muiden kesken siitä, kun setä ostaa Burzumia. :lol:

Mulla on vielä kolme ostamatta niitä, joten jossain vaiheessa ilmoitan ostaneeni loputkin... ja sitten avaan sipsipussin ja alan vetää sipsejä naamaan seuratessani siitä ostoksesta mahdollisesti nousevaa haloota. Taidan hoitaa jonkun dippisetinkin sitten, niin on tarjolla aistinautintoa jos jonkinlaista. :mrgreen:

PS. Ostan nämä uusimmat versiot - niissä ei ilmeisesti ole mitään olennaista muuttunut alkuperäisiin verrattuna?

PS2. Kun kaikki 6 vanhempaa Purtsumilättyä on sitten saatu hyllyyn, niin levyjen selkämyksien kirjaimista muodostuu levyhyllyyni että B-U-R-Z-U-M. Vähänkö ihQdaa, hei, niiq? :roll:
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
-Victoria-
Tohtori Rautaneito
Tohtori Rautaneito

Post by -Victoria- »

Sir wrote:Voi kristuksen verinen vittu, mikä kädenvääntö nousee muiden kesken siitä, kun setä ostaa Burzumia. :lol:
Sanos muuta. Enkä edes saanut vastausta alkuperäiseen kysymykseeni, mutta kysymättömiin kysymyksiin sen sijaan useita vastauksia. :lol:
nickorules
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by nickorules »

Ja näin offtopic nättiin pakettiin. Varsinaiseen asiaan en sano mitään.

Image
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Victoria:

Kyllästyin sun teksteihin paljon ennen puoltaväli ja jätin lukematta/esimerkit katsomatta. Tässä mun osalta lopetus turhanpäiväiseen jauhantaan:

Äh, sä olet nuori ja sulla on selvästikkin paljon ideologiaa/filosofiaa sun muuta scheissea. Mua ei moinen kiinnosta. Kiinnosti toki joskus, nuorempana, ja mullakin oli periaatteita vaikka muille jakaa. Ei ole enää. Niin, ja mulle nyt olisi ihan sama vaikka kaikki maailman historialliset rakennukset ja monumentit tuhoutuisi. Ei vaikuttaisi mun yöuniin. Mä olen mullenytjaheti-mies ja siitä aiheesta on tulossa biisikin Nowenin seuraavalle lätylle. Itsekäs paskiainen ja ylpeä siitä.
Mutta mä en jätä ostamatta mitään hyvää musiikkia, vaikka sen tekijä olisi tehnyt mitä tahansa. Tai sanonut mitä tahansa. Ainoastaan musiikki merkitsee mulle jotain, ei ideologiat niiden takana eikä teot. Ne ei ole edelleenkään mun ongelma. Ikävää, jos sä olet Vargin jutuista/tekemisistä tehnyt itsellesi ongelman. Suorastaan turhaa. Mutta; sekään ei ole mun ongelma. 8)

Heathen- Evolution of chaos 2-LP

Postista pitäisi käydä hakemassa
Post Reply